luckmar
08-08-2011, 23:09
Witam wszystkich.
Sprawa dotyczy Mk3 2.0 TDDI 115km
Otóż mam problem z którym nie do końca mogę sobie poradzić. Mianowicie po zlokalizowaniu i zlikwidowaniu dziur w przewodach podcisnienia zaczęło chodzić cięgno od turbiny (wcze¶niej ani nie drgnęło), na zaworze EGR jest podci¶nienie tylko na przewodzie co idzie do filtra powietrza brak podci¶nienia. Jak ¶ci±gnę wężyk i trochę go zassam to jakby zaworek chodzil i lekko ci±gnie ale zaraz przestaje. Domy¶lam sie że może to być który¶ zawór podci¶nienia tylko teraz pytanie który, u mnie sa dwa. Chyba że to co¶ innego ale niestety nie mam zielonego pojęcia co ???
Proszę o jakies wskazówki. Dziękuje .
Sprawa dotyczy Mk3 2.0 TDDI 115km
Otóż mam problem z którym nie do końca mogę sobie poradzić. Mianowicie po zlokalizowaniu i zlikwidowaniu dziur w przewodach podcisnienia zaczęło chodzić cięgno od turbiny (wcze¶niej ani nie drgnęło), na zaworze EGR jest podci¶nienie tylko na przewodzie co idzie do filtra powietrza brak podci¶nienia. Jak ¶ci±gnę wężyk i trochę go zassam to jakby zaworek chodzil i lekko ci±gnie ale zaraz przestaje. Domy¶lam sie że może to być który¶ zawór podci¶nienia tylko teraz pytanie który, u mnie sa dwa. Chyba że to co¶ innego ale niestety nie mam zielonego pojęcia co ???
Proszę o jakies wskazówki. Dziękuje .