Zobacz pełną wersję : Diesel + dodatek 2T


dragon666666
28-08-2012, 13:50
Witam, nie wiem czy juz było ale przeglądając fora zarówno ja jak i koledzy z pracy natkneliśmy sie na ciekawy artykuł dotyczący smarności Diesla . Zapraszam do zapoznania i komentarzy :)
http://www.peugeot-klub.pl/index.php?topic=42280.msg401858#msg401858

thing
28-08-2012, 14:33
ja dolewam 250ml na 50l ON. Narazie drugi bak tak zalewam

dragon666666
28-08-2012, 19:04
ja dolewam 250ml na 50l ON. Narazie drugi bak tak zalewam
"
i jak, jakieś obiektywne odczucia?? Jakiego "mixola" dolewasz ??

lukaszs
28-08-2012, 19:08
do silnika psa 1.6 tdci chyba takie wynalazki nie potrzebne - 250 tys przebiegu a wtryski nadal/ladnie leja - spalanie 4.5 -5 l na 100km.

dragon666666
28-08-2012, 19:49
do silnika psa 1.6 tdci chyba takie wynalazki nie potrzebne - 250 tys przebiegu a wtryski nadal/ladnie leja - spalanie 4.5 -5 l na 100km.

ok, ale to nie chodzi o leczenie tylko zapobieganie

thing
29-08-2012, 07:16
"
i jak, jakieś obiektywne odczucia?? Jakiego "mixola" dolewasz ??

dolewam zwykłego mixol S. Jeszcze za wcześnie na jakieś wnioski :)

danielsan51
29-08-2012, 08:02
a ja dolewwam to http://allegro.pl/millers-oils-diesel-power-ecomax-500ml-dodatek-on-i2539745936.html od okolo pol roku silnik chodzi ladnie i cichutko :D cena napewno wieksza jak mixolu :D

mariusz-jagi
29-08-2012, 13:07
też używam preparatu Millersa, z uwagi na DPF, który jest jeszcze obecny :wink:
Ale koncepcja dodawania "ślizagacza" do ON moim zdaniem jest słuszna.

bongo
29-08-2012, 13:52
Oj ciekaw jestem jak jest z tymi dodatkami. Wszedzie można przeczytać, że to cudowne specyfiki i stosowanie ich sprawi, że auto dłużej pojeździ, a panną bedą spadały majtki, a kolesiom kopary gdy będziemy przejeżdżać;)
Tylko ile w tym prawdy? I czy to nie dziła w oparciu na efekt placebo? W końcu wielu jest takich co nigdy nic do auta nie dolewaoli i ogromne przebiegi wykręcili bez żadnych usterek.
Dlatego chciałbym się dowiedzieć jak to jest?

dragon666666
29-08-2012, 13:55
ja zdecyduje się na dolewanie Orlen Platinum Moto 2T. Zobaczę jakie będą wymierne korzyści.

thing
30-08-2012, 07:39
http://www.peugeot-klub.pl/index.php?topic=37566.0

http://www.forum.alfaholicy.org/forum_ogolne_o_alfa_romeo/76456-mixol_dlaczego_dolewamy_oleje_2t_do_ropy_pigulce.h tml

Wojtek
30-08-2012, 08:07
ja zdecyduje się na dolewanie Orlen Platinum Moto 2T. Zobaczę jakie będą wymierne korzyści.

Ile tego chcesz dolać ? Jakie proporcje ?

dragon666666
30-08-2012, 09:37
Ile tego chcesz dolać ? Jakie proporcje ?

jakies 200 ml na tankowanie, + - 34 litry

pit76
30-08-2012, 19:03
ja do HDI leje 0.5 l na 50 litrów ropy,do foczki też tak lałem

wojtekdg
04-09-2012, 20:57
No i wlałem mixol s 100ml na 10l on. I teraz nie wiem.
+ fakt spalanie spadło o 0,3l. na 100km
"+" i teraz mam dylemat czy faktycznie "lżej" ciszej pracuje silnik czy też nie.
Napisze że delikatniej jest na przełamaniu obr. około 2000tyś.
i w ogóle ciszej pracuje, ale nie wiem czy to jest autosugestia. :p

dragon666666
04-09-2012, 21:10
ja tez juz zalałem, obiektywnie silnik chodzi ciszej, płynniejsze przyśpieszenie, co do spalania nie wiem czy to od dolewki czy od przeczyszczenia przepływki ale spadło

wojtekdg
04-09-2012, 21:24
Czyli musi coś być na rzeczy że ciszej silniki chodzą:P
Ale czy mixol źle nie działa na ... nie wiem ... uszczelki, uszczelniacze, podkładki i co tam jeszcze jest.

Aha i jeszcze jedno, ucichła pompa paliwa gdzieś z tyłu auta. W baku? nie wiem, a może to zbieg okoliczności:027:

dragon666666
04-09-2012, 21:29
z tego co pisza na forach to nie, ale trzeba uważac na proporcje, tak zeby olej spalał sie w całości, 1:200 - 300 paliwa najlepiej

wojtekdg
04-09-2012, 21:31
Czyli 100ml na 10 litrów paliwa powinno być dobrze?
Czy lepiej 50ml na 10 litrów

dragon666666
04-09-2012, 21:34
50 to juz max

Damian
04-09-2012, 23:43
Lać i nie obawiać się ;) i tak się spali razem z olejem napędowym.
Spora część moich znajomych podobnie jak ja, leje w okolicach 250-500ml na zbiornik bez względu na typ jednostki wysokoprężnej. Panowie, i nie piszcie, że spadło spalanie, lepiej się zbiera, itd. bo to bzdura. :) Mixol ma zapewnić jedynie dodatkowe smarowanie, nic więcej. Bardziej miękka praca silnika związana jest z pracą wtryskiwaczy, spowodowana inną gęstością, smarnością i lepkością paliwa. Kto chce ten leje, kto nie leje ten żałuje :P Pozdrawiam

deith
15-09-2012, 20:55
Zacząłem dolewać Platinium Moto T2, na pierwszy raz to nieco przelałem (350ml).

Efekty po 250km:
Pozytywny:
- ciszej (po jakiś 15 km) i milej dla ucha chodzi silnik
- obroty przestały falować (chodź chyba za wcześnie na wnioski) póki co cały czas jest 750 - Link falujące obroty (http://forum.fordclubpolska.org/showthread.php?t=164901).



Negatywny:
- wcześniej stojąc na jałowym i dodając gazu > 3000 rpm nie było śladu ciemnego dymka teraz jest minimalny (samochód bez DPF-a)

Do sprawdzenia czy przestanie brzęczeć (brzęczy rzadziej ale to chyba w związku z częstszą jazdą - mam nadzieję że jeśli wtryski klekotały to nieco pomoże).



Przy najbliższej okazji doleje do TDI (ale tam bawiłem się wręcz z jazdą na oleju po frytkach bez awari przy 360 tyś przejechanych ).

wojtekjanus
16-09-2012, 15:17
Bez zaślepionego EGR-a ja nie leję - tłuste spaliny to dodatkowy, wzmożony efekt zawalenia dolotu w głowicy produktami spalania oleju 2T.
Warto też zastanowić się nad osadami w komorze zaworu upustowego turbiny lub (zwłaszcza) w mechanizmie ruchomych łopatek kierownicy turbiny.

Zawsze lałem i leję olej 2T do Transita 2,5D - EGR jest zaślepiony i mój model nie ma turbiny.
W tdci - kiedy zobaczyłem jak otwory wlotowe do głowicy są zawalone tłustym syfem - to... przestałem.

ministerq
17-09-2012, 07:47
I jesteś pewien że po tym jak przestałeś lać, to jest mniej tego "tłustego syfu"? Bo mnie się wydaje, że to jest standardowo - po prostu olej silnikowy zasysany z odmy + spaliny, których konsystencja niewiele zależy od tego co było w baku, zwłaszcza przy tak niewielkich proporcjach ON vs mixol.

wojtekjanus
17-09-2012, 07:59
I jesteś pewien że po tym jak przestałeś lać, to jest mniej tego "tłustego syfu"? Tak, jestem pewien, że jest go mniej. Siłą rzeczy...
Upewnia mnie w tym fakt, że kiedy ponad 40 lat temu jeździłem dwusuwowymi motocyklami, to czasami całkowicie zapychał mi się tłumik i trzeba go było wypalać...

dragon666666
17-09-2012, 09:37
.... Panowie temat schodzi na skraj rzeczy absurdalnych. Wiele testów przeprowadzonych przez niemieckie fora potwierdza znikoma lub minimalna emisję dodatkowych popiołów w trakcie spalania, z reszta kto czytał ten artykuł nie powinien mieć wątpliwości. Syf gromadzi sie tak czy inaczej, wszystko zależy od liczby kreconych km rocznie. Diesle w miescie szybciej zbieraja zanieczyszczenia, silnik nie zdąży ich wydmuchać. Porównywanie techniczne silników teraz a kiedys mija sie z celem, powód jest prosty i silniki i dodatki do paliw przeszły szereg zmian, ewoluowały tak samo jak paliwo. Ubytek siarki w ropie rekompensowany jest prostym i skutecznym olejem do motocykli. Kiedys auto mozna było zalać na "mielone cegły" i pojechało, mało kiedy były problemy, ,teraz niestety dla użytkownika końcowego nic nie jest az tak łaskawe, możemy jedynie zapobiegać drogim awariom. Do tej pory nie spotkalem sie z negatywnymi opiniami ludzi którzy dolewają 2T. Nikt nie chce nikogo przekonywać na siłę lecz myśle ze ci którzy spróbowali juz nie przestaną :)

ministerq
17-09-2012, 10:36
że kiedy ponad 40 lat temu jeździłem dwusuwowymi motocyklami, to czasami całkowicie zapychał mi się tłumik i trzeba go było wypalać...

Nie porównuj diesla do motocykla napędzanego benzyną, w którym spalanie ma inny przebieg i parametry. Mój przedmówca zresztą napisał już że badania wykazują iż dodatkowa emisja popiołów i zanieczyszczeń w przypadku stosowania mixola jest sprawą pomijalną.

wojtekjanus
17-09-2012, 15:31
Nie porównuj diesla do motocykla napędzanego benzyną, Nie porównuję przecież - tylko piszę, że olej dodany do paliwa spala się i powstają osady. Przecież one w dieslu nie znikną, nie wyparują.

Z resztą to był motocykl z dwusuwowym silnikiem diesla... http://emotikona.pl/emotikony/pic/0laughing.gif (http://emotikona.pl/emotikony/)

pendrive999
19-09-2012, 14:42
czy jest jakiś podział, w zlaeżności od tego co i gdzie tankujemy że do tego rodzaju paliwa lejemy dodatek a do tego nie? Osobiście leję na Lotosie dynamica i zastanawiam sie czy on sam w sobie nie ma już wystarczających dodatków?

wojtekjanus
19-09-2012, 15:37
czy jest jakiś podział, w zlaeżności od tego co i gdzie tankujemy http://forum.fordclubpolska.org/showthread.php?t=149746

Deryll
19-09-2012, 21:50
I ja spróbuje. W zasadzie nie mam problemów z autem a zaszkodzić nie powinno. Dzisiaj wlałem 2 setki miksolu s na 50 l ON.

thing
07-10-2012, 21:53
ja leje już 3 bak mixolu i widać poprawę :)

heko
14-10-2012, 21:12
...sporo tego już było, ale czytałem kiedyś dość solidne badania itd. i jesli chodzi p starsze pompy, olej 2T dawał radę, to w CR nie było już tak wesoło, chodziło o zwiększenie "smarowania" elementów ukł. wtryskowego, gdzie dawniej idealnym i najlepszym "smarowidłem" była...siara, którą ecologia wycofała z paliw...oleje 2T zmieniają lepkość (nie gęstość) i coś tam jeszcze, dlatego jestem zdecydowanie zwolennikiem specjalistycznych preparatów do paliw...osobiście do nowego Mondeo MK4 stosowałem...a teraz do starego TDDI stosuję http://www.millersoils.pl/catalog/product.php?id_product=301
...i mogę to z czystym sumieniem polecić

Uziu
16-10-2012, 00:38
koledzy z jakiej firmy lejecie ten mixol ? i jakie efekty zauwazyliscie w silniku TDDi ?

romekcz
17-10-2012, 14:47
...sporo tego już było, ale czytałem kiedyś dość solidne badania itd. i jesli chodzi p starsze pompy, olej 2T dawał radę, to w CR nie było już tak wesoło, chodziło o zwiększenie "smarowania" elementów ukł. wtryskowego, gdzie dawniej idealnym i najlepszym "smarowidłem" była...siara, którą ecologia wycofała z paliw...oleje 2T zmieniają lepkość (nie gęstość) i coś tam jeszcze, dlatego jestem zdecydowanie zwolennikiem specjalistycznych preparatów do paliw...osobiście do nowego Mondeo MK4 stosowałem...a teraz do starego TDDI stosuję http://www.millersoils.pl/catalog/product.php?id_product=301
...i mogę to z czystym sumieniem polecić

Kolego Heko, a czy ten dodatek do paliwa firmy millersoils można stosować również zimą?

heko
17-10-2012, 14:58
...oczywiście :)

danielsan51
17-10-2012, 18:25
..osobiście do nowego Mondeo MK4 stosowałem...a teraz do starego TDDI stosuję http://www.millersoils.pl/catalog/product.php?id_product=301
...i mogę to z czystym sumieniem polecić

tez stosuja to od roku ale mam jedno pytanko gdyz mam w garazu srodek sonax o taki http://autokosmetyki24.pl/sonax-sonax-dodatek-do-diesla-250-ml-o_l_1279.html ale nie wiem czy mam go wlac jak stosuje ten srodek od millers oil czy lepiej to odpuscic

heko
17-10-2012, 18:30
...ja bym odpuścił

danielsan51
17-10-2012, 18:36
tez tak myslalem ,nie wiem po co ja to kupilem :D a dzisiaj znow zamowilem 2 buteleczki powera:)

heko
17-10-2012, 18:38
...trzeba było gadać, mam zniżki dla forum forda na Millersa :)

danielsan51
17-10-2012, 18:42
[QUOTE=heko;1890797]...trzeba było gadać, mam zniżki dla forum forda na Millersa :)[ale od razu bralem olej fitry,bo tak kupienie samego dodatku np 2butelek nie wiem czy by bylo oplacalne:D to tak z ciekawosci ile po znizce by kosztowal ten millers,albo podaj jakis namiar :) moze na przyszlosc sie przyda

heko
17-10-2012, 21:10
...ale jaki namiar...w moim podpisie masz wszystko g:D

slawek196812
05-11-2012, 10:31
Witam
Skusiłem się na dolewanie do ON -Orlen Platinum 2T(pierwszy zbiornik)niebieska etykieta ,ale myślę o przejściu na LM 1052 LUB 1504 ,jest jeszcze alternatywa tańszego zamiennika do LM RAVENOL SKUTER 2T.
Przeglądając inne fora nie chwalą sobie OP 2T a to ze względu na słabą smarowność i większa ilość popiołów.
Może wypowie się ktoś kto używa OP 2T już dłuższy czas w swojej foce,nie chodzi tu o odczucia,tylko o istniejące zmiany w pracy silnika i smarowania innych podzespołów

TypowyFacet
05-11-2012, 12:29
A czy olej 2T nie będzie się gryzł z naszym magicznym dodatkiem do FAP-u ??Ja narazie wyjeździłem 3 zbiorniki Orlenowskiego Semisynthetic 2T i auto chodzi zauważalnie ciszej,ale trochę boję się o ten nieszczęsny FAP.

slawek196812
05-11-2012, 15:33
Ja na moje szczęście nie mam FAP-A :)

heko
05-11-2012, 15:33
..2T do FAP??!!...chyba szukacie problemów...ale spoko, jak padnie będzie robota z usuwaniem :P

slawek196812
05-11-2012, 17:43
Panowie małe sprostowanie ja mam kurcze OP2T ,ale z złotą etykietą i to jest na bazie syntetyka .
Taki jak ten i co wy na to?

Teres
06-11-2012, 10:43
..2T do FAP??!!...chyba szukacie problemów...ale spoko, jak padnie będzie robota z usuwaniem :P

skoro przy mokrym DPFie jest on zanieczyszczany tlenkiem ceru, a sadza jest regularnie dopalana, to dlaczego dolewanie 2T miałoby mieć złowrogi wpływ? Zgodzę się, że być może będzie się ciut częściej dopalał i minimalnie skróci to jego żywotność (pytanie czy zmieni się np. z co 800km na co 500, czy na 795). Ale jeśli na pozostałem elementy układu ma to mieć dobry wpływ...

mwiwat
06-11-2012, 12:07
...trzeba było gadać, mam zniżki dla forum forda na Millersa :)

da rade taniej niz na alledrogo? znalazlem po 62pln + wysylka

heko
06-11-2012, 14:38
skoro przy mokrym DPFie jest on zanieczyszczany tlenkiem ceru, a sadza jest regularnie dopalana, to dlaczego dolewanie 2T miałoby mieć złowrogi wpływ? Zgodzę się, że być może będzie się ciut częściej dopalał i minimalnie skróci to jego żywotność (pytanie czy zmieni się np. z co 800km na co 500, czy na 795). Ale jeśli na pozostałem elementy układu ma to mieć dobry wpływ...

...bo podstawa długowieczności FAP/DPF to czyste paliwo i nisko popiołowy olej, który w niewielkiej ilości ulega jednak spaleniu, i można go potem znaleźć w filtrze...jeśli uważasz że spalenie w tym wypadku x litrów oleju 2T nie wpłynie na zapchanie FAP, to gruuubo się mylisz

Bump: da rade taniej niz na alledrogo? znalazlem po 62pln + wysylka

75zł. z wysyłką

Teres
06-11-2012, 16:10
...bo podstawa długowieczności FAP/DPF to czyste paliwo i nisko popiołowy olej, który w niewielkiej ilości ulega jednak spaleniu, i można go potem znaleźć w filtrze...jeśli uważasz że spalenie w tym wypadku x litrów oleju 2T nie wpłynie na zapchanie FAP, to gruuubo się mylisz
Ja bym powiedział, że podstawą długowieczności DPF jest unikanie jazdy miejskiej, niebutowanie z niskich obrotów itd. A olej i paliwo... pewnie też mają wpływ ale moim zdaniem dużo mniejszy. Uważam, że spalenie np. 50-100ml oleju 2T na cały bak paliwa nie będzie miało aż tak dużego wpływu na DPF. Zgadzam się, że trochę częściej się zapcha (załóżmy, że regeneracja będzie co 750km a nie co 800km), ale bez dramatu jakiegoś. Tym bardziej, że DPF się zużywa wraz z zapychaniem tl. ceru, a nie od sadzy (wiem, że do wypalania jest w mokrych filtrach używany tl. ceru, stąd w jakimś stopniu wpływ oleju 2T może być negatywny). Podobnie ludzie, którzy leją olej 2T do baku nie wspominają o dużo częstszej regeneracji.

heko
06-11-2012, 17:58
...zazwyczaj leją więcej niż 100ml oleju na bak, a jak to zsumujesz, to na 10tkm będzie to spora ilość
...tlenki ceru to 50% druga połowa to właśnie popioły, pozostałości po spalaniu oleju, dlatego olej do DPF ma być nisko popiołowy, choć jego zużycie rzędu 1l. na 10tkm to już nie mało...a co tu mówić o oleju 2T
...w mokrym fap dodatek (zaw. tlenki ceru) służy do obniżenia temp. spalania sadzy, popiół i inne pozostałości nie ulegają spaleniu, więc przyspieszysz w ten sposób agonię filtra...skracające się czasy pomiędzy regeneracjami (nie odrazu) będą powodem podnoszenia się poziomu oleju, po przez rozrzedzanie go olejem napędowym...a to wpływa na wzrost zużycia tegoż oleju, co przyspieszy dalszą agonię dpf, przy okazji turbiny itd....to takie koło zamknięte, więc szkoda zmniejszać jego średnicę :D
...po co kombinować z olejami które do tego nie służą, skoro są do tego specjalistyczne dodatki, dbające o czystość i smarowanie ukł. zasilania???

Teres
07-11-2012, 10:25
na 10tkm może wyjść prawie litr - fakt
wydawało mi się, że popioły są też dopalane... a tu się okazuje, że jednak nie - dzięki za info.
fajnie ujęte z tym kołem zamkniętym :)

chase1
08-11-2012, 09:42
witam
osobiście do nowego Mondeo MK4 stosowałem...a teraz do starego TDDI stosuję http://www.millersoils.pl/catalog/product.php?id_product=301
...i mogę to z czystym sumieniem polecić

Mógł byś dokończyć swoją myśl - co stosowałeś do mondka mk4 ?

ps.
...zazwyczaj leją więcej niż 100ml oleju na bak, a jak to zsumujesz, to na 10tkm będzie to spora ilość
z tego co czytałem - ludzie leją ok 200 - 300ml na 50 - 70 l ropy

heko
08-11-2012, 09:44
Napisał heko
osobiście do nowego Mondeo MK4 stosowałem...a teraz do starego TDDI stosuję http://www.millersoils.pl/catalog/pr...id_product=301
...i mogę to z czystym sumieniem polecić
Mógł byś dokończyć swoją myśl - co stosowałeś do mondka mk4 ?
...to była myśl skończona :)z tego co czytałem - ludzie leją ok 200 - 300ml na 50 - 70 l ropy
i to zabije DPF na 100%

chase1
08-11-2012, 09:59
Czyli podsumowując - Twoim zdaniem można stosować dodatek 2T do silników bez FAP/DPF a gdy silnik jest w taki filtr wyposażony - lepiej oleju 2T nie dolewać ?

heko
08-11-2012, 10:25
...2T do DPF/FAP absolutnie !!
...w pozostałych przypadkach niech każdy robi jak uważa, ale powtórzę się:
są dedykowane środki do "smarowania i konserwacji" układów wtryskowych...więc po co kombinować i i robić doświadczenia??!!

chase1
08-11-2012, 13:01
ale powtórzę się:
są dedykowane środki do "smarowania i konserwacji" układów wtryskowych...więc po co kombinować i i robić doświadczenia??!!

też tak uważam; polecasz jakiś konkretny ? (do silników z fap/dpf / bez)

szczerze mowiac lalem kiedys do kazdego tankowania stp i jakos zadnych korzysci nie zauwazylem (piszac korzyści - mam na mysli wspominane przez niektorych cichszą pracę silnika, łatwiejszy start, z falowaniem obrotów nigdy nie miałem problemów ale i to niby leczą dodatki do paliw- jak dla mnie bzdura; chyba że ktoś syf + wode leje zamiast ropy z normalnej stacji)

heko
08-11-2012, 15:34
...już podawałem, stosuję od 4lat
http://www.millersoils.pl/catalog/product.php?id_product=301

BibiDrift
09-11-2012, 08:01
Heko a jaką dawkę lejesz tego środka? Tak jak zaleca producent - 1ml na litr ?

heko
09-11-2012, 08:05
...tak, jest dozownik w opakowaniu, więc leję 50ml na tankowanie...czyli ok. 50l. paliwa

BibiDrift
09-11-2012, 08:17
Ok trzeba spróbować tego środka :) tylko teraz musze go znaleść w mojej okolicy ;)

Jeszcze jedno : oczywiście można go stosować razem z depresatorami?

heko
09-11-2012, 08:22
...depresator to inna para kaloszy, oczywiście można
...środek wraz z przesyłką kosztuje 77zł.

tomski74
10-11-2012, 10:18
a dolewasz ten dodatek do uszlachetnionego ON (jak vpower, ultimate) czy jezdzisz na zwyklym?

heko
10-11-2012, 11:00
..zawsze standard, diesel extra itp.

salat
28-01-2013, 13:57
Odświerzę lekko temat.

Od ponad dwóch lat jeżdżę MK4 1.8 tdci 125KM. Niestety praca wtryskiwaczy w tym silniku (przynajmniej w moim egzemplarzu) to jakaś porażka. Na gwarancji ze względu na głośną pracę wymienili 3 wtryskiwacze i według mnie niewiele to dało. Praca wtryskiwaczy jest na tyle głośna, że na boxie od kolegi heko nie dało się jeździć (box leży na półce), wrażenie jakby wtryski miały wypaść, dźwięk jak w maluchu na 78 oktanowej benzynie ze zbyt dużymi luzami zaworowymi - po prostu masakra.
Wlewałem do tego silnika różne specyfiki typu np.: STP - brak poprawy, wlewałem różne paliwa, tańsze i najdroższe - poprawy brak.
Po tych dwóch latach najlepszym rozwiązaniem jest paliwo z Shella (zwykłe) + dodatek do 2T w ilości około 250 ml na tankowanie. Silnik na takiej miksturze chodzi dużo ciszej. Brak klekotu wtrysków (może czasem ale ten już tak nie wk...urza), silnik miękciej pracuje (ale to według mnie również za sprawą cichszych wtrysków). Generalnie jazda na takiej miksturze zdecydowanie mnie wewnętrznie uspokaja, "jak na diesla 1.8" cisza jak makiem zasiał :-)

yarosyaros
28-01-2013, 14:24
Ja do swojej foczki leje 100ml na bak, mixol z LM, i do tego dodatek Millersa do ON, moim zdaniem dodatkowe smarowanie wtrysków i pompy jest bardzo słuszne.

cubable
04-02-2014, 20:05
Odświeżam temat, Panowie ja nigdy nic nie lałem do swojego focusa 1,6 TDCI 109 KM mam już 201 tys km. Mój mechanik mówił żebym zaczął lać mixolu tak na wszelki wypadek ale nie powiedział jakiego i co i ile.

Powiedział jedynie żeby dał sobie spokój z preparatami... co wy o tym myślicie i co proponujecie mi dodawać do ropy.

aaa jakieś 1,5 roku temu wywaliłem filtr DPF z mojego focusa.

kikun
04-02-2014, 20:15
nie mixolu tylko jakiegoś oleju 2T polecanego na forum peugeota czy toyoty np Liqui Moly 1052, Ravenol Skuter 2T w proporcji +/- 1:250

cubable
04-02-2014, 21:00
nie mixolu tylko jakiegoś oleju 2T polecanego na forum peugeota czy toyoty np Liqui Moly 1052, Ravenol Skuter 2T w proporcji +/- 1:250

Czyli proponujesz wlać: http://allegro.pl/listing/listing.php?similar=1&order=xd&string=liqui+moly+lm1052+2+takt+lm+1052+2t+1l+prom ocja

Jak często to dolewać?

kikun
04-02-2014, 21:33
Ją leje przy każdym tankowaniu, jak chcesz więcej
poczytać to zerknij na peugeot klub polska albo na forum toyoty avensis tam tematy o dolewaniu 2t mają po kilkadziesiąt stron. LM możesz śmiało lać. Np
http://www.peugeot-klub.pl/index.php?topic=37566.0


Wysłane z mojego HTC One V przy użyciu Tapatalka

dragon666666
26-02-2014, 22:56
Witam, ja od początku leje http://allegro.pl/orlen-oil-platinum-moto-2t-olej-polsyntetyczny-1l-i3943787266.html . Jest tez polecany a i dostepnośc w hurtowniach dobra. Nie trzeba placic za przesyłke. U mnie wszyscy co mają diesle leją ten "dodatek".