numcaps
10-12-2011, 13:39
mam forda focusa 2 2005r poj. 2000 TDCI 136km . jeżdżę nim od 3 lat i od kilku tygodni strasznie mi dymi nagrzewnica. a wcześniej nigdy sie tak nie działo . Czy ktoś wie jak temu zaradzić ,a może to normalne?? ;)