Zobacz pełną wersję : Konkurs o ceramizerach - wybierz najciekawszą opinię


Jacek
13-09-2013, 02:35
Zgodnie z zapowiedzią umieszczam ankietę do głosowania na najciekawszą opinię w konkursie o ceramizerach.

Nadesłano dwie opinie i prezentowane są one poniżej w kolejności alfabetycznej nicków z forum.

Sonda jest aktywna do końca niedzieli 22.09. Zapraszam do głosowania !

Jacek
13-09-2013, 02:46
Autor: DżAcEk

Witam serdecznie w załączniku wysyłam zdjęcia z pomiaru ciśnienia po przejechaniu ok. 1200km. Ceramizery zostały zastosowane w samochodzie: Ford Escort 1993, silnik: 1.6 16v DOHC EFI WERSJA 90 KONI. Przebieg 200tys km
Osobiście jestem bardzo zadowolony z waszego produktu po zastosowaniu nie zaważałem jakiegoś znaczącego przyrostu mocy, lecz w znacznym stopniu zmniejszyło to spalanie paliwa: z 8,5 w cyklu mieszanym do 7l na 100 km, wyciszyło prace silnika jak tez zmniejszyło hałas zaworów zaraz po rozruchu zimnego silnika.
Natomiast jeżeli chodzi i ceramizer do skrzyń biegów jestem bardzo zadowolony a nawet zdziwiony! Już po przejechaniu 100 km od zastosowania tego preparatu zauważyłem znaczna poprawę!

Przed zastosowaniem:
• głośna skrzynia,
• problem z wrzuceniem piątego biegu(synchronizatory)
• niewielki opór z wbiciem pierwszego biegu po wstecznym

Juz po przejechaniu kilkunastu kilometrów skrzynia się wyciszyła, a po ok 100 km problemy z biegami całkowicie znikły.

Każdemu polecam ten produkt! jestem naprawdę zadowolony z jego działania początkowo nie wierzyłem ze taka mała ilość produktu może zdziałać takie cuda ale jak już pisałem wystarczyła niewielka ilość przejechanych kilometrów aby odczuć pierwsze rezultaty działania ceramizera!

PS.
NIESTETY!:(
Z powodu awarii komputera straciłem zdjęcia z pomiarami które wykonane zostały przed zastosowaniem ceramizera do silników spalinowych jak i zdjęcia ze stanem licznika.
Ale nie mam żadnego powodu do utajenia danych i szczerze każdemu polecam produkt!

Ale bardzo dobrze pamiętam ich wynik:
pierwszy cylinder: 6,3
drugi cylinder: 7,3
trzeci cylinder: 7,1
czwarty cylinder 7,4
Pomiary po przejechaniu 1200 km!

pierwszy cylinder: 7,3
drugi cylinder: 7,7
trzeci cylinder: 8,0
czwarty cylinder 8,0

http://www.fordclubpolska.org/ceramizery/cer_o1_mierzenie-cylindrow.jpg

http://www.fordclubpolska.org/ceramizery/cer_o1_cyl-1.jpg http://www.fordclubpolska.org/ceramizery/cer_o1_cyl-2.jpg

http://www.fordclubpolska.org/ceramizery/cer_o1_cyl-3.jpg http://www.fordclubpolska.org/ceramizery/cer_o1_cyl-4.jpg


• Zmniejszenie spalania o 1,5 l na 100km w cyklu mieszanym
• wyciszenie pracy silnika
• niewielki przyrost mocy
• łatwiejszy start na zimnym silniku
• wyciszenie stuków zaworów po rozruchu z zimnego silnika

Skrzynia biegów:
Poprawa pracy synchronizatorów uciążliwe problemy wrzucania 1 i 5 znikły,
wyciszenie pracy biegów.

Jacek
13-09-2013, 02:47
Autorka: MalaMi

Moja relacja z zastosowania Ceramizer-a

Marka i model : OPEL TIGRA
Rok produkcji: 1994
Pojemność silnika : 1,4
Przebieg przed zastosowaniem Ceramizer-a : 188 773 km
Aktualny przebieg to : 190 275,6 km

Przejechałam trochę więcej kilometrów niż tutaj przedstawiam ,lecz zgapiłam się ze zrobieniem zdjęcia dlatego podaje początkowy przebieg ,zgodnie ze zrobionym zdjęciem.

http://www.fordclubpolska.org/ceramizery/opel-tigra-1.jpg http://www.fordclubpolska.org/ceramizery/opel-tigra-2.jpg

Aplikację oraz test rozpoczęłam późno ,bo około 13 sierpnia .Ale problemu z wyjeżdżeniem kilometrów wymaganym do zakończenia działania procesu Ceramizer-a nie było ponieważ moja jazda ogólnie rzecz ujmując pochłania dość dużą liczbę kilometrów. W związku z powyższym udałam się na spontanie do Czech :)

http://www.fordclubpolska.org/ceramizery/przebieg.jpg

W związku z tym ,iż chciałam zalać Ceramizer postanowiłam zrobić kilka rzeczy mechanicznych jak i blacharsko – lakierniczych we własnym zakresie z pomocą kolegi . (Nie zwykłam z korzystania z warsztatów – chyba ,że chodzi o malowanie całego auta ,bądź wulkanizację :) )

http://www.fordclubpolska.org/ceramizery/silnik.jpg

Uznałam ,że nie mądrym będzie dawanie kasy jakiemuś człowieczkowi za to ,żeby wykonał mi pomiar ciśnienia sprężania ,tak więc przy pomiarze przed zastosowaniem Ceramizer-a pożyczyłam go od kolegi. Natomiast w celu sprawdzenia wyników końcowych postanowiłam takowy sprzęt zakupić ,bo po co się kogoś prosić , a na pewno jeszcze nie raz mi się przyda. Tak więc pomiary wykonałam samodzielnie.

Muszę przyznać , iż pomiar początkowy mnie bardzo zniesmaczył …. Sztuk pierwsza w granicach 12 ,więc szału nie było ..później było tylko gorzej …od 6 do 7 …Nie sądziłam ,że jest aż tak źle…

http://www.fordclubpolska.org/ceramizery/cisnienie-1-przed.jpg

http://www.fordclubpolska.org/ceramizery/cisnienie-2-przed.jpg

http://www.fordclubpolska.org/ceramizery/cisnienie-3-przed.jpg

http://www.fordclubpolska.org/ceramizery/cisnienie-4-przed.jpg


Tak więc załamawszy się zaaplikowałam Ceramizer zgodnie z zaleceniami . Myślę sobie jest tragedia to akurat jest okazja ,żeby Ceramizer się wykazał.
Jeżeli chodzi o skrzynię to temat jest krótszy :) Problem miałam często gęsto z np. wrzuceniem wstecznego ,musiałam najpierw kilka razy inne biegi spróbować wrzucić a dopiero później wsteczny. I póki co problem przestał mi doskwierać ,na jak długo nie wiem zobaczymyZgrzyty były ,zgrzytów nie ma .Miałam kupować nową skrzynię ,ale póki co rezygnuję z tego wydatku :) Do kiedy czas pokaże.

Wracając do Ceramizer-a z silnika to kupiłam jak wspomniałam manometr…. Wyjęłam kable wykręciłam świece – przyznam się ,że ciekawość mnie zżerała czy coś choć trochę się zmieniło . I ku mojemu zdziwieniu i to największemu jakie można mieć wyniki wyszły malinowe – od razu powiem ,żeby nie dodawać sobie aluzji typu – „ta baba zmierzyła to jest co jest” wypraszam sobie w pełni profesjonalnie wykonałam pomiar.

http://www.fordclubpolska.org/ceramizery/miernik.jpg

Aktualnie wyszło w przedziale 14-15. I mocno się zszokowałam i uciesz szyłam jednocześnie ,że z moim Tygryskiem już nie ma takiej tragedii. Po przejechaniu pewnego dystansu zauważyłam również iż ciszej mi pracuje silnik , oleju nie zjada ,płynu chłodniczego również. Odpalanie miałam bez problemu i tak pozostało , Tigi sama w sobie jest dynamiczna więc większej dynamiki nie zauważyłam :)

http://www.fordclubpolska.org/ceramizery/cisnienie-1-po.jpg

http://www.fordclubpolska.org/ceramizery/cisnienie-2-po.jpg

http://www.fordclubpolska.org/ceramizery/cisnienie-3-po.jpg

http://www.fordclubpolska.org/ceramizery/cisnienie-4-po.jpg


Jedna rzecz tylko dla mnie była najgorsza ,mianowicie 200 km spokojnej jazdy…. znaczy się, że jak?? :) starałam się nie ruszać ze zrywa ,a tak jeżdżę wolno tylko dynamicznie i więcej jak 3 tys. jej nie męczyłam :) No starałam się … :)

Moje pierwsze wrażenia są jak najbardziej pozytywne 

Amen

TOMAS
23-09-2013, 09:56
DżAcEk gratulacje no i MalaMI również gratki