dzidekrz
28-05-2012, 07:48
Witam, mam pytanie odnośnie zmiany siły wspomagania układu kierowniczego w fordzie kuga. Czy ktoś zauważył jakąś różnicę w sile wspomagania zmieniając z ustawień komfort na sport?? W moim przypadku nie czuję rzadnej zmiany:(
zaczynam się obawiać,że coś niedziałą albo ten typ tak mam poprostu
pozdr.
Czy ktoś zauważył jakąś różnicę w sile wspomagania zmieniając z ustawień komfort na sport?? W moim przypadku nie czuję rzadnej zmiany:(
zaczynam się obawiać,że coś niedziałą albo ten typ tak mam poprostu
pozdr.
ja zauważyłem - najlepiej zmianę odczujesz w trybie "sport" - wtedy kierownica zdecydowanie się "usztywniła", co mnie osobiście nie odpowiadało. Pomiędzy trybem "komfort" a "normalne" takiej róznicy już nie czułem.
Głupia sprawa, ja też nie czuję żadnej zmiany.
Chyba to tylko kolejny gadżet w reklamie Kugasia.
Ja osobiście czuję lekką różnicę ale tylko między trybem komfort, a trybem sport, tryb normalny jakby nic nie wnosi :)
Nie ma różnicy na postoju.
Rożnicę czuć bardzo wyraźnie na zakrętach przy większych prędkościach od 100km/h. W trybie komfort w ogóle nie czułem auta, na szczęście wpadłem na pomysł zmiany wspomagania kierownicy na sport i jak ręką odjął:).
dzidekrz
13-07-2012, 11:28
Potwierdzm, przyszybkiej jeździe na zakrętach tylko tryb sport, hmmm jednak działa:)
Piotrek69
02-08-2012, 11:47
Również to potwierdzam , jednak pragnę zaznaczyć , ze tryb sport może doprowadzić do szybszego zużycia ogumienia.
Pozdrawiam