Zobacz pełną wersję : Czy warto Mondeo MKIV
markam79 27-10-2012, 10:24 Witam
Potrzebuję porady od ludzi, którzy znają Forda Mondeo MKIV. Zacznę od tego, że jeżdżę Fordem Mondeo MKII od około 7 lat. Jestem bardzo zadowolony z tego modelu, ale uważam,że nadszedł czas na zmianę samochodu. Chciałem zakupić Volvo V50 i właśnie myślę o Fordzie Mondeo MKIV hatchback. Chciałbym by samochód był w dieslu i ze skrzynią automatyczną. Poradźcie jaki silnik kupić. Bo przeglądając portale z ogłoszeniami to każdy Ford u nich to IGŁA.
Dodam, że na samochód chcę przeznaczyć około 35000 PLN.
Dodam, że na samochód chcę przeznaczyć około 35000 PLN.
No to będzie "cięszkooo" :P
markam79 27-10-2012, 12:34 No to będzie "cięszkooo" :P
http://moto.allegro.pl/2008m-ford-mondeo-tytanium-x-convers-2-0tdci-full-i2715986125.html
No super tylko....teraz zobacz ile takie coś stoi podobnego w Reichu: http://szukaj.pl.mobile.eu/samochod/ford-mondeo-olej-napedowy.html?scopeId=C&isSearchRequest=true&useCase=MiniSearch&minConstructionYear=2008&maxConstructionYear=2009&ambitCountry=&crossBorderSearchEnabled=true&__lp=14&sortOption.sortBy=creationTime&sortOption.sortOrder=DESCENDING&makeModelVariant1.makeId=9000&makeModelVariant1.modelId=29&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&fuels=DIESEL&transmissions=AUTOMATIC_GEAR&siteId=POLAND&features=XENON_HEADLIGHTS&negativeFeatures=EXPORT&lang=pl
Dodaj do tego zarobek handlarza jakieś minimum 5kzł+ koszta sprowadzenia i opłat ok.2kzł i wylicz sobie ile wychodzi ;)
Za 36kzł nawet bez opłat i zarobku NIE KUPISZ tam takiego Mondka :D
Podsumowując ten co dałeś z linka:
1.licznik x 3 km..
2.Po dzwonie.
3.Wał na podatkach itp itd
Na pewno conajmniej 1 z tych 3 opcji do wyboru ;)
Powodzenia.
czeslaw555 27-10-2012, 13:50 Volvo V50 i Mk4 to dwa różne auta, rozmiar, komfort itd. ale w automacie możesz coś tam i trafić, nawet kupić :)