Zobacz pełną wersję : [Focus 2004-2008] Złamana antena_gwint został_co robić
Witajcie,
Zaznaczam, że jestem totalnym laikiem... Forda używam, ale kompletnie się na nim nie znam. Proszę zatem Was = fachowców g:) o poradę.
Złamała się antena, ale w tak nieszczęśliwy sposób, że został gwint w środku podstawy. Nijak nie da go się teraz wyrkęcić, ponieważ nie wystaje ponad tę podstawę.
Co robić? Jakie mam możliwości teraz? Oprócz zakupu nowego Focusa... :D
Jeśli masz dwie lewe ręce to kup nową całą antene z podstawą np tu
http://www.ford-esklep.pl/pl/s/c68cb716?url=antena
i niech jakiś mechanior ci wymieni
jeśli coś kręcisz śrubokrętem to wyjmij podwarzając lampkę oświetlenia nad głową ļędzieśz tam miał śrubę od mocowania podstawy anteny.Odkręć zamontuj nową i po sprawie-Powodzenia.
Dzięki.
Rozumiem, ze musze kupić też podstawę, a nie sam bat?
Czy jest jakiś patent, że jak dotrze się do tej podstawy od strony sufitu to można jakoś "oczyścić" ją z pozostałego gwintu????
Ja płeć żeńska jestem, więc jak tak czytam na czym to polega to osobiście raczej się za to nie wezmę...
tomiscorpio 25-05-2011, 18:03 jak masz tam dostep , to mozesz za 10zl kupic taki komplecik do usuwania wlasnie ukreconych srub itp itd . Robisz dziurke , potem masz takie wkretaki z lewym gwintem, wkrecajac go wykrecasz resztke.
Ponad nie musi wystawac , tylko jak tam widac tą resztke.
Tak jest i podstawę i bat można próbować wykręcić pozostałość ale po odkręceniu od dachu żeby go nie zniszczyć,poza tym łatwiej .Większość mechaników powinna to zrobić w cenie butelki wódki-pozdrawiam.
tomiscorpio 25-05-2011, 18:28 http://www.ford-esklep.pl/pl/p/Gniazdo-stopka-mocowania-anteny-dachowej-1508610-FORD-z-ukl.-nawigacji/793
tutaj ja jest to miejsce gdzie sie wkreca antene , to tam zostal gwint tak ?? zestawik za 10 zl rozwiaze problem.
Ano rzeczywiście nie zwróciłem uwagi że skoro gwint w środku to podstawa od nawigacji a to komplikuje sprawę finansowo.warto spróbować wykręcić