Zobacz pełną wersję : Dławienie przy dodaniu gazu


damia_nek
07-06-2006, 12:01
Witam wszystkich ostatnimi czasy zrodził sie w mojej fieście taki problem jak delikatnie dodaje gazu wszystko jest ok silnik wchodzi na obrty praca idealna, natomiast jak gwałtownie wcisne gaz wystarczy nawet do połowy to silniczek dławi sie - rocznik fiestki 91 silnik 1,4 gaźnik weber TLD z góry dzieki za pomoc :fcp1

tomek82
07-06-2006, 17:39
u mnie pomogla wymiana swiec

Bonus
09-06-2006, 21:19
cos mi się zdaje że potencjometr przepustnicy walnoł o ile go wogule masz

jackrzec
10-06-2006, 07:54
cos mi się zdaje że potencjometr przepustnicy walnoł o ile go wogule maszNie ma, bo przeciez napisał że ma gaźnik! Może przyspiesznik w gaźniku szlag trafił?

Bonus
14-06-2006, 13:50
hmm na gaźniku bez katalizatora może tłumiki sadzą zaszły

damia_nek
23-06-2006, 09:59
Witam

Wymieniłem świece filtr powietrza oleju, wymieniłem olej przedmuchałem dysze owietrza i paliwa a silnik nadal troszkę sie dławi, byłem nim nad morzem zrbiłem ok 1500 km i chodzi superrr, ale to dławienie nadal wystepuje lecz w znacznie mniejszym stopniu.

Pojawił się natomiast inny problem czasami przy spuszczeniu nogi z gazu z jednoczesnym wsprzęgleniem silnika obroty spadaja gwałtownie do zera i silnik gaśnie - pomaga wówczas odpaleni i przegazowanie - objaw zanika - co to może byś i jak to usunąć. Jak to usunąć bo jest to doś upierdliwe :fcp2

-waldi-
24-06-2006, 13:48
piszesz ze masz gaznik -> nie dziala Ci pompka przyspieszenia lub za mało dodaje paliwa przy gwałtownym nasiśnięciu gazu

jackrzec
25-06-2006, 07:32
piszesz ze masz gaznik -> nie dziala Ci pompka przyspieszenia lub za mało dodaje paliwa przy gwałtownym nasiśnięciu gazu

Pisałem:

Nie ma, bo przeciez napisał że ma gaźnik! Może przyspiesznik w gaźniku szlag trafił?

JoeMix
25-06-2006, 10:29
Jak ognia nalezy się wystrzegoac przedmuchiwania gaźnika, gdyż po tym zawsze sa problemy i wieksze zużycie paliwa, a następstwem tego jest monotonna i długa regulacja gaźnika... a i tak czesto nie udaje się dojśc do stanu poprzedniego, jeśli silnik ma zadławienie przy gwałtowym dodaniu gazu to koledzy dobrze podpowiadają, chodzi zapewne o przyśpieszacz, albo ten co dawkuje dodatkowe paliwo na gaźniku (można łątwo sprawdzić zagladając w gaźnik na wyłączonym silniku i naciskając gaz - tryska paliwo) albo ten na zapłonie,,,

Bonus
25-06-2006, 13:02
sprawdz sobie jeszcze czy jak dodajesz gazu czy przepustnica nie robi czegoś takiego że najpierw troszke się zamyka a potem dopiero otwiera

damia_nek
26-06-2006, 07:56
Witam wszystkich

Dzięki za pomoc muszę posprawdzać ilość tej mieszanki i pompkę przyspieszenia ale wydaje że jest tam coś urwane fiestka ma gaźnik weber TLD i przepustnica od powietrza ( ta którą widać po zdięciu obudowy filtra powietrza) jest sały czas otwarta w 100% mówiąc szczerze wogóle nie rusza się, w gaźniku jest wiele nowych części - widac ktoś juz tam coś majstrował i pewnie źle poskładał
Odnosnie spalania obecnie przy pełnym załadowaniu łącznie z deskami na dachu jadąc nad morze i spowrotem spaliła mi 7l/100km przy prędkości ok 100-120 więc chyba nie jest tak źle zważając na to że rozpedzi się do 165 :fcp2
A i bym zapomniał z drugiej gardzieli praktycznie nie widać aby leciało paliwo jak sie przegazowuje na postoju i nie wiem czy tak ma być ale pompka przyspieszenia chyba nie jest do niczego podłączona

jackrzec
26-06-2006, 08:29
A ssanie masz ręczne? Raczej tak, to ta pierwsza przesłona to jest ssanie i mam być otwarta - chyba że zaciągniesz ssanie, to się przymknie.

JoeMix
26-06-2006, 08:40
Dokłądnie tak... jak masz ssanie automatyczne to na zimnym silniku powinna być całkowicie zamknięta... wież zeby się otworzyłą musisz rozgrzać silnik, albo jak masz ssanie reczne to je wyłącz... wtedy jak wsadzisz nos w gaźnik to pędzie widać też przepustnice dłowne (tak troche niżej w głebi) i wtedy poproś kogoś zeby delikatnie i powoli naciskał na gaz, od zera aż do podłogi - równomiernie - może włąśnie przepsutnice Ci się przycinają, i wtedy bedzie - powinno być to widac...

damia_nek
26-06-2006, 11:44
ssanie mam automatyczne , i cos się zacina w nimn bo w zimie bez wzgledu na mróz fiesta miała zawsze te same obroty tj k 900 mimo że stała całą noc na dworze przy -20. przepustnica jest cały czas otwarta i mam wrażenie że nie jest podłączona wogóle do ssania.