Zobacz pełną wersję : Tyle musiałem wydać aby jeżdzić mondeo mk4 kupionym w D za 38180 PLN.
Witam. Kupiłem mondeo mk4 2,0b titanium+nawi,temp.,convers,hak 2008r w okolicach Essen-Koln.Jako że nie znam języka ani nie mam doświadczenia skorzystałem z pomocy fachowca.Koszty jakie poniosłem to:
- samochód ceniony 9750eu stargowany na 9200eu -38180zł
- fachowiec z samochodem - 1300
- paliwo do obu samochodów łącznie w/g rach. - 1642
- hotel 2 pok. 1 noc - 500
- płatne polskie autostrady - 148
- ubezpieczenie od pobytu w szpitalu 2 os. - 50
- tablice żółte - 500
Łącznie: - 42320zł
Po powrocie wydano:
- akcyza-urząd celny - 1182zł
-tłumaczenie, deklaracje-celna;podatkowa - 180
- przegląd na stacji diag. - 100
- podatek recyklingowy - 500
-dowód i tablice rej. - 256
- ubezpieczenie OC,AC,NW i szyby(podgrzewane) - 1745
Łącznie: - 3963zł
Do tego muszę dodać opony.bo są dojechane,że tylko pół "kontrolki" zostało a więc już zamówiłem po400zł z wymianą - 1600
razem jakieś =47883zł i można śmigać:D:D HOLA:!:-HOLA:!::!:
Jeszcze trzeba zrobić przegląd z wymianą filtrów,płynów,nabicie i odgrzybienie klimy.Poza tym "Helgi" z nawi.:D nie rozumiem a mapa w Polsce prowadzi po polach.Wymiana na" Zośkę":D i aktualiza. będzie kosztowała.
Czy warto było-z dzisiejszej perspektywy chyba wolałbym kupić w Polsce polizingowy salonowy golas za 40pare/k a nawi lepsze można dokupić i będzie z "Zośką":?:D Byłby jakiś czas bezinwestycyjny bo po przeglądach z gwarancją z działającą klimą i oponami w miarę-a może nawet z 2-ma kompletami. A koszty-to rejestracja i ubezpieczenie. Takie jest moje zdanie-ale to sprawa i decyzja indywidualna. Pozdrawiam
JanBr
ENTER
P.S. Może ktoś wie gdzie można taniej przeprogramować nawi:?:-bo w salonie to szok::?
Bardzo dobrze że ktoś napisał taki tekst, mocno sprowadza na ziemię.
Życzę bezawaryjnej eksploatacji.
Roman_Gie 20-03-2013, 13:42 Do tego muszę dodać opony.bo są dojechane,że tylko pół "kontrolki" zostało a więc już zamówiłem po400zł z wymianą - 1600