Zobacz pełną wersję : [S-MAX 2006-2015] Stylistyka titanium vs. titanium s
Witam,
czy ktoś może mi wytłumaczyć w prosty sposób jaka jest różnica w stylizacji pomiędzy titanium a titanium s?
Oczywiście wyczytałem z folderu na czym polega różnica, ale nie mam porównania z tym co w praktyce.
Najbardziej zależy mi na tylnym zderzaku. Kupuję wersje 2.0 ecoboost i są tam dwie rury ale nie ma dyfuzora. Jak takie rozwiązanie wygląda w praktyce? Czy warto dopłacić 2700 zł do dyfuzora?
pozdrawiam
Kuba
Krzysztof_S 09-02-2012, 00:12 Titanium S ma seryjnie tylny spojler i lakierowany tylny zderzak - DUZA I NAJWAZNIEJSZA WEDLUG MNIE ROZNICA w wygladzie Auta.
Dodatkowo Titanium S ma nakladki na progi po bokach i nakladke na dole przedniego zderzaka (wszystko lakierowane) oraz troche inny ksztalt grilla. No i sam zderzak ma troche inny wzor w zwiazku wlasnie z dyfuzorem. Te elementy nie mialy dla mnie znaczenia.
Kluczowe jest jednak lakierowanie zderzaka tylnego co moj dealer zalatwil mi za 1000 PLN (w kolorach ICE WHITE + Panther Black) i sa nie mogl wyjsc z podziwu jak bardzo auto nabralo elegancji od tylu. No i trzeba kupic spojler za 1500 PLN.
Titanium S ma tez czerwone nitki alcantary, co mi akurat sie by podobalo. Oraz Sportowe Zawieszenie (dokupilem za 1000 PLN do zwyklego Titanium), jak i 18tki alu (zwykly Titanium ma 17tki i przy nich zostalem).
Jak ja zamawialem to nie bylo silnika 2.0 w manualu, wiec zawezilem swoj wybor pomiedzy 1,6 Eco Boost manual Titanium z dokupieniem duzej ilosci dodatkow, a 2.0 Eco Boost Power Shift Titanium S. Roznica w cenie u mnie byla w grudniu 2011 okolo 15 tys PLN.
I to pomimo dokupienia spojlera, sportowego zawieszenia, lakierowania zderzaka, alcantary, ksenonow i przyciemnianych szyb.
Jezeli roznica wynosilaby 2700 PLN i za to mialbym spojler, lakierowany tylny zderzak (z dyfuzorem, co akurat mniej istotne moim zdaniem), czerwona nitke na alcantarze, 18tki, sportowe zawieszenie oraz dodatkowe nakladki na progi jak i na przedni grill, to bym sie nie zastanawial tylko od reki bral Titanium S. Lakierowanie zderzaka i dokupienie spojlera zalatwia juz 2700 PLN, a cala reszta jest za free.
Zakladam oczywiscie, ze sama alcantare jak i ksenony i tak dokupujesz to zwyklego titanium - inaczej roznica nie bylaby 2700.
No jeszcze opony zimowe beda kosztowac 1000 PLN wiecej ze wzgledu na 18tki, ale to w cenie auta szczegol.
K.
PS. Jakie sa rabaty na poczatku 2012 - jak wolisz napisz prywatna wiadomosc - odpisze co ja dostalem. :-)
Laser-RUS 09-02-2012, 08:58 [Oprocz tego sa roznicy wewnatrz - inny kolor wkladow do deski rozdzielczej (nie srebrny), ktory razem z czerwonymi nicmy zmiania i nadaje inny nastroj wewnatrz.
Podsumujac, roznica polega
1. Na zewnatrz - inny przedni i tylny zderzak, inny wlot powietrza (grill), nakladki na progi i przednie blotniki, dyfuzor, kola 18-ki, zawieszenie sportowe i ksenon AFL, prziciemniane szyby
2. Na wewnatrz -tapicerka alkantara z czerwonymi nicmi, nakladki na pedaly alu, inny wklady do deski rozdzielczej
Moim zdaniem warto odrazu kupic Titanuym S, bo nie da sie w calosci za takie pieniadze "dokupic" wszystko do zwyklego titanium (przede wszystkim alkantara z czerwonymi nicmi+wklady na desce)
Krzysztof_S 09-02-2012, 09:55 to prawda, wklady na desce sa inne - choc tu akurat wole srebrna listwe z Titanium od tego "carbon black" w Titanium S, bo sie zlewa z piano back konsoli, ale to rzecz gustu.
Tym bardziej, ze czerwona nitka to niby nic a naprawde fajnie wyglada.
i ksenon AFL
A co to za skrót AFL?
może: Active Forward Lighting, dynamiczne doświetlanie zakrętów. Innowacyjny system dostosowujący oświetlenie w zależności od wykonywanego manewru na drodze.
Ok ale to żadna nowość w moim "starym" S-Maxie to mam
oczywiście że jak jest finansowa możliwość Inwestora :-) to brać Titanium-S
teraz można nieco taniej bo jest 2.0 EB manual - gdybym powiedzmy rozwalił odpukać mój autobus-klekot albo mi go ukradli (wątpie) to bym właśnie wziął takie coś
sl
Slartibartfast 09-02-2012, 16:14 Active Forward Lighting, dynamiczne doświetlanie zakrętówto żadna nowość w moim "starym" S-Maxie to mam
Przecież S-Max przy ksenonach ma tylko statyczne żarówy do zakrętów i tylko przy małych prędkościach.
W Titanium S tylna nakładka na zderzak uniemożliwia montaż fabrycznego haka (wypinanego), mozliwe tylko po zrobieniu dziury w zderzaku :( , ale jeśli nie ma to znaczenia to polecam tę wersję, róznica w wygladzie szczególnie z tyłu jest bardzo duża, szczególnie jeśli dokupisz DUŻY tylny spojler.
Slartibartfast 09-02-2012, 17:08 Montaż jakiegokolwiek haka wiąże się ze zrobieniem dziury w (jakimkolwiek) zderzaku eSia :)
Na niemieckim forum jest parę zdjęć (http://forum.fordclubpolska.org/showpost.php?p=1579825&postcount=60) zderzaków z dyfuzorem i zdejmowalnym hakiem, całkiem nieźle wyglądają w tandemie
Witam,
bardzo dziękuję za szczegółowe wyjaśnienia. Przyznam, że pierwotnie chciałem doprecyzować tylko wygląd tyłu auta bo to do końca nie było dla mnie jasne.
Po waszych wyjaśnieniach podjechałem do salonu i już wszystko jest dla mnie jasne. Niestety po tej wizycie narobiłem sobie ochotę na zewnętrzne elementy pakietu titanium S. Alkantara z przeszyciami jakoś bardzo mnie nie rusza choć pięknie wygląda i jeśli kosztowałaby 4-5 tys. to bym brał.
W salonie dołożenie samego tylnego zderzaka razem z dyfuzorem wycenili na 2 700 zł. Zastanawiam się tylko jak będzie wyglądał tylny zderzak z dyfuzorem bez zmienionego zderzaka przedniego i progów, czy nie będzie to nieproporcjonalnie wyglądać?
Zmieniając wersję z titanium na titanium s robi się cena na poziomie 144 000 zł, a to już kupa kasy jak na forda (pomijam, że dla mnie to podwójna kupa kasy :)). Zwłaszcza, że startowałem z poziomu 100 000 zł.
Pojawia się tez taka opcja, aby założyć całe zewnętrzne wyposażenie w salonie, po kupnie auta. Cena wychodzi taka jak w cenniku forda, natomiast mogę odliczyć pełna stawkę podatku VAT.
Uwierzcie mi ale nie wiem co zrobić. A chciałbym zamówić jak najszybciej bo w salonie jako termin oczekiwania podają 5 miesięcy.
Jeśli chodzi o cenę to z katalogowej 151 000 zł, zszedłem do 128 500 zł. Nie jest to mistrzostwo świata, ale więcej już chyba nic nie urwę. Zaznaczę, że biorę leasing w fordzie, który okazał się konkurencyjny względem ofert "z rynku".
Kuba
Slartibartfast 09-02-2012, 17:15 a to już kupa kasy jak na forda
Eee no, jak tak podchodzisz do kupna, to po co w ogóle Ford??? ;)
Zastanawiam się tylko jak będzie wyglądał tylny zderzak z dyfuzorem bez zmienionego zderzaka przedniego i progów, czy nie będzie to nieproporcjonalnie wyglądać?
Dobrze będzie wyglądał. Poszukaj zdjęć na forum
Pojawia się tez taka opcja, aby założyć całe zewnętrzne wyposażenie w salonie, po kupnie auta
To zapytaj czy w takiej opcji nie stracisz gwarancji PRODUCENTA na jakikolwiek element samochodu
To ja jeszcze tu zapytam czy przy pakiecie Titanium S mozna założyć chlapacze
Krzysztof_S 09-02-2012, 18:52 W Titanium S tylna nakładka na zderzak uniemożliwia montaż fabrycznego haka (wypinanego), mozliwe tylko po zrobieniu dziury w zderzaku :( , ale jeśli nie ma to znaczenia to polecam tę wersję, róznica w wygladzie szczególnie z tyłu jest bardzo duża, szczególnie jeśli dokupisz DUŻY tylny spojler.
Hej, a to nie jest tak, ze tylny spojler w Titanium S to jest w standardzie?
A za 1500pln to trzeba go jedynie dokupic w Titanium?
Czy jest jeszcze jakis inny spojler?
...
Jesli chodzi o zalozenie zderzaka z dyfuzorem bez kupowania pakietu stylizacyjnego to sprawdz to 3 razy. Tez chcialem zrobic taki numer, ale zderzak nie pasowal.
Dealer mowi, ze z rurami sobie poradzili (ja w 1,6 mam jedna), ale zaczepy tego zderzaka nie pasowaly i trzeba by bylo cos nacinac, a rezultat bylby nie pewny.
Dlatego mi tylny zderzak polakierowali na kombinacje Ice White (moj kolor) i Panther black. Kosztowalo 1000pln. JAk umyje auto w weekend to zrobie fotki.
Gratuluje negocjacji 23,5 tys na poczatku roku ... WOW! Pod koniec roku mozna urwac wiecej. Ale taki upust w styczniu to naprawde niezle.
Laser-RUS 09-02-2012, 21:20 To ja jeszcze tu zapytam czy przy pakiecie Titanium S mozna założyć chlapacze
Nie da sie...
A po co w ogole chlapacze na maksie TitS?
Mam 2 esia (2 auta w wersji TitaniumS) i nie mialem okazji zalowac, natimiast koledzy czesto urywaja chlapacze...
Laser-RUS 09-02-2012, 21:26 Witam,
Pojawia się tez taka opcja, aby założyć całe zewnętrzne wyposażenie w salonie, po kupnie auta. Cena wychodzi taka jak w cenniku forda, natomiast mogę odliczyć pełna stawkę podatku VAT.
Kuba
Czyli tylny zderzak, tylny spoiler, grill z nakladkami w cenie wyposazenia forda TitS (czyli w wersji Tit S mial bys jeszcze alkantare z nicmi+nakladki na desce, nakladki na pedaly alu i jeszcze pare drobiazgow), ale nie bedziesz mial gwarancje forda.
Ja bym sie nie zastanawial - tylko titanium s (w porownaniu do Tit+opcje do wyposazenia titS)
Po to mi chlapacze bo jak odebrałem aktualnego S-Maxa to po miesiącu miałem spiaskowane tylne drzwi i nadkola po czym ASO stwierdziło ze nie założyłem chlapaczy
I szybko zakladalem
Laser-RUS 09-02-2012, 22:00 Po to mi chlapacze bo jak odebrałem aktualnego S-Maxa to po miesiącu miałem spiaskowane tylne drzwi i nadkola po czym ASO stwierdziło ze nie założyłem chlapaczy
I szybko zakladalem
ja nie mialem takiego problemu (titS), bo w serwisie mialem zalozona folie na progi tylne, a progi boczne dobrze chronia auto, natomiast chlapacze czesto sie urywaja (patrze na kolegow)
Zalozylem chlapacze do Titanium i szczerze mowiac niewiele daja - dol drzwi jak byl usyfiony tak nadal jest.
Chetnie zamowilbym Titanium z przodem od TitaniumS - jakos nie widzi mi sie stylistyka przodu Titanium po FL. Od pelnego pakietu odstraszaja mnie plastiki na bokach i zmniejszony przez to przeswit. O cenie 7.5 kPLN nie wspominajac.
Conci - gratuluje umiejetnosci negocjacji. Podziw.
:oops::oops: ja tak troszkę nieskromnie zapraszam do oglądnięcia (link poniżej) . Może troszkę rozjaśni forma wizualna.
...
Chetnie zamowilbym Titanium z przodem od TitaniumS - jakos nie widzi mi sie stylistyka przodu Titanium po FL. ...
mnie się akurat poliftowy "dziób" Titanium S zupełnie nie podoba...
raz, że w przeciwieństwie do przedlifta jest strasznie wysoko nad ziemią (jak się patrzy z boku, to odnosze wrażenie, że patrzę na dziób od motorówki :roll:), a dwa, nie podobają mi sie te "kły" jak w chełmie Vadera (straszne nasladownictwo stylistyki zderzaków w Audi - które tez szczerze mówiąc nie podobaja mi się za bardzo ... :027:)
...
... Od pelnego pakietu odstraszaja mnie plastiki na bokach i zmniejszony przez to przeswit. ...
Nakładki progowe tylko optycznie obnizaja auto przez to, ze ich profil jest tak mocno na zewnątrz auta wysuniety (nie widac tego stopniowego zaokraglownego zejścia boku auta - nie wiem jak to inaczej opisać) - w rzeczywistości odległość najniższego punktu od ziemi jest praktycznie identyczna - mooooooże max 0,5-1cm niżej będzie przy nakładkach progowych.
Przećwiczyłem to na kilku autach Forda z zestawem ori ospojlerowania - ST200, ST220, Escort RS2000 Mk5&Mk7, progi z pakietu RS do Escorta Mk7 i progi z pakiet RS do Mondeo MkI
Krzysztof_S 10-02-2012, 10:25 Mnie tez przod Titatanium S albo pakietu stylizacyjnego nie zachwycal.
Jeden z powodow, dla ktory zostalem przy zwyklym Titanium i tylko dodalem spojler i pomalowalem zderzak tylny.
Caly czarny, zero chromu i rzeczywiscie jakby zadarty do gory.
Progi po bokach raczej nie obnizaja przeswitu. Przeswit o okolo 1,5 cm obniza sportowe zawieszenie seryjne w Titanium S. Wiec jest ono nizsze niz w normalnym Titanium.
Ps. Jesli chodzi o "upgrade" do Titanium S to koledze chyba chodzi o Pakiet Stylizacyjny, ktory mozna zamowic albo za 7,5tys w fabryce do zwyklego Titanium, albo zrobic w salonie i byc do przodu o 1,5tys VAT.
Wymiany foteli na alcantare to chyba raczej zaden dealer nie zaproponuje w nowym aucie...
Dziękuje za odpowiedzi.
Oczywiście jeśli chodzi o upgrade w serwisie to miałem na myśli dołożenie Pakietu Stylizacyjnego za 7 500 zł. Nie dotykamy środka. Najchętniej kupiłbym od razu, ale nie wiem jak będzie z kasą, a pakiet stylizacyjny to dodatek, który można dołożyć "niezależnie" kiedy kasa się pojawi :).
Odnośnie auta "lu8791" to czy można je gdzieś oglądnąć w Krakowie?
Krzysztof_S Proszę o fotki, ciekawi mnie jak to u Ciebie wygląda.
Co do ceny, to cały czas miałem niedosyt, bo uważałem, że jeszcze 2-3 tys. zł powinienem urwać. Dobrze wiedzieć, że dobrą cenę wynegocjowałem.
pozdrawiam
Kuba
[QUOTE=Krzysztof_S;1781154]Hej, a to nie jest tak, ze tylny spojler w Titanium S to jest w standardzie?
A za 1500pln to trzeba go jedynie dokupic w Titanium?
Czy jest jeszcze jakis inny spojler?
Jak kupowałem Maksia (2008) to w opcjach nazywało się to "duży spojler" ( w odróżnieniu od "małego" montowanego seryjnie we wszystkich wersjach) i było płatne ekstra, nie pamiętam juz ile.
W cenniku nazywa sie to "Tylny spoiler ze swiatlem stop" i kosztuje 1500 PLN.
Standard w wersji TitS. Taki wiekszy daszek nad tylna szyba ;)
Szczerze - najbardziej zewnetrznie widzi mi sie Trend - nie lubie tego "podnoszenia klasy" samochodu za pomoca 2 EUR wydanych przez Forda na pseudo-chromy tu i owdzie.
No ale gusta sa rozne.
>MAG: Ujme to tak - mnie sie przod TitS mniej "nie podoba" niz przod poliftowego Titanium. A tak w ogole to poprosze wersje przedliftowa przodu i poliftowy tyl.
(Takie rzeczy tylko w Erze i na moto.allegro po niemieckiej lekarce emerytce miszkajacej blisko kosciola)
Palek_PL 10-02-2012, 19:25 Witam. Ja swojego 'busa' zamawiałem o zgrozo...- juz ponad rok temu.Też byłem napalony na TitaniumS. Siedziałem w salonie i dumałem coby tu jesio dolozyc a kwota rosła i rosła ;) W koncu sprzedawca sie mnie wprost zapytał - po co panu titanium s?Ze wzgledu na sportowy wygląd? Staneło na zwyklym titanium mocno doposazonym w przeróżne pakiety.Kwota koncowa zmalała a auto pekało w luksusowe dodatki /panorma,skóra,navi,blisy,premiumsound itp;). Zrezygnowałem z wygladu a róznice cenowa wpakowałem w srodek.I nie żałuje. - rekinki z przodu stylizowane - owszem , tylko boje sie o kontakt z wysokimi
kraweznikami
- dyfuzor i zderzak - tez ladne , tylko problem z hakiem poza tym podrózuje z
psem wiec szkoda lakieru
- spoiler - kawał wystajacego platiku...jak zobaczylem na żywo to sie przestraszyłem.Brakuje tylko siedzacych gołebi obsrywających tylna szybe ;)
Ale to wszystko kwestia gustu no i zasobnosci portfela.
Pozdrawiam!
Witam,
Odnośnie tylnego spoilera to jest tak jak napisaliście. W standardzie jest jakaś lotka, natomiast za 1500 zł dają większą.
Ja chyba zostanę przy titanium i od razu dokupię tylny zderzak z dyfuzorem. Co do progów i zderzaka przedniego to podejmę decyzje już po odbiorze auta.
Czy ktoś malował kratownice w przednich nadkolach na kolor czarny? Pasuje to do białego?
Zastanawiam się jeszcze nad radiem. Obecnie mam "Radio Sony CD MP3 z systemem nagłośnienia Premium". Jeśli chodzi o wymogi co do grania to ten system na pewno je spełni, ale jest jedno "ale". Przyciski do sterowania klimatyzacją w podstawowej wersji są takie nijakie w porównaniu do tych ładnych pokrętełek z "System nawigacji satelitarnej CD/SD" :)
Czy jest jakieś rozwiązanie, aby mieć panel do sterowania klima w jakiejś "normalnej" cenie?
Pozdrawiam
Kuba
... A tak w ogole to poprosze wersje przedliftowa przodu i poliftowy tyl. ...
Ja kcem identycznie :roll: - w pakiecie stylizacyjnym ofkors g:DD
...
- spoiler - kawał wystajacego platiku...jak zobaczylem na żywo to sie przestraszyłem.Brakuje tylko siedzacych gołebi obsrywających tylna szybe ;)
Ale to wszystko kwestia gustu no i zasobnosci portfela.
...
ja akurat uważam, że ten duży spojler bardzo poprawia sylwetkę eSia i zdecydowanie będe takiego szukał aby do siebie załozyć :619:
btw - chyba podobne zdanie ma większość dilerów Forda w Szwecji, bo zdecydowana większość nowych S-Maxów stojących w salonach ma ten spojler zamontowany, nawet w zwykłych wersjach bez pakietu stylizacyjnego ...
Slartibartfast 11-02-2012, 11:54 Ostatnio doszedłem do wniosku, że gdybym miał większy tylny spoiler to może brama garażowa nie wywaliła by mi tylnej szyby... Na nim oparła by się krawędź bramy (nie na szybie) i przy większym oporze siłownik by ją od razu cofnął.
Poza tym większy spoiler ma nieco inne światło stopu, podobno z LEDami zamiast zwykłej pojedynczej żarówy. Wiadomo, że ledy zapalają się ułamki sekund szybciej, nie grzeją się tak i ogólnie są trwalsze - a jak sobie przypominam był już przykład na forum, że wymiana żarówki skończyła się uszkodzeniem mocowań zaślepki nad szybą - co zresztą miało i u mnie miejsce po wymianie szyby.
Dziwi mnie tylko, że Ford próbuje plasować S-Maxa jako sportowego vana, a daje tak mało dodatków "uszlachetniających". Np pytałem w aso o ozdobną końcówkę wydechu do diesla. NIE MA, są tylko koszmarne kolanka. A te co montują w TitS są dostępne jedynie z całym tłumikiem za ok 1200zł...
Też byłem napalony na wygląd jak TitS (pakiet zewn. individual), ostatecznie dałem sobie siana i wziąłem tylko tylny spoiler. I nie żałuję wygląda dużo lepiej.
Natomiast co do piaskowania drzwi i progu to chlapacze nie pomagają nic.
Miałem je od początku a drzwi i tak wypiaskowało na dolnej krawędzi.
Natomiast nie brałbym nigdy żadnych dokładek robionych przez partaczy w ASO.
Uważam że z poziomu ASO nie ma szans osiągnąć jakości fabrycznego montażu i spasowania.
PoleApart 11-02-2012, 18:03 My z kolei mieliśmy Titanium S przed liftem i po lifcie. Ciemny S-Max dla mnie jest zbyt jak karawan więc oba srebrne i tak jak na początek nie mogłem się do nowego przyzwyczaić tak teraz uważam, że wygląda lepiej od starego i jedynie szkoda, że nie występuje we wściekłej zieleni albo błękicie. Nawet zęby wampira jakoś mi nie przeszkadzają ale zdecydowanie jest to najsłabszy punkt tego pakietu. Tu są foty poglądowe:
http://forum.fordclubpolska.org/showthread.php?t=141884&page=2
Dziwi mnie tylko, że Ford próbuje plasować S-Maxa jako sportowego vana, a daje tak mało dodatków "uszlachetniających"
No jak to - a nakladki na pedaly w wersji TitS? ;)
Laser-RUS 12-02-2012, 16:31 Natomiast co do piaskowania drzwi i progu to chlapacze nie pomagają nic.
Miałem je od początku a drzwi i tak wypiaskowało na dolnej krawędzi.
Odnosnie piasku pisalem wyzej - folia pomaga...
Natomiast nie brałbym nigdy żadnych dokładek robionych przez partaczy w ASO.
Uważam że z poziomu ASO nie ma szans osiągnąć jakości fabrycznego montażu i spasowania.
Absolutnie sie zgadzam...
Laser-RUS 12-02-2012, 16:41 My z kolei mieliśmy Titanium S przed liftem i po lifcie. Ciemny S-Max dla mnie jest zbyt jak karawan więc oba srebrne i tak jak na początek nie mogłem się do nowego przyzwyczaić tak teraz uważam, że wygląda lepiej od starego i jedynie szkoda, że nie występuje we wściekłej zieleni albo błękicie. Nawet zęby wampira jakoś mi nie przeszkadzają ale zdecydowanie jest to najsłabszy punkt tego pakietu. Tu są foty poglądowe:
http://forum.fordclubpolska.org/showthread.php?t=141884&page=2
Ja z kolei mialem Tits czarnego i kupilem nowego wlasnie tez czarnego Tits, bo czarny kolor badzro dobrze pasuje do auta (chociaz to jest kwestja gustu)...:razz:
http://s005.radikal.ru/i211/1202/01/bc5401712ea9.jpg (http://www.radikal.ru)
http://s017.radikal.ru/i432/1202/07/a1567d302601.jpg (http://www.radikal.ru)
Laser-RUS 12-02-2012, 16:48 Dziwi mnie tylko, że Ford próbuje plasować S-Maxa jako sportowego vana, a daje tak mało dodatków "uszlachetniających". Np pytałem w aso o ozdobną końcówkę wydechu do diesla. NIE MA, są tylko koszmarne kolanka. A te co montują w TitS są dostępne jedynie z całym tłumikiem za ok 1200zł...
Z tym to zaden problem - na rynku jest duzo zamiennikow, u nas w ASO mozna zamontowac same koncowki (auto pozostaje na gwarancji).
PoleApart 12-02-2012, 19:58 Ja z kolei mialem Tits czarnego i kupilem nowego wlasnie tez czarnego Tits, bo czarny kolor badzro dobrze pasuje do auta (chociaz to jest kwestja gustu)...:razz:
Na tych zdjęciach bardzo dobrze wygląda. Nie lubię czarnego bo tak jest tuż po wyjechaniu z myjni a potem każdą kropeczkę brudu na nim widać.
Ja tez mam S-ke i nie marudze ;P - fajnie wyglada i wyroznia sie na drodze.....
chociaz jak siedze w moim to ludziki chetniej chca ze mna startowac na swiatlach ;P, a jak siedze w maxie taty ("zwykly"2.0 z 2007) to juz nie szaleja ..)
Co do kolorów to się zgadza, że kwestia gustu. Ja wolę samochody w jaśniejszych kolorach.
Srebrna strzała pięknie wygląda :) Aż zacząłem się zastanawiać czy nie wziąć takiego zamiast Ice White.
Dzięki za podpowiedzi odnośnie montażu w ASO. Nie spodziewałem się, że nie potrafią dobrze zderzaków spasować. Teraz to się zastanawiam czy zamawiać zderzaki w ASO.
Jak to w końcu jest z nakładkami na pedały w wersji TiS automat? Myślałem, że nie ma, a tutaj u kolegi są :)
Kuba
Dziękuje za odpowiedzi.
Co do ceny, to cały czas miałem niedosyt, bo uważałem, że jeszcze 2-3 tys. zł powinienem urwać. Dobrze wiedzieć, że dobrą cenę wynegocjowałem.
pozdrawiam
Kuba
No trochę jeszcze można :)
Mój katalogowo wychodził 143 tys, skończyło się na 113 tys i jeszcze trochę gratisów, ale warunkiem był leasing forda, choć w moim banku miałem zdecydowanie tańszy.
domadm w którym salonie tyle wyrwałeś?
domadm też chętnie dowiem się gdzie utukłeś taki mega rabat.
Nie należę do grupy pierdołowatych negocjatorów ( do tej pory tak myślałem :razz: ) ale to co Ci się udało uzyskać to mistrzostwo w przeliczeniu około 20 % . Ja uzyskałem 14% i ni kija nie chcą zejść niżej.
Powiem tyle że chodzi o śląsk i nie metropolia, muszę zachować minimum dyskrecji.
Ważne są też okoliczności: kolega zna się od lat z szefem sprzedaży, auto z placu, podpięte pod zakup flotowy, zmiana rocznika, leasing z forda: wszystko razem dało super ofertę. Sam z ulicy nie miałbym szans, aczkolwiek 15% to można uzyskać w większości salonów bez takich ceregieli.
Krzysztof_S 14-02-2012, 14:30 Dziękuje za odpowiedzi.
Krzysztof_S Proszę o fotki, ciekawi mnie jak to u Ciebie wygląda.
Hej,
niestety nie umylem w weekend auta bo myjnie na okolo pozamarzaly. Ale nic to - zrobilem kilka fotek brudnemu. Nie wiem jak sie je tu zalacza, wiec zalozylem sobie "wielki" 3-zdjeciowy album, gdzie mozna je zobaczyc.
S-max Titanium Ice White z lakierowanym zderzakiem.
Pozdrowienia.
K.
PS. Co do rabatow to auto z placu oczywiscie ma inne - szczegolnie pod koniec roku. Ale jak na auto zamawiane w lutym pod produkcje to mysle, ze rabat jest niczego sobie... Ale powodzenia w glebszych negocjacjach.
kuba_del 14-02-2012, 18:58 ja zaluje ,ze nie dodalem spojlera z tylu -tak jak pisze Pawel naprawde daje rade i auto zupelnie inaczej wyglada ,oczywiscie bardzo podobala mi sie alcantara z ta czerwona nitka,ale tak prawde mowiac duzo rzeczy jeszcze mi sie podobalo,moglem brac titanium s i wtedy np: xenony mialbym w standarcie ,ale probowalismy roznych wariantow i jednak nie wiem jakim cudem wyszlo nam zeby brac titanium i te pozostale bajery sobie dobrac jako opcje,ale w sumie mi to na dobre wyszlo bo z racji tego ,ze byl duzy poslizg z odebraniem auta te wszystkie opcje dostalem za darmo jako rekompensate takze ogolnie krzywdy nie ma.Musze jednak z mocnym akcentem napisac ,ze optycznie przedni zderzak i tylny spojler sprawiaja ,ze maksiu prezentuje sie bardzo fajnie :P
no i doszła moja służbówka
pierwsze foto pod paśnikiem
niestety zima i stalowki
Tak mi się skojarzyło "Ford recommends BP" ;)
Biały wygląda bardzo fajnie z tym pakietem.
no i doszła moja służbówka
pierwsze foto pod paśnikiem
niestety zima i stalowki
ale brzydkie autooo ;)
why twoja szyba nie posiada filtra iR? taka jakos malo 'fioletowa'.
Gratulacje !!! ... i do zobaczenia na drodze ;)
[
Dzięki
Ma filtr iR przynajmniej znaczek na szybie jest
witam
powiedzcie mi koledzy jak to jest z dokładką zderzaka z dyfuzorem. Niedawno kupiłem s-maxa titanium z 2008 roku.Nie ukrywam ze bardzo podoba mi sie tył z dyfuzorem.Co musiłbym zrobić że zalożyć u siebie cos takiego. Wystraczy zmienic tylko dokladke czy caly tylny zderzak??
Zderzak. Warto poszukac uzywki. Ceny nowego zderzaka lekko powalaja.
Sent from my Nexus 5 using Tapatalk
To jak mam dokładkę z titanium st na oku czyli to co u mnie czarne poniżej zderzaka to bedzie pasować? Wygląda identycznie. ..
Palek_PL 21-06-2014, 14:42 Witam.Zmieniałem zderzak u siebie. Cały trzeba zdemontować i założyć nowy z dyfuzorem.Ta czarna dokladka z dyfuzorem jest stałą częścią zderzaka więc jej osobno nie zamontujesz. Kwestia tylko rocznika auta i nowego zderzaka czy podpasuje.wg rozpiski części do smaxa powinno być ok ale znowu w ASO twierdza ze do nowych aut po FL sa juz inne mocowania i moze byc lipa...
malyjurek 02-11-2014, 20:57 Panowie trafiła mi się dokładka zderzaka przedniego od smaxa S i zderzak tylni od wersji S z dyfuzorem. Pytanie do was czy przednia dokładka podejdzie do standardowego zderzaka przedniego? czy tylni zderzak z dyfuzorem pasuje bez przeróbek do boczków zwykłego zderzaka czy trzeba coś przerabiać? czy jest to P&P czy dużo trzeba modzić? proszę o pomoc bo jutro mam dać odpowiedz czy biorę? Srebrną ramkę w przedni zderzak mam i pasuje idealnie tylko trzeba ten dolny spoiler zmienić jeszcze.
Dolny przedni hokej montujesz na ten co juz masz. Tyl wymiana P&P,chyba ze masz dwa wydechy, a kupiles z jednym.
https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xpf1/v/t1.0-9/10151815_766315333410313_84424107964751377_n.jpg?o h=5d47b8e278b62af46ef52a7883335e21&oe=54E5AE20&__gda__=1424499660_351cc6db8670265cf8c86571204fb55 0
Teraz wygląda tak jak powinien każdy wyglądać :)
PPiotrek 15-11-2014, 18:37 Progi tez masz (listwy progowe)?
no... o pięknie :D
choć szkoda .... że ten dyfuzor nie jest ze stali szczotkowanej .
Progi tez masz (listwy progowe)?
Nie, tego nie ruszałem. Jak znam życie zaczęło by to jeszcze odłazić potem.
pawelpps 12-02-2019, 19:11 Odkopuję stary temat ale to chyba dobre miejsce żeby spytać jaką wersją S maxa 2008 jeżdżę ? Kilka fotek :
slawek-kali 12-02-2019, 19:17 zew. eska, a czy w srodku masz alcantare z czerowna nicia?
pawelpps 12-02-2019, 20:27 Alcantarę mam ale szwy szare. No i pojedynczy wydech
Piękny kolor, najładniejsze felgi do smaxa przedlift a wydech pojedynczy bo pewnie 2,0 tdci - ogólnie to autko super się prezentuje :)
Na niektórych rynkach, na przykład polskim, Titanium S dostępny był tylko w 2.5t i 2.2TDCi ale można było dobrać w opcjach alcantarę (z czarną nicią) i pakiet zewnętrznego ospojlerowania.
pawelpps 13-02-2019, 09:50 No to teraz kompletnie nie wiem co to ;) Samochód od Niemca a silnik faktycznie 2.0 TDCI.
znajdź sobie folder reklamowy tzw katalog s-maxa z tamtej serii, i porównaj z tym co masz w aucie.
pamietaj że doposażać fabrycznie można prawie w wszystko, od najniższych wersji
slawek-kali 13-02-2019, 12:23 niech poda vin to sie wyjasni, po co komplikowac.
Cokolwiek to jest, wygląda obłędnie w tym kolorze i tej stylistyce :)
pawelpps 13-02-2019, 15:14 niech poda vin to sie wyjasni, po co komplikowac.
wf0sxxgbws8k72926
slawek-kali 13-02-2019, 15:17 Noo bogato.. :) to jest Titanium ubrane w pakiet "S" fabrycznie.
Pelna styliz.RSO+zeberka w blotniku
pawelpps 13-02-2019, 17:31 Dzięki za sprawdzenie.
Noo bogato.. :) to jest Titanium ubrane w pakiet "S" fabrycznie.
Nawet więcej - żeberka w błotniku oznaczaja Pakiet Indyviduall ...
przy Indyviduall były chyba takie nakładki na progi i przetłoczenia na tapicerce foteli
Były pakiety Indyvidual zewnętrzny i wewnetrzny.
Zewnętrzny to defacto ospojlerowanie Titanium S poszerzony o te żeberka na "skrzelach".
Wewnętrzny to specjalna tapicerka foteli i sportowe nakładki pedałów, plus bodajże listwy osłonowe progów z napisem "Indyvidual"
Widziałem S-Max'y zarówno takie, które miały tylko pakiet wewnętrzny jak i takie również z zewnetrznym.
Mam gdzies katalog do polifta z tymi pakietami, ale od czasu przeprowadzki nie rozpakowałem jeszcze wszystkich kartonów ...
pawelpps 14-02-2019, 11:29 Generalnie w środku jest całkiem zwyczajny więc pakiet tych ozdóbek dotyczy tylko części zewnętrznej.
Zdjęcie wnętrza upewniło mnie, że to nie jest Titanium S z dodanymi tylko "żeberkami" (brak pianolack na konsoli środkowej).
pawelpps 14-02-2019, 20:03 Czyli wracamy do punktu wyjścia ;)
Gdzie do punktu wyjścia? Sławek przecież napisał że to Titanium i ma pakiet ospojlerowania z fabryki.
Tutaj musze sie przyznać, że przegapiłem kilka wcześniejszych postów, między innymi ten z fotkami auta i pytaniami o czerwoną nitkę na fotelach ...
Wychodzi na to, że mój poprzedni post jest defacto bezsensowny, bo mowa o tym, że to nie jest TitS była juz wczesniej ... :570:
Chyba byłem mocno zmęczony jak cytowałem Sławka, bo dopoiero przed chwilą zauważyłęm że źle zinterpretowałem to co napisał :g:~
pawelpps 15-02-2019, 07:47 No to wreszcie wiem czym jeżdżę. Nie żeby robiło mi to jakaś różnicę większą ale ciekawość została zaspokojona i cieszę się że tak wyszedł z fabryki a nie z jakiejś szopy pod Hamburgiem. Czyliciał Helmut robić wrażenie na niemieckich laskach ale niekoniecznie zapraszał je do środka bo by się zawiodły.
niekoniecznie zapraszał je do środka bo by się zawiodły. dobre :)
ale tan na poważnie to środek może nie jest od tit s ale do biedy mu bardzo daleko. Fotele, c+, navi.
a to piano black bywało w przedliftach? W TitS tylko? Myślałem, że od międzyliftów się zaczęło.
Tak, u mnie jest tits przedlift 2009 i piano black
Pianolack był standardem w Titanium S od samego poczatku oferowania tej wersji, czyli mniej wiecej od połowy roku 2007.
No i co ważne, w przedliftach był on zastrzeżony tylko i wyłacznie dla TitS.
W poliftach pianolack zaczął być oferowany także do innych wersji, ale czerwona nitka nadal pozostała wyłączną domeną Titanium S
Dla mnie jest to Titanium plus pakiet stylistyczny. W DE można było dokładać pakiet z Tit S. A alcantara z czerwoną nitką wychodziła tylko z pełnym pakiecie Tit S. Do tego widać że dodatkowo była navi, nie wiem na 100% czy navi w pakiecie Tit S była standardem czy w opcji.
Navi w standardzie w TitS nie była, przynajmniej w Polsce.
George_7 07-09-2021, 12:52 Nie wiem czy w dobry temat trafiłem ale dopytam. Chodzi mi o spoiler na klapie bagażnika w S-max polift. W jakiejs wersji występował? On był za dopłatą? Mam wersje titanium z silnikiem 2.0 TDCi. Przejrzałem już dużo aut w ogłoszeniach i widzę że nie ma specjalnej reguły. Niektóre wypasy z 2.2 TDCi go nie mają a nie które o dziwo mają. W jakich wersjach występował taki spoiler? Ja oczywiście nie mam a interesuje się dołożeniem takiego. Oddzielnie dokupić to chyba tylko te chinczyki
Wysłane z mojego LM-G810 przy użyciu Tapatalka
Nie masz, to nie masz. Kup spojler, zamontuj i po temacie.
Wybór jest taki:
1. oryginał "solo" - dostępność raczej tylko w ASO;
2. oryginał w pakiecie z klapą - dostępność (okazjonalna) na portalach handlarskich lub szrotach;
3. podróbka "solo" - dostępność na portalach handlarskich.
WDR: Jak się uprzesz na oryginał (kto zabroni bogatemu?), to w wersji "przedlit" i "polift" spojler jest taki sam. Możesz śmiało brać byle jaką klapę z S-Max'a mk1. Ze spojlerem oczywiście.:mrgreen:
|
|