Zobacz pełną wersję : [Mondeo 2007-2014] zerwany pasek rozrzadu


jackendzio
18-06-2012, 20:53
Witam . Zerwal sie pasek rozrzadu , w warsztacie stwierdzili ze do wymiany sa tez popychacze . Czy jest to mozliwe bo wyczytalem ze walki rozrzadu polaczone sa lancuszkiem . Silnik2.0 . Dzieki za podpowiedzi .

robarek
18-06-2012, 21:34
Wałki tak ale reszta paskiem.

wojtbf1
18-06-2012, 22:10
Zerwal sie pasek rozrzadu
No to chyba pierwszy taki przypadek w MK4 , kolego, przy jakim przebiegu ?????

wesmond
19-06-2012, 07:35
Może kolega się rozwinąc i napisać w jakim silniku padł pasek?

Pulse
19-06-2012, 08:19
Chyba 2,0 TDCI, sądząc po liczbie 1997 przy silniku. Benzyna 2,0 ma chyba 1998.

RafałB
19-06-2012, 08:46
Niech Kolega napisze przy jakim przebiegu,jakie objawy-jeśli były itp?No i koszta remontu...:(

jackendzio
19-06-2012, 19:20
Tak silnik 2.0TDI .Przebieg to 166tys ale ze auto mam od niedawna nie wiem czy jest orginalny . Co do objawow to bylo slychac lekki szmer ale wyczytalem ze wymiana przy 200tys a ze nie mialem zbytnio kasy....... Myslalem ze 180tys spoko wytrzyma i niestety to byl blad.. Co do kosztow policzyli mi 3tys za wszystko a ze stalo to sie w trasie (400km od domu) to nie mialem zbytnio wyboru... W piatek jade odebrac i z tad moje pytanie czy to mozliwe z tymi popychaczami czy czasem nie chca mnie naciagnac.... Jeden w zamienniku to 80 zl (x16)... Pozdro..

Woytas
19-06-2012, 20:47
smutno pisząc handlarze- naiwni klienci 1:0 :(

po kupnie auta zawsze wymieniamy pasek rozrządy !!!

niezależnie od tego ile bym tak ktoś ustawił na tym budziku

naprawdę współczuję koledze

agassii
19-06-2012, 21:54
Kurcze, umawiam się na wymianę...136 tysi klękło.

wesmond
19-06-2012, 22:22
Ja zmieniłem pasek przy 200 000 km - w zasadzie miałem gwarancję więc dlatego tyle czekałem.

wojtbf1
19-06-2012, 22:33
Mój dojechał do 189 tyś. km , zużycie już było widać ale nie na tyle żeby w niedługim czasie puścić. Chyba faktycznie, egzemplarz kolegi musiał mieć coś innego z przodu niż 1 na liczniku.....z tymi popychaczami to możliwe.....

misiekxyz
19-06-2012, 22:49
Witam . Zerwal sie pasek rozrzadu , w warsztacie stwierdzili ze do wymiany sa tez popychacze . Czy jest to mozliwe bo wyczytalem ze walki rozrzadu polaczone sa lancuszkiem . Silnik2.0 . Dzieki za podpowiedzi .

Kiepska sprawa ;( Na to zawsze musi być czas i kasa ponieważ później wychodzą takie zongi.
Ja po kupnie wymieniłem (tak dla świętego spokoju)

Życzę dalszej bezawaryjnej jazdy ;D

nokitel
22-06-2012, 14:04
jeżeli auto ma pełną historię nie do podważenia to dla mnie dziwne jest jeżeli pasek który diler przewiduje na 200tyś zrywa się wcześniej. Ja osobiście zapytał bym się w Fordzie jak to oni wytłumaczą i ustosunkują się. Mój ma 170tyś i wczoraj w ASO rozmawiałem o wymianie rozrządu i pompy wody i usłyszałem : Przed upływem 200tyś nie ma potrzeby zaglądania tam i jakiejkolwiek wymiany.

misiekxyz
22-06-2012, 20:34
jeżeli auto ma pełną historię nie do podważenia to dla mnie dziwne jest jeżeli pasek który diler przewiduje na 200tyś zrywa się wcześniej. Ja osobiście zapytał bym się w Fordzie jak to oni wytłumaczą i ustosunkują się. Mój ma 170tyś i wczoraj w ASO rozmawiałem o wymianie rozrządu i pompy wody i usłyszałem : Przed upływem 200tyś nie ma potrzeby zaglądania tam i jakiejkolwiek wymiany.

Może i tak ale..........jak się wcześniej pasek zerwie to Ty będziesz miał ból. Ja bym na Twoim miejscu zaczął myśleć o wymianie. Najlepiej zadzwoń do kilku serwisów Forda (nawet w innym mieście) i zapytaj się co ile? i jak radzą?
Jak ja dzwoniłem to każdy mówił co innego ;/ Jedni - rozrząd z pompą wody, drudzy sam rorząd. Ceny też były różne.
Ja w końcu wymieniłem dla swiętego pokoju cały w komplecie. Ja mam akurat automat. Wg. etis wymiana co 100000 a manual co 200000. Silnik ten sam a inny interwał. Gdybym się tym nie zaiteresował to nie wiadomo jakby się skończyło. Serwisy mówiły co 200000......

bobanr
23-06-2012, 09:28
... wymiana kompletnego rozrządu wraz z pompą wody mieści się w kwocie 1000 zł. Ja już się przygotowuję.

Dodatkowo do wymiany są przewody przelewowe, bo niestety pojawiają się wycieki paliwa.
P.S. czy nie ma dostępnych samych uszczelek (oringów)? Przewody przelewowe z wymianą 300 zł.

agassii
09-07-2012, 22:42
Panowie jak wymieniać, to tylko z pompą...
U mnie, podobnie, jak u niektórych kolegów pompa puszczała już małe ilości płynu...
Pasek/rolki/napinacz - praktycznie, jak nowe.
Zdziwiło mnie też, że w fabrycznej, oryginalnej pompie wody wirnik był z tworzywa sztucznego. W nowej (nabyłem DOLZ-a) wirnik jest metalowy.

Pulse
10-07-2012, 17:18
... wymiana kompletnego rozrządu wraz z pompą wody mieści się w kwocie 1000 zł. Ja już się przygotowuję.

To cena wg ASO z orginalnymi częściami czy niezależnego warsztatu z zamiennikami?

wojtbf1
10-07-2012, 19:05
Z oryginalnymi częściami i robocizną niezależnego warsztatu......miałem podobnie :)

Pulse
10-07-2012, 22:05
No to nie jest źle. Może też pokuszę o wcześniejszą zmianę. W te 200 tys to coś mi się wierzyć nie chce a za taką kwotę można zmienić i z głowy.

bobanr
13-07-2012, 09:55
To cena wg ASO z orginalnymi częściami czy niezależnego warsztatu z zamiennikami?

Z ciekawości chciałbym wiedzieć ile taka usługa kosztuje w ASO. Podana cena dotyczy części firmy SKF i robocizny. O ile cena za części jest miej więcej stała w okolicach 600-700 zł, to różnice mogą wynikać tylko z kosztów robocizny.

tlopuc
12-08-2012, 14:57
Znajomy wymieniał w ASO, koszt 1800zł.

sebuss187
12-08-2012, 15:36
pekl pasek kasatory do wymiany a dokladnie to dzwigienki zaworowe.

nokitel
22-08-2012, 15:30
Mimo przebiegu 173500 stwierdziłem nie ma co czekać do ostatniej chwili ... na forum już pierwsze osoby są które nie doczekały obiecanych przez forda 200tyś km ... dla mnie to dziwne że w automacie każą co 100 a w manualu co 200 i na pytanie w ASO co gdy mam auto od pierwszego dnia życia do dziś serwisowane u nich i mimo to w aucie zrywa się pasek przy przebiegu np. 50tyś czy 170tyś a auto po gwarancji pan odpowiada "pana problem" ...(ja bym taką sprawę zgłosił bym do TVN Turbo oni lubią takie rzeczy ...) skoro ma być wymieniany co 200tyś to ma wytrzymywać 250tyś tak by nie było możliwości by nawet przy przebiegu 200tyś coś sie komukolwiek stało a skoro coś sie stało to głowa w dół i robimy Panu na nasz koszt. W końcu nie podają że pasek wymienić max do 200tyś i na końcu jakaś gwiazdka z dopiską może nie wytrzymać tyle ...

koszty zakupu części internet :
rozrząd : 370zł oryginał
pompa : 255zł (hepa bo ma metalowy wirnik w przeciwieństwie do oryginału i nie kosztuje 365zł)

w ASO koszty ze zniżką stałego klienta :
rozrząd : 510zł (bez zniżki 750zł)
pompa : 470zł (bez zniżki 720zł)

Koszty wymiany w ASO ze zniżkami : 550zł (i nie dają gwarancji jeżeli nie zakupisz u nich części)
Koszt w autoryzowanym serwisie BOSH : 350zł (gwarancja 6m na wykonaną czynność)

Pogodny
24-08-2012, 11:50
Mimo przebiegu 173500 stwierdziłem nie ma co czekać do ostatniej chwili ... na forum już pierwsze osoby są które nie doczekały obiecanych przez forda 200tyś km ... dla mnie to dziwne że w automacie każą co 100 a w manualu co 200 i na pytanie w ASO co gdy mam auto od pierwszego dnia życia do dziś serwisowane u nich i mimo to w aucie zrywa się pasek przy przebiegu np. 50tyś czy 170tyś a auto po gwarancji pan odpowiada "pana problem" ...(ja bym taką sprawę zgłosił bym do TVN Turbo oni lubią takie rzeczy ...) skoro ma być wymieniany co 200tyś to ma wytrzymywać 250tyś tak by nie było możliwości by nawet przy przebiegu 200tyś coś sie komukolwiek stało a skoro coś sie stało to głowa w dół i robimy Panu na nasz koszt. W końcu nie podają że pasek wymienić max do 200tyś i na końcu jakaś gwiazdka z dopiską może nie wytrzymać tyle ...

koszty zakupu części internet :
rozrząd : 370zł oryginał
pompa : 255zł (hepa bo ma metalowy wirnik w przeciwieństwie do oryginału i nie kosztuje 365zł)

w ASO koszty ze zniżką stałego klienta :
rozrząd : 510zł (bez zniżki 750zł)
pompa : 470zł (bez zniżki 720zł)

Koszty wymiany w ASO ze zniżkami : 550zł (i nie dają gwarancji jeżeli nie zakupisz u nich części)
Koszt w autoryzowanym serwisie BOSH : 350zł (gwarancja 6m na wykonaną czynność)

Na jakiej zasadzie niby udzielają gwarancji?

nokitel
24-08-2012, 17:13
po wymianie pompy zawsze jest możliwość że zacznie gdzieś puszczać to raz dwa to różnie z mechanikami bywa i byłem kiedyś świadkiem że facet przyjechał baaa przyciągną auto które mechanik wypuścił z źle ustawionym rozrządem i bezczelnie wypierał się że przecież sprawdzał itd., itp. Dlatego gwarancja pisemna jak dla mnie przemawia bardziej niż na krzywy ryjek mechanika

dziś wymienili mi rozrząd, pompę, pasek klinowy z rolką prowadzącą ... mam wrażenie jak gdyby auto ciszej i lżej sie poruszało ... raczej rozrząd nie ma wpływu na hałas czy sie mylę ? Stary zestaw wygląda całkiem przyzwoicie nie ma żadnych większych oznak zużycia zwłaszcza pasek i pompa ... Rolki delikatnie gorzej chodzą na łożyskach

czas realizacji 4 godziny = 500zł za robociznę z paskiem klinowym, rolką prowadzącą.

kopydleusz
29-08-2012, 14:16
Rozrząd gumowy pewnie nie będzie hałasować, ale już napinacz, albo zużyte łożyska w rolce - jak najbardziej.

Tak dla porównania: w BMW e34 TDS najgłośniejszym dźwiękiem spod maski był hałas łańcucha rozrządu (łańcuch miał 30 tys. więc nie był zużyty). Dźwięk ten skutecznie przebijał odgłosy całego silnika. To oznacza, że i w Fordzie możesz słyszeć hałasy od rolek itp.

MakGreg
29-08-2012, 14:28
dziś wymienili mi rozrząd, pompę, pasek klinowy z rolką prowadzącą ...
To nie wymieniałeś kompletu?? Do kompletu brakuje wymiany napinacza. Jak nie zmieniałeś to trochę bez sensu ta wymiana.

Rom
29-08-2012, 15:57
Ja też wymieniałem kompelt SKF + pompa wody (jednak informacja o paru zerwaniach przyspieszyła decyzję) i co sie okazało, że pompa już delikatnie przepuszczała :/

Bump: Przebieg (prawdopodobny) 186 tyś

nokitel
29-08-2012, 17:34
hehe jak rozrząd napisałem ale chodziło o cały zestaw tzn pasek, rolka prowadząca i napinacz w skrócie rozrząd :)

przejechałem od wymiany 1200km i faktycznie troszkę ciszej jest ...

robert LC
29-08-2012, 19:26
Witam Jestem właśnie po wymianie rozrządu z pompą wody i paska klinowego cena 1040zł po 180000 km i wolałem nie ryzykować. W ASO lublin sam rozrząd kompletny z wymianą 1500zł

maxmax21
24-10-2013, 20:10
Odświeżam kotleta,
Też jestem po wymianie rozrządu 155tys km ( nieznana historia samochodu - lepiej dmuchać na zimne ). Części oczywiście oryginalne, komplet wraz z pompą. Pytanie jakie mi się nasuwa teraz - po ilu km powinna nastąpić kolejna wymiana ? Mechanik powiedział, że nie ma co liczyć, na to, że przejade na nim 200k jak to jest przy fabrycznie nowych montowanych w samochodzie. Proponował kolejną wizytę po 60-80k km. Próbował naciągnąć, czy może jest to prawda ?

bodziofila
24-10-2013, 20:33
poszukaj jest moj post na ten tematg:DD

maxmax21
24-10-2013, 20:57
Poszukałem, przeczytałem i chyba zrozumiałem ... 100 tys moge śmigać :P Dzięki :)

jacekn8
24-10-2013, 22:03
Też kilka dni temu wymieniałem rozrząd. Komplet z allegro Gates 5606XS, napinacz INA, rolka SKF, pompa Dolz - koszt 365 zł z przesyłką + robocizna... 0 zł :619:, ale stracone pół dnia z kilkoma przerwami :027:.
Wymieniony przy 199300km. Przebieg pewny, ale wcześniej kontrolowałem stan paska odkręcają górny dekiel. Pasek w zadziwiająco dobrym stanie jak na prawie 200 tys na karku, to samo rolka i napinacz, jedynie pompa coś przepuszczała bo były smugi po płynie. Jednak myślę że do zerwania jeszcze dobre 20-30 tys km było, tyle że moje auto ma przebieg autostradowy...
Ciekawi mnie czym różnią się paski Contitech lub Dayco (poza nazwą oczywiście). Piszą że też są wzmocnione jak Gates Powergrip.

michal187
05-12-2013, 18:32
Witam, troszkę odświeżę temat. Znajomemu w MK4 1.8 TdCi < 2007r. strzelił pasek. Z tego co słyszałem są tam dwa paski. Mechanik podczas wymiany wymienił tylko jeden i efekt taki. Tutaj moje pytanie: ja posiadam MK4 z 2007 2.0 TdCi 140 km. Wymieniłem rozrząd po zakupie. Jak wygląda sprawa z dwoma paskami i w jakich autach one były montowane.

kogut22
05-12-2013, 19:02
właśnie, wymieniać rozrząd jak auto jest z początku produkcji i ma 152kkm?

jvc
05-12-2013, 19:10
Ja wymieniam na początku przyszłego roku, nie przez przebieg ,ale przez wiek. Myślę że 7 rok trzeba zacząć na nowym pasku. :)

kogut22
05-12-2013, 20:08
tez tak własnie chyba zrobie. 7 lat to sporo jak na rozrząd, tym bardziej ze przebieg jest niewiele mniejszy od zalecanego. Do wiosny 160 spokojnie przebije...
w 1.8 do wymiany tez są: pasek, pompa, napinacze i rolki?

Barjavel
05-12-2013, 21:04
Witam. Jako nowy posiadacz co prawda S-maxa jestem pi wymianie rozrządu. Przebieg 187000 udokumentowany, auto z polskiego salonu. Mechanik zapewnial że 200000 bym nie zobaczyl. Oczywiscie rozrząd ori.
Co do samej wymiany paskòw w ogóle to albo co przebieg albo co 4 lata. I chyba tego trzeba sie trzymac jak sadze po wpisach

Wysłane z mojego GT-N7100 przy użyciu Tapatalka

gregor75
05-12-2013, 21:10
Witam, troszkę odświeżę temat. Znajomemu w MK4 1.8 TdCi < 2007r. strzelił pasek. Z tego co słyszałem są tam dwa paski. Mechanik podczas wymiany wymienił tylko jeden i efekt taki

Jakich szkód narobił ten pęknięty pasek ?

fart1
05-12-2013, 21:18
Wymieniłem rozrząd w 1.8. TDCI 2009 r przebieg 180 tysięcy cena w serwisie dwa paski 2100 + 320 hydrauliczny napinacz paska mokrego po rozebraniu był nieszczelny. Kaseta dolna z paskiem od pompy wtryskowej tylko część oryginalna koszt 630 zł. Rozrząd w tym silniku jest dragi. Po przejechaniu 180 tysięcy żałuje że nie kupiłem 2,0 TDCI pali około 1,5litra mniej i nie ma turbo dziury. Turbo dziurę zredukował tuning 150km u Staszewskiego. Ale do tego silnika trzeba przywyknięć przy wyprzedzaniu. Chociaż na obwodnicy Mińska mazowieckiego max prędkość 205 .

jacaku
22-04-2014, 19:13
najczęściej łamie dźwigienki i ścina klin na kole paska rozrządu wałka wydechowego to są tak zwane bezpieczniki. które łamią się nie powoduje to innych uszkodzeń silnika silnik 2.0 tdci 136/140 km ale to nie jest mały koszt dźwigienki i popychacze sztuka najtaniej 50 pln a jest ich 16 koło 100 do 200 pln i mnóstwo rozbierania robocizny do tego podkładki pod wtryski sztuka w serwisie 14 zeta na Allegro 3 zeta

kardavi
22-04-2014, 21:19
Wymieniony przy 199300km

Hehe...
Toś ładnie go przeciągnął, ja mój wymieniłem przy 198600 z duszą na ramieniu jak jechałem do serwisu :D mam jednak pytanie...
czy ktoś wie kiedy kolejna wymiana paska rozrządu jest planowana wg. Forda... ??

jaceks
22-04-2014, 22:25
co 200 tys lub 10 lat na fabrycznych czesciach

rzeczka0311
23-04-2014, 12:23
Panowie jak si,ę troszkę potarguje z ASO to nie wychodzi tak drogo.W zeszłym tygodniu odebrałem auto po wymianie rozrządu (kpl.z pompą wody i paskiem osprzętu silnika) koszt. 1230 zł. Wydaje mi się że to przystępna cena jak na ASO. Dodam tylko że początkowa cena jaką mi podali to ok 1700 zł.do zniżki przekonała ich kontroferta którą dostałem z ASO Kielce więc jak widać w każdym mieście indywidualnie do tematu podchodzą.
Pozdrawiam

jacaku
23-04-2014, 19:13
jeżeli spłycać łańcuszek między wałkami też by go trzeba wymienić według informacji co druga wymianę rozrządu. w praktyce częściej

jacaku
06-05-2014, 00:49
przerabialem rozrząd w silniku 2.0 tdci lamały się
dzwigienki po wymianie. było kilka mechaników. ale w końcu przyszedł mechanik z jajem. po dwu godzinnym składaniu. znalazł problem diagnoza ok silnik pali

jacekn8
06-05-2014, 18:32
Hehe...
Toś ładnie go przeciągnął, ja mój wymieniłem przy 198600 z duszą na ramieniu jak jechałem do serwisu :D mam jednak pytanie...
czy ktoś wie kiedy kolejna wymiana paska rozrządu jest planowana wg. Forda... ??
Czyżby ? :P Stary pasek wcale źle nie wyglądał. Spokojnie mogłem śmigać jeszcze ze 30 tyś :027:

jacaku
18-05-2014, 12:00
jacekn8 pasek mógł być niezły ale zerwanie paska nie zależy do samego paska ale także od rolek i napinacza.

grodek75
18-05-2014, 15:44
Jeśli to kogoś interesuje to ASO mają teraz promocję na wymianę rozrządu.
Tu akurat link do warszawskiej Auto Plazy, ale promo jest chyba u wszystkich:

http://www.autoplaza.com.pl/Promocje/Serwis/Naprawypopularne/tabid/1450/Default.aspx

Rozrząd w 2.0TDCI - 940zł, a w 1.8TDCI -1064zł.
To chyba niezłe ceny, zwłaszcza ze wszystko na oryginalnych częściach.

Robert 68
18-05-2014, 17:40
Tak ale te 940 zł. to bez pompy wody.

siwy05
18-05-2014, 17:43
Jeśli to kogoś interesuje to ASO mają teraz promocję na wymianę rozrządu.
Tu akurat link do warszawskiej Auto Plazy, ale promo jest chyba u wszystkich:

http://www.autoplaza.com.pl/Promocje/Serwis/Naprawypopularne/tabid/1450/Default.aspx

Rozrząd w 2.0TDCI - 940zł, a w 1.8TDCI -1064zł.
To chyba niezłe ceny, zwłaszcza ze wszystko na oryginalnych częściach.

Ceny faktycznie nie są złe biorąc pod uwagę ceny części zamiennych. Na oficjalnej stronie forda koszt z pompą wody to 1150zł

Dawdes
20-05-2014, 21:00
U mnie wymiana 201tys i wszystko ok ale obecnie 230 i slychac jakies szuranie szmery i nie wiem co jest grane wymiana w fordzie w tychach.Czy orientuje sie ktos czy gw robocizny obejmuje obszarem caly kraj czy tylko okreslony pkt. dielerski ?

TomekTaxi20
06-11-2014, 09:34
Panowie jak si,ę troszkę potarguje z ASO to nie wychodzi tak drogo.W zeszłym tygodniu odebrałem auto po wymianie rozrządu (kpl.z pompą wody i paskiem osprzętu silnika) koszt. 1230 zł. Wydaje mi się że to przystępna cena jak na ASO. Dodam tylko żepoczątkowa cena jaką mi podali to ok 1700 zł.do zniżki przekonała ich kontroferta którą dostałem z ASO Kielce więc jak widać w każdym mieście indywidualnie do tematu podchodzą.
Pozdrawiam

Witam wszystkich.
Z tym targowaniem to bym uważał. Kupiłem mondka od pierwszego właściciela z tego samego miasta (krajowka) z przebiegiem 250tys. Zagwarantowane mi ze rozrzad był wymieniany przed 200tys. Zostawialem plamy oleju. Padło ze albo leci z walką albo z uszczelniacza walu. Ze znajomym mechanikiem podjęliśmy decyzję ze rozbieramy , a ze będzie na wierzchu wszystko kupiłem cały komplet rozrzadu z pompą plus uszczelniacze góra i dół. Jakież było zaskoczenie, owszem był wymieniony ale sam pasek.reszta pompa rolka napinacz miały rok produkcji 2007 ze znaczkiem forda.
I prawdopodobnie to było targowaniem przy wymianie. Masakra. Dobrze ze cieklo z walką rozrzadu bo bym jeździł niczego nie swiadomy

basior87
06-11-2014, 19:31
Dzisiaj zajrzałem do mojego paska. Jest na nim wybita data produkcji: maj 2013. W książce serwisowej były dwa serwisy w 2013 roku: w lutym i lipcu. Jeżeli pasek z maja to będzie pewnie serwis z lipca czyli zrobione ok 45tyś km. No chyba że pasek był robiony poza ASO ale nawet jak to od lutego 80tyś km. Co myślicie? Wymieniać czy zostawiać jeszcze troszkę? I jeszcze jedno czy paski sprzedawane w ASO mają jakieś specjalne oznaczenia?

gandolfinek
07-11-2014, 11:01
A ja niedawno w serwisie we Włocławku wymieniałem również rozrząd (1.8 TDCI) komplet z pompą wody, kasetą, dodatkowym paskiem (tzw. mokrym) i zostałem skasowany na kwotę ok. 3100 zł, z nietypowych rzeczy miałem tylko jakieś drobny problem z uszczelnieniem (wg kosztorysu parę groszy) ale pojazd musiał zostać w ASO na noc w celu wyschnięcia uszczelniacza.
Trochę padłem na glebę jak się dowiedziałem ile to mnie skosztowało. Części oryginały (mam przynajmniej taka nadzieję), rozrząd 2100 (podobno przy 2.0 jest to 940zł) , pompa 680, i robocizna + uzupełnienie płynów itp i to wszystko przy 20% rabacie na materiały. SZOK

Edi
07-11-2014, 12:59
Koszt rozrządu 712 zł orginał z pompą wody ,robocizna 300 zł i faktycznie jak juz ktoś pisał jest ciszej.

jvc
07-11-2014, 13:18
550 zł oryginał rozrząd wraz z pompą + 150 wymiana u mechanika po znajomości

rzeczka0311
09-11-2014, 10:38
Ja zapobiegawczo oznaczyłem w "ukryty" sposób kilka elementów rozrządu i poprosiłem o zwrot części wymienionych, tak że wykluczam oszustwo.
Takie czasy...smutne to ale niestety prawdziwe....

slawek-kali
09-11-2014, 10:39
Zwrot lub pokazanie wymienionych elementow to podstawa, kazdy porzadny zaklad tak robi.