Zobacz pełną wersję : [Escort 1995-2001] Stukanie z tyłu
fioletowy7 25-03-2013, 13:20 Witam,
Oddałem samochód do mechanika na wymianę linek do ręcznego. Mechanik powiedział że w trakcie wymiany rozebrał i przeczyścił bęben w prawym tylnym kole. Mówił też, że mam szczęki do wymiany. Teraz podczas jazdy coś stuka właśnie z tyłu z prawej strony. Przy ostrym zakręcie w prawo ustaje i potem znowu stuka. Czy to stukanie może być od bębna?
slawe1983 25-03-2013, 17:50 na początek to sprawdź czy bęben jest dokręcony i wszystkie szpilki koła.
fioletowy7 27-03-2013, 11:53 Miałeś racje slawe1983, mechanik - baran kół nie dokręcił, lewe trzymało się na dwóch śrubach a prawe na jednej
nie pozostaje Ci nic innego jak pojechać do tego mechanika i podziękować prawym sierpowym :P
haha kół nie dokręcił no to juz są jaja, kij że spartolił robote ale mógł Cie zabić idiota
fioletowy7 01-04-2013, 21:44 Dokładnie, a tak z innej beczki to czy 100zł za wymianę (za samą robociznę) silniczka krokowego w escorcie z 96 roku 1,6 16v to nie za dużo? Tak mi gostek zaśpiewał, powiedział, że jest schowany i ciężko go dostać i dlatego.
faktycznie, jest dość ciężki dostęp do niego, ale 100zł za wymianę wydaje mi się lekką przesadą, mając podnośnik, czy kanał jest to jakieś 10 min roboty
Patt MelodyZ 02-04-2013, 07:43 Podnośnik, kanał do wymiany silnika krokowego ? No chyba kolega żartuje.
Wystarczy maskę podnieść, odkręcić dolot powietrza, przepustnicę i krokowy jak na tacy. Żadnego kanału nie potrzeba. 15 minut roboty z piwem w ręku.
Oczywiście mówię o aluminiowym kolektorze, nie wiem jak to jest z plastikowym dolotem, sam mam alu i naprawdę niewiele czasu mi to zajęło :)
Podnośnik, kanał do wymiany silnika krokowego ? No chyba kolega żartuje.
Wystarczy maskę podnieść, odkręcić dolot powietrza, przepustnicę i krokowy jak na tacy. Żadnego kanału nie potrzeba. 15 minut roboty z piwem w ręku.
Oczywiście mówię o aluminiowym kolektorze, nie wiem jak to jest z plastikowym dolotem, sam mam alu i naprawdę niewiele czasu mi to zajęło :)
a ja mówię o plastikowym, bo kolega chyba takowy posiada
z tym dokreceniem koła to chyba sklerotyk był ze podstawowej rzeczy nie zrobił ,a silnik krokowy to samemu go wyczysc tam nic nie narobisz a kase zaoszczedzisz na inne rzeczy,a do wyciegniecia krokowca to tylko wystarczy zdjac rure od filta do przepustnicy nic wiecej ,i to tyle zadna filozofia dwie srubki i masz go w rece oraz oczywiscie kostka
To i tak pikuś - mi chłop po robieniu podłużnic nie dokręcił belki !!!
Wróciłem się, opierniczyłem z góry na dół, a gościu grzecznie wszystko dokręcił i jeszcze raz posprawdzał.
dalatgo tacy mechanicy powinni ,tak jak mój kolega z aso kreda zaznaczac kazda srube co dokrecił wtedy ma pewnosc
Patt MelodyZ 02-04-2013, 13:22 a ja mówię o plastikowym, bo kolega chyba takowy posiada
Plastikowy czy aluminiowy, w obu przypadkach nie potrzeba kanału.
A opisałem jak to było u mnie w alu, rura od dolotu przeszkadza no i jeszcze przepustnice odkręciłem, żeby mieć lepsze dojście do krokowca ;)
Pozdro
w aluminiowym łatwiej go zdemontowac lecz w plastikowym tez to nie jest trudne ,tylko troche ciasno lecz dla chcacego nic trudnego
Zaraz mod wpadnie i pozamiata - jakby nie patrzeć to dalej temat o "stukaniu z tyłu."
najlepiej juz zamknac ten temat ,a o krokowca to juz nie raz pisane
fioletowy7 03-04-2013, 08:18 W sumie można zamknąć, koła już nie stukają, korkowca wymienię sam jak śnieg stopnieje, albo przynajmniej przestanie padać, dzięki wszystkim za pomoc
misiek8823 06-04-2013, 16:12 ja u siebie wczoraj korkowca wykręcałem :) długo myślałem jak się za to zabrać :) jedna śrubka jest od góry druga od dołu. Potrzebne male raczki i krótkie klucze oczkowe ;) W sumie nic trudnego tylko ciężko tam rękę wcisnąć ;/ ale jak już wejdzie to 10 i kręcisz ;) później musisz je jakoś wyciągnąć stamtąd najlepiej załóż rękawiczki bo będziesz miał pełno otarć a mi dodatkowo jakieś siniaki powychodziły :D
|
|