pezet3
11-12-2012, 17:47
Witam,
ostatnio zmagam się z uciekającym płynem chłodniczym z łączenia obudowy termostatu z blokiem silnika.
Nie rozbierałem tego jeszcze ale z tego co się dowiadywałem to na samej wymianie uszczelki może się nie skończyć. Koszt wymiany ewentualnej obudowy termostatu bez króćca na duży obieg to 350 zł.
Obudowa w sklepie forda dedykowana jest do wszystkich modeli 1.8 tddi/tdci (mk1; mk2; mk3).
W focusach mk1 ta obudowa była aluminiowa i teraz mam pytanie czy ktoś miał okazję zmieniać plastikową na aluminiową?
Tę aluminiową obudowę można wyrwać używaną już od 60 zł.
Pozdrawiam
ostatnio zmagam się z uciekającym płynem chłodniczym z łączenia obudowy termostatu z blokiem silnika.
Nie rozbierałem tego jeszcze ale z tego co się dowiadywałem to na samej wymianie uszczelki może się nie skończyć. Koszt wymiany ewentualnej obudowy termostatu bez króćca na duży obieg to 350 zł.
Obudowa w sklepie forda dedykowana jest do wszystkich modeli 1.8 tddi/tdci (mk1; mk2; mk3).
W focusach mk1 ta obudowa była aluminiowa i teraz mam pytanie czy ktoś miał okazję zmieniać plastikową na aluminiową?
Tę aluminiową obudowę można wyrwać używaną już od 60 zł.
Pozdrawiam