Zobacz pełną wersję : [Mondeo 1996-2000] Brak mocy w ST200


Kamillo
13-06-2012, 13:35
Instalacja sekwencji przebiegła pomyślnie. Przynajmniej tak mi się wydaje :D Ale Pan gazownik stwierdził, że to auto czy to na benzynie czy gazie nie ma mocy. (Przejechał się ) Stwierdził, że jego kolega miał Mondeo MK2 2,5 170KM i chodzilo-czyt. zbierało się lepiej niż mój, zwłaszcza do 3,5tys obr bo później moje budzi się do życia i jakby odzyskuje to co mu brakowało. Problem porównał do turbo dziury w dieslach - nie chce tu nikogo obrazić ;) Zalecił, żeby sprawdzić przepływomierz :/ Pochwalil kulturę pracy no ale gdzie ta moc, którą myślałem, że mam wciąż pod nogą. Niedawny przegląd nic wsumie nie wykazał. Podpięcie pod kompa wskazało jedynie błąd na EGR, który zaraz poźniej było wypieszczone. Tak samo filtr powietrza z KN. Faktycznie od jakiegoś czasu ale wyczuwałem to tylko czasami zbierał się z opóźnieniem. Wmawiałem sobie, że tak było od początku. Poratujcie

Chciałbym dodać, że świece jak i przewody były wymieniane jakieś 25 tys temu na oryginalne

bblo
13-06-2012, 14:17
może to zmienna geometria dolotu Ci szwankuje, np . się zacina ? pomiar mocy możesz zrobić na miejscu w Rzeszowie w AT2000.

Kamillo
14-06-2012, 08:22
A w czym to dokladnie się odbywa, co za to odpowiada? Ile kosztuje Kolego hamownia w Rzeszowie? Jaki osprzęt musiałbym sprawdzić i najlepiej odrazu gdzie to mogę zrobić? Mechaników sporo i pewnie tyle samo różnych wersji na naprawę a chciałbym być pewny.

Emmm
14-06-2012, 09:56
Chciałbym dodać, że świece jak i przewody były wymieniane jakieś 25 tys temu na oryginalne
Po 25kkm świece warto sprawdzić, choćby podmieniając z auta kolegi.
Pozdrawiam

bblo
14-06-2012, 12:36
A w czym to dokladnie się odbywa, co za to odpowiada? Ile kosztuje Kolego hamownia w Rzeszowie?

Odpowiada za to sterownik, z którym dość często bywają problemy - poszukaj na forum, było kilka razy o tym pisane przy okazji v6 170 KM.

Nie wiem ile kosztuje samo hamowanie, bo ja robiłem to razem z chipami, więc koszt był sumaryczny za chipa i hamownię. Najlepiej do nich zadzwoń http://www.at2000.pl/site/kontakt - diagnostykę i naprawy także prowadzą.

Kamillo
20-06-2012, 08:48
Wczoraj kolega mechanik przeczyścił czujnik temp w przepływce i samą przepływkę. Filtr powietrza też zaznał odświeżenia (K&N) po kilkuktrotnej kąpieli w gorącej wodzie i płynu do naczyń spuścił mnóstwo czarnidła mimo, że na pierwszy rzut oka nie było żadnych zanieczyszczeń. Moment i moc wzrosła odczuwalnie, ale wciąż coś brakowało...aż po wyjęciu gumowej rury od przepływomierza i wygięciu jej światło dzienne ujrzała dziura wielkości kciuka biegnąca od łączenia z przepustnicą do prostej nie karbowanej i to akurat od strony bloku silnika wciągając zapewne mnóstwo ciepłego powietrza przed przepływomierzem.
Do wymiany natychmiast z tym, że szukając na allegro sa jedynie do zwykłej 2,5 V6 stki (170) Różni się czymś od mojej?