Zobacz pełną wersję : [Mondeo 2007-2014] Wartość wtryskiwaczy cylindrów w 140KM ? DW10C
Witajcie.
Na początek auto Ford Mondeo MK IV 2.0 TDCI 140KM/170KM Automat 2008r.
Mój Ford kopci na czarno przy przyspieszaniu na każdym biegu... zrobione:
- turbo szczelne, sprawdzone..
- przewody wszystkie cale
- egr przeczyszczony
- intercooler wyczyszczony
- wszystkie doloty wyczyszczone
- filtry oleju, paliwa, powietrza wymienione oryg. Forda;p
Dziwne wartości wtrysków:
- wtryskiwacz cylindra nr 1 wartość - 0,86
- wtryskiwacz cylindra nr 2 wartość - 0,96
- wtryskiwacz cylindra nr 3 wartość - 1,40
- wtryskiwacz cylindra nr 4 wartość - 0,73
Sprawdzone przez OBD. Czy to wina lejących wtrysków?
Po podniesieniu mocy większe kopcenie...
Ciśnienie różnicowe filtra cząstek wynosi 0,3 kPa
-Czy filtr cząstek stałych został usunięty? (tzn. środek wybebeszony?)
Proszę was o pomoc bo nie wiem co w tym kierunku robić... postaram się nagrać filmik jak auto kopci...
Jeszcze jeden objaw podczas jechania około 40km/h auto jakby bardzo delikatnie poszarpywało na niskich obrotach...(nie jest to na pewno wina za niskich obrotów;p)
bodziofila 11-11-2012, 16:10 sproboj wyczyscic chemicznie moze pomoze,ale na to nie ma gwarancji(pizoelektryki)koszt okolo 80 zl sztuka(pawlik bosch)to robi
To nie wtryski. W 95-ciu %-ach diesli na CR problem z dymieniem przy przyspieszaniu to problem z brakiem powietrza, a nie z wtryskami.
kto poleci jakiegoś dobrego mechanika który stwierdzi co jest grane... za długo już się z tym bawię...
sproboj wyczyscic chemicznie moze pomoze,ale na to nie ma gwarancji(pizoelektryki)koszt okolo 80 zl sztuka(pawlik bosch)to robi
Tylko teraz trzeba mieć pewność że to wtryski... Zakupiłem ostatnio STP do czyszczenia wtrysków i zobaczymy czy coś pomoże...
To nie wtryski. W 95-ciu %-ach diesli na CR problem z dymieniem przy przyspieszaniu to problem z brakiem powietrza, a nie z wtryskami.
Więc co mam zrobić? Co powiesz na temat wartości wtrysków?
bodziofila 11-11-2012, 17:52 ja znam jednego ktorego w 1000%moge polecic czyli heko.meczylem sie ze swoim(serwis,mechanicy,itp,wszystko porazka,jedynie trafne czyszczenie),utopilem troche kasy niepotrzebnie,wiec heko jak masz nawet daleko i tak sie oplaci.....
Więc co mam zrobić? Co powiesz na temat wartości wtrysków?
Wiele nie powiem bo nie wiem jakie powinny być w MKIV ale raczej nie ma tu dramatu. Zresztą to co podałeś to korekcje, które mierzy się na biegu jałowym, a więc min. ciśnieniu paliwa ( ok. 300bar ). Jeśli czepiać się mamy wtrysków to musielibyśmy wiedzieć jakie są ich parametray pod obciążeniem czyli 1000-1500 bar. Więc te wartości, które podałeś nic nie wnoszą w kwestii rozwiązania Twojego problemu. Trzeba dokładnie sprawdzić wszystko co dotyczy dostarczania powietrza. Na próbe spróbowałbym zaślepić EGR. Pewnie wyrzuci błąd ale jeśli nie wprowadzi trybu awaryjnego i pozwoli na normalną jazdę to zobaczysz czy dymienie się zmniejszyło czy nie. Nie znam konstrukcji zaworu EGR w tym auci i nie wiem co mu czyściłeś ale to nie jest jednoznaczne, że jest teraz ok.
bodziofila 11-11-2012, 18:38 Wiele nie powiem bo nie wiem jakie powinny być w MKIV ale raczej nie ma tu dramatu. Zresztą to co podałeś to korekcje, które mierzy się na biegu jałowym, a więc min. ciśnieniu paliwa ( ok. 300bar ). Jeśli czepiać się mamy wtrysków to musielibyśmy wiedzieć jakie są ich parametray pod obciążeniem czyli 1000-1500 bar. Więc te wartości, które podałeś nic nie wnoszą w kwestii rozwiązania Twojego problemu. Trzeba dokładnie sprawdzić wszystko co dotyczy dostarczania powietrza. Na próbe spróbowałbym zaślepić EGR. Pewnie wyrzuci błąd ale jeśli nie wprowadzi trybu awaryjnego i pozwoli na normalną jazdę to zobaczysz czy dymienie się zmniejszyło czy nie. Nie znam konstrukcji zaworu EGR w tym auci i nie wiem co mu czyściłeś ale to nie jest jednoznaczne, że jest teraz ok.
to mk4 nie mk3,nie wolno zaslepiac zaworu egr w aucie z filtrem dpf(wiec lepiej nikomu tak nie doradzaj),to sa slowa heko i on sie na tym zna
Czyli teraz jestem w kropce... czekam na dalsze wskazówki...
Dzięki wszystkim za rady..
to mk4 nie mk3,nie wolno zaslepiac zaworu egr w aucie z filtrem dpf(wiec lepiej nikomu tak nie doradzaj),to sa slowa heko i on sie na tym zna
Niewątpliwie się zna. Ale jak zaślepi EGR i przejedzie 1 km i sprawdzi czy mu dymi czy nie to się nic nie stanie. Inna sprawa, że coś ten DPF słabo działa skoro auto kopci.
Niewątpliwie się zna. Ale jak zaślepi EGR i przejedzie 1 km i sprawdzi czy mu dymi czy nie to się nic nie stanie. Inna sprawa, że coś ten DPF słabo działa skoro auto kopci.
No właśnie DPF może jest usunięty... nie wiem jak to sprawdzić... u mnie wydech caly w sadzy (natomiast BMW mojego taty przebieg prawie 200tys. km tłumik czysty:))
Tylko że będzie błąd po zaślepieniu EGR i będę musiał kasować (co wiąże się z kosztami dodatkowymi...)
Błąd będzie ale będziesz też wiedział czy dymi przez EGR. Ale jest szansa, że tak zaraz nie wyskoczy i uda Ci się zrobić próbe zanim błąd sie pojawi. I druga szansa, że jak znowu "odślepisz" EGR to błąd sam się skasuje po jakimś czasie.
Tylko że będzie błąd po zaślepieniu EGR i będę musiał kasować (co wiąże się z kosztami dodatkowymi...)
jeśli nawet to jak wyjmiesz zaślępkę to czek gaśnie(wiele wyjaśni,np szarpanie)
z drugiej strony masz auto za 50 k i żal ci kilka dych na podłączenie kompa?
Ok. Więc zaślepię zawór egr i zobaczymy co będzie się działo...
Witam.
Temat dawno nie odswiezany ale moze sie uda ze ktos odpowie.
Mianowicie jakim programem i w jaki sposob mozna sprawdzic dzialanie wtryskiwaczy?
Mam FORDA MONDEO z 2008 r 2.0 tdci 115 km.
Objawy mam takie ze po odpaleniu silnik nie rowno pracuje. Po nagrzaniu jest zdecydowanie lepiej. Przejechane mam 204 000 kilometrow.
Pomożecie?
bodziofila 15-06-2013, 17:32 pomozemyg:DD.kup jakis srodek do czyszczenia wtryskow i powinno wrocic do normy(heko ma dobre specyfiki)
Heko ok a dostane to w kazdym sklepie motoryzacyjnym? jak mam o to pytac? jakas specjalna nazwa? do wtrysków? czy jakos inaczej?
bodziofila 15-06-2013, 19:47 napisz na pw do heko
. nie pamietam nazwy sorki:(
a gdzie w moim mondeo beda swieze żarowe? bo wtryski widze sa na wierzchy prawie.
W mk4 świece są na szynie CAN tak więc powinno wyjść na kompie czy są sprawne. Ja kupiłem i wlałem Liqui Moly do układu Common Rail (https://imageshack.com/i/0d9g6vj)
W mk4 świece są na szynie CAN tak więc powinno wyjść na kompie czy są sprawne. Ja kupiłem i wlałem Liqui Moly do układu Common Rail (https://imageshack.com/i/0d9g6vj)
Czyli jak nie ma błędów to znaczy ze świece powinny działać dobrze rozumiem?
A czy jest możliwość np sprawdzenia na kompie czy świece leją albo podpatrywać na bieżąco jak wtryski pracują?
Jak tak to jakim programem w jakiej zakładce itp.
świece nie leją, i są grzane zasadniczo tylko przy niskich temperaturach.
czasy otwarcia wtrysków można oglądac na kompie, ale pamiętaj że sa to wartości zadane a nie rzeczywiste. może się zdarzyć ze wtrysk będzie się niedomykał lub nie otwierał i tego na kompie nie wychwycisz, a np. obserwując kolor osadu na świecy żarowej i wewnątrz cylindra.
A jezeli po odpaleniu i to nie za każdym razem silnik nie równo pracuje i po chwili sie uspokaja? czytsalem ze to moze byc npo jedna swieca uszkodzona i jak jest cieplo tez to ma znaczenie. czytalem ze to moga byc lejace lub zanieczyszczone wtryskiwacze. A ile mniej wiecej kosztuje regeneracja wtryskow? I polecacie jakąś firme we wrocławiu
zaksiu1985 18-06-2013, 14:56 Siemensów nie da sie zrobic tylko do kosza i nowe
Ok skoro sie nie da robić więc pewnie kupie używane bo w nowe raczej nie bede szedł.
A zna ktoś może kogos kto sprzedaje wtryski ale przed sprzedażą je sprawdza? Może ktoś na forum zajmuje sie takimi sprawami?
A można wstawić w miejsce siemensów jakies inne? czy nie?
A zna ktos cene kompletu nowych? nie koniecznie z serwisu forda :)
bodziofila 19-06-2013, 17:40 napisz do kolegi jaculek on mial adres serwisu w ktorym byly one tanio i nowe z serwisu,ja na twoim miejscu nic bym nie robil(moj tez jak zimny troche nierowno pracuje,mozesz sprobowac wyczyscic chemicznie w myjce ultradzwiekowej 80 zl od sztuki,ale na to gwarancji nie masz)
jaculek63 19-06-2013, 23:51 napisz do kolegi jaculek on mial adres serwisu w ktorym byly one tanio i nowe z serwisu,ja na twoim miejscu nic bym nie robil(moj tez jak zimny troche nierowno pracuje,mozesz sprobowac wyczyscic chemicznie w myjce ultradzwiekowej 80 zl od sztuki,ale na to gwarancji nie masz)
O widze że mnie wywołano do tablicy,zostaw wtryski w spokoju kup dodatek
Millers Oils Diesel Eco Max,daj dawkę uderzeniową a potem dawkuj wg. instrukcji.:P
Tu masz link do aukcji polecam.
http://allegro.pl/millers-oils-diesel-power-eco-max-tdi-tdci-d4d-hdi-i3310645166.html
Jak chcesz wtryski to masz tu.
http://allegro.pl/wtryskiwacz-wtryski-kuga-s-max-mondeo-focus-2-0-i3149764160.html
Ok dzięki za pomoc kupie zaleje zobaczymy czy bedize lepiej.
jaculek63 20-06-2013, 09:54 Ok dzięki za pomoc kupie zaleje zobaczymy czy bedize lepiej.
Ja leje do swoich mondeo juz od dłuzszego czasu,potwierdziłem działanie u naszego guru hekoi jestem zadowolony.:027:
Pozdrawiam Jacek.
ojciecadam 29-07-2013, 16:19 Witam,
S-max 2007, 2000cm3, 140km, wersja anglik
Na zimnym silniku pali pieknie, ale mocno rozgrzany nie odpala na cieplym silniku.
Bardzo, bardzo mocno rozgrzany nie trzyma obrotow na biegu jalowym. Gasnie.
Ale nawet wtedy nie ma klopotow podczas jazdy z przyspieszaniem czy jakimkolwiek
stratą mocy. Dzis (29.07.2013) zostaiłem auto w Sobótce na ulicy Zaułek Świdnicki.
Podczas rozmowy Pan Mariusz stwierdzil - pompa. Auto zostawilem o 7, a o 12 diagnoza- wtryski. I troche to mi sie nie "klei". Dlaczego, kiedy schlodze pompe letnią wodą, auto odpala bez problemu. Co to ma do wtrysków? Pomóżcie, jakbyscie podpowiedzieli co to, jak to i do kogo. Przy okazji. Pan Mariusz nie potrafil mi przedstawic nic na potwierdzenie swojej diagnozy.
Bump: Przepraszam za błędy ale piszę z telefonu i paluszki mam niezbyt smukłe ;)
bodziofila 29-07-2013, 19:37 podepnij pod ids powinien cos pokazac a tego pana omijaj szerokim lukiem.
hej, ja mam podobne problemy z moim mondeo mk4 2.0 tdci, tylko ze sytuacja wyglada tak ze jak jest zimny to odpali i pracuje na wolnych obrotach, jak zlapie temp. ok 90 stopni to zaczyna go rzucac az gasnie i juz nie odpala. Zdiagnozowalem usterke, nadmierny nagar na koncowkach wtryskiwaczy w bardzo krotkim czasie, wtryski zostaly wyjete i przeczyszczone, auto zapalilo od razu, silnik pracuje az do momentu rozgrzania i gasnie, wtryski zostaly ponownie wyjete i taka sama sytuacja nadmierny nagar na koncowkach wtryskiwaczy, juz byly wyciagane i czyszczone 5 razy i ta sama sytuacja. Czy ktos moze mi powiedziec co jest grane? Nie ma zadnych bledow, auto sprawdzone na kompie.
bodziofila 11-12-2013, 21:05 chyba bym zaslepil egr na poczatek.nie boj sie nie wyzuci bleda.przejedz sie i daj znac.(ja na zaslepionym juz z 8tysi zrobilem)
oki, jutro bede walczyl to napisze czy pomoglo, zagladalem do egr wczesniej ale byl czysty, ale mimo wszystko zaslepie go i zobaczymy. dzieki
A mi się coś wydaje, że ten nagar to skutki uboczne. Wtryski to należałby sprawdzić na stole probierczym, a nie wciąż czyścić. Albo są dobre i zostają albo złe i wymiana. Bo może być np. słaba kompresja na cylindrze > słabe spalanie mieszanki > nadmierne osadzanie się nagaru na rozpylaczach.
czeslaw555 12-12-2013, 14:23 tak częsty nagar to nienormalna sytuacja, tak jak kolega pisze trzeba je sprawdzić
hej, zaslepilem EGR, zapalil bez kopcenia, pochodzil dobre 90 min i zgasl. Juz nie wyciagalem wtryskiwaczy. Ale sprawdzilem odme, wali olejem, zdjalem rure dolotowa do kolektora ssacego jest w niej olej. Trurbo bylo wymienione 1 miesiac temu, takze wykluczam. Zastanawiam sie czy moge na odme zalozyc filterek i odlaczyc ja od rury za silnikiem i ja zaslepic? Czy jesli wyrzuca duzo oleju, to czy filterek da rade zatrzymac olej zeby sie nie zapchal i przepuscisc powietrze? dzieki
Hej.
odświeżę trochę temat. mam pytanie ile kosztują wtryskiwacze i ich wymiana w mondeo 2008 r 2.0 tdci 116km siemens? jakie koszty są w serwisie a jakie u jakiegoś mechanika którego polecacie we Wrocławiu?
nosferatu7 30-09-2015, 11:28 kosztują wtryskiwacze i ich wymiana w mondeo 2008 r 2.0 tdci 116km siemens?
Dowiadywałem się jaki jest koszt regeneracji wtrysków Siemesa w Turbotecu, cena 550 zł, jeśli wysyła warsztat, jakoś 100 zł drożej dla osoby prywatnej. Mechanik chce skasować 150-200 zł za robociznę, za 1 trysk.
bodziofila 30-09-2015, 19:25 Dowiadywałem się jaki jest koszt regeneracji wtrysków Siemesa w Turbotecu, cena 550 zł, jeśli wysyła warsztat, jakoś 100 zł drożej dla osoby prywatnej. Mechanik chce skasować 150-200 zł za robociznę, za 1 trysk.
za robocizne?150 /200zl?chyba go pogielo na maxa.20minut roboty i wszystkie 4 wymienione.nie trzeba kodowac.tylko gorne cyfry konfiguracji maja sie zgadzac(4 lub 5).wtryski mozecie spokojnie zamieniac miejscami.ja kupilem uzywki i smiga jak zloto.przy wymianie pamietajcie zeby nie wymieniac wszystkich naraz tylko pojedynczo(jeden i opdalamy,kazdy nastepny tak samo.zaczynamy od rozrzadu(ja tak robilem i tu podziekowania koledze tvardy za rady)).jak ktos ma jakies pytania to sluze pw
nosferatu7 02-10-2015, 09:46 Trochę podzwoniłem i tak:
znalazłem mechanika, który chciał skasować 100 zł za wtrysk, potem był kolejny co chciał 150 zł całość, ale stwierdził, że jeszcze niegdy tego nie robił. W końcu znalazłem mechanika, który bierze 50 zł za wtrysk (montaż i demontaż)
Jednak ceny mogą wzrosnąć, gdy się okaże, że wtryski są zapieczone.
bodziofila 02-10-2015, 21:43 nie ma takiej opcji zeby byly zapieczone w 2.0tdci,w 1.6 to barzdo czesty przypadek.
nosferatu7 02-10-2015, 21:58 nie ma takiej opcji zeby byly zapieczone w 2.0tdci,w 1.6 to barzdo czesty przypadek.
A to super informacja, bo trochę się naczytałem w kwestii kombinacji z wyciągnięciem zapieczonych wtrysków.
Mam nadzieję że na regeneracji wtrysków się skończy i nie trzeba będzie zabierać się też za pompę wtryskową.
W moim (mk4 2.tdci 2008r. ) zrobiło się tak:
- dymi na czarno przy szybszej jeździe, jak docisnę do dech i na wysokich obrotach to auta za mną zwalniają, bo kierowcy nic nie widzą...
- jak temperatury poniżej 5stopni to słabo pali,
- raz jak holowałem przyczepę po 100 km przy prędkości 90-110 na autostradzie mi zgasł i nie chciał odpalić przez kilka minut (było to tylko raz w lato),
- auto zaczęło więcej palić (wcześniej około 6 teraz 8l/100)
żadnych błędów ani sprężynek nie wyświetla....
Nie znalazłem aby ktoś podawał wartości próby przelewowej dla mk4, ale u mnie wyszło
na wszystkich w zakresie 24-28 ml przez 4 minuty.
Czy to może być już wina wtrysków (w mk3 przelewy miałem na poziomie 10-15 ml)?
Jakieś sugestie do sprawdzenia w domowych warunkach? Bo obawiam się mechaników, którzy wymienią mi pół układu zasilania...
ps. auto bez dpf i po zwiększeniu mocy do 175 km
Z tego co ja się orientuje to jak robisz przelewy to nie może być więcej niż 10 ml przez dwie minuty.
bodziofila 02-12-2015, 21:12 W moim (mk4 2.tdci 2008r. ) zrobiło się tak:
- dymi na czarno przy szybszej jeździe, jak docisnę do dech i na wysokich obrotach to auta za mną zwalniają, bo kierowcy nic nie widzą...
- jak temperatury poniżej 5stopni to słabo pali,
- raz jak holowałem przyczepę po 100 km przy prędkości 90-110 na autostradzie mi zgasł i nie chciał odpalić przez kilka minut (było to tylko raz w lato),
- auto zaczęło więcej palić (wcześniej około 6 teraz 8l/100)
żadnych błędów ani sprężynek nie wyświetla....
Nie znalazłem aby ktoś podawał wartości próby przelewowej dla mk4, ale u mnie wyszło
na wszystkich w zakresie 24-28 ml przez 4 minuty.
Czy to może być już wina wtrysków (w mk3 przelewy miałem na poziomie 10-15 ml)?
Jakieś sugestie do sprawdzenia w domowych warunkach? Bo obawiam się mechaników, którzy wymienią mi pół układu zasilania...
ps. auto bez dpf i po zwiększeniu mocy do 175 km
zaslep egr na poczatek.podobne objawy jak u mnie.ja mialem dolanego(dolany i po roku 2 wtryski padly wymiana 4,miedzy czasie korekta i na padnietych nie dymil).u kogo byl chip?na serii dymi?
chip robili chłopaki w Poznaniu Tuneforce. Czy na serii dymił to nie wiem, bo miał wówczas jeszcze dpf, ale jak go robili to pamiętam, że po usunięciu filtra na hamowni dymił... więc nie sądzę aby u nich coś poszło nie tak, tym bardziej, że po wyjeździe spalanie było takie same, wzrosło przez ostatnie pół roku i słabo pali na niskich temperaturach...
Mam opcję aby dać wtryski na stół ( 150 zł) i chyba tak zrobię, choć nie che mi się rozbierać auta....
Tak dla uzupełnienia, parę dni temu padł do końca 1 wtrysk, po wymianie auto przestało kopcić i generalnie chodzi OK ale klekocze. Dałem wtryski na sprawdzenie na stół probierczy i wszystkie są w bdb stanie, mają w normach dawki pilotujące, bez problemu zachowują parametry na obciążeniu, końcówki ładnie rozpylają, mechanior rzekł, no Panie nie ma się do czego prz.....lić
Spróbuję przeczyścić Egr i trochę pojeździć aby się lepiej zaadoptowały.... zobaczymy jak będzie...
Odnośnie próby przelewowej, to ta garażowa to chyba lipa przy tych wtryskiwaczach, bo u mnie wyszło to co napisałem wcześniej ok 24-28 ml/4 min a na stole (fakt, że inne czasu testów - bo na ilość cykli) przelewy wszystkie wszyły do 10 ml.
za robocizne?150 /200zl?chyba go pogielo na maxa.20minut roboty i wszystkie 4 wymienione.nie trzeba kodowac.tylko gorne cyfry konfiguracji maja sie zgadzac(4 lub 5).wtryski mozecie spokojnie zamieniac miejscami.ja kupilem uzywki i smiga jak zloto.przy wymianie pamietajcie zeby nie wymieniac wszystkich naraz tylko pojedynczo(jeden i opdalamy,kazdy nastepny tak samo.zaczynamy od rozrzadu(ja tak robilem i tu podziekowania koledze tvardy za rady)).jak ktos ma jakies pytania to sluze pw
Witam Muszę wymienić ,któryś wtryskiwacz objawy stukanie-klekotanie w okolicach 1500-1900 obr. Dostaje szału Nurtuje mnie pytanie dlaczego wymieniać akurat od strony rozrządu i czy po wymianie sugerować się dawkami korekcyjnymi forscan , które i tak zmieniają się na wszystkich cylindrach nawet po wymianie jednego wtryskiwacza. No i na koniec czy w jakikolwiek sposób resetować sterownik silnika lub odłączać akumulator.Będę wdzięczny z odpowiedź.
A dla czego akurat wtryskiwacz? Może poszedł popychacz...
Jakieś sugestie. Jak sprawdzić albo jakieś podpowiedzi w tej kwesti? Może olej wymienić ? Obecny niestety ford formula.
Spalanie na biegu jałowym min 0,8 l/h. Z tego co czytałem i widziałem normalne to ok 0,5-0,6 l/h.
Niby nic nie warte informacje ale zawsze to odnośnik poprawy po ewentualnej naprawie , adaptacji gdy ktoś powie .... Gotowe
Witam,
w silniku galaxy qxwa 140 konnym czy zamiana wtryskiwaczy tez nie wymaga stosownej adaptacji?
Numery wtryskow roznia sie tym dolnym numerem EE lub IH, natomiast gorny numer 5 i ten drugi 9657144580 sa takie same.
Pzdr Krzysiek
bodziofila 03-05-2016, 18:22 powinien zagadac:one:
W Forscanie jest opcja adaptacji wtryskiwaczy seria 4,5 lub 6. Ciekawe czy można zapodać np z serii 6 to ta duża cyfra na wtryskiwaczu np 5. Dodatkowo na kolektorze jest chyba naklejka Siemens z nr np 6 i jakiś kod kreskowy i z tego co sprawdzałem zawsze pokrywa się z nr tym dużym na wtryskiwaczu. Wyglada na to ze można w takim razie zmieniać tylko kpl wtryskiwaczu z seri 6 na 5 lub 4 w dowolnej konfiguracji tylko po wszystkim adaptacja i tyle.
Witam moje wartosci wtryskiwaczy to 1 wtrysk 0.8 2 wtrysk 1.0 3wtrysk 0.6 4 wtrysk 1.3 mechanik powiedzial ze 2 i 4 do wymiany chcialem sie upewnoc czy tak jest moze. Mi ktos potwierdzic jakie maja byc wartosci
Major1983 02-03-2017, 23:33 Witam panowie mogę prosić namiary na heko? I skąd jest ten magik
Tak ciężko skorzystać z Google ?
Panowie czy Foescanem można sprawdzić te korekty w mondeo mk4 2.0tdci 140km 2013r ? Silnik mam juz dw10c ten najnowszy i niestety nigdzie korekt nie widziałem chyba ze zle szukałem :)
witam podepne sie pod temat.Dzisiaj wymienialem egr,zrobilismy adaptacje programem delphi i tak przypadkiem zobaczylismy wartosci wtryskow, na wolnych obrotach mial na 1 wtrysku 0.79 na pozostalych trzech 1.03 to normalne?.aa dodam ze mondziak mial wycinany dpf i podobno moc podkrecona troche mapami ( ale to tylko wiadomosci od poprzedniego wlasciciela)
slawek-kali 21-07-2017, 18:33 Rozgrzaliście silnik przed testem? 0.79 to juz wskazowka ze beda kiedys klopoty..
silnik rozgrzany, teraz pytanie co robic narazie tak jezdzic czy wymieniec tego jednego na jakas uzywke? rozumiem ze tamte pozostale sa ok?
slawek-kali 21-07-2017, 19:19 Przelew zrob..
DanteXXI 03-08-2017, 07:48 Silnik 2.0 TDCI, rozgrzany ,pomiar zrobiony na biegu jałowym komputerem FSA 760.
Wartości rzeczywiste:1 cyl.1.02,2 cyl.1.03 3 cyl.1.02 4 cyl.093 mm3.Czy te wartości są poprawne? Przebieg udokumentowany 230 tys.
Pomiar robiłem dlatego że raz na jakis czas przy bardzo gwałtownym przyśpieszeniu auto puszcza czarnego bąka.Poza tym wszystko działa bardzo dobrze. Szukac dziury w całym czy dac sobie spokój?
pozdrawiam.
andrew89n 23-01-2024, 18:08 Witam.
W ostatnim czasie sprawdziłem w programie forscan korekte wtryskiwaczy w moim Fordzie Mondeo, silnik 2.0 diesel DW10C. I co mnie zaniepokoiło, to fakt że co jakiś czas mam taki nagły skok do wartości -76.60. Czy to normalne że na oscyloskopie tak to wygląda? Dodaje screena do podglądu.
Z góry dzięki za odpowiedz.
https://zapodaj.net/plik-FIz0HQbAXM
|
|