sawmaster
20-05-2006, 21:48
Chcem kupić boscha i nie wiem ilo amperowy ,potrzebuje do dużo mocowego wzmaka blaupunkt.
Zobacz pełną wersję : dywagacje na temat wielkości akumulatora w aucie sawmaster 20-05-2006, 21:48 Chcem kupić boscha i nie wiem ilo amperowy ,potrzebuje do dużo mocowego wzmaka blaupunkt. aygor18 20-05-2006, 21:59 Szczerze mówiąc nie znam się na liczbach hehe ale ja w moim mam boscha z essi 1.8 diesel. I chodzi świetnie, ma dużą pojemnosc a i więke natężenie przy rozruchu jak to w dizlach, tak wiec chodzi swietnie i ciągnie mi wzmaka Magnat 360 Wat. Nie mam problemów. zamsik 20-05-2006, 22:09 jak masz pozadny wzmak i planujesz jakies fajne caraudio w swojej maszynie to i tak bedziesz musial kupic kondensator aygor18 20-05-2006, 22:14 Co do kondensatora to bym sie zastanowił, bo to duży wydatek, wszystko zależy od klasy car-audio no i od moczy oczywiscie. Dla niktórych 150W to dużo, rzecz gustu. sawmaster 20-05-2006, 22:14 44 mAh starczy? aygor18 20-05-2006, 22:16 Chodzi Ci chyba o Ah a nie mAh, po za tym to górna granica standardu. Basia 20-05-2006, 23:12 moja propozycja to taka:jedź do punktu tam gdzie wymieniają akumlatory dopasuja ci to co ma być jeśli kupisz mocniejszy akumlator to alternator nie wydoli i prądu mniej będzie poprostu nie będzie doładowany w końcu zanikna ci np:światła lub coś innego. Slawko 21-05-2006, 07:21 sawmaster, wystarczy Ci 45Ah. Kup Centre Future CF06. Jesli masz płaskie klemy, to Centra tez robi. Poszukaj na stronie Centry, sa całe katalogi razem z wymiarami. Dojker 01-06-2006, 17:45 Jakiej pojemności powinien być zalecany akumulator do mondeo 1,8. Jakie są skutki uzywania akumulatora o troche mniejszej mocy od zalecane. Bo o wiekszej to wiem że niedoładowanie akumulatora. karex 01-06-2006, 18:11 Dojker, było już wiele razy na forum, tu masz link do pewnego producenta, a tam znajdziesz zalecane akumulatory: http://www.varta-automotive.pl/index2.p ... 1149181124 (http://www.varta-automotive.pl/index2.php?p=3&content=wysz