Zobacz pełną wersję : [2,0 i 2,2 TDCi] Czy wtryski mogą paść po 3 miesiącach?


mopsik600
30-03-2013, 15:01
Witam mam pytanie czy możliwe jest ze po 3 miesiącach od regeneracji wtrysków mogły się one bardziej popsuć niż zanim były regenerowane. Warsztat twierdzi ze to wina złego paliwa ale jakoś drugie auto tankuje na tej samej stacji i jest na pompo wtryskach z 2007 roku i nic mu się nie stało. A wtryski w mondeo tak się popsuły ze auto stojąc cały weekend w poniedziałek w ogóle nie chciało odpalić. Dopiero odpaliło na samostarcie.

steell
30-03-2013, 15:17
Jeżeli pompa się łuszczy lub zatankowałeś chrzczone paliwo to mogły. Mogą być też zregenerowane na chińskich częściach i wtedy jak najbardziej nawet przy sprawnej pompie i dobrym paliwie mogły się pozacierać.
Sprawdzany był filtr na obecność drobin metalu? sprawdzana była pompa?

mopsik600
30-03-2013, 15:23
Pompa była sprawdzana i była ok teraz niby tez jest dobra, tylko wtryski niby są całkowicie zajechane. Paliwo jest tankowane na bliskiej ale dużo aut tam tankuje i fordy tez i jeżdżą. Więc nie wiem.

Bump: Teraz czekam bo warsztat niby wysłał wtryski na gwarancje i oni mają zadecydować. A dziś gadałem z przypadkowym gościem na CPN i on jeździ już ponad 2 lata mondeo i mówi ze tankuje wszędzie nawet na Tesco i nic mu się nie dzieje

mopsik600
31-03-2013, 13:06
A mam w ogóle jakąś szanse ze naprawią mi te wtryskiwacze w ramach gwarancji??

aprox99
31-03-2013, 14:20
Jeśli ci powiedzieli że złe paliwo to niech to udowodnią.mogą sobie tak mówić.Nie daj się zrobić w balona.Oni muszą udowodnić że złe paliwo było tankowane to tylko wymówka żeby się cię pozbyć

mopsik600
31-03-2013, 23:00
Też mi się tak wydaje. Tak łatwo nie odpuszczę będę walczył o swoje. Zobaczymy co wymyślą

zaksiu1985
31-03-2013, 23:42
Witam
Zajmuje się naprawą wtryskiwaczy CR (tych co sie da zrobic oczywiscie ze względów uwarunkowań techniczych).

Jeśli byliby panstwo zainteresowani informacją jakie zaworki, rozpylacze i tak dalej, lub zakupem samych zaworków to chętnie pomoge.

Tylko i wyłacznie NOWE ORYGINALNE zaworki produkowane we FRANCJI.

Chętnie również doradze co robić, co wymieniać itd.

Ze względów pracy będe dostępby na forum w godzinach wieczornych czyli od 21 w góre.

e-mail: serwis.az@wp.pl


Witam
Niestety Panowie mozecie sie zdziwic i to mocno, dlaczego?

Ile zapłaciłes za naprawę wtrysków poprzednio?
Czy dostałes pisemną gwarancję na te wtryski, a jezeli tak czy nie było na niej zalecen gwarancyjnych?

Z tego co napisałes "mopsik600" w pierwszym zdaniu to jest to ewidentne uszkodzenie w wyniku PALIWA, (chociaż masz 50% szans na to ze zaworki da sie uratowac). Po prostu zatankowałe paliwo z duża ilością rzepaku, albo masz bagno w zbiorniku. Działa to tak, rzepak pod wpływem temperatury jest "płynny" i auto jezdzi. W momencie gdy zostawiasz auto na noc to silnik poprostu stygnie, a paliwo wraz z rzepakiem zastygają tworząc "skorupke"
i zaklejąjąc zaworki, rozpylacze itd.

Jedyną twoją szansą jest to ze było włozone nie oryginalne zaworki.

Jezeli było inaczej to zostaje ci Strasburg niestety, w polsce nie ma możliwości wygrania.

Acha pompowtrysk jest zdecydowanie bardziej wytrzymały niz CR ale tez ma swoją wytrzymałośc.

Pozdrawiam i życzę powodzenia

mopsik600
01-04-2013, 09:25
za regeneracje zapłaciłem 2300. mam gwarancje 6 miesięcy

zaksiu1985
01-04-2013, 11:00
Witam
W takim razie masz szczeście, ale sprawdz czy czasem ta gwarancja nie ma czegos w sobie stylu zalecenia i warunki gwaracji.

Pozdrawiam

mopsik600
01-04-2013, 20:37
patrzyłem na gwarancję i nic nie pisze o zaleceniach

aprox99
01-04-2013, 22:19
normalnie piszą czasem że gwarancja jest przy montażu w fachowym warsztacie.Apropo,nie wiem jak chcą udowodnić że paliwo było złe.Rozebrali je może sami ,nikt przy tym nie był to i mogą opowiadać co chcą

zaksiu1985
01-04-2013, 22:46
normalnie piszą czasem że gwarancja jest przy montażu w fachowym warsztacie.Apropo,nie wiem jak chcą udowodnić że paliwo było złe.Rozebrali je może sami ,nikt przy tym nie był to i mogą opowiadać co chcą



Witam
Moze dlatego ze polskie paliwo nie spełnia norm UE w jakośći (o czym wiedzą tylko nie liczni), a tak po za tym jak będą wrędni to wezmą wtryki zaleją czym kolwiek u siebie, i co wtedy zrobisz?

Jak zwykle słowo przeciw słowu tylko ze oni maja po swojej stronie DELPHI, BOSCHA no i wtryki usiebie.

Pozdrawiam

mopsik600
02-04-2013, 11:36
No ale przecież później mogę zabrać wtryski i dać rzeczoznawcy sądowemu żeby je ocenił i paliwo moje z baku do analizy. Przecież głupi nikt nie jest i żeby lać jakiś syf do zbiornika. Ja tankuje tylko na CPN.

ministerq
02-04-2013, 11:48
a paliwo wraz z rzepakiem zastygają tworząc "skorupke"

Nawet w obecnej temperaturze 100% rzepak w butelce ani nie zastyga, ani tym bardziej nie tworzy żadnej skorupki - zmienia jedynie konsystencję na żelową.
W paliwie jest go nie więcej niż 8-10%, i przy takim stężeniu nie ma mowy o takich efektach. Nawet w większych proporcjach rzepaku przy temperaturze do -15 paliwo jest wciąż płynne.

aprox99
02-04-2013, 11:52
żeby to wszystko miało ręce i nogi napisz otwarcie kto to regenerował i mamy na niego namiar.potem jak już wiadomo jaka firma to żeby ratować reputację naprawią ci to za darmo

zaksiu1985
02-04-2013, 12:56
Nawet w obecnej temperaturze 100% rzepak w butelce ani nie zastyga, ani tym bardziej nie tworzy żadnej skorupki - zmienia jedynie konsystencję na żelową.
W paliwie jest go nie więcej niż 8-10%, i przy takim stężeniu nie ma mowy o takich efektach. Nawet w większych proporcjach rzepaku przy temperaturze do -15 paliwo jest wciąż płynne.


Witam
Człowieku gdzie ty zyjesz? Gadasz poprsotu ekstra, nie robi skoropku tylko zmienia i tu twój cytat na "konsystencję na żelową".
Bez urazy aly wyglądasz mi na mgr zarządzania i marektingu. (jaka jest róznica między skorupką a żelem, wytłumacz mi to prosze)

Acha na jakiej podstawie twierdzisz ze jest go tylko 8-10%???
Pozdrawiam

ministerq
02-04-2013, 13:20
jaka jest róznica między skorupką a żelem

Gdyby nie było żadnej, do skorupka nazywałaby się żelem, a żel skorupką.

Acha na jakiej podstawie twierdzisz ze jest go tylko 8-10%???

Na podstawie obecnie nam miłościwie panujących wytycznych, dotyczących paliw płynnych dostępnych na stacjach paliw. W teorii takie proporcje biokomponentów (nazywanych potocznie rzepakiem) powinny być w ON dostępnym w dystrybutorze na stacji. Ani Ty, ani ja nie jesteśmy w stanie sprawdzić tych proporcji, możemy się jedynie opierać na tym, co mówią wytyczne.

zaksiu1985
02-04-2013, 13:39
Gdyby nie było żadnej, do skorupka nazywałaby się żelem, a żel skorupką.



Na podstawie obecnie nam miłościwie panujących wytycznych, dotyczących paliw płynnych dostępnych na stacjach paliw. W teorii takie proporcje biokomponentów (nazywanych potocznie rzepakiem) powinny być w ON dostępnym w dystrybutorze na stacji. Ani Ty, ani ja nie jesteśmy w stanie sprawdzić tych proporcji, możemy się jedynie opierać na tym, co mówią wytyczne.


Witam

dobra spytam się "jak krowa na granicy" czy sie różni skorupka (czyli zaschniete paliwo we wtryskach) od od twojego żelu dla WTRYSKIWACZA DELPHI???

Kolega a powiedz mi prosze, czy normy paliwa w POLSCE uwzględniają badania na dodatki biokompenentów czyli czy są njzwyklej w świecie badane na ilość i jakość rzekapaku w paliwie.

A i co z tym mgr zarzadzania???

To co ty mówisz to jest ksiązkowa teoria
To co ja mówie to jest życie które można dostknąc.

Pozdrawiam

ministerq
02-04-2013, 14:13
Kolega a powiedz mi prosze, czy normy paliwa w POLSCE uwzględniają badania na dodatki biokompenentów czyli czy są njzwyklej w świecie badane na ilość i jakość rzekapaku w paliwie.

Jeśli spełniają normy, to muszą być badane. Na każdej stacji masz stosowną informację. Jeśli chcesz, to możesz te badania podważyć, i zażądać potwierdzenia, albo wykonać własną ekspertyzę.

czy sie różni skorupka (czyli zaschniete paliwo we wtryskach) od od twojego żelu dla WTRYSKIWACZA DELPHI???

Konsystencja rzepaku zależna jest od temperatury. Inaczej mówiąc - im mniejsza temperatura, tym większa żelowatość, i odwrotnie.
Jednocześnie chciałbym zauważyć, iż pisząc o "żelowatym rzepaku", miałem na myśli rzepak 100%, taki jaki możesz sobie kupić w biedronce.
W przypadku ON z biokomponentami, to nawet nie ma o czym rozmawiać, proporcje biokomponentów są zbyt małe, by wpływać na żelowatość ON. Jeśli z ON robi się żel, to na pewno nie przez biokomponenty, a przez niedostateczną ilość lub jakość depresatorów i uszlachetniaczy, które powinny się w tym ON znajdować.

zaksiu1985
02-04-2013, 16:25
Witam
Słuchaj "ministerq" jak jestes taki mądry (ale raczej negacjo-mądry), i nie docierają do ciebie argumenty słowne, to wieczorem wrzuce ci zdjęcia z twoimi żelkami i zobaczymy co powiesz.

Zapraszam również wszystkim do analizy i komentarzy naszych potyczek
ZAPRASZAM

ministerq
02-04-2013, 17:30
Jak wyścigi w paraolimpiadzie. Ty przyślesz swoje, ja przyślę swoje, i co? (a mam całą kolekcję - np. jak wygląda OR w temperaturze -15, jak wygląda ON i BIO zimowe w temperaturze -25, itp).

Boblo
02-04-2013, 17:38
Zapraszam również wszystkim do analizy i komentarzy naszych potyczek
ZAPRASZAM
Ja skomentuje. Kolego Zaksiu,.. pojawiłeś się tu stosunkowo niedawno i próbujesz wszystkich postawić do pionu no bo przecież Ty masz taką wielką i niepodwarzalną wiedzę, że wszyscy gleba. Do tego jesteś nieco niemiły. O co Ci chodzi z tym magistrem zarządzania? Ja będąc nieco uszczypliwy mogę napisać, że fachowcy to siedzą w swoich warsztatach i zajmują się naprawą wtryskiwaczy i nie mają potrzeby siedzenia na forach i brylowania swoją wiedzą. Więc jeżeli tu jesteś i chcesz się swoją wiedzą dzielić to rób to w sposób bardziej "friendly" i nie wykorzystuj dyskusji na forum do udowadniania komuś (nikomu), że jest debilem. Forum to nie jest miejsce do potyczek.

zaksiu1985
02-04-2013, 17:57
Ja skomentuje. Kolego Zaksiu,.. pojawiłeś się tu stosunkowo niedawno i próbujesz wszystkich postawić do pionu no bo przecież Ty masz taką wielką i niepodwarzalną wiedzę, że wszyscy gleba. Do tego jesteś nieco niemiły. O co Ci chodzi z tym magistrem zarządzania? Ja będąc nieco uszczypliwy mogę napisać, że fachowcy to siedzą w swoich warsztatach i zajmują się naprawą wtryskiwaczy i nie mają potrzeby siedzenia na forach i brylowania swoją wiedzą. Więc jeżeli tu jesteś i chcesz się swoją wiedzą dzielić to rób to w sposób bardziej "friendly" i nie wykorzystuj dyskusji na forum do udowadniania komuś (nikomu), że jest debilem. Forum to nie jest miejsce do potyczek.

Witam
Tak jak pisałem juz pare razy, komentuje to na czym się znam, nie kompentuje spraw związanych z turbinami, klockami i czym kolwiek innym, GDYŻ SIĘ NA TYM NIE ZNAM!!!!!! lecz tylko i wyłacznie układy Wtryskowe zwłaszcza CR - BO SIĘ ZNAM (zarówno teoretycznie jak i PRAKTYCZNIE)
Jeżeli chodzi o wiedze teroretyczną to byś sie zdziwił ile otym wiem (problem w tym że cądziennie poznaje cos nowego).
O tego mgr się spytałem gdyż nie wiem jak mu przetłumaczyć że sie myli.
Tak jak pisałem że mu i wszystkim innym wyśle zdjęcia żelków o którym pisał to gada o paraolimpiadzie a ty gadasz ze jestem nie miły. (tak jak bym ogladał tuska - kochajmy sie ale popracujecie zaraz do 80lat).

Zaczęło się od tego czy wtryki padły od złej ropy czy nie.
Moze o tym podyskutujmy.
Spytałem się swojego oponenta na jakiej podstawie twierdzi ze rzepak nie szkodzi wtryskom, on wali mi że jest to ogólna znana wiedza potwierdzona jakimiś tam badaniami których nikt nie widział.

Powtarzam dziś wrzuce zdjęcia do żelków i wtedy BOBLO powiedz mi ze jestem nie miły i taki tam.

Ja poprostu mówie jak jest i nie owijam wbawełne. Pozatym jak popełnie bład to sie przyznam. Po to są takie właśnie fora zeby poznać teorie prawdziwego życia i teorie ksiązkowe.

Powtarzam pokaze zdjęcia dzis zrobione i jeszcze udowodnie ze to co on mówi jest poprostu nieprawdziwe zarówno teoretycznie jak i praktycznie.

Boblo
02-04-2013, 18:18
To może pisz nieco "spokojniej",.. bo momentami jest to tak chaotyczne, że ciężko załapać o co kaman. Ja np. nie kumam o co chodzi z tymi "żelkami",.. na szczęście mało mnie to interesuje. Wtryski padają bo się zużywają i osadza się w nich syf. I jakby tego nie wytłumaczyć tak było i tak będzie i niewiele na to się poradzi.

zaksiu1985
02-04-2013, 18:20
Bump:
ZDJĘCIA PALIWA

Witam Ponownie (troche długi teks – ale warto poczytać)
OTO ZDJĘCIA

http://chomikuj.pl/zaksiu/Galeria/Dokumenty

Wrzucam zdjęcia „ŻELKÓW”
Oto prezentacja zarówno paliw polskich jak i niemieckich. To różowe to jest opałówka NIEMIECKA – kryształ.

Od razu informuje ze te żelki (czyli gluty ciągnące się) były wlane do czystego słoiczka.
To cos pod wpływem słońca i ciepła „wytwarza takie nie wiadomo co” że aż słoiczek się zrobił czarny.

A oto cała PRAWDA
(jak się okazało kolega BOBLO oskarża mnie zę jestem nie miły) a przy okazji pisze tak po prostu że nie wie o co chodzi i atakuje mnie dlatego że „jestem nowy na forum i pozjadałem wszystkie rozumy”. FAJNIE

MAM pytanie do koalicji „minister-BOBLO”, czy według was to co widzicie na tych zdjęciach jest grubsze od 2 albo 5 mikronów? (dlaczego akurat 2 albo 5, panowie (minister-BOBLO )skoro ja jestem zły, niemiły, to wytłumaczcie zwykłym ludziom którzy mają problemy z Fordami) jak nie wytłumaczycie to powiem ja, ale ponieważ jeden ma 500postów a drugi 850 to mimo wszystko myśle że wiecie (naprawdę, bez podtekstów).

Paliwo polskie, stacja prawdziwa (nie jakaś beczka w stodole.)

Cały problem to ilość rzepaku w paliwie. Tak jak pisałem wcześniej wtryski o które chodzi moim zdaniem się pozapiekały w nocy (użyłem wzrotu skorupka, a mój oponent chyba zrozumiał to jak skorupka jajka). Jakoś dziwnie jest tak że pod wpływem temperatury rzepak jest „płynny” (wiadomo jeździ się autem to silnik jest gorący i nie ma tu znaczenia czy jest 0, czy -10 stopni). Samochów jeździ więc jest obieg paliwa. Jedziemy do domu zostawiamy samochód i idziemy spać. Rano wsiadamy do auta i koniec, nie odpala. Pod wpływem temperatury ale teraz tej zimnej (bo najzwyklej w świecie auto przez noc wystygło), zmieniła się konz ystencja paliwa (a właściwie rzepaku). Najzwyklej w świecie przykleił się do wszystkiego z czym miał kontakt przez noc i tyle. PROSTE

A teraz życie i dowody praktyczne
1.O zdjęciach nie będę wspominał bo wystarczy zobaczyc….
2.Ciągnik C-360 (rolniczy na pompie rzedowej stary i nie dozajechania), chyba że wlejesz własnie to coś. Pozakleja się i cześć. Normalność spotykana na codzień kiedy rolnicy pracują w polu.
3.Moje dwa próbniki do zwykłych wtrysków które mają ze 20-30 lat po spotkaniu się z czymś takim oczywiście przestały działać. Kąpiel w NITRO + nowe paliwo (dobraj jakośći) i działają.


A teraz cytat: „Wtryski padają bo się zużywają i osadza się w nich syf”
Wiadomo starość nie radość, pełna zgoda. Ale „osadza się w nich syf” według waszych teorii nie możliwe żeby był syf we wtryskach bo przecie są FILTRY PALIWA

Proszę się przyłączyc do dyskusji, po to jest właśnie to forum

Pozdrawiam

Boblo
02-04-2013, 21:49
Nie napinaj się tak bo Ci żyłka pęknie. Jak się wlewa ropę do słoika po dżemie to tak się robi ;) I oczywiście nie musisz być aż miły. Wystarczy, że nie będziesz napastliwy i prowokacyjny. Nie próbuj wciągać mnie w jakieś przepychanki na "pseudoargumenty" bo mi to wisi.

zaksiu1985
02-04-2013, 21:58
Wiem ze ci wisi, tylko ze niektórzy naprawde chcą wysłuchac różnych opinii
właśnie widziałem na innym forum 17ml w dwie minuty, a ty gadasz ze zakodój wtrysk i bedzie ok.
Ręce opadają...
Trzym sie, fajnie sie z toba gada...

dmisieekk
03-04-2013, 08:26
I kolega Boblo ma rację - bo będzie OK. Wystarczy przepisać kod.

A fakt że pseudo fachowcy naprawiają nawet sprawne wtryski w celu zarobku to już każdy wie..

Zaksiu - strasznie denerwuje mnie w Twoim poście ta reklama "Witam
Zajmuje się naprawą wtryskiwaczy CR (tych co sie da zrobic oczywiscie ze względów uwarunkowań techniczych).

Jeśli byliby panstwo zainteresowani informacją jakie zaworki, rozpylacze i tak dalej, lub zakupem samych zaworków to chętnie pomoge.

Tylko i wyłacznie NOWE ORYGINALNE zaworki produkowane we FRANCJI.

Chętnie również doradze co robić, co wymieniać itd.

Ze względów pracy będe dostępby na forum w godzinach wieczornych czyli od 21 w góre.

e-mail: serwis.az@wp.pl"

Coś lichy z Ciebie fachowiec jak musisz szukać zarobku po forach. Tyle ode mnie.

steell
03-04-2013, 09:12
Panowie co wy się tak czepiacie kolegi, chcecie skorzystać z jego pomocy lub nie to wasza sprawa.
Faktem jest że ON gęstnieje w niskich temperaturach lub wytrąca się z niego parafina. Chyba nawet na forum ktoś to kiedyś testował łącznie z dodatkami.
Istnieje możliwość ze wtrysk się zapcha po nocnym postoju, plus tego taki że wystarczy rozkręcić cały układ wtryskowy wyczyścić i wymienić filtr, gorzej jak padnie pompa i zacznie siać opiłkami wtedy to juz tylko regeneracja wtrysków i pompy pomoże.
Zobaczymy jakie będą efekty reklamacji mopsika, oby bez większych kosztów uruchomił auto, niestety jakosć paliwa pogarsza sie z roku na rok, coraz więcej chrzczonego w obrocie.

yarosyaros
03-04-2013, 09:40
Ja ze swej strony mogę dodać że jak różne paliwa ON widziałem to takiej berbeluchy nigdy, to bardziej wygląda na kujawski niż ON, po drugie od dawna wiadomo iż paliwa posiadają większą lub mniejszą ilość bio komponentów, kolego jeśli chodzi o te 17 ml i kodowanie wtrysku to powiem Ci tyle bo piszesz że znasz się na CR więc pewnie to wiesz że kody C2I na wtryskiwaczach to jest ich charakterystyka pracy, i jeśli nie dopiszesz go do ecu to dany wtrysk może nie pracować zgodnie ze swoją charakterystyką, tylko z charakterystyką ogólną która jest wgrana fabrycznie do ECU, co nie znaczy że ten wtrysk będzie miał prawidłowe parametry w tym wypadku przelewy. Jeśli tą berbeluchę kupiłeś na stacji CPN to podaj wszystkim na jakiej żeby tam nie tankowali, chodź ja osobiście jakoś w to nie mogę uwierzyć.

ministerq
03-04-2013, 09:50
Faktem jest że ON gęstnieje w niskich temperaturach lub wytrąca się z niego parafina.

Tego faktu nikt nie neguje, ja neguję tylko to, że dzieje się tak przez te kilka % rzepaku (mowa o biokomponentach właściwie, które wcale nie muszą być tym nieszczęsnym rzepakiem).
To jak się zachowuje czysty ON bez żadnych dodatków można sobie łatwo sprawdzić - wystarczy kupić zwykły opał (bo to nic innego jak ON bez żadnych dodatków biokomponentów i innych uszlachetniaczy), i postawić na mrozie, a nie bawić się w jakieś kiśle w słoiczkach.
Gość się przydzwonił do rzepaku zupełnie tak, jakby mu kto tym rzepakiem krzywdę zrobił. ;)

chodź ja osobiście jakoś w to nie mogę uwierzyć.

Ja również. Tak się nie zachowywał ON który testowałem nawet przy -20.

zaksiu1985
03-04-2013, 11:30
Nie napinaj się tak bo Ci żyłka pęknie. Jak się wlewa ropę do słoika po dżemie to tak się robi ;) I oczywiście nie musisz być aż miły. Wystarczy, że nie będziesz napastliwy i prowokacyjny. Nie próbuj wciągać mnie w jakieś przepychanki na "pseudoargumenty" bo mi to wisi.

Widzisz BOBLO, a jeszcze pare dni temu szedłeś prawie w trupa ze mną, że na nowych urzadzniech np EPS nie idzie sprawdzic rozpylania wtrysków, po czym udowniłem ci to i mało tego, sam pisałes ze widziałes filmik i przyznajesz mi racje.
Pozdrawiam

I co da sie tak jak mówiłem.

Boblo
03-04-2013, 16:43
Nic mi nie udowodniłeś. Byłem ciekaw i sam sobie znalazłem odpowiedź, że można. Choć jestem przekonany, że mechanicy w 90%-ach i tak nie sprawdzają rozpylania, a jedynie dawki.

zaksiu1985
03-04-2013, 19:01
[QUOTE=ministerq;1988935]Tego faktu nikt nie neguje, ja neguję tylko to, że dzieje się tak przez te kilka % rzepaku (mowa o biokomponentach właściwie, które wcale nie muszą być tym nieszczęsnym rzepakiem).


Panowie a zastanowiliscie się kiedyś ile jest tak naprawde procentowo rzepaku w paliwie? Teoria mówi że 7-10%, ale skąd wiadomo że nie np 20-30% procent jest w danym paliwie?

mopsik600
03-04-2013, 19:44
Dowiedziałem się że najprawdopodobniej będą musieli mi i tak wtryski naprawić mimo że nawet stwierdzą ze się popsuły przez złe paliwo tylko jutro jadę do Pani od spraw konsumenta.

Znajomy 25.03.2013r. oddał swojego Focusa do tego samego warsztatu co ja, bo też mu sprężynka się zapalała i auto gasło. Stwierdzili ze pompa i wtryski do roboty mieli mu najpóźniej do 29.03.2013r zrobić a do dziś jeszcze auta nie ma bo ciągle coś nowego mówią a to ze pracownik zachorował a to ze coś tam niby jutro ma go odebrać ale się okaże.

Wkurzył się i zadzwonił do praw konsumenta i gadał i przy okazji o mojej sytuacji jej powiedział i niby jest tak ze do 6 miesięcy jak się popsuje coś to jest wada fabryczna i mimo wszystko muszą naprawić to ale jutro pojadę i się dowiem wszystkiego.

ministerq
03-04-2013, 21:18
Panowie a zastanowiliscie się kiedyś ile jest tak naprawde procentowo rzepaku w paliwie? Teoria mówi że 7-10%, ale skąd wiadomo że nie np 20-30% procent jest w danym paliwie?

Musiałbyś mieć chore powonienie za preproszeniem by tego zwyczajnie nie wyczuć w spalinach.
Chłopie, weź się ogarnij...

zaksiu1985
03-04-2013, 21:36
Musiałbyś mieć chore powonienie za preproszeniem by tego zwyczajnie nie wyczuć w spalinach.
Chłopie, weź się ogarnij...

Normalnie bym zapytał o co ci chodzi, gdyż zadałem proste pytanie i już.
Ale ponieważ jesteś z Dąbrowy Górniczej to dużo tłumaczy na twój temat.

Zadałem to pytanie gdyż mam Biuletyn informacyjny J.R Motor Services G.B czyli głównego dystrybutora Delphi na Polske który pokazał wnim analizator paliwa Delphi i kilka ciekawych informacji dotyczących paliw w Polsce.

Jeżeli ktoś będzie zainteresowany to chętnie podeśle.

Czyli potrafisz wyczuć ile procent rzepaku jest w paliwie?

ministerq
03-04-2013, 21:50
Dolanie 6-9 litrów czystego rzepaku do 35 litrów ON, czy nawet BIO daje już mocno wyczuwalny zapach.
Oblicz sobie ile to %.
Tyle w temacie.

zaksiu1985
03-04-2013, 22:13
[QUOTE=ministerq;1988935]Tego faktu nikt nie neguje, ja neguję tylko to, że dzieje się tak przez te kilka % rzepaku (mowa o biokomponentach właściwie, które wcale nie muszą być tym nieszczęsnym rzepakiem).

To wytłumacz mi jedno, twierdzisz że te kilka procent rzepaku (czyli nawet te 20,5% które sam "dolałeś" do mojego pytania, nie ma wpływu na wtryski ale "daje już mocno wyczuwalny zapach" - Twoje słowa.
To jak to jest?

ministerq
03-04-2013, 22:17
Nie chce mi się już z Tobą gadać, i tłumaczyć, dobranoc.

Boblo
03-04-2013, 23:30
Firma J.R.Motors oczywiście uważa, że wszystkim awariom układów delphi winne jest złe paliwo, a konkretnie biopaliwo w paliwie. Jednoczesnie próbują wśród warsztatów sprzedawać swój "kieszonkowy" analizator paliwa do wykrywania biopaliw w paliwie. Kto by kupił ten analizator gdyby nie "powszechna wiedza, że nasze paliwa to sam rzepak". Toż to czysto marketingowa zagrywka. Kupujcie nasz analizator bo inaczej klienci Was wykonczą naprawami gwarancyjnymi! A tak to każdemu udowodnicie, że tankuje rzepak! Od 13-tu lat w moim domu są zawsze dwa diesle na układzie CR. Nigdy nie miałem problemów z układami wtryskowymi ( poza tym co oczywiste w mondeo ) z powodu paliwa. Marea, Almera, Laguna, Kia i Mondeo. Wszystkie auta działały bezproblemowo. Tylko w Mondeo naprawiałem wtryski. Osobiście uważam, że nasze paliwo nie jest aż tak tragiczne jak niektórzy uważają.
P.S.
Tankuje tylko na "koncernowych" stacjach. Nigdy w polu, na wsi i w bazie transportowej.

mopsik600
06-04-2013, 10:51
Witam mam pytanie czy to prawda że w tych mondeo 2.0TDCi psują się zawory czy coś tam ze mimo regeneracji wtryskiwaczy auto będzie kopcić i źle chodzić. Wczoraj tak mechanik gadał jak znajomy odbierał focusa swojego i mówił że 1.8TDCi są lepsze. Czy to prawda??

Deryll
06-04-2013, 12:29
Witam mam pytanie czy to prawda że w tych mondeo 2.0TDCi psują się zawory czy coś tam ze mimo regeneracji wtryskiwaczy auto będzie kopcić i źle chodzić. Wczoraj tak mechanik gadał jak znajomy odbierał focusa swojego i mówił że 1.8TDCi są lepsze. Czy to prawda??

Coś tam usłyszałeś i pewnie połowę rzeczy przekręciłeś.

mopsik600
06-04-2013, 22:04
Jedynie nie pamiętam czy to zawory czy coś innego

weksla29
06-04-2013, 22:56
Dziwne bo układ wtryskowy w renualt dci "z tego okresu" czyli laguna II na CR to nic innego jak osprzęt delphi. I nie jest on wcale bardizej odpowrny jak ten w mondeo.
A jeśli chodzi o samo auto to sorry ale wybieram mondeo III w porównaniu do laguny II

Boblo
07-04-2013, 11:58
Dziwne bo układ wtryskowy w renualt dci "z tego okresu" czyli laguna II na CR to nic innego jak osprzęt delphi. I nie jest on wcale bardizej odpowrny jak ten w mondeo.
A jeśli chodzi o samo auto to sorry ale wybieram mondeo III w porównaniu do laguny II
Nie o tym tu dyskutujemy, które auto lepsze :)
Almera 1,5 dci - wtryski delphi
laguna II 1,9 dci - wtryski bosch

zaksiu1985
09-04-2013, 20:55
Mopsik600,
jak tam rozwiązała się już sprawa z tymi wtryskami?

Pozdrawiam

mopsik600
10-04-2013, 04:31
Niestety nie autko dalej stoi w warsztacie ale właściciel jest chamski i w ogóle niemożna się z nim dogadać za każdym razem mówi co innego masakra.

mopsik600
12-04-2013, 21:18
Tak że panowie nic z reklamacji napisali ze do wtrysków dostały się opiłki i piasek. Kłóciłem się z tym właścicielem warsztatu ale on olewa klientów jak mówiłem do niego to odwrócił się i poszedł sobie. Powiedział mi że to auto to już stary trup i będzie się psuło, ale kasę wziął za sprawdzenie pompy i w ogóle a teraz twierdzi że ze jednak możliwe że pompa się popsuła.

A najlepsze to że kolega z pracy dał do tego samego warsztatu swojego Focusa robili mu pompę i wtryski to trzymali jego auto przez 1,5 tygodnia a dziś okazało się że minęło 7 dni od naprawy auta i znowu sprężynka mu się zapaliła normalnie masakra z tym właścicielem

zaksiu1985
12-04-2013, 21:32
Niestety miałem racje.
A powiedz mi Mopsik, ile wziął za sprawdzenie tej pompy?

mopsik600
13-04-2013, 04:30
200zł a jak dałbym prywatnie wtryski do ekspertyzy to mówił że mogłem je podmienić

mopsik600
14-04-2013, 09:51
Tak że uważajcie gdzie auto oddajecie

jackoba1
14-04-2013, 19:19
Tylko w Mondeo naprawiałem wtryski. Osobiście uważam, że nasze paliwo nie jest aż tak tragiczne jak niektórzy uważają.

Mondeo które miałem miało wymieniane wtryski na nowe w niemczech przy 120 tys km ( jezdzone tylko na paliwie tankowanym w D), drugi komplet wymieniany w Polsce przy ok 220 tys km . Tak więc za awarie ukladu wtryskowego odpowiada w 99% badziewiarskie wykonanie Delphi .Popieram kolege w powyższym stwierdzeniu.

mopsik600
15-04-2013, 14:58
Panowie ekspertyza przyszła i pisało ze w tryskach był piasek i opiłki metali. Z właścicielem się kłóciłem itd nic nie dało ale załatwię go inaczej.
Od razu w piątek autem pojechałem do innego warsztatu a dziś odebrałem po naprawie. Pompa jest w idealnym stanie, a mechanik mówił że wtryski na 100% nie popsuły się przez paliwo, podpytywałem ale do końca nie chciał mi powiedzieć co było przyczyną ale na pewno po części składanie wtrysków na brudno i jeszcze jednej przyczyny mi nie powiedział. Przy okazji okazało się że najprawdopodobniej jeden korbowód się skrzywił i dziwnie pali teraz na początku i zaraz chodzi normalnie.

mopsik600
17-04-2013, 19:53
Mam pytanie teraz po regeneracji wtrysków sprężynka zapala mi się jak zatrzymam się przed światłami i stoję i nagle sprężynka mi się zapala a w czasie jazdy nic się nie dzieje normalnie jeździ auto