fusion
13-06-2013, 08:18
WładysławJ........................................ 12.06.2013 dane i adres przekazane firmie Ford Polska
Ford Motor Company
przectawiciel Ford Polska
RE: LIST OTWARTY
W dniu 27.12.2011r. sygn.akt:I C-upr 349/09 wyrokiem Sądu Rzeczpospolitej Polskiej - potwierdził słuszność mojego żądania reklamacyjnego od sprzedawcy co do wady w samochodzie firmy ford ,a co do którego bez skutecznie walczyłem w serwisach ASO Ford oraz w centrali Ford Polska, potwierdzone przez dwóch niezależnych rzeczoznawców samochodowych. Jakiekolwiek zgłoszenia nieprawidłowości i żądania naprawy z tytułu gwarancji nie przynosiły rezultatu. Dopiero żądanie
naprawy z ustawy konsumenckiej które trafiło do Sądu pozwoliło wyegzekwować odpowiedzialność sprzedawcy, i uzyskanie obniżenia ceny nowego samochodu o wartość reklamowanego mechanizmu w samochodzie, kupiony w salonie dilera firmy Ford.
Czy Firma Ford Jest wstanie wynagrodzić mi moje straty moralne z tytułu bez skutecznej walki o słuszne , bezskuteczne żądanie naprawy z tytułu gwarancji od jej przedstawicieli w Polsce ?
Jaka jest jakość produktów ,gwarancji firmy na produkt oraz obsługi klienta firmy Ford?
Czy istnieje coś takiego jak honor firmy?
Ja Już straciłem zaufanie do produktów i serwisów Firmy Ford.
Jeżeli Firma Ford Polska Posiada Archiwum Pism wysyłanych do klientów listami poleconymi to opis żądania nieudanych żądań napraw z tytułu gwarancji producenta firmy Ford państwo odnajdziecie ,chyba że macie ...
Władysław J.
Szanowny Panie,
Uprzejmie dziękujemy za wiadomość. W odpowiedzi na Pana zapytanie informujemy, że nie przewidujemy, żadnej formy rekompensaty.
Z poważaniem
Anna Bruj
Centrum Kontaktu z Klientami
Ford Polska Sp. z o.o.
Ul. Taśmowa 7
02-677 Warszawa
Ford Motor Company
przectawiciel Ford Polska
RE: LIST OTWARTY
W dniu 27.12.2011r. sygn.akt:I C-upr 349/09 wyrokiem Sądu Rzeczpospolitej Polskiej - potwierdził słuszność mojego żądania reklamacyjnego od sprzedawcy co do wady w samochodzie firmy ford ,a co do którego bez skutecznie walczyłem w serwisach ASO Ford oraz w centrali Ford Polska, potwierdzone przez dwóch niezależnych rzeczoznawców samochodowych. Jakiekolwiek zgłoszenia nieprawidłowości i żądania naprawy z tytułu gwarancji nie przynosiły rezultatu. Dopiero żądanie
naprawy z ustawy konsumenckiej które trafiło do Sądu pozwoliło wyegzekwować odpowiedzialność sprzedawcy, i uzyskanie obniżenia ceny nowego samochodu o wartość reklamowanego mechanizmu w samochodzie, kupiony w salonie dilera firmy Ford.
Czy Firma Ford Jest wstanie wynagrodzić mi moje straty moralne z tytułu bez skutecznej walki o słuszne , bezskuteczne żądanie naprawy z tytułu gwarancji od jej przedstawicieli w Polsce ?
Jaka jest jakość produktów ,gwarancji firmy na produkt oraz obsługi klienta firmy Ford?
Czy istnieje coś takiego jak honor firmy?
Ja Już straciłem zaufanie do produktów i serwisów Firmy Ford.
Jeżeli Firma Ford Polska Posiada Archiwum Pism wysyłanych do klientów listami poleconymi to opis żądania nieudanych żądań napraw z tytułu gwarancji producenta firmy Ford państwo odnajdziecie ,chyba że macie ...
Władysław J.
Szanowny Panie,
Uprzejmie dziękujemy za wiadomość. W odpowiedzi na Pana zapytanie informujemy, że nie przewidujemy, żadnej formy rekompensaty.
Z poważaniem
Anna Bruj
Centrum Kontaktu z Klientami
Ford Polska Sp. z o.o.
Ul. Taśmowa 7
02-677 Warszawa