Zobacz pełną wersję : [Transit Connect 2013-2022] Nowy model 2013
Udało mi się coś wyszperać na temat nowego modelu :
http://www.themotorreport.com.au/content/image/f/o/ford_transit_connect_patent_leak_03-0522-m:610x450.jpg
http://www.themotorreport.com.au/content/image/f/o/ford_transit_connect_patent_leak_02-0522-m:610x450.jpg
http://www.themotorreport.com.au/content/image/f/o/ford_transit_connect_patent_leak_04-0522-m:610x450.jpg
Nowy model nawiązuje stylistyką do Tourneo Custom. Przestrzeń ładunkowa będzie taka sama jak w poprzedniku. Prawdopodobnie będzie także dostępna wersja osobowa : Tourneo.
Źródło : http://www.themotorreport.com.au
Niewiele tego, ale już coś widać :D
Mam nadzieję, że temat utrzyma się w dziale.
Cobretti 10-06-2012, 12:52 przód jak w Kudze (mniej więcej)...
stylistyka bocznych szyb i tylnych - jak w francuskiej konkurencji (buuuu.... )
ciekawe jak środek i silniki....
ale mnie sie podoba :D
http://lh6.ggpht.com/-DSDZYisyy2g/T8qe7JZbdgI/AAAAAAAAZtc/aqbrFxUm9Aw/2013-2014-Ford-Transit-%252520Connect-Render.jpg
Źródło : http://www.turkeycarblog.com
Cobretti 02-08-2012, 22:07 a w białym Frozen White niema ?? ;)
a coś o wnętrzu i silnikach ??
Syntetyzer 03-08-2012, 08:50 przykurczyli po prostu nowego transita :P
a coś o wnętrzu i silnikach
Wrzucam co znalazłem - na gorąco. Jak coś masz do dawaj, sam jestem ciekaw. :)
przykurczyli po prostu nowego transita
Na rysunkach tak to wygląda :570:
W 2002r też mówili na Connecta pomniejszony Transit, a w rzeczywistości to zmutowany Focus. Wg zapowiedzi Connect II zbudowany będzie na płycie podłogowej Focusa III, tak więc Ford kontynuuje projekt Connect wg. wcześniejszych założeń.
Cobretti 05-08-2012, 22:42 w rzeczywistości to zmutowany Focus
sam jesteś zmutowany :D
ale nie da się ukryć, że podzespoły coniektóre w conie są takie jak w FF I czy nawet z Fiesty ... ST :D (tu mowa o hamulcach przednich :D )
Łanne to... :) Od kiedy planowana jest sprzedaż w EU?
arkmyl12 19-08-2012, 16:04 Kawał fajnego autka się kroi :)
jak go wprowadzą nasze będą wyglądały jak zabytki:( podobne do fiesty courier
http://g1205.hizliresim.com/x/s/6ngnw.jpg
www.hizliresim.com
:( , jakiś prototyp ?
wojtekjanus 21-09-2012, 17:35 Kilka nowych zdjęć z oficjalnej prezentacji Connecta.
Tourneo Connect and Transit Connect Wagon będą sprzedawane w Europie i USA począwszy od 2013 roku. Mają być oferowane w dwóch wersjach: 5-cio miejscowej Tourneo Connect i 7-mio miejscowej Grand Tourneo Connect. Natomiast Transit Connect będzie dostępny w dwóch rozstawach osi.
Czyli będziemy mieli trzy podstawowe wielkości Transita: Connecto-pochodne, model MY który wszedł w tym roku i nowy "duży". Zniknie dotychczasowy rozmiar dużego Transita - dla mnie auto idealne. MY to ciasny bus jak Tetka VW, duży to kolumbryna jak Crafter/Sprinter/Trojaczki, zupełnie nie nadaje się do codziennej jazdy... http://emotikona.pl/emotikony/pic/0cray.gif (http://emotikona.pl/emotikony/)
Wiecej: http://carscoop.blogspot.com/2012/09/ford-debuts-all-new-2014-tourneo-and.html
http://imageshack.us/a/img843/5373/fordtransit0.jpg (http://imageshack.us/photo/my-images/843/fordtransit0.jpg/)
http://imageshack.us/a/img88/9030/new11g.jpg (http://imageshack.us/photo/my-images/88/new11g.jpg/)
http://imageshack.us/a/img191/192/new2uw.jpg (http://imageshack.us/photo/my-images/191/new2uw.jpg/)
Cobretti 21-09-2012, 18:07 mnie sie podoba
http://emotikona.pl/emotikony/pic/0wink.gif (http://emotikona.pl/emotikony/)
jeszcze kwestia silników, skrzyń (man. 6 lub auto - też 6 biegów) ...
będziemy myśleć :)
odczekamy ze dwa latka aż się popsuje co ma popsuć i poprawią to i ...
wojtekjanus 23-09-2012, 16:45 Tu bardzo ciekawe zdjęcie, pozwalające porównać wielkości poszczególnych Transitów: Connectów, średnich CUSTOM-ów i dużego Mk8.
http://imageshack.us/a/img534/9218/fordtransit132.jpg (http://imageshack.us/photo/my-images/534/fordtransit132.jpg/)
http://1.bp.blogspot.com/-TruN_QMpGLE/UGirnJJf3ZI/AAAAAAAAm5A/5fJ-Su-w1NY/s1600/2013-Ford-Tourneo-Connect-6.jpg
http://imageshack.us/a/img819/9792/2013fordtourneoconnect4.jpg
http://imageshack.us/a/img440/4635/2013fordtourneoconnect5.jpg
http://imageshack.us/a/img407/6875/2013fordtourneoconnect2.jpg
Źródło : http://www.turkeycarblog.com/2012/09/2013-ford-tourneo-connect-pariste/
Środek jak najbardziej mi się podoba, gorzej z przodem.
tylko czemu tak mało koników, mogli by dać więcej :)
ostatnio spodobała mi się pozycja za kierownicą w kangoo, więc może kiedyś kolejnym samochodem był by taki właśnie typ
tylko czemu tak mało koników, mogli by dać więcej :)
Ekologi się kłania :(
Cobretti 23-10-2012, 13:12 a gdzie 1.8/2.0 TDCi ??
http://emotikona.pl/emotikony/pic/036.gif (http://emotikona.pl/emotikony/)
a jeżeli nie wprowadzą mocniejszych pojemnościowo silników to ja swojego nie sprzedaję...
do czasu aż nie pojawi się sensowny następca mojego auta ;)
środek kontrowersyjny ale rzecz gustu...
zderzak przód podobna stylistyka jak w VW ;)
chodzi mi o samą dolną krawędź...
http://www.youtube.com/watch?v=OmHCk12RFfM&feature=related
no i na 2014 mamy nowy model Tourneo Courier.
Syntetyzer 04-11-2012, 18:46 jak dla mnie nowy Connect bije na głowę konkurencje pod względem stylistyki zewnętrznej, środek akurat średni, w skali 1-10 dałbym 6, chyba że materiały dobrej jakości bez tandetnego, twardego plastiku.
nowy partner-berlingo, caddy, doblo, kangoo czy nawet mercedes jakieś coś z kangoo tworzy wyglądają przy nowym connectcie blado :)
Ja przepraszam.. Ile forda w tym fordzie zostało? Na moje oko, to nawet 0,2 promilla juz nie ma. Gdzie indywidualny szyk? "Naszego" connecta nie można z niczym na ulicy pomylić. A to? Pół cytrynki, pół jakiegoś inkszego Francuza i ćwierć Włocha. Ford z nadchodzącym modelem connect turneo i transit pożegna się ze swoim indywidualnym image'm, dołączy do grona morderców stylu i indywidualnej linii i koncepcji w nadwoziach. Szkoda... Szkoda....
wojtekjanus 20-12-2012, 10:32 Ford pokazał nowego Transita Connecta - nazywając wersję osobową raz Tourneo Connect, a raz...Transit Connect Wagon (może to nazwa na Stany?). Jest to model 2014.
http://img507.imageshack.us/img507/9564/przechwytywanie15.jpg (http://imageshack.us/photo/my-images/507/przechwytywanie15.jpg/)
http://img203.imageshack.us/img203/4900/przechwytywanie16.jpg (http://imageshack.us/photo/my-images/203/przechwytywanie16.jpg/)
http://img23.imageshack.us/img23/7792/przechwytywanie17.jpg (http://imageshack.us/photo/my-images/23/przechwytywanie17.jpg/)
http://img100.imageshack.us/img100/8752/przechwytywanie18.jpg (http://imageshack.us/photo/my-images/100/przechwytywanie18.jpg/)
http://img17.imageshack.us/img17/1779/przechwytywanie19.jpg (http://imageshack.us/photo/my-images/17/przechwytywanie19.jpg/)
Nowy towarowy Transit Connect prezentuje się jak niżej:
http://img19.imageshack.us/img19/4639/przechwytywanie10.jpg (http://imageshack.us/photo/my-images/19/przechwytywanie10.jpg/)
http://img811.imageshack.us/img811/8740/przechwytywanie11.jpg (http://imageshack.us/photo/my-images/811/przechwytywanie11.jpg/)
http://img844.imageshack.us/img844/6713/68642497.jpg (http://imageshack.us/photo/my-images/844/68642497.jpg/)
arkmyl12 23-02-2013, 05:58 Moim zdaniem zapowiada się ciekawe autko, żeby tylko obyło się bez wad poprzednika.
Podobne do francuzów - a owszem i to chyba atut. Linia naszego bardziej nawiązuje do fiesty courier i starego caddy na bazie polo. Nie ma co ukrywać że obecny model daleki jest od bicia rekordów sprzedaży.
Co do indywidualności to owszem brakuje mu jej, ale to przede wszystkim auto użytkowe a nie limuzyna. Jakoś nikt nie oczekuje od MANa czy innej ciężarówki gracji sportowego coupe.
Niech to będzie normalne auto, bez rzucających się w oczy debilnych oszczędności i tandety w stylu kluczyka z doklejonym pilotem, latających lusterek powyżej 110 czy lampki oswietlającej kabinę zapalaną razem z oświetleniem części ładunkowej oddzieloną fabrycznie montowaną ścianką
Witam wszystkich forumowiczów. Po kilku latach przerwy ponownie przypadł mi w udziale Ford, tym razem jest to ciężarowa wersja Transita Connect kombi. Z tego, co udało mi się dowiedzieć, w Polsce nazwa Transit lub Tourneo jest związana z funkcją samochodu.
Transit Connect to wersja ciężarowa, charakteryzująca się podwójnymi drzwiami tylnymi, kratą przesuwną w wersji kombi i bardziej ascetycznym wyposażeniem wnętrza.
Wersja Tourneo Connect to wersja osobowa, wyposażona w tylną podnoszoną klapę, z w pełni obudowaną częścią tylną i lepszymi obiciami i wyposażeniem.
Jeżeli będzie ktoś zainteresowany, to mogę wkleić parę zdjęć dla lepszego poznania tego modelu.
Ciekawy jestem również problemów, które były w udziale poprzedniego modelu, aby sprawdzić, czy w nowym zostały poprawione.
siwy rs2000 16-08-2014, 20:34 jestem w posiadaniu nowego transita connect van 2014r i ku mojemu zdziwieniu to auto niema konserwacji od spodu ciekawe ile to wytrzyma silnik 1.6 75koni nawet daje rade
siwy rs2000 18-08-2014, 15:21 Darek_P wrzuc pare zdjec i luknij czy twoj tez niema konserwacji
schraczek 25-09-2014, 18:38 Zrobiłem sobie jazdę próbną Tourneo Connect i jako posiadacz c-maxa stwierdzam ze niczym mu nie ustępuje. Jest nawet cichszy. Trochę twardszy ale to zrozumiałe. Wersja która jeździłem to jakiś ropniak nie pamietam dokładnie cos koło 90ps.
Mój kochany EB jest tylko z powershiftem. Poważnie sie zastanawiam nad wersja grand za jakiś rok, dwa.
Syntetyzer 30-09-2014, 00:24 nowy transit connect wychodzi w krótkiej wersji, widziałem,
a tourneo connect tylko w długiej i w zależności od zachcianki 5 lub 7 osobowej?
coś ten konfigurator na stronie forda nie działa...
ta przedłużana płyta podłogowa mi nie pasi :/
ale taki connect z silnikiem 1.6 ecoBoost 150 km i skrzynią powershift musi fajnie pomykać :P
chyba się też umówię na jazdę próbną 8)
schraczek 30-09-2014, 09:03 według katalogu który dostałem w salonie to jest Tourneo Connect w wersji normalnej i grand...
nowy transit connect wychodzi w krótkiej wersji, widziałem,
E w krótkiej i długiej, w cenniku też tak pisze
Darek_P wrzuc pare zdjec i luknij czy twoj tez niema konserwacji
Dowiedziałem się od kolegi dłużej jeżdżącego FORDem, że bodajże od 2012 roku są stosowane blachy anodowane, które takiej konserwacji nie potrzebują.
Ja się niestety na tym temacie nie znam, zobaczę w rzeczywistości.
Zdjęcia postaram się zrobić, szczególnie sposób rozwiązania przesuwnej kraty, który jest dość ciekawy, choć może nie do końca dopracowany, podobnie, jak wiele innych szczegółów.
Dla pozostałych kolegów, myślących o zakupie. Nadal ciężko się dowiedzieć, co się kupuje w przypadku np. takiej wersji, którą ja jeżdżę, czyli Transit Connect kombi. Wersja wyposażenia jest zgoła inna niż Tourneo Connect kombi, z tego, co wiem obie wersje mogą być krótkie i długie, przy czym nie słyszałem o wersji Transit w wersji 7 osobowej. Transit ma zupełnie inne fotele, niż Tourneo.
Byłem na jeździe testowej Connectem krótkim z silnikiem 1.0 turbo, 100KM.
Na pusto silnik spokojnie daje radę. Jest cicho i komfortowo. Dla mnie jazda prawie wcale nie różniła się od jazdy nową Kugą. Czuć w Connekcie geny płyty podłogowej focusa.
Na 99% będę kupował diesla 95 KM. Ogólnie to byłby już mój 5 ford w ciągu 11 lat.
Jednym z atutów które mnie przekonują do Forda jest podgrzewana elektrycznie przednia szyba ;-))) .
Pewnym minusem Connecta jest jednak nowoczesna deska rozdzielcza, która jest zbyt mało "dostawcza", oferuje za mało półek i schowków.
Od 3 tygodni jeżdzę Connectem 1,6 TDCI, 95KM. Jazda jest bardzo przyjemna. Pozycja za kierownicą wygodna. Nie wożę zbyt ciężkich pudeł więc auto na "pusto" jest trochę twarde i odczuwa się pofalowania asfaltu, ale może dzięki temu trakcję w łukach ma dobrą mimo zimowych opon. Jazda na wprost jest znakomita, niczym w Focusie. Silnik daje radę. Prędkość przelotową 130-140 auto lekko utrzymuje. Szybciej (testowo) do 150-160 też nie ma problemu. Spalanie między 6,5 -7l, bez ecodrivingu. Przy bardzo spkojnej jeździe nie przekraczało 5,5 l. Hałas w kabinie jest w normie jak na dostawczaka czyli nieco wyższy niż w osobówce. To tyle pierwszych wrażeń po 1700 km.
Witam.
Od 3 miesięcy jestem posiadaczem Connecta 1,6 TDCI 115 KM. Wersja długa L2, 3 osobowa. Wyposażenie prawie maksymalne :D
Po przejechaniu 13 tyś kilometrów mogę już coś powiedzieć. Jestem zadowolony z wyboru. Jazda jest bardzo wygodna i przyjemna. Moc wystarczająca, choć gdyby były do wyboru większe i mocniejsze silniki diesla to na pewno skorzystałbym. Nawet maksymalnie załadowany (ok. 800 kg.) daje rady. Elastyczność w trasie również na wysokim poziomie. Spalanie autostradowe (na tempomacie 140 km/h) ok. 7 litrów przy pełnym ładunku. Spalanie przy ekonomicznej jeździe 5,3 litra.
Z minusów na dzień dzisiejszy to kanapa pasażera. Na długiej trasie nie do wytrzymania, niestety, siedzie się jak na ławce. Dwie osoby na tej ławce to raczej na bardzo krótkie dystanse.
Pozdrawiam
furgus
co do tej kanapy to wg mnie jest najmniejsza ze wszystkich aut dostawczych w których występuje kabina 3 osobowa, nawet w berlingo jest więcej miejsca
co do dostawczaków to ford wprowadził całkiem nowe modele, reszta odstaje jeżeli chodzi o design to zew czy środka
z trzeciej strony vw w t6 czy caddym zmienił lekko deski i przody a reszta już od nastulat są te same
Witajcie jest ktoś kto użytkuje ten "nowy" model 1,6 EB A6 Tourneo Grand Connect II prośba o opinie
robertinio 09-04-2015, 10:42 Witajcie jest ktoś kto użytkuje ten "nowy" model 1,6 EB A6 Tourneo Grand Connect II prośba o opinie
mam Grand Tourneo ale w dieslu.
W razie pytań może pomoge. PRIV
użytkujesz to auto prywatnie czy w celu zarobkowym napisz coś więcej, ja myślałem o celach prywatnych, ale z ASB a ona występuje tylko w 1,6EB
robertinio 10-04-2015, 11:33 użytkujesz to auto prywatnie czy w celu zarobkowym napisz coś więcej, ja myślałem o celach prywatnych, ale z ASB a ona występuje tylko w 1,6EB
Ja użytkuje prywatnie jako samochód służbowy na dojazdy do pracy itp.
Z plusów:
- ogromne wnętrze,
- fajnie składane fotele w wersji Grand
- świeża stylistyka wnętrza
- rozkład przycisków
- trzymanie drogi i prowadzenie
Z minusów:
- mój silnik 95KM trochę za słaby do tej masy (zazwyczaj jeździłem dużo mocniejszymi samochodami więc pewnie dlatego)
- jakoś materiałów nie jest taka jak typowo w osobowym samochodzie,
gdybyś chciał zakupić nowego to zapraszam na priv bo sprzedaje takie.
puki co sprzedałem tylko jedną sztukę z automatem, klient sobie chwali.
ja przejechałem ok 80kkm reno kangoo II (auto służbowe) to były lata 2007-2009 1,5dci 90km (82km), w tym byłem dwa razy z rodziną nad morzem wiadomo jakość wykonania jest jaka jest, natomiast mile go wspominaliśmy z żona, i ważne jest to ,że żonie dobrze się go prowadziło natomiast grand tourneo jest trochę długi i tu jest cały mój problem bo muszę połączyć przestrzeń bagażową i jazdę codzienną np. po mieście jak byś mi jeszcze napisał jak z manewrami np.pod "TESCO"
robertinio 15-04-2015, 15:35 ja przejechałem ok 80kkm reno kangoo II (auto służbowe) to były lata 2007-2009 1,5dci 90km (82km), w tym byłem dwa razy z rodziną nad morzem wiadomo jakość wykonania jest jaka jest, natomiast mile go wspominaliśmy z żona, i ważne jest to ,że żonie dobrze się go prowadziło natomiast grand tourneo jest trochę długi i tu jest cały mój problem bo muszę połączyć przestrzeń bagażową i jazdę codzienną np. po mieście jak byś mi jeszcze napisał jak z manewrami np.pod "TESCO"
grand tourneo jest dłuższe i to sporo od mondeo kombi mk4
do tego ogromny rozstaw osi i krótkie zwisy, niestety z manewrowaniem trzeba się przyzwyczaić, szczególne aby tylnym kołem krawężników nie zabierać.
Coś za coś.
Witam.
Czy ktoś z forumowiczów posiada Turneo Connect w wersji 7 osobowej?
Interesują mnie wrażenia z jazdy.
Czy silnik 115 KM daje radę w tym aucie?
Jakie mankamenty?
Będę wdzięczny za wszelkie opinie.
https://www.youtube.com/watch?v=LbJWJsVZP-E
Wygląda fajnie, ale na ulicy jeszcze nie widziałem :(
|
|