Zobacz pełną wersję : Nowy Mustang 2015
http://ocdn.eu/images/pulscms/ZWY7MDQsMCwxMiwyNTgsMTUxOzA2LDMyMCwxYzI_/d6f63ab1960ac418ae95c1c0434b27da.jpg
Nadszedł czas, aby pożegnać się z dotychczasową linią kultowego Forda Mustanga. W 2015 roku pojawi się zupełnie nowy model zaprojektowany według nowego wzornictwa.
Jak zapowiada producent – następca Mustanga ma zerwać z tradycją, będzie nowoczesny i radykalny w swoim stylu. Naszym zdaniem – jeżeli te informacje się potwierdzą - Ford nie mógł zrobić większego błędu.
Model Mustanga będzie globalnym projektem Forda. Samochód będzie oferowany na wszystkich największych rynkach, także w Europie. Dlatego najnowsza odsłona będzie "uzbrojona" w... czterocylindrowy Ecoboost o pojemności 2,3 litra. Niezależne tylne zawieszenie to kolejny powiew świeżości.
Samochód zostanie zaprezentowany w przyszłym roku w Detroit. Produkcja rozpocznie się w drugiej połowie 2014 roku.
Info z onet.pl
Wygląda jak Mondeo Coupe, a nie Mustang. Osobiście bardziej podoba mi się stara linia nadwozia.
Zmaścili go strasznie. Jakby usunąć konika i napisy to nikt by się raczej nie skapnął że to Mustang jest.
Nie poszło im,nie poszło. Pewnie w czasach kryzysu i globalizacji, będą produkować Mustanga na podzespołach Mondeo, made in China :(
Kolego raflag , w podpisie pod postami , za słowem "pokona" dodaj słowo " doświadczeniem"
4 cylindry w Mustangu??? :shock: Może koni trochę będzie (wiadomo - turbo swoje zrobi), ale w takim aucie względy ekologii czy ekonomii powinny być brane pod uwagę na samym końcu, choć wiem, że to w dzisiejszych czasach niemożliwe. Może niedługo jeszcze zrobią z Mustanga hybrydę?
A wygląd? Dla mnie - choć widzę, że nie tylko - auto straciło swój oryginalny styl. Niby wygląda nowocześnie, ale jednocześnie jakby mu czegoś brakowało.
Na plus niezależne zawieszenie z tyłu.
Hmmm... coś tam z mustanga mu zostało... ale to już nie to samo i mam mieszane odczucia :?
heh... ładny samochód, brzydki mustang...... poza tym bez widlastego silnika to już nigdy nie będzie to samo
wyglada super.
czesto mnie bawi, jak ludzie reaguja na ilosc cylindrow - 2.3L czterocylindrowy silnik byl, o ile dobrze pamietam, wykorzystany w dwoch generacjach mustanga, wiec nie jest to nic nowego. oczywiscie, nam sie muscle cary kojarza tylko i wylacznie z V8, ale tak w cale nie jest... pozatym tam 2.3T R4 ma miec o prawie 100KM wiecej niz leciwy 4.0 V6 w ostatniej generacji (przed fl), czyli dynamiki na pewno brakowac nie bedzie - szczegolnie, ze nowy mustang bedzie rowniez lzjeszy. jedyne, czego moze akurat w tej wersji - ktora za pewne bedzie najbardziej sprzedawana w europie, brakowac, to rasowego dzwieku bulgoczacej V8 lub duzej V6... ale w fordzie pewnie sobie z tym w jakis sposob poradza.
ja osobiscie sie z mniejszego mustanga z lepszym zawieszeniem ciesze i nie moge sie doczekac kiedy bede mogl go przetestowac na zywo. ;)
wojtekjanus 23-07-2013, 08:21 poza tym bez widlastego silnika to już nigdy nie będzie to samo To prawda - ale Ford dysponuje standardowym Ecoboostem V6 biturbo 3,5 l o mocy 365 KM i momencie 570 Nm. Mogliby przy nim trochę popracować - tak by zlikwidować Eco i żeby pozostał Boost http://emotikona.pl/emotikony/pic/01icon_lol2.gif (http://emotikona.pl) . Wtedy to auto pojedzie...
Skorpion19651 23-07-2013, 08:25 No cóż by tu powiedzieć chyba tylko to, że był sobie Mustang. Era Mustanga już chyba minęła niestety ino nazwa pozostała. To są chyba skutki globalizacji. A ja się pytam – gdzie ten pazur się podział? I jeszcze ten czterocylindrowy silnik. Dobrze, że zostały na tym świecie prawdziwe Mustangi. :roll:
a ja myślę że z tym Eco boostem to będzie tak, że będzie po prostu jednym z dostępnych silników w tym modelu. Raczej wątpię żeby Ford tak łatwo zrezygnował z V-ałek, w szczególności tych z kompresorem.
Poza tym Ciekawe jaki silnik będzie w tej najmocniejszej wersji z wężykiem na atrapie?
Co nie zmienia faktu że z wyglądu jest bardzo mocno taki sobie i prawie w ogóle nie przypomina mustanga :/
oczywiscie ze nie rezygnuje. beda 3 silniki benzyny, ma byc tez diesel...
Jeszcze, pewnie wmontują przedni napęd:619:
w to raczej watpie, ale 4x4, czemu nie.
przyglądam się temu modelowi i przyglądam.... i doszedłem do wniosku, że bardziej podoba mi się nowa Mazda 6. Też ładna, też zadziorny wygląd, też zwykły silnik, a zapewne o połowę tańsza... Gdyby nowy mustang dysponował gulgoczącą V-ką z ascetycznym wnętrzem, bez setki świecących przycisków za to konkretną mocą i mechanicznym dźwiękiem - jak powiadają młodzi - brałbym jak rolnik dotację.
Magik123 23-07-2013, 09:31 Jeszcze, pewnie wmontują przedni napęd:619:
A z Fordem Ferrari, Lamborgini i Porsche z silniczkami dla Europejczyków w tym jakieś oszczędne klekoty....:wink:
Ale marudzicie, a jakby ktoś wam dał takiego to byście nie protestowali, że silnik tylko 2,3L .
Undercover 23-07-2013, 11:42 Gaxx nikt nam nie da tutaj nawet malucha a Ty o Mustangu piszesz. Z prezentu nie narzekałby nikt choćby dostał za darmo nawet starszą KAczuchę.
Mustanga się kupuje i wyobraź sobie teraz miny Tych co czekali aby wymienić swój starszy model na nowszy....
no po pierwsze to co jest na pierwszej stronie to nie jest mustang, tylko cos, co stworzyl w komputerze a po drugie 2.3T 300KM + naped na tyl nikoho nie bedzie smucic. szczegolnie kiedy jest to tylko bazowy silnik i bedzie tez V6 i V8...
ja sam chcialem kupic obecnego mustanga, i ciesze sie, ze bedzie nowy mustang ciut mniejszy, z lepszym zawieszeniem i nawet mniejszym silnikiem, bo bedzie bardziej dostepny.
Żebyś się nie zdziwił z tymi V-kami w Europie. Ford rok temu zapowiedział, że Mustang będzie dostępny oficjalnie w Europie, ale właśnie nie z V6 i V8, tylko R4 EB. Oby zmienili zdanie.
ford rok temu zapowiedzial mustanga w europie, ale bez szczegolow. jedyna info ktora sie pojawila to odnosnie podstawowego silnika 2.3L, ktorego parametry nie sa na 100% znane tak jak nie wiadomo czy sie naprawde pojawi stang w dieslu.
olczus9012 23-07-2013, 22:45 Mnie osobiście się podoba:P I uważam że troszkę z mustanga mu zostało;p Może to troszkę dla niektorych to za mało ale to jedno zdjęcie zbyt dużo nie pokazuje...jak napisal jeden z Kolegów wcześniej - "jeździłbym" :P
AutoDetailer 25-07-2013, 19:57 Mnie się bardzo podoba. Jest dużo bardziej agresywny od poprzednika, bardziej świeży. Poprzednik dopiero po lifcie jakoś zaczął wyglądać, wersja przed FL była strasznie toporna - o plastikowym wnętrzu nawet nie wspominam.
Inną sprawą jest 4 cylindrowy silnik bo tutaj zgadzam się, że jest to nie porozumienie. Jakby nie patrzeć Mustang kojarzony jest z charakterem i pięknym bulgotem silnika. Oby Ford poszedł po rozum do głowy bo ma jeszcze na to czas ;)
wyglada super.
czesto mnie bawi, jak ludzie reaguja na ilosc cylindrow - 2.3L czterocylindrowy silnik byl, o ile dobrze pamietam, wykorzystany w dwoch generacjach mustanga, wiec nie jest to nic nowego. oczywiscie, nam sie muscle cary kojarza tylko i wylacznie z V8, ale tak w cale nie jest... pozatym tam 2.3T R4 ma miec o prawie 100KM wiecej niz leciwy 4.0 V6 w ostatniej generacji (przed fl), czyli dynamiki na pewno brakowac nie bedzie - szczegolnie, ze nowy mustang bedzie rowniez lzjeszy. jedyne, czego moze akurat w tej wersji - ktora za pewne bedzie najbardziej sprzedawana w europie, brakowac, to rasowego dzwieku bulgoczacej V8 lub duzej V6... ale w fordzie pewnie sobie z tym w jakis sposob poradza.
ja osobiscie sie z mniejszego mustanga z lepszym zawieszeniem ciesze i nie moge sie doczekac kiedy bede mogl go przetestowac na zywo. ;)
tak 30 lat temu owszem były takie silniki, ale wszystkie poszukiwane wersje mają v8 , tak samo juz w starszej wersji np z 2005r, zobacz ceny sobie na v6 , a v8.
Zreszta to nie ma byc auto jak kazde inne , odpal sobie filmiki alustara , jak brzmi jego gt500 , o to w tym chodzi. A nie że wszystko brzmi jak passat czy mondeo.
v8 na kompresorze kennego i nie ma piekniejszego dżwieku.
Mimo ze jestem zwolennikiem benzyn turbo, to mustang jest jak świety gral.
ftpl - nie musze sobie nic wlaczac. uwielbiam mustangi i posiadanie jednego nalezy do moich marzen motoryzacyjnych.
jak juz napisalem wczesniej. 2.3T ma byc podstawowa wersja. V6 i V8 bedzie, wiec nie ma powodu do placzu.
wedlug MustangG6 ma miec nastepujace silniki:
2.3T R4 - 250KM
3.7 V6 - 310KM
5.0 V8 - 431KM
5.3 S/C V8 - 671KM
skrzynie maja byc 6st automatyczne i manualne. ale Ford z GM podobno pracuje tez nad nowym 10st automatem... auto ma byc dostepne w lipcu 2014, bedzie ciut mniejsze niz obecny model i ma byc lzejsze.
wiecej szczegolow tutaj:
http://www.mustang6g.com/forums/showthread.php?t=747
Szeryf455 02-08-2013, 20:00 Sukcesu starszych braci nie powtórzy, niestety. Tak samo jak nowe camaro, czy nawet dodge challenger. To już nie są klimatyczne auta, tylko zwykłe dupowozy, jakich wiele.
a ja bym sie zalozyl, ze sie ich sprzeda kilkakrotnie wiecej ;)
Szeryf455 02-08-2013, 20:23 Nie to miałem na myśli.
Ja z kolei idę o zakład, że gdyby wznowiono produkcję stangów (i nie tylko) identycznych jak w latach 60-70 to popyt przerósł by podaż. Ale "wicie, rozumicie" ekologia, nowe normy i inne bzdety i...się nie da ;)
nowy mustang bedzie rowniez lzjeszy Czytać : Będzie mieć ciensze blachy,a drzwiach blachy uginajace sie od przycisniecia kciukiem .
skoro ma byc mniejszy, to czemu mialby miec ciensze blachy by wazyl mniej?
Dodatkowo można zminiejszyć masę używając więcej stali o (ultra) wysokiej wytrzymałości zachowując lub nawet zwiększając wytrzymałość. Przy cenie mustanga nie robi to większej różnicy.
stal, aluminium... zabiegow jest milion.
http://farm3.staticflickr.com/2879/9550564595_2f22883fd3_b.jpg
http://farm8.staticflickr.com/7303/9550565085_2669ed638b_b.jpg
http://ocdn.eu/images/pulscms/MjI7MDMsMmU0LDAsMSwx/bad7f2c082c3f10124547f49d65fcb38.jpg
Po 30 sekundach zarezerwowano wszystkie Mustangi
Firma Ford Motor Company ogłosiła, iż podczas finału Ligi Mistrzów UEFA ponad 9 300 osób zarejestrowało się online, aby zarezerwować jednego z pierwszych 500 egzemplarzy nowego Forda Mustanga przeznaczonych do sprzedaży w Europie.
Ford przyjął pierwszych 500 rezerwacji na nowego Forda Mustanga już po 30 sekundach od rozpoczęcia meczu, w którym Real Madryt CF pokonał po dogrywce Atlético de Madrid 4:1. Nowy Ford Mustang będzie po raz pierwszy oficjalnie dostępny w sprzedaży w Europie. Samochód pojawi się w salonach Forda w przyszłym roku.
- Wiedzieliśmy, że nasi klienci z niecierpliwością czekają na debiut nowego Forda Mustanga w Europie, jednak to, czego doświadczyliśmy podczas finałowego meczu przerosło nasze oczekiwania - powiedział Roelant de Waard, wiceprezes ds. marketingu, sprzedaży i serwisu, Ford of Europe - Mogę więc przyznać, że to był doskonały sposób na zapoczątkowanie nowej, europejskiej ery Mustanga.
500 egzemplarzy nowego Forda Mustanga zostało rozlokowanych w 20 krajach. W ciągu następnych kilku tygodni przedstawiciele Forda skontaktują się z klientami, którzy najszybciej dokonali rezerwacji i przekażą im dobre wieści. Każdy z tych klientów zostanie następnie zaproszony do autoryzowanego salonu sprzedaży, aby uzupełnić szczegóły zamówienia.
W ofercie znalazły się zarówno wersje fastback, jak i kabriolet wyposażone w specjalny pakiet, przy czym fastback był dostępny w kolorze Race Red, a kabriolet w odcieniu Magnetic Silver. Do wyboru były dwie jednostki napędowe: nowy silnik EcoBoost o pojemności 2,3 litra, mocy ponad 309 KM i maksymalnym momencie obrotowym 407 Nm oraz silnik V8 o pojemności 5 litrów, generujący ponad 426 KM i 529 Nm momentu obrotowego.
W wyposażeniu znalazły się takie elementy, jak opracowany przez Forda system łączności i nawigacji SYNC 2, podgrzewane i wentylowane fotele, system Park Assist, czarna tapicerka skórzana, chromowane detale oraz 19-calowe obręcze aluminiowe.
Jako oficjalny dostawca samochodów dla Ligi Mistrzów UEFA w sezonie 2013/2013, Ford przekazał do oficjalnego użytku ponad 900 pojazdów. Podczas tegorocznego finału ponad 200 Fordów służyło do przewozu VIP-ów i arbitrów, natomiast jeden z Fordów Mustangów przetransportował trofeum dla zwycięzcy z Festiwalu Ligi Mistrzów na stadion piłkarski Estádio do Sport Lisboa e Benfica w Lizbonie.
Info plus więcej fotek tu:
http://moto.onet.pl/aktualnosci/po-30-sekundach-zarezerwowano-wszystkie-mustangi/qp6pp
Nie jest to pierwszy raz kiedy jest Mustang oficjalnie sprzedawany w Europie.
Pierwsze słyszę, żeby kiedykolwiek oficjalnie Mustang był oferowany w Europie - gdzie i kiedy???
btw - podoba mi się - moze nie aż tak bardzo jak ten poprzedni model (znaczy obecny), ale za to jest o nieeeeeebo ładniejszy od kilku wczesniejszych generacji - to jak Mustang wyglądał w latach 80-tych i 90-tych to dopiero była masakra ...
A wszyscy którzy tu pisza bzdety o tym, że podstawowy silnik 4-cylindrowy to "pomyłka", niech poczekają na wyniki sprzedaży ...
Moge sie zalozyć, że w Europie będzie on baaaaaaaardzo popularny.
Wystarczy popatrzeć na BMW np - jak wyglada sprzedaż modelu serii 3 coupe - jesli sądzicie że to 330 jest najpopularniejszym modelem to się grubo mylicie ...
Dla bardzo wielu ludzi najważniejsze jest żeby jeździć tym akurat modelem i silnik jest sprawą drugorzędną (w najlepszym przypadku) - popatrzcie nawet tu na forum, ile osób z nowymi Focusami sie pojawia i raczej wersje 1,6T (że o 2,0 ST nie wspomnę) nie są tam wiekszością ...
W Stanach też wcale V8 nie jest bardziej popularne od bazowego V6 (szczególnie że obecne V6 jest mocniejsze od poprzedniego V8 ) - oczywiscie najwieksze emocje wzbudzają auta w najmocniejszych wersjach i jest to zrozumiale, ale kiedy przychodzi co do czego i trzeba wyciagnąć pieniądze na zakup auta, to procentowo ile osób zdecyduje się na wiekszy, mocniejszy i bardziej paliwożerny silnik za którego podatek tez będzie wyższy (akurat Polski ta ostatnia kwestia nie dotyczy).
Popatrzcie na Mondeo w dieselu - najwiecej sprzedaje sie wersji 2,0 140KM, potem duzo mniej 2,0 163KM , a 2,2 200KM to juz są udziały rzedu kilku procent, wiec za przeproszeniem nie piszcie głupot o upadku Mustanga ze względu na wsadzenie tam silnika R4 - to był bardzo dobrze przemyslany krok.
Ford musi mysleć w kategoriach przychodu i ilości sprzedanych aut i R4 z mocą 250-300KM jest jako bazowy silnik super rozwiązaniem, które jestem pewien, że zapewni utrzymanie na rynku europejskim Mustanga.
A teraz jeszcze jedno - sam dla siebie takiej wersji bym nie wybrał, ale świetnie rozumiem, że moje priorytety sa zupełnie inne niż wiekszości innych ludzi ...
Mustang był sprzedawany w Niemczech już w pierwszej generacji jako Ford T5, i dalej w latach 60-80. Teoretycznie można powiedzieć, że w całej Europie nie był sprzedawany, ale skoro Niemcy są w Europie, to nie jest to do końca prawda.
http://www.fordt5.com/history.html
2.3/2.3T R4 ma w Mustangach długą historię, szczegółnie popularny był Mustang SVO (Fox), który był również przez jakiś czas najdroższym w gamie... Lamy tego nie wiedzą, lamy myślą, że Mutang to tylko V8.
|
|