Zobacz pełną wersję : [Galaxy 2000-2006] Naprawa ogrzewania postojowego
Lukasina 10-02-2012, 08:09 Witam wszystkim. Wiem że temat był wielokrotnie opisywany –ale jeśli chodzi o mechanike samochodową to jestem zielony . Piszę do Was z zapytaniem czy byłby ktoś chętny zobaczyć/ naprawić (oczywiście odpłatnie) ogrzewanie postojowe. Dzwoniłem do 3 warsztatów w Warszawie i wszędzie (nie widząc auta ) mówili, że zabawę zaczynamy od 1000zł a nie wiadomo na ilu się skończy- bo to musi być regeneracja itp. itd….
Problem jest taki, że raz załączało się ogrzewanie / raz nie –teraz się nie załącza –auto nabyłem 2 tygodnie temu i przy tej pogodzie jak stoje w korku to prawie w ogóle się nie nagrzewa ( jest nowy termostat) –a codziennie worze dzieci i musze to jak najszybciej naprawić.
Tak jak napisałem –nie chce nic za darmo-chce żeby ktoś mi naprawił to co się zepsuło –a nie jak inni najłatwiej wymienić pół samochodu…..
Jeśli ktoś jest chetny –oczywiście podjade we wskazane miejsce
Krzyzak-2005 10-02-2012, 09:42 Napisz coś więcej , podłączałeś się vagiem po błędach można dużo powiedzieć. Sporo rzeczy można zrobić samemu ja ze swoim walczyłem pod chmurką , oczywiście było ciepło.
Lukasina 10-02-2012, 09:52 nie podłączałem pod Vaga-byłem u jednego mechanika aby sprawdził błedny ale on powiedział że może spróbować sie podpiąć -ale i tak mi z tym nie pomoże bo to musi naprawić ktoś kto zna sie na ogrzewaniu postojowym – więc podziękowałem. U kolejnego jak byłem to nie mógł sie połączyć i powiedział od razu że musi wyjąć moje webasto -ale teraz nie ma czasu.....
Krzyzak-2005 10-02-2012, 10:12 Pewnie masz przegnite kable przy piecu ,(też tak miałem) i dlatego się nie łączy od tego trzeba by zacząć. Nie trzeba go wyjmować można opóścić bez rozłączania węży niestety to nie pogoda na takie prace.
Lukasina 10-02-2012, 10:19 wiem że pogoda kiepska-tym bardziej musze to szybciej uruchomić -a na VAGu to wyjdzie?