gatame
20-02-2012, 23:41
Witam,
przedstawię Wam mój problem.
Ostatnio jadąc moim autem na trasie zapaliła się kontrolka silnika. Po wyłączeniu silnika i ponownym uruchomieniu
kontrolka zapala się dopiero na 3,4 i 5 biegu po przekroczeniu 1900 obr/min. lub po całkowitym wciśnięciu pedału gazu.
Po podłączeniu auta do komputera diagnostycznego wyświetla błąd P1312,
czyli:
-rozrządu pompy wtryskowej Circuit siłownika
Silnik nie szarpie, przy wysokich obrotach nie dymi, a na jałowych chodzi stabilnie.
Turbina chodzi.
Po zapaleniu się kontrolki (miga świeca żarowa) auto jest w trybie awaryjnym i nie przekracza 80 km/h
Co to może być, czujnik padł w pompie?
o będzie ta pompa:
http://www.japancars.ru/cat/mazda/?cat= ... blk=1362AA
To co udało mi się spisać z tej pompy.
Ze sterownika:
479778-7421
DC5V 49018
Z korpusu pompy:
WLE7A 104700-0551
Za dwa tygodnie umówiłem się z polecanym u mnie w regionie magikiem od pomp
i zobaczymy co zrobi.Będę na bieżąco dawał znać.
Z tego co znalazłem w necie jest to pompa typu-
Covec-F - rozdzielaczowe pompy wtryskowe z regulatorem EDC
japońskiej firmy ZEXEL, który w 2000r. został zreorganizowany w Bosch Automotive Systems Corporation
Tu znalazłem manuala do tej pompy:
http://diagnostic.bosch.com.ua/files/uploads/COVEC_F_Service_Manual.pdf
Aktualizacja 15.04.2012
Witam ponownie, problem rozwiązałem wymieniając pompę na drugą sprawną używkę(ma ponoć tylko 25tyś), koszt to 1000zł,
bardzo ją ciężko znaleźć, wszystkie na allegro to pompy z regulacją podciśnieniową montowane w Rangerach 96-03,
pompę wymieniłem sam, więc zaoszczędziłem od 400 do 650zł.
Podaje wam ceny z rabatem jakie zaśpiewali w Fordzie:
pompa nowa- ok 12000zł
pompa regenerowana sprowadzana z Niemiec(trzeba oddać niesprawną)- ok 8000zł
Takie pompy jeszcze naprawia Bosch w Poznaniu i tam chcą 2500-3000 w zależności co się zepsuło.
Przebieg auta po którym pompa zaczęła szwankować to 190tyś.
Pozdrawiam
przedstawię Wam mój problem.
Ostatnio jadąc moim autem na trasie zapaliła się kontrolka silnika. Po wyłączeniu silnika i ponownym uruchomieniu
kontrolka zapala się dopiero na 3,4 i 5 biegu po przekroczeniu 1900 obr/min. lub po całkowitym wciśnięciu pedału gazu.
Po podłączeniu auta do komputera diagnostycznego wyświetla błąd P1312,
czyli:
-rozrządu pompy wtryskowej Circuit siłownika
Silnik nie szarpie, przy wysokich obrotach nie dymi, a na jałowych chodzi stabilnie.
Turbina chodzi.
Po zapaleniu się kontrolki (miga świeca żarowa) auto jest w trybie awaryjnym i nie przekracza 80 km/h
Co to może być, czujnik padł w pompie?
o będzie ta pompa:
http://www.japancars.ru/cat/mazda/?cat= ... blk=1362AA
To co udało mi się spisać z tej pompy.
Ze sterownika:
479778-7421
DC5V 49018
Z korpusu pompy:
WLE7A 104700-0551
Za dwa tygodnie umówiłem się z polecanym u mnie w regionie magikiem od pomp
i zobaczymy co zrobi.Będę na bieżąco dawał znać.
Z tego co znalazłem w necie jest to pompa typu-
Covec-F - rozdzielaczowe pompy wtryskowe z regulatorem EDC
japońskiej firmy ZEXEL, który w 2000r. został zreorganizowany w Bosch Automotive Systems Corporation
Tu znalazłem manuala do tej pompy:
http://diagnostic.bosch.com.ua/files/uploads/COVEC_F_Service_Manual.pdf
Aktualizacja 15.04.2012
Witam ponownie, problem rozwiązałem wymieniając pompę na drugą sprawną używkę(ma ponoć tylko 25tyś), koszt to 1000zł,
bardzo ją ciężko znaleźć, wszystkie na allegro to pompy z regulacją podciśnieniową montowane w Rangerach 96-03,
pompę wymieniłem sam, więc zaoszczędziłem od 400 do 650zł.
Podaje wam ceny z rabatem jakie zaśpiewali w Fordzie:
pompa nowa- ok 12000zł
pompa regenerowana sprowadzana z Niemiec(trzeba oddać niesprawną)- ok 8000zł
Takie pompy jeszcze naprawia Bosch w Poznaniu i tam chcą 2500-3000 w zależności co się zepsuło.
Przebieg auta po którym pompa zaczęła szwankować to 190tyś.
Pozdrawiam