Zobacz pełną wersję : [Galaxy 1994-2000] Nie jedzie....


HANSOLOOO
18-09-2006, 19:29
Witam ten temat jest wałkowany 150 razy ale niestety moje objawy sa troszeczke inne.Autko ford Galaxy 1,9 TDI 90km ostatniowracajac z niemiec zatankowałem 10l poniewaz miałem juz rezerwe na stacji JET (nie miałem oporów poniewaz dziennie sprzedaja 4 cysterny dla braci z za zach granicy )i pojechałem grzecznie do domku. Rano wsiadłem do autka pyk a tu nic rozrusznik kręci silnik milczy po ok 2 minutach zaskoczyl cherlawo ale zaraz sie uspokoił i ok ztyłu oczywiście chmura siwo czarnego dymu) Poleciałem do miasto i poza i tu szok autko jakby lekko przymulone ale wkreca sie mówie sobie cos nie tak jade za miasto i klasycznie 5 bieg 130 na zegarze i pipa auto nie chce jechac a co ciekawe jak odpisciłem gaz na chwile i przygazowałem zacząl zwalniac a z tyłu swieca dymna szara. Portki mi pusciły zatrzykmałem sie i od nowa ale efekt ten sam wróciłem do domku ale przedtem bak do pełna na dobrej stacji wymiana filtra paliwa i powietrza jest lepiej wkreca sie na 160 ale jak odpuszcze gaz pipa siwy dym i słaby. Co to moze byc
acha przepływka na :fcp11 sprawna, odłaczałem przewód od AGR ale bez efektu moze ktos cos mądrego podsunie Pozdrawiam

[ Dodano: 2006-09-20, 20:17 ]
Panowie ani jednej odpowiedzi? Nieładnie Liczyłem na chociaż 1 :fcp4

tadamus
29-09-2006, 07:58
Witam wszystkich klubowiczów :) - piszę tu pierwszy raz

Niestety dla kolegi mam nie miłe informacje :( ponieważ identyczny efekt miałem w moim Galaxy jak był przestawiony rozrząd.
Rozrząd sam się nie przestawia, u mnie był niestety ścięty klin na wale korbowym co powodowało przestawianie rozrządu i efekt był taki że po wyjechaniu z warsztatu buło OK a po paru dniach zaczęły dziać się takie hece jak u kolegi.

Pozdrawiam

HANSOLOOO
29-09-2006, 11:18
Witam wszystkich klubowiczów :) - piszę tu pierwszy raz

Niestety dla kolegi mam nie miłe informacje :( ponieważ identyczny efekt miałem w moim Galaxy jak był przestawiony rozrząd.
Rozrząd sam się nie przestawia, u mnie był niestety ścięty klin na wale korbowym co powodowało przestawianie rozrządu i efekt był taki że po wyjechaniu z warsztatu buło OK a po paru dniach zaczęły dziać się takie hece jak u kolegi.

Pozdrawiam

No wreszcie sensowna odpowiedz ze strzałem w 10 dokładnie to sie zdażyło tylko u mnie ścieło zabezpieczenie na kółku zębatym na wale UWAGA DLA WSZYSTKICH PRZY WYMIANIE ROZRZĄDU W 1,9 TDI WYMIENIAJCIE DOLNE KÓŁKO KOSZT NIEWIELKI A UNIKNIECIE W NAJLEPSZYM RAZIE NERWOW A W NAJGORSZYM REMONTU POZOSTAŁOSCI SILNIKA Proszę zwrócic uwage szczególnie na zagranicznych portalach aukcyjnych czy gieldowych że wiekszosc tdi ma wymienione silniki lub po kapitalce przy przebuiegu 70-80 tyś na 90 % jest to wina urwanego kółka (na marginesie chyba było to zamierzone przez producenta ) Pozdrawiam wszystkich a w szczególności kolege nade mna

tadamus
29-09-2006, 11:37
Nie wiem jak u kolegi ale u mnie skończyło się to wyjęciem silnika, wymontowaniem wału i naprawą wału koszt około 1500zł. :fcp25 Więc uwagi kolegi są bardzo na miejscu.


Pozdrawiam

HANSOLOOO
29-09-2006, 18:18
U mnie na szczęście wał ok kółko nie wytrzymało ścieło cięciwe prawie na zero po założeniu nowego kółka wszystko trzymało sie kupy oczywiście nowa śruba i klej

kriss_k700
29-09-2006, 20:53
Wtrącam się już po fakcie bo sprawa już załatwiona,ale chciałem potwierdzić jescze dwa znane mi takie same przypadki ford fiesta 1.8d i passat 1.9tdi
pozdro