radzik009
12-03-2013, 23:48
Witam posiadam taki problem wymienilem silnik z 1.6 8v na 1.4 8v osprzet w nim mam z 1.6 oczywiscie nowy rozrzad wszytskie uszczelki termostat itp itd pelno pelno kasy no i po złożeniu auto trzyma 2000tysiace obrotów niechce spasc pali duzo i teraz pytanie co dalej wymienilem silniczek krokowy na nowy z 1.6 16v i dalej problem nie znika co dalej
Magik123
13-03-2013, 04:57
Silnik krokowy z 16V nie pasuje do 8V.
Czempiniak
13-03-2013, 23:19
może głupia podpowiedź ale może to będzie właśnie to że linka gazu jest za mocno podkręcona ;) : D
radzik009
14-03-2013, 16:27
nie bez gazu jest tak samo
dawid5995
14-03-2013, 16:57
ogólnie to co ci przyszło do głowy wymieniać 1.6 na 1.4? :? mając świętej pamięci oriona 1.4 palił zdecydowanie więcej od obecnego 1.6 więc nie dziw się że jest większe, tak po prostu jest. Co do obrotów to napisz w końcu czy dałeś korkowca 8V czy 16V bo to jest różnica.
Możesz podjechać gdzieś na szrota co mają 1.4 8v i podłączyć i nich korkowca i zobaczyć czy pasuje .
radzik009
14-03-2013, 17:27
krokowiec z 8 mam zmienialem na inny i dalej to samo 2000 obrotów
dawid5995
14-03-2013, 17:36
Robiłeś samoadaptacje?
1. Odłączyć obie klemy i je ze sobą zewrzeć.
2. Gdy silnik ostygnie (najlepiej odczekać całą noc) podpiąć klemy i spróbować uruchomić silnik wyłącznie na benzynie bez dodawania gazu. Kręć aż odpali nie przyciskając pedału. Jak odpali to ma tak popracować ok 3 min na wolnych obrotach. Potem przygazówka tak do 2,5 - 3 tyś do momentu az się zagrzeje lub pokonać delikatnie trasę ok 8 km.
3. Powinno być ok.
radzik009
14-03-2013, 19:14
probowalem i nic to nie pomaga
jak coś to zapraszam na podpięcie się pod kompa, jak coś to pisz PW.
radzik009
14-03-2013, 20:35
jak podepniesz 1.4 efi na kompa
dowiem się czy zadziała i dam znać
Magik123
18-03-2013, 18:48
Zrób sobie test kodów migowych i będziesz widział jeśli coś jest zapisane.