Zobacz pełną wersję : Nowy Mustang 2015


wojtekn
19-07-2013, 08:09
http://ocdn.eu/images/pulscms/ZWY7MDQsMCwxMiwyNTgsMTUxOzA2LDMyMCwxYzI_/d6f63ab1960ac418ae95c1c0434b27da.jpg

Nadszedł czas, aby pożegnać się z dotychczasową linią kultowego Forda Mustanga. W 2015 roku pojawi się zupełnie nowy model zaprojektowany według nowego wzornictwa.

Jak zapowiada producent – następca Mustanga ma zerwać z tradycją, będzie nowoczesny i radykalny w swoim stylu. Naszym zdaniem – jeżeli te informacje się potwierdzą - Ford nie mógł zrobić większego błędu.

Model Mustanga będzie globalnym projektem Forda. Samochód będzie oferowany na wszystkich największych rynkach, także w Europie. Dlatego najnowsza odsłona będzie "uzbrojona" w... czterocylindrowy Ecoboost o pojemności 2,3 litra. Niezależne tylne zawieszenie to kolejny powiew świeżości.

Samochód zostanie zaprezentowany w przyszłym roku w Detroit. Produkcja rozpocznie się w drugiej połowie 2014 roku.

Info z onet.pl

Hyper
19-07-2013, 08:33
Wygląda jak Mondeo Coupe, a nie Mustang. Osobiście bardziej podoba mi się stara linia nadwozia.

rafalg
19-07-2013, 08:38
Zmaścili go strasznie. Jakby usunąć konika i napisy to nikt by się raczej nie skapnął że to Mustang jest.

Hansolo
19-07-2013, 08:46
Nie poszło im,nie poszło. Pewnie w czasach kryzysu i globalizacji, będą produkować Mustanga na podzespołach Mondeo, made in China :(


Kolego raflag , w podpisie pod postami , za słowem "pokona" dodaj słowo " doświadczeniem"

kael82
19-07-2013, 22:59
4 cylindry w Mustangu??? :shock: Może koni trochę będzie (wiadomo - turbo swoje zrobi), ale w takim aucie względy ekologii czy ekonomii powinny być brane pod uwagę na samym końcu, choć wiem, że to w dzisiejszych czasach niemożliwe. Może niedługo jeszcze zrobią z Mustanga hybrydę?
A wygląd? Dla mnie - choć widzę, że nie tylko - auto straciło swój oryginalny styl. Niby wygląda nowocześnie, ale jednocześnie jakby mu czegoś brakowało.
Na plus niezależne zawieszenie z tyłu.

M.A.G.
19-07-2013, 23:01
Hmmm... coś tam z mustanga mu zostało... ale to już nie to samo i mam mieszane odczucia :?

ENowak
23-07-2013, 07:49
heh... ładny samochód, brzydki mustang...... poza tym bez widlastego silnika to już nigdy nie będzie to samo

Atlis
23-07-2013, 08:21
wyglada super.

czesto mnie bawi, jak ludzie reaguja na ilosc cylindrow - 2.3L czterocylindrowy silnik byl, o ile dobrze pamietam, wykorzystany w dwoch generacjach mustanga, wiec nie jest to nic nowego. oczywiscie, nam sie muscle cary kojarza tylko i wylacznie z V8, ale tak w cale nie jest... pozatym tam 2.3T R4 ma miec o prawie 100KM wiecej niz leciwy 4.0 V6 w ostatniej generacji (przed fl), czyli dynamiki na pewno brakowac nie bedzie - szczegolnie, ze nowy mustang bedzie rowniez lzjeszy. jedyne, czego moze akurat w tej wersji - ktora za pewne bedzie najbardziej sprzedawana w europie, brakowac, to rasowego dzwieku bulgoczacej V8 lub duzej V6... ale w fordzie pewnie sobie z tym w jakis sposob poradza.

ja osobiscie sie z mniejszego mustanga z lepszym zawieszeniem ciesze i nie moge sie doczekac kiedy bede mogl go przetestowac na zywo. ;)

wojtekjanus
23-07-2013, 08:21
poza tym bez widlastego silnika to już nigdy nie będzie to samo To prawda - ale Ford dysponuje standardowym Ecoboostem V6 biturbo 3,5 l o mocy 365 KM i momencie 570 Nm. Mogliby przy nim trochę popracować - tak by zlikwidować Eco i żeby pozostał Boost http://emotikona.pl/emotikony/pic/01icon_lol2.gif (http://emotikona.pl) . Wtedy to auto pojedzie...

gaxxx
23-07-2013, 08:23
jeździłbym :D

Skorpion19651
23-07-2013, 08:25
No cóż by tu powiedzieć chyba tylko to, że był sobie Mustang. Era Mustanga już chyba minęła niestety ino nazwa pozostała. To są chyba skutki globalizacji. A ja się pytam – gdzie ten pazur się podział? I jeszcze ten czterocylindrowy silnik. Dobrze, że zostały na tym świecie prawdziwe Mustangi. :roll:

mouzes
23-07-2013, 08:50
a ja myślę że z tym Eco boostem to będzie tak, że będzie po prostu jednym z dostępnych silników w tym modelu. Raczej wątpię żeby Ford tak łatwo zrezygnował z V-ałek, w szczególności tych z kompresorem.

Poza tym Ciekawe jaki silnik będzie w tej najmocniejszej wersji z wężykiem na atrapie?

Co nie zmienia faktu że z wyglądu jest bardzo mocno taki sobie i prawie w ogóle nie przypomina mustanga :/

Atlis
23-07-2013, 08:56
oczywiscie ze nie rezygnuje. beda 3 silniki benzyny, ma byc tez diesel...

sq7lqr
23-07-2013, 09:05
Jeszcze, pewnie wmontują przedni napęd:619:

Atlis
23-07-2013, 09:09
w to raczej watpie, ale 4x4, czemu nie.

ENowak
23-07-2013, 09:19
przyglądam się temu modelowi i przyglądam.... i doszedłem do wniosku, że bardziej podoba mi się nowa Mazda 6. Też ładna, też zadziorny wygląd, też zwykły silnik, a zapewne o połowę tańsza... Gdyby nowy mustang dysponował gulgoczącą V-ką z ascetycznym wnętrzem, bez setki świecących przycisków za to konkretną mocą i mechanicznym dźwiękiem - jak powiadają młodzi - brałbym jak rolnik dotację.

Magik123
23-07-2013, 09:31
Jeszcze, pewnie wmontują przedni napęd:619:


A z Fordem Ferrari, Lamborgini i Porsche z silniczkami dla Europejczyków w tym jakieś oszczędne klekoty....:wink:

gaxxx
23-07-2013, 11:31
Ale marudzicie, a jakby ktoś wam dał takiego to byście nie protestowali, że silnik tylko 2,3L .

Undercover
23-07-2013, 11:42
Gaxx nikt nam nie da tutaj nawet malucha a Ty o Mustangu piszesz. Z prezentu nie narzekałby nikt choćby dostał za darmo nawet starszą KAczuchę.
Mustanga się kupuje i wyobraź sobie teraz miny Tych co czekali aby wymienić swój starszy model na nowszy....

Atlis
23-07-2013, 12:16
no po pierwsze to co jest na pierwszej stronie to nie jest mustang, tylko cos, co stworzyl w komputerze a po drugie 2.3T 300KM + naped na tyl nikoho nie bedzie smucic. szczegolnie kiedy jest to tylko bazowy silnik i bedzie tez V6 i V8...

ja sam chcialem kupic obecnego mustanga, i ciesze sie, ze bedzie nowy mustang ciut mniejszy, z lepszym zawieszeniem i nawet mniejszym silnikiem, bo bedzie bardziej dostepny.

boncio
23-07-2013, 12:49
Żebyś się nie zdziwił z tymi V-kami w Europie. Ford rok temu zapowiedział, że Mustang będzie dostępny oficjalnie w Europie, ale właśnie nie z V6 i V8, tylko R4 EB. Oby zmienili zdanie.

Atlis
23-07-2013, 16:21
ford rok temu zapowiedzial mustanga w europie, ale bez szczegolow. jedyna info ktora sie pojawila to odnosnie podstawowego silnika 2.3L, ktorego parametry nie sa na 100% znane tak jak nie wiadomo czy sie naprawde pojawi stang w dieslu.

olczus9012
23-07-2013, 22:45
Mnie osobiście się podoba:P I uważam że troszkę z mustanga mu zostało;p Może to troszkę dla niektorych to za mało ale to jedno zdjęcie zbyt dużo nie pokazuje...jak napisal jeden z Kolegów wcześniej - "jeździłbym" :P

Yaro
25-07-2013, 12:49
Paskudnie wygląda

AutoDetailer
25-07-2013, 19:57
Mnie się bardzo podoba. Jest dużo bardziej agresywny od poprzednika, bardziej świeży. Poprzednik dopiero po lifcie jakoś zaczął wyglądać, wersja przed FL była strasznie toporna - o plastikowym wnętrzu nawet nie wspominam.

Inną sprawą jest 4 cylindrowy silnik bo tutaj zgadzam się, że jest to nie porozumienie. Jakby nie patrzeć Mustang kojarzony jest z charakterem i pięknym bulgotem silnika. Oby Ford poszedł po rozum do głowy bo ma jeszcze na to czas ;)

ftpl
25-07-2013, 20:20
wyglada super.

czesto mnie bawi, jak ludzie reaguja na ilosc cylindrow - 2.3L czterocylindrowy silnik byl, o ile dobrze pamietam, wykorzystany w dwoch generacjach mustanga, wiec nie jest to nic nowego. oczywiscie, nam sie muscle cary kojarza tylko i wylacznie z V8, ale tak w cale nie jest... pozatym tam 2.3T R4 ma miec o prawie 100KM wiecej niz leciwy 4.0 V6 w ostatniej generacji (przed fl), czyli dynamiki na pewno brakowac nie bedzie - szczegolnie, ze nowy mustang bedzie rowniez lzjeszy. jedyne, czego moze akurat w tej wersji - ktora za pewne bedzie najbardziej sprzedawana w europie, brakowac, to rasowego dzwieku bulgoczacej V8 lub duzej V6... ale w fordzie pewnie sobie z tym w jakis sposob poradza.

ja osobiscie sie z mniejszego mustanga z lepszym zawieszeniem ciesze i nie moge sie doczekac kiedy bede mogl go przetestowac na zywo. ;)

tak 30 lat temu owszem były takie silniki, ale wszystkie poszukiwane wersje mają v8 , tak samo juz w starszej wersji np z 2005r, zobacz ceny sobie na v6 , a v8.

Zreszta to nie ma byc auto jak kazde inne , odpal sobie filmiki alustara , jak brzmi jego gt500 , o to w tym chodzi. A nie że wszystko brzmi jak passat czy mondeo.

v8 na kompresorze kennego i nie ma piekniejszego dżwieku.

Mimo ze jestem zwolennikiem benzyn turbo, to mustang jest jak świety gral.

Atlis
25-07-2013, 20:58
ftpl - nie musze sobie nic wlaczac. uwielbiam mustangi i posiadanie jednego nalezy do moich marzen motoryzacyjnych.

jak juz napisalem wczesniej. 2.3T ma byc podstawowa wersja. V6 i V8 bedzie, wiec nie ma powodu do placzu.

Atlis
02-08-2013, 18:54
wedlug MustangG6 ma miec nastepujace silniki:

2.3T R4 - 250KM
3.7 V6 - 310KM
5.0 V8 - 431KM
5.3 S/C V8 - 671KM

skrzynie maja byc 6st automatyczne i manualne. ale Ford z GM podobno pracuje tez nad nowym 10st automatem... auto ma byc dostepne w lipcu 2014, bedzie ciut mniejsze niz obecny model i ma byc lzejsze.

wiecej szczegolow tutaj:

http://www.mustang6g.com/forums/showthread.php?t=747

Szeryf455
02-08-2013, 20:00
Sukcesu starszych braci nie powtórzy, niestety. Tak samo jak nowe camaro, czy nawet dodge challenger. To już nie są klimatyczne auta, tylko zwykłe dupowozy, jakich wiele.

Atlis
02-08-2013, 20:08
a ja bym sie zalozyl, ze sie ich sprzeda kilkakrotnie wiecej ;)

Szeryf455
02-08-2013, 20:23
Nie to miałem na myśli.
Ja z kolei idę o zakład, że gdyby wznowiono produkcję stangów (i nie tylko) identycznych jak w latach 60-70 to popyt przerósł by podaż. Ale "wicie, rozumicie" ekologia, nowe normy i inne bzdety i...się nie da ;)

Atlis
02-08-2013, 21:19
wiem o co ci chodzi. ;)

mihau2
03-08-2013, 16:33
nowy mustang bedzie rowniez lzjeszy Czytać : Będzie mieć ciensze blachy,a drzwiach blachy uginajace sie od przycisniecia kciukiem .

Atlis
03-08-2013, 20:16
skoro ma byc mniejszy, to czemu mialby miec ciensze blachy by wazyl mniej?

boncio
05-08-2013, 08:26
Dodatkowo można zminiejszyć masę używając więcej stali o (ultra) wysokiej wytrzymałości zachowując lub nawet zwiększając wytrzymałość. Przy cenie mustanga nie robi to większej różnicy.

Atlis
05-08-2013, 08:47
stal, aluminium... zabiegow jest milion.

Atlis
21-08-2013, 08:03
http://farm3.staticflickr.com/2879/9550564595_2f22883fd3_b.jpg

http://farm8.staticflickr.com/7303/9550565085_2669ed638b_b.jpg

wojtekn
04-06-2014, 07:35
http://ocdn.eu/images/pulscms/MjI7MDMsMmU0LDAsMSwx/bad7f2c082c3f10124547f49d65fcb38.jpg

Po 30 sekundach zarezerwowano wszystkie Mustangi

Firma Ford Motor Company ogłosiła, iż podczas finału Ligi Mistrzów UEFA ponad 9 300 osób zarejestrowało się online, aby zarezerwować jednego z pierwszych 500 egzemplarzy nowego Forda Mustanga przeznaczonych do sprzedaży w Europie.

Ford przyjął pierwszych 500 rezerwacji na nowego Forda Mustanga już po 30 sekundach od rozpoczęcia meczu, w którym Real Madryt CF pokonał po dogrywce Atlético de Madrid 4:1. Nowy Ford Mustang będzie po raz pierwszy oficjalnie dostępny w sprzedaży w Europie. Samochód pojawi się w salonach Forda w przyszłym roku.

- Wiedzieliśmy, że nasi klienci z niecierpliwością czekają na debiut nowego Forda Mustanga w Europie, jednak to, czego doświadczyliśmy podczas finałowego meczu przerosło nasze oczekiwania - powiedział Roelant de Waard, wiceprezes ds. marketingu, sprzedaży i serwisu, Ford of Europe - Mogę więc przyznać, że to był doskonały sposób na zapoczątkowanie nowej, europejskiej ery Mustanga.

500 egzemplarzy nowego Forda Mustanga zostało rozlokowanych w 20 krajach. W ciągu następnych kilku tygodni przedstawiciele Forda skontaktują się z klientami, którzy najszybciej dokonali rezerwacji i przekażą im dobre wieści. Każdy z tych klientów zostanie następnie zaproszony do autoryzowanego salonu sprzedaży, aby uzupełnić szczegóły zamówienia.

W ofercie znalazły się zarówno wersje fastback, jak i kabriolet wyposażone w specjalny pakiet, przy czym fastback był dostępny w kolorze Race Red, a kabriolet w odcieniu Magnetic Silver. Do wyboru były dwie jednostki napędowe: nowy silnik EcoBoost o pojemności 2,3 litra, mocy ponad 309 KM i maksymalnym momencie obrotowym 407 Nm oraz silnik V8 o pojemności 5 litrów, generujący ponad 426 KM i 529 Nm momentu obrotowego.

W wyposażeniu znalazły się takie elementy, jak opracowany przez Forda system łączności i nawigacji SYNC 2, podgrzewane i wentylowane fotele, system Park Assist, czarna tapicerka skórzana, chromowane detale oraz 19-calowe obręcze aluminiowe.

Jako oficjalny dostawca samochodów dla Ligi Mistrzów UEFA w sezonie 2013/2013, Ford przekazał do oficjalnego użytku ponad 900 pojazdów. Podczas tegorocznego finału ponad 200 Fordów służyło do przewozu VIP-ów i arbitrów, natomiast jeden z Fordów Mustangów przetransportował trofeum dla zwycięzcy z Festiwalu Ligi Mistrzów na stadion piłkarski Estádio do Sport Lisboa e Benfica w Lizbonie.

Info plus więcej fotek tu:

http://moto.onet.pl/aktualnosci/po-30-sekundach-zarezerwowano-wszystkie-mustangi/qp6pp

Atlis
04-06-2014, 10:11
Nie jest to pierwszy raz kiedy jest Mustang oficjalnie sprzedawany w Europie.

MAG
04-06-2014, 10:53
Pierwsze słyszę, żeby kiedykolwiek oficjalnie Mustang był oferowany w Europie - gdzie i kiedy???




btw - podoba mi się - moze nie aż tak bardzo jak ten poprzedni model (znaczy obecny), ale za to jest o nieeeeeebo ładniejszy od kilku wczesniejszych generacji - to jak Mustang wyglądał w latach 80-tych i 90-tych to dopiero była masakra ...


A wszyscy którzy tu pisza bzdety o tym, że podstawowy silnik 4-cylindrowy to "pomyłka", niech poczekają na wyniki sprzedaży ...
Moge sie zalozyć, że w Europie będzie on baaaaaaaardzo popularny.

Wystarczy popatrzeć na BMW np - jak wyglada sprzedaż modelu serii 3 coupe - jesli sądzicie że to 330 jest najpopularniejszym modelem to się grubo mylicie ...

Dla bardzo wielu ludzi najważniejsze jest żeby jeździć tym akurat modelem i silnik jest sprawą drugorzędną (w najlepszym przypadku) - popatrzcie nawet tu na forum, ile osób z nowymi Focusami sie pojawia i raczej wersje 1,6T (że o 2,0 ST nie wspomnę) nie są tam wiekszością ...

W Stanach też wcale V8 nie jest bardziej popularne od bazowego V6 (szczególnie że obecne V6 jest mocniejsze od poprzedniego V8 ) - oczywiscie najwieksze emocje wzbudzają auta w najmocniejszych wersjach i jest to zrozumiale, ale kiedy przychodzi co do czego i trzeba wyciagnąć pieniądze na zakup auta, to procentowo ile osób zdecyduje się na wiekszy, mocniejszy i bardziej paliwożerny silnik za którego podatek tez będzie wyższy (akurat Polski ta ostatnia kwestia nie dotyczy).

Popatrzcie na Mondeo w dieselu - najwiecej sprzedaje sie wersji 2,0 140KM, potem duzo mniej 2,0 163KM , a 2,2 200KM to juz są udziały rzedu kilku procent, wiec za przeproszeniem nie piszcie głupot o upadku Mustanga ze względu na wsadzenie tam silnika R4 - to był bardzo dobrze przemyslany krok.

Ford musi mysleć w kategoriach przychodu i ilości sprzedanych aut i R4 z mocą 250-300KM jest jako bazowy silnik super rozwiązaniem, które jestem pewien, że zapewni utrzymanie na rynku europejskim Mustanga.

A teraz jeszcze jedno - sam dla siebie takiej wersji bym nie wybrał, ale świetnie rozumiem, że moje priorytety sa zupełnie inne niż wiekszości innych ludzi ...

Atlis
04-06-2014, 13:46
Mustang był sprzedawany w Niemczech już w pierwszej generacji jako Ford T5, i dalej w latach 60-80. Teoretycznie można powiedzieć, że w całej Europie nie był sprzedawany, ale skoro Niemcy są w Europie, to nie jest to do końca prawda.

http://www.fordt5.com/history.html

2.3/2.3T R4 ma w Mustangach długą historię, szczegółnie popularny był Mustang SVO (Fox), który był również przez jakiś czas najdroższym w gamie... Lamy tego nie wiedzą, lamy myślą, że Mutang to tylko V8.