Zobacz pełną wersję : Dobry i tani serwis Kalisz
Koledzy moze ktos pomoże.Szukam dobrego serwisu dla Mondeo mk4
w Kaliszu.Generalne chodzi o wymiane tulei na wachaczu tylnym i wymiane uszczelnienia na połosi.Moze ktoś podpowie jakiegoś solidnego mechanika.
Dzieki .nie ma odzewu.Znalazłem super serwis dla mojego Mondzia w Kaliszu myśle że bedzie ok.pozdrawiam kolegów z Kalisza.
Nie zauważyłem postu, jeśli jesteś zadowolony to podziel się gdzie naprawiałeś auto...
Szukam nadal niestety ten którego chwaliłem nie na wszystkim sie zna.Dobrze że chociaz sie przyznaje.podtrzymuje post.
kalwit47 17-01-2013, 16:27 Bardzo fachowy serwis CAŁKA ul.Czaszkowska 12A Kalisz. Proszę odwiedzić.
Jak chcesz, mogę polecić Ci siebie, ale dojazd do Dobrzycy by cię czekał... Może nie znam się na wszystkim, ale masz tanio i szybko :-)
a ja polecam bliźniaków z Opatówka (naprzeciwko zakładu Helleny) - jeden z nich pracował w salonie Forda (Krzysiek), drugi w salonie Renault ... obecnie od kilku lat prowadzą swój własny zakład ... 'przerobiłem' już kilku mechaników i jeśli chodzi o Forda to tylko do nich
Krzysztof Wójcicki
601 778 027
Czy kolego z czystym sumieniem może ich polecić do obsługi modne 2.0 tdci 2006, czy maja sprzęt do diagnostyki.
szwagier jeździ do nich z C-Maxem i jest zadowolony, teściu jeździ z Fusionem i jest zadowolony, ja jeżdżę z Focusem i również jestem zadowolony
kamil8623 28-06-2014, 21:07 Ja również polecam ten zakład. Miałem problemy z komputerem silnika w Focusie - zawiozłem go do pana Krzyska, po kilku dniach samochód był sprawny, do odbioru:) Dodatkowo miałem bardzo dobry(co się nie zdarza za często) kontakt, o postępach naprawy byłem na bieżąco informowany telefonicznie, także jeszcze raz polecam ;)