fxgold
10-07-2012, 18:50
witam
ostatnio nękają mnie różne przypadłości w mondeuszu. padł mi egr i jeżdże z odłączoną wtyczką, na kompie pokazuje błąd "za niskie napiecie na zaworze EGR". i teraz nie wiem czy egr jest rzeczywiście padnięty czy obwód, który go zasila ma gdzieś przerwę. szukałem w bezpiecznikach i nie znalazłem bezpiecznika, który byłby uszkodzony. dodatkowo, jak to bywa z odpiętą wtyczką z EGR, wywaliło mi checka na desce. mam teraz pytanie:
czy w związku z wywalenie checka, jest jakies zabezpieczenie i jest odłączana klimatyzacja? myslałem, że nie ma gazu w układzie ale dziś sie okazało że ciśnienie w układzie to 7,5 bara, a sprężarka się nie włącza. czy to ciśnienie wystarczające, czy może dużo za małe?
nadmienię tylko, że gdy padł mi w zeszłym roku czujnik temp silnika i gdy wywalał checka to miałem auto bez turbo i klima tez była automatycznie odłączana.
czy i teraz jest podobnie,że check to blokuje?
ostatnio nękają mnie różne przypadłości w mondeuszu. padł mi egr i jeżdże z odłączoną wtyczką, na kompie pokazuje błąd "za niskie napiecie na zaworze EGR". i teraz nie wiem czy egr jest rzeczywiście padnięty czy obwód, który go zasila ma gdzieś przerwę. szukałem w bezpiecznikach i nie znalazłem bezpiecznika, który byłby uszkodzony. dodatkowo, jak to bywa z odpiętą wtyczką z EGR, wywaliło mi checka na desce. mam teraz pytanie:
czy w związku z wywalenie checka, jest jakies zabezpieczenie i jest odłączana klimatyzacja? myslałem, że nie ma gazu w układzie ale dziś sie okazało że ciśnienie w układzie to 7,5 bara, a sprężarka się nie włącza. czy to ciśnienie wystarczające, czy może dużo za małe?
nadmienię tylko, że gdy padł mi w zeszłym roku czujnik temp silnika i gdy wywalał checka to miałem auto bez turbo i klima tez była automatycznie odłączana.
czy i teraz jest podobnie,że check to blokuje?