Zobacz pełną wersję : [Mondeo 1996-2000] błędne wskazania poziomu paliwa pomimo zatankowania do pełna.


anulek
29-08-2011, 12:26
Może i było, ale nie potrafię wyłowić tematu.
Zatankowałam wczoraj 3litry ropy z dystrybutora dla tirow, a reszte 50litrow z normalnego. wskazowka najpierw powoli rosla niewiele, a po zgaszeniu i odpaleniu spadla do zera i krzyczy ciagle,ze rezerwa jest. i tak cały wczorajszy dzień, a trochę jeździlam. dodam, ze tankowalam na shellu,wiec chyba wody nie wlałam ;)
mondka mam tydzien, wiem ze jest z 2000r. ma 2,0 disel, chyba TDDI, i 115km

Czy macie pomysl co się stało? No bo chyba nie mam dziury w baku? Nie zostawiłam raczej śladu ani kałuży za sobą...

kundziel
29-08-2011, 13:47
prawdopodobnie coś nie tak jest z pływakiem moja droga :) Miałem podobnie u siebie i nie chciał pokazywać więcej niż 1/4 baku :) Podejrzewam, że będziesz musiała wymienić pływak. A jakość paliwa nie ma znaczenia w przypadku pływaka :) jeżeli nawet byś tam sok z ananasa wlała to i tak by pokazał odpowiedni poziom :D no ale lać soku nie polecam ;) A propos dziury w baku - jeżeli stoi na postoju i nie robi się pod nim kałuża to wszystko powinno być git :)

Aha : Koleżanko popraw temat bo widzę, że jesteś nowa a mamy wściekłego moderatora :D

anulek
29-08-2011, 14:26
hehe no a co z tematem mam zmienic? widzialam, ze moderator to konkretny jest,ale ja-amatorka, matka małego szkraba szczerze piszac nie bardzo sie orientuje co i jak
pozdrawiam
miejmy nadzieje ze to tylko ten plywak...

GrzegorzD
29-08-2011, 20:08
W dystrybutorze dla TIr jest dużo wieksze ciśnienie. Dwu, albo trzykrotnie. Może zbyt duzy napór ropy "przekrecił" płytwak uszkadzając go. Bez jego wylecia raczej sie nie obejdzie

Pawel
29-08-2011, 20:19
Koleżanko popraw temat bo widzę, że jesteś nowa a mamy wściekłego moderatorajuz jestem :P

Może zbyt duzy napór ropy "przekrecił" płytwak uszkadzając gonie możliwe. W Fordzie nie ma takiej możliwości. pływak tez raczej nie uszkodzony(jest z takiej pianki niezatapialnej i nienasiąkliwej), tankowanie z dystrybutora dla tirów tez bez znaczenia. wskazowka najpierw powoli rosla niewieleprzy takiej ilości paliwa, powinna od razu pokazać full.

Wygląda na uszkodzony czujnik( w co wątpię, ale sie zdarza), lub brak jakiegoś połączenia, albo jakiegoś zasilania. Możliwy uszkodzony moduł GEM.
No ogólnie sporo rzeczy może dawać taki stan rzeczy.