Zobacz pełną wersję : [Mondeo 2000-2007] Czy można mieszać płyn chodzący z innym?
Witam! Czy ktoś mi może powiedzieć. Czy można mieszać płyn chłodzący super premium( zielony) z super plus2000 (różowy)? Jestem laikiem stąd pyt. Kupiłem w autoryzowanym serwisie forda super premium i gość powiedział że jest mieszalny. Ale podobno jest inaczej więc proszę o podpowiedź. Dolałem tylko 0,5l rozcieńczonego z wodą. W Mk3 mam różowy co mam teraz zrobić ?
Mi jak zbliżyło się do minimum to wziąłem z garażu zielony, w mondeo miałem bardziej niebieskawy. Dolałem i przejeździłem na tym już prawie 2 tys i jest git ;)
darmodziej 28-08-2012, 19:15 Nie wolno mieszać super plus 2000 z super plus 4, a z premium prawdopodobnie można. Na pewno możesz dolać dynagel, bo ten się miesza z 2000 i z 4.
Witam! Czy ktoś mi może powiedzieć. Czy można mieszać płyn chłodzący super premium( zielony) z super plus2000 (różowy)? Jestem laikiem stąd pyt. Kupiłem w autoryzowanym serwisie forda super premium i gość powiedział że jest mieszalny. Ale podobno jest inaczej więc proszę o podpowiedź. Dolałem tylko 0,5l rozcieńczonego z wodą. W Mk3 mam różowy co mam teraz zrobić ?
innego raczej nie ma w sprzedaży to podobno można go mieszać zarówno ze starym zielonym plus4 i różowym plus2000.
darmodziej 28-08-2012, 20:59 Płyn Motorcraft Super Plus 4 zgodny jest ze specyfikacją ESD-M97B49-A.
Płyn Motorcraft Super Plus 2000 zgodny jest ze specyfikacją: WSS-M97B44-D.
Płyn Motorcraft Super Plus Premium zgodny jest ze specyfikacją: WSS-M97B44-D.
Z powyższego zestawienia wynika, że można mieszać super plus 2000 z super plus premium, natomiast nie można żadnego z nich mieszać z płynem super plus 4. Można natomiast mieszać każdy z tych płynów z płynem Dynagel 2000, który zgodny jest z obiema tymi specyfikacjami i wieloma innymi.
praktycznie wygląda to tak: