Zobacz pełną wersję : [Transit 1994-2000] Zamienniki blacharskie
Ma ktoś sprawdzone zamienniki następujących części:
- błotnik przedni
- płat drzwi przesuwnych
- progi
- wzmocnienie czołowe
- płaszcz kielicha nadwozia
Nie mam przekonania do polcaru, a nie akurat na części blacharskie nie dostalem dobrych cen w moich zaprzyjaźnionych serwisach, stąd chciałbym jakies sprawdzone zamienniki. Pozdrawiam.
wojtekjanus 16-02-2011, 16:48 Sprawdź może BHMD. Mają katalog i cennik "on line" ze sporym asortymentem.
Brałem od nich przednie błotniki, progi, reperaturki tylnych błotników oraz klapy i blacharz nic nie narzekał...
Wiesz, z Polcara to jest ruska ruletka. Do Navary jak brałem błotnik, to myslałem ze mnie ......... weźmie, nei wiem co za formy mieli, ale moje połamane zbłotniki były bardziej podobne do nowego fabrycznego, niż te zamienniki.
jutro biore 2.5DI 100 (o dziwo polski salon '98r) lekko uderzonego. graty w wiekszości mam, ale jak mam juz robić ryj to próg i reperaturke też zrobie ;)
MAX 8105 17-02-2011, 09:44 sprawdz tu ja odnich biore czesci i jest ok.Titan Parts
ul. ŻURAWIA 59
15-535 Białystok
tel.: 85 744 00 20
fax: 85 733 52 53
tel./kom: 883 004 2
Marek Opole 30-03-2011, 19:43 Witam,czy ktoś wie czy są dostępne reperatórki lub całkiem nowe mocowania resora tylnego ? Moje powoli zaczynają wchodzić w podłogę i zaczynam sie przygotowywać do remontu blacharskiego ,mój ford to rocznik 90 krótki-niski-osobowy.
Może ktoś ma sprawdzony sposób na tę przypadłość :)
robiłem swojego przy użyciu blach z polcaru, zresztą innych dostać na miejscu nie mogłem i wprawdzie rewelacji nie było ale i tez nie było jakichś specjalnych problemow.
Polcar to tylko dostawca, ale chodzi mi o to kto jest producentem AP, AL, Klokkerholm ?
Polcar to tylko dostawca, ale chodzi mi o to kto jest producentem AP, AL, Klokkerholm ?
tego nie wiem, na blachach byly tylko naklejki polcaru
Dobrze, teraz mogę się wypowiedzieć
Błotniki '95-00 (na jajkowaty kierunek) mam z InterCars (prodcent AL) - dobrze pasują.
Reperaturka krótka nadkola do progu przód (poszycie zewnętrzne) PolCar (producent Klokkerholm) - dobrze pasuje.
Reperaturka wewnętrznego poszycia progu przód (długa) PolCar (producent AP) - dobrze pasuje.
Okular reflektora - Polcar (producent AL) - dobrze pasuje
Belka dolna zderzaka - Polcar (producent AL) - w miarę dobrze pasuje.
Reperaturka nadkola tył - Polcar (producent Klokkerholm), ale są już tylko PRAWE (!)
W niedługim czasie będe składał tył, póki co wziałem się za przód.
Panowie czy w obecnym czasie elementy podłużnic i podłużnice takie jak na zdjęciach w moim poście są gdzieś w Polsce dostępne?
Pytanie 2 czy ta dłuższa podłużnica z mk2 będzie pasowała do mk5 (mam platformę z kontenerem, krótki, benzyna.
Zdjęcia w załączniku poniżej.
wojtekjanus 22-01-2022, 12:26 Wątpię, Mk2 to przednie zawieszenie tylko w wersji z resorami wzdłużnymi i sztywną belką, w Mk3 zachowano to rozwiązanie, ale dołożono wersję zawieszenia niezależnego z wahaczami i sprężynami - wersje były zamienne, podłużnice były takie same pod obydwa rozwiązania. Ale w Mk4 zrezygnowano ze sztywnej przedniej belki na resorach, wprowadzono nowe podłużnice, wprowadzono zmiany w przednim niezależnym zawieszeniu i szersze tylne mosty.
Czyli na pewno podłużnice są już inne.
Dzięki Wojtek
A czy wiesz może czy podłużnice lub ich części są gdzieś w Polsce dostępne jeszcze do MK5?
wojtekjanus 24-01-2022, 19:02 No... to już 22 lata od zakończenia produkcji upłynęło - myślę, że to duże wyzwanie kupić elementy podwozia.
W tym wątku jest kilka podanych firm, które się tym zajmowały, trzeba szukać, pytać, dzwonić. Warto dzwonić i pytać w takich firmach jak Transit Center, oni mają w ofercie kpl elementów nadwozia (całe elementy i reperaturki), ale może wiedzą kto ma jakieś dolne elementy nośne.
Klokkerholm popier***ił coś z systemem i stroną.
Do niedawna można było zamówić przez katalog bezpośrednio od producenta, z tym, że koszty dostawy z Danii były niekiedy porażające
W Polsce chyba tylko został Potrykus (choć jakość tych "blach" jest jak z najtańszych stalowych puszek po piwie). Polcar nie zamawia nowych, a stany są zerowe w większości. To samo w InterCars z BLIC (pod tym brandem znajdziesz wszystko, od AL, van Wezela aż po Klokkerholma), co jest to jest, a na nowe dostawy nie ma co liczyć.
Same podłużnice to nie jst taki problem, znam kogoś kto dorabiał do MKII, a i w mojej dawnej lawecie MK5 robił ramę "zgodnie z technologią producenta", czyli nie naspawanie nakładki z ceownika lub kątownika, a gięta blacha odpowiednio zgrzana, wzmacniana i wstawiona. Niestety ale ów ludź nie ma czasu na pierdoły i teraz zajmuje sie wszystkim innym tylko nie blacharką.
|
|