Zobacz pełną wersję : Ford Mondeo MK4 Pomoc w weryfikacji stanu technicznego


marko74
22-05-2013, 08:31
Witam kolegów,
Jestem na kupnie forda mondeo mk4,już weryfikowałem u kolegów po numerze vin ale chciałbym jeszcze sprawdzic auto przez kogoś z forum.
link do oferty:
http://otomoto.pl/ford-mondeo-titanium-x-2-5-turbo-220ps-C28776060.html

Jeśli jest ktoś z Olsztyna czy byłby w stanie podjechać i pomóc w weryfikacji?
Najprawdopodobniej w czwartek wieczorem bedę w Olsztynie.
Niestety do tej pory jeździłem Peugeotem i nie mam w ogóle doświadczenia z fordami,sprzedawca mówił tylko o jakiejś poduszce silnika która popiskuje.Wolałbym aby to na pewno była poduszka niż jakieś łożysko.
Dziekuje i pozdrawiam

jaculek63
22-05-2013, 12:00
co tam zweryfikowałes,podstawowe pytanie czy ma spryskiwacze reflektorów przednich bo na zdjęcu ma a one w zasadzie tylko przy ksenonach sa.:027:
a on nawet nie ma soczewek tylko zwykłe światła,a przy zwykłych nie ma spryskiwaczy.:shock:

marko74
22-05-2013, 12:50
W specyfikacji zapisał że ma ksenony,mogę zadzwonić i spytać się o to.Ale tylko przy soczewkach były ksenony?

TOMAS
22-05-2013, 12:59
tak

Hansolo
22-05-2013, 13:25
Ksenony to on ma ale chyba z allegro niebieskie żarówki.
- obok włącznika świateł jest manualna regulacja wysokości świateł, przy ksenonach automatyczna
- z tyłu pomiędzy fotelami przednimi jakby wyrwana popielniczka, według mnie jest tam dziura
-tylna wycieraczka stoi w dziwnej pozycji, zakładam że coś jest padnięte
- na zegarach świeci się kontrolka silnika , może tylko jest włączony zapłon i dlatego
-żadnych oznaczeń na klapie z tyłu, może celowo odklejone / ja bym mając 220 km najchętniej przykleił coś dla zmylenia albo właśnie odkleił /

Chomik79
22-05-2013, 21:25
Ale mi TITANIUM X
- brak ksenonów
- brak czujników parkowania
- brak składanych lusterek zewnętrznych
- w miejscu na kluczyk powinna być zaślepka, a na zdjęciu nie wiadomo co tam jest

TOMAS
22-05-2013, 21:32
-żadnych oznaczeń na klapie z tyłu