Zobacz pełną wersję : [Escort 1995-2001] Montaz carprotect bx40


loki_7777
03-11-2013, 12:48
Pytanie odnosnie sterownika cz. W escorcie drzwi kierowcy nie otwieraja sie z kluczyka - mam nadzieje, ze tak http://www.frazpc.pl/b/223527 to naprawie.
Mimo to przyzwyczailem sie do pilota i zakupilem Carprotect BX40 bo mi sie pilot podobal:)
I w zwiazku z tym mam pytania bo bede musial montowac go sam.
Centralka jak tutaj http://moje-audio.pl/shop/sterowanie-zamka-centralnego-bx40-carprotect-p-531.html i pierwsze pytanie gdzie jest dioda do dodania pilota JP2 - w instrukcji jest napisane mikroprzelacznik bo nie ma jej/jego ani na schemacia ani na centralce to jak mam dodac/zaprogramowac piloty?
Oto schemat
http://imageshack.com/scaled/1024x768/189/ll9z.jpg (http://imageshack.com/i/59ll9zj)Uploaded with ImageShack.com (http://imageshack.com)

Drugie pytanie odnosnie samego montazu.
Z tego co wyczytalem to escort ma sterowanie plusem i z tego co rozumiem to do podlaczenia wedlug schematy F3 mam 4 kabelki + 2 kierunki + jak rozumiem zasilanie czyli +12V- niestety fotorelacja jarka pozbyla sie juz zdjec i ciezko mi to jakos sobie wyobrazic.

Czyli jak rozumuje kabelki 3 i 6 lacze ze soba(skrecam) i dalej lacze z 12V w aucie a nastepnie kierunki i na koncu musze podpiac zasilanie czyli +12V tez gdzies sie wpiac?
Ma ktos moze podlaczony ten sterownik w aucie albo poradnik http://forum.fordclubpolska.org/showthread.php?t=49587 ze zdjeciami czy tam w ogole nie bylo zdjec.
Robie to pierwszy raz i nie mam pojecia auto tez nie nasze a "irlandczyk" wiec mam nadzieje ze kable beda takie same jak w wersji europejskiej.
Patrze tez na to http://www.mondeoklubpolska.pl/showthread.php/120261-Jak-podłączyć-sterownik-zamka-centralnego-Carprotect-BX10-manual-instrukszyn-) i staram sie to dopasowac pode mnie.
http://imageshack.com/scaled/1024x768/43/6ukg.jpg (http://imageshack.com/i/176ukgj)Uploaded with ImageShack.com (http://imageshack.com)

dawid5995
03-11-2013, 12:55
hamulec, płyn lub prędzej serwo, wciśnij hamulec mocno na zgaszonym i trzymaj, odpal auto i zobacz, jak pedał wpadnie to serwo jest ok a jak zostaje twarde i przy odpaleniu nie wpadnie nic to serwo nie działa.

O centralnym było już nie raz, nie jest to nic skomplikowanego . Przy kupnie nie dostałeś instrukcji montażu do escorta? Dobrzy sprzedawcy dają instrukcje pod dane auto..

loki_7777
03-11-2013, 13:04
Nawet wyslalem maila do sprzedawcy przy placeniu ze prosze o instrukcje do MK7 ale nic nie dostalem, moge wyslac mu jeszcze 2 maila z prosba o instrukcje.
Zdaje sobie sprawe ze montaz nie jest trudny ale pierwszy raz jest zawsze najtrudniejszy. Nasze forum jak i inne przeszukalem jak tylko szlo pod wzgledem centralnego ale czegos dla totalnego laika nie znalazlem albo sterowniki byly bardzo stare jak np. tutaj http://www.fordescort.org/content/view/235/45/ .

kris71
03-11-2013, 15:14
loki_7777,po pierwsze,jeden problem=jeden temat ,to tak na przyszłość :wink:

Sprawdź to co napisał Dawid,a odnośnie centralnego to postaraj się o instrukcje,ja na początku września kupowałem dedykowanego Blokera 44 i montaż zajął mi 2 popołudnia.
Jeśli chodzi o wczytywanie pilotów to jest tak:

należy rozbroić alarm,wsiąść do woza,pozamykać wszystkie drzwi,wcisnąć przycisk na płytce centralki(nalezy rozkręcić centralke) i przytrzymać 3 sek.Alarm wyda sygnał świetlny i dzwiękowy,następnie dowolnym przyciskiem na pilocie potwierdzamy całą operacje.
To jest instrukcja z Blokera,w Twoim powinno być podobnie.

loki_7777
03-11-2013, 15:15
Dobrze sprawdze jak bede mial juz auto i bede sie dopisywal albo tworzyl nowe tematy.
Pozdrawiam.