Zobacz pełną wersję : Warsztat samochodowy Gorzów Wlkp


Titeq
19-12-2013, 22:00
Witam

Jak w temacie: Gdzie naprawiacie swoje Mondki w Gorzowie? Macie jakiś sprawdzonych mechaników? Słyszałem, że u Hładki na Olimpijskiej jest dobrze. Może ktoś to potwierdzić? Natknąłem się również n forum z Warsztatem Forda na Myśliborskiej? Robił ktoś coś u nich? Jest jeszcze warsztat Master Gorzów Wielkopolski, Podmiejska 21A posiada dośc dużo pozytywnych opinii na dobrymechanik.net

Poszukuję również dobrego zakładu wulkanizacyjnego - przy 100-120 km/h mój mondek dostaje drgań.

bobanr
19-12-2013, 22:22
U Hładki diagnozują dobrze. Kasują też dobrze. Sam warsztat robi bardzo dobre wrażenie, ale jak to wszędzie trzeba mieć oczy szeroko otwarte i myśleć aby nie dać się naciągać na niepotrzebne koszty.

Apeswu
20-12-2013, 07:46
Mam bardzo złe doświadczenie w Hładce. Naciągacze. Kilka razy naprawiałem tam Mondeo, a szwagier Primere.
Mondeo - za wymianę świec zażądali 200 zł + świece twierdząc że musieli "wymienić kostki elektryczne" ale nie potrafili pokazać starych oraz wskazać które. Chlapacze, niby oryginały założyli, a odstawały...
Primera - nie działał wsteczny, wymienili całą skrzynkę bezpieczników, włącznik, skasowali 1000 zł a dalej nie działało. Okazało się, że ułamały się jakieś kabeli przy lampie i naprawa kosztowała kilka zł.

Od kilku lat ze swoimi autami jeżdżę do Marcina w Deszcznie (koło szkoły) i jak do tej pory nie mam na co narzekać. Jedyne co to duże kolejki :)

kolorowypl
20-12-2013, 10:48
Hej,

:(:(

mariusz gorzów
20-12-2013, 18:12
Podejrzewam i tu kieruje słowa do Mariusza ,że pewnie podpisze się pod tym postem :):):)

Pewnie że się podpisze Sam do nich podstawiałem escorta i byłem zawsze zadowolony z z ich usług i cen teraz mondek też u nich był naprawę wykonali szybko i sprawnie oraz tanio także polecam Moto-kord

Sokool4
13-01-2014, 23:06
Cześć, chłopaki mam szybkie pytanko, gdzie w Gorzowie najtaniej no i dobrze zrobię końcówki drążków? Ogólnie który z warsztatów polecacie? Jestem z Gorzowa, ale od czterech lat tylko na odwiedzinach i naprawie auta :D

Jitter
13-01-2014, 23:12
Proszę zapoznać się z istniejącymi wątkami. Zagadnienie, które poruszasz, było już omawiane w naszej strefie.

Przenoszę do odpowiedniego wątku.

mariusz gorzów
14-01-2014, 03:31
kolego już pisałem na temat warsztatu motokord na górze kolega kolorowy podal cale dane do kontaktu

bobster2385
15-01-2014, 19:24
Witam, mam taki małe pytanko czy ktoś się zna na dogrzewaczu oraz webasto w galaxy mk2 1.9tdi bo mi się nie włącza albo jakiś warsztat polecić
Pozdrawiam

kolorowypl
15-01-2014, 20:39
Witam, mam taki małe pytanko czy ktoś się zna na dogrzewaczu oraz webasto w galaxy mk2 1.9tdi bo mi się nie włącza albo jakiś warsztat polecić
Pozdrawiam


na temat warsztatu to przeczytaj post wyżej

darq2905
23-05-2014, 08:04
Co do warsztatu moto kord w Gorzowie to mam mieszane uczucia. Jak podstawiałem im astrę f czy peugota 106 to naprawy wykonywali solidnie, z mondeo mk3 tdci już radzą sobie gorzej. Choćby wymiana koła pasowego i kompletu rolek...
Koło pasowe założono mi BEZ TŁUMIKA DRGAŃ! a kosztowało tyle co z tłumikiem. Efekt po 10 tys koło zaczęło strasznie hałasować, a napinacz trzaskać. Pojechałem z reklamacją i prosiłem aby wymienili na te z tłumikiem i że nawet dopłacę. Gdy odbierałem auto usłyszałem że stare koło pasowe się rozpadło i założyli mi nowe znów bez tłumika drgań. Minęło 7 tys kilometrów i to samo.
Na warsztacie panuje brud i nieład zawsze odbierałem auto z pobrudzonym wnętrzem i jak każdy warsztat trochę kombinują aby naciągnąć na koszty.
Natomiast ceny napraw mają przystępne i jeśli auto nie jest skomplikowane to jak najbardziej polecam.

Dombek
26-05-2014, 18:26
Ja wymieniałem komplet sprzęgła tu http://www.fordwarsztat.pl/ i wsumie tylko u nich byłem bo resztę robię sam. A sprzęgło zrobili szybko no i na razie cisza, wszystko poskładane ładnie no i niczego po drodze nie popsuli.

fordzikk
05-06-2014, 10:14
Też naprawiałem samochód w tym warsztacie co jest powyżej. Naprawdę dobry serwis szybkie czasy realizacji. Ceny to zawsze można znaleźć niższa, natomiast z tego co wiem często można u nich negocjować :D

Patryk Całka
06-09-2014, 13:32
WSPÓŁPRACA Z SERWISEM FORD GEZET GORZÓW WIELKOPOLSKI WAŻNE!!!

16 maja b.r. miałem wypadek w wyniku którego, uszkodzone zostały drzwi prawe i prawy tylni błotnik. Skuszony frazesami „Najwyższy standard obsługi” i „Gwarancja jakości” (źródło: http://www.gezet.pl/O-firmie,8.html ). Udałem się do Salonu Forda z grupy Gezet.
Od progu przywitał mnie ubrany w garnitur „Specjalista” ds. Likwidacji Szkód. Zaprosił do biurka, zaproponował kawę spytał „co mnie sprowadza?”. Opisałem całą historię zdarzenia drogowego i pokazałem zdjęcia. „Specjalista” powiedział, że dobrze się stało, gdyż Grupa Gezet ma podpisaną umowę z PZU (ubezpieczyciel OC sprawcy)”:
- „dzięki temu już po otrzymaniu kosztorysu będą mogli natychmiast zabrać się do naprawy samochodu”
- „mam nie sugerować się kosztorysem, gdyż rzeczoznawca wykonuje oględziny z zewnątrz auta, więc nie widzi uszkodzeń wewnętrznych, stąd oni podczas naprawy zdemontują elementy auta, zaproszą ponownie rzeczoznawcę, który dokona ponownych oględzin, podczas których zawsze wychodzą dodatkowe uszkodzenia”
Słowa „Specjalisty” przekonały mnie do nawiązania współpracy (a kogo by nie przekonały…).
Rzeczoznawca przyszedł po kilku dniach, dokonał oględzin. Po niecałym tygodniu otrzymałem kosztorys na adres e-mail. Zwiedziony słowami „specjalisty” i sloganami ze strony, nie zapoznałem się z kosztorysem osobiście. Od razu przekazałem go dalej na adres e-mail „specjalisty”. – PIERWSZY BŁĄD !!!
Po około miesiącu oczekiwania na natychmiastową naprawę (po dwóch kontaktach telefonicznych z mojej strony), odebrałem telefon od „specjalisty”, że możemy ustalić ostateczny termin naprawy…w końcu. Ucieszyłem się tą informacją, umówiliśmy się na następny tydzień na poniedziałek. Korzystając z okazji zadałem „specjaliście” kilka pytań uspokajających dotyczących samej likwidacji szkody. Między innymi czy kolor nowego lewego tylnego błotnika będzie się odróżniał od reszty samochodu. Na co „specjalista” odpowiedział że nie będą wymieniać błotnika tylko naprawiać, gdyż tak wskazuje kosztorys. Nawiązałem do pierwszej rozmowy żeby zdemontowali auto i zaprosili rzeczoznawcę na ponowne oględziny. Na co „specjalista” powiedział że mogą to zrobić ale nic to nie da. Oniemiałem po raz pierwszy…powołałem się na pierwszą rozmowę (pierwszy myślnik). Na co „specjalista” odpowiedział, że: „nic takiego nie mówił, że źle zinterpretowałem jego słowa”. Oniemiałem po raz drugi. Rozmowa zakończyła się moim stwierdzeniem, że nie zostawię tak tego, gdyż nie zgadzam się aby nowy samochód zamiast wymiany elementu był naprawiany. Zacząłem działać na własną rękę.
Po konsultacjach z dwoma niezależnymi rzeczoznawcami, napisałem zażalenie na decyzję rzeczoznawcy. Wniosłem o ponowne oględziny i zagroziłem powołaniem własnego rzeczoznawcy. Po kilku dniach zadzwonił Pan z PZU i spytał mnie: „dlaczego składam zażalenie na decyzję o naprawie błotnika skoro kosztorys przesłany przez „specjalistę” uwzględnia wymianę” – oniemiałem po raz trzeci. Po chwili zadzwoniłem do „specjalisty” z prośbą o wyjaśnienie zaistniałej sytuacji. Znalazł kosztorys, po czym udał zaskoczenie, i stwierdził że nie zauważył słowa „wymiana”. Mimo to uwierzyłem w zapewnienia „specjalisty” i umówiliśmy się na likwidacją szkody. BŁĄD DRUGI !!!
Nauczony doświadczeniem nie dałem wiary słowom „specjalisty”, dlatego postanowiłem samemu zanalizować kosztorys. Okazało się, że faktycznie kosztorys przewiduje wymianę błotnika prawego tylnego. Jednakże nie całego elementu tylko wkładki częściowej bocznej. Zaskoczył mnie fakt, że zamiast całego elementu kosztorys przewiduje wymianę tylko wkładki. Przed naprawą zadałem pytanie „specjaliście” aby wytłumaczył mi „dlaczego PZU i oni uważają, że wymiana wkładki częściowej jest lepszym rozwiązaniem niż wymiana całego elementu?”. BŁĄD TRZECI !!! Uwierzyłem w napis na wizytówce, że faktycznie mam do czynienia ze Specjalistą ds. Spraw Likwidacji Szkód. Pan w garniturze nie potrafił wytłumaczyć mi:
- na czym będzie polegała naprawa,
- jakie zalety ma wymiana wkładki częściowej,
- czym się różni wymiana całego elementu od wymiany wkładki częściowej,
Na początku na moje pytania odpowiadał opryskliwie, podniesionym głosem by na samym końcu w głębokim milczeniu wlepić wzrok w ziemię, nie wydając z siebie ani jednego słowa. Po zakończeniu rozmowy „specjalista” zaprosił mnie do biurka, a sam poszedł po wsparcie. Na jego szczęście podeszła do nas osoba o niebo kompetentniejsza. „Nowy” Pan odpowiedział mi na powyższe pytania, uspokoił mnie i przekonał do pozostawienia auta u nich w serwisie.
Zostawiłem auto w serwisie, według słów „Specjalisty” naprawa będzie trwała tydzień czasu od poniedziałku do piątku. Uwierzyłem w słowa „specjalisty” i nie zdecydowałem się na auto zastępcze. BŁĄD CZWARTY !!! Naprawa trwała w sumie 3 tygodnie, tak długi okres naprawy wynikał z:
- kłótni pracowników z kierownictwem serwisu,
- awarią komory do malowania,
- chorobą lakiernika 1 z 2…
Po 2 tygodniach straciłem cierpliwość i zażądałem auta zastępczego. Otrzymałem je, dodatkowo w ramach zadośćuczynienia „specjalista” zapewnił mnie, że za samochód nie zapłacę ani złotówki. To również okazało się kłamstwem, gdyż kosztorys z PZU opiewał na kwotę około 7200 zł netto, ja natomiast z serwisu otrzymałem fakturę na kwotę około 9300 zł netto.
Po 3 tygodniach mogłem w końcu odebrać naprawiony samochód. Jednakże podczas zdawania samochodu zastępczego „specjalista” chciał mnie wrobić w uszkodzenie zderzaka w aucie zastępczym. Razem ze współpracownikiem próbowali mi wmówić, że gdyby auto było uszkodzone to umowa najmu zawierałaby odpowiednią adnotację. Nasza umowa nie zawiera informacji, że auto było uszkodzone…nie przewidzieli, że przed najmem zrobiłem dokładne zdjęcia całego samochodu…głupkowaty wyraz twarzy i zagubione oczy Pana „specjalisty” w minimalnym stopniu wynagrodził mi wcześniejszą walkę z serwisem.
Podsumowując moją przygodę z serwisem Forda z grupy Gezet i „specjalistą” ds. Likwidacji Szkód:
Ktoś mądry kiedyś powiedział: „Człowiek uczy się na błędach, a nauka kosztuje…” – ja popełniłem 4 błędy i zapłaciłem za nie straconym czasem, paliwem i nerwami, mimo wszystko nauka nie poszła w las…do tej pory uważałem, że jakość obsługi w autoryzowanych serwisach stoi na niedoścignionym dla innych warsztatów poziomie. Jednakże na własnej skórze przekonałem się, że istnieją autoryzowane serwisy, które są pełne ludzi niekompetentnych, bezczelnych i nieznających się kompletnie na obsłudze Klienta. Do takich serwisów jak ten Forda w Gorzowie Wielkopolskim już nigdy się nie udam i szczerze będę to również odradzał pozostałym znajomym.
Moja historia niesie ze sobą dużą porcję wiedzy, którą udostępniam wam za darmo ;), mam nadzieje że wyciągniecie z niej odpowiednie wnioski…
P.S. Już po odbiorze okazało się, że mechanicy w serwisie źle zamontowali mi wewnętrzny boczek drzwi (na górnej krawędzi koło szyby mam wybrzuszenie plastiku) i zgubili mi zaślepkę w klamce. Podjechałem do serwisu żeby mi to „naprawili” niestety „specjalista” stwierdził że: „powyższe szkody wyrządziłem sam, gdyż podczas odbioru auta powyższe elementy były w pełnie sprawne bo nie miałem zastrzeżeń (oglądałem skrupulatnie zewnętrzną część auta, nie spodziewałem się że w serwisie spartaczą mi wnętrze auta)…” – na sam koniec z poszkodowanego zrobili ze mnie oszusta za…26 zł (koszt zaślepki).

sseebbaa1
08-09-2014, 10:50
Dzięki Patryk za obszerny opis. Warto zapoznać się z taką relacją i wyciągnąć wnioski.
Ja początkowo też wierzyłem w ASO, a przynajmniej miałem nadzieję, że będzie wyraźnie lepiej niż w standardowych warsztatach.

Podczas naprawy stłuczki w swoim Mondeo dowiedziałem się, że nie tylko element ludzki potrafi tam szwankować.
Wydawałoby się, że system dobierania części powinien chociaż funkcjonować jak należy. W końcu to przecież system komputerowy oparty o wewnętrzne informacje samego producenta auta.
Tymczasem na podstawie numeru VIN system uparcie dobierał mi niewłaściwe przednie amortyzatory (ta część była akurat zamawiana przez mój warsztat bodajże z ASO w Szczecinie). Ja co prawda mam wersję ST220, która jest tam jakimś wyjątkiem w gamie Mondeo mk3 i ma inne przednie zawieszenie, ale jednak zwróciłem się do producenta!

Kiedy w końcu sam podałem im prawidłowy numer (odtworzyłem go ze starych swoich amortyzatorów i potwierdziłem przez kolegę w niemieckim serwisie Forda), to polski serwis dziwił się czemu uparłem się na inne amortyzatory.
I dziwili się też czemu kolor naklejki na amortyzatorach ma dla mnie znaczenie. Przysłali z zieloną naklejką, a ja chciałem z czerwono-niebieską :)
Jak widać nie wiedzą nawet, że sztywność amortyzatorów, podobnie jak sprężyn, oznacza się kolorami.

Na moją wyraźną prośbę przysłali te właściwe. Po około 2-3 tygodniach przyjechała delegacja ze Szczecina z przeprosinami do warsztatu, który to zamawiał. Delegacja twierdziła, że mieli błąd w systemie i to ja jednak miałem rację.
Niby fajnie i OK. Ale czuję jednak, że to mógł być wałek, bo te zwykłe ("zielone") amortyzatory sprzedawano do mojego ST220 w sporo wyższej cenie odpowiadającej twardszym amortyzatorom! A zwykłe są prawie dwa razy tańsze. Ktoś chciał sobie normalnie przyciąć na kasie! (więc może jednak czynnik ludzki, tyle tylko, że "polski czynnik" - może ktoś w Fordzie Polska wprowadził tak do systemu, żeby zarabiać więcej, a klient i tak się nie zorientuje? amortyzatory zewnętrznie nie różnią się żadnym wymiarem; tylko bebechy są inne).

Ja jedyną rzecz jaką robię w ASO w Gorzowie, to ustawiam tam geometrię, bo ustaliłem, że akurat do mojej wersji Mondeo mają tam prawidłowe dane w maszynie.


Zawieszenie, jak i inne naprawy od dłuższego czasu robię/robiłem w firmie "TEMA" na ul. Podmiejskiej koło WORD-u i mogę ich szczerze polecić. Wiadomo, że nie da się wszystkiego wiedzieć na temat każdego samochodu, ale oni nie ściemniają a wolą wyraźnie klientowi wszystko powiedzieć. Podoba mi się też, że zwyczajnie myślą i szukają rozwiązań problemu, a nie pakowania się w koszty.

sseebbaa1
08-09-2014, 12:38
Słyszałem, że u Hładki na Olimpijskiej jest dobrze. Może ktoś to potwierdzić?
Korzystałem z usług tego serwisu wtedy, gdy jeszcze mieścił się przy ul. Myśliborskiej.
Całkiem fajnie wszystko działało, obsługa na wysokim poziomie. Nie miałem żadnych zastrzeżeń. Zaskoczony byłem jak właścicielka serwisu dobrze orientuje się w sprawach mechanicznych. Nie jest to przecież regułą wśród kobiet.
Serwisowałem tam swojego Mondeo mk3 TDCi i było OK.

Niestety nadszedł czas, gdy właścicielka serwisu poszła na urlop w związku z ciążą i zastąpiła ją jej młodsza siostra. Również sympatyczna i ładna dziewczyna, ale niestety nie radziła sobie z interesem. Od tego czasu praktycznie po każdej naprawie musiałem przyjeżdżać i coś poprawiać. Traciłem czas i nerwy. Niby mechanicy byli ciągle ci sami, ale już "pańskie oko konia nie tuczyło", bo nie było dopilnowane i jakaś kicha z tego wychodziła.

Wtedy przeniosłem się z naprawami do wspomnianego warsztatu TEMA (do braci Marka i Leszka Dominiaków) i tak naprawiam do dzisiaj.
Jeżeli natomiast pani Ania Hładka po powrocie do pracy i przenosinach warsztatu na Olimpijską wróciła też do dawnej wysokiej formy, to mogę ją polecić do naprawy Fordów. Jak naprawia inne marki tego zwyczajnie nie wiem.

Szym0n
26-10-2014, 11:18
Co do warsztatu Pani Hładkiej.
Obsługa ok, warsztat robi bardzo dobre wrażenie- ceny wprost przeciwnie.
2 x robiłem tam forda i nie mam zastrzeżeń ale nadal szukam czegoś tańszego w Gorzowie.
Podejrzewam, że gdyby Pani Ania nieco obniżyła ceny byłaby dużą konkurencją nawet dla ASO, tymczasem chyba nazbyt szybko chce odrobić inwestycję nowego warsztatu na Olimpijskiej.
Ogólnie polecam chociaż potrafią powiedzieć z przekąsem np.
"O widzę że klocki/tarcze były wymieniane? To jak klocki Pan wymienia -to sam Pan robi, a z rozrządem do nas przyjeżdża ? " .
Mogliby sobie darować głupie komentarze...

cobi-zsw
26-10-2014, 12:55
Gezet totalna porazka. Zamawialem u nich czesci 4 razy. Raz nie dostarczyli a 3 razy taniej wyszlo sciagnac ze stanow plus wysylka niz zakup u nich.

rezowy
26-07-2018, 23:17
Jakieś nowe opinie Panowie? Czy fordwarsztat.pl nadal trzyma poziom?

Pawell36
29-07-2018, 22:49
Też jestem ciekawy odnośnie aktualnych opinii na temat warsztatów.

muminus
30-10-2018, 12:58
Też myślę, jaki warsztat w Gorzowie odwiedzić, choćby w sprawie sprawdzenia i ewentualnej regulacji luzów zaworów. Na razie myślę, czy do TEMA nie zajechać, tylko kasę muszę uzbierać, aby mieć za co te zawory regulować :-) Co do Hładki, to się poddałem jakiś czas temu...

aple4
19-11-2018, 19:23
Panowie,

Potrzebuję namiarów na dobry warsztat zajmujący się blacharką. Jestem poszkodowany po stłuczce i muszę uzyskać wycenę wymiany prawego przedniego nadkola oraz przedniego zderzaka (pęknięte zaczepy). Znacie kogoś godnego polecenia ?

mariusz gorzów
19-11-2018, 22:12
Panowie,

Potrzebuję namiarów na warsztat zajmujący się blacharką. Jestem poszkodowany po stłuczce

Sprawdź chwalecice ul. kościelna przed petla po lewej stronie szyld na domu. Mi gość blotnik lakierowal wyszlo :one:

aple4
20-11-2018, 06:37
Sprawdź chwalecice ul. kościelna przed petla po lewej stronie szyld na domu. Mi gość blotnik lakierowal wyszlo

On załatwia od razu część i lakier czy trzeba mu dowieźć ? Masz do niego kontakt ?

mariusz gorzów
20-11-2018, 10:44
On załatwia wszystko. Nie mam nr :( dlatego podałem tobie adres

patarek
13-02-2019, 12:53
Witam.

W potrzebuje wymienić rozrząd w swojej Fieście - jakiś godny polecenia warsztat? Byle nie Motokord.

kolorowypl
14-02-2019, 14:13
Witam.

W potrzebuje wymienić rozrząd w swojej Fieście - jakiś godny polecenia warsztat? Byle nie Motokord.


czemu byle nie moto kord?

patarek
19-02-2019, 17:26
Niestety straciłem zaufanie do tego warsztatu.

mariusz gorzów
21-02-2019, 22:07
Kogo polecacie w Gorzowie do montażu dziennych w FF mk1 fl

motorek4612
22-02-2019, 07:47
Kogo polecacie w Gorzowie do montażu dziennych
W GW to nie wiem ale w ZCH polecam Jarka Kałużę.

mariusz gorzów
22-02-2019, 11:50
W GW to nie wiem ale w ZCH.

Dzięki Rafał gadałem z gościem mam w poniedziałek dzwonić

aple4
10-06-2019, 13:19
Panowie, znacie kogoś kto wymieni mi olej w autom. skrzyni AWF21 statycznie i zrobi to dobrze nie zdzierając przy tym miliona złotych monet ?

ArtekMK
14-10-2019, 21:52
aple4 i jak - udało Ci się znaleźć jakiś warsztat w sprawie wymiany oleju?
Generalnie szukam warsztatu, który przeprowadzi diagnostykę skrzyni i wymieni olej w automacie... pisałem tu: http://www.auto-matic.com.pl/ i tu: https://autowarsztatgorzow.pl/ i czekam na odpowiedź...
Macie doświadczenia z tymi warsztatami?
Pozdrawiam

aple4
15-10-2019, 06:11
Byłem w Auto-matic na przeglądzie skrzyni w lipcu (koszt 200 zł). Mechanik wtedy przeprowadził testy i sprawdził stan oleju. Warunek - Trzeba zostawić auto na 1-2 dni. Jak zdarzyłaby się naprawa to uderzaj tam. Byłem i widziałem od kuchni - gość ma mnóstwo Aisinów na warsztacie, można powiedzieć, że się w nich specjalizuje.

Co do wymiany oleju to przejedź się do Szczecina do: http://www.kisielnicki.com.pl/
Koszt 450zł + olej 55zł/l. ok 12l. Można też przyjechać z własnym. Przed wymianą robimy z nimi wspólną przejażdżkę samochodem, podczas której podłączają tester i sprawdzają jak skrzynia pracuje i jeśli będzie ok to wymieniają olej.

pawwie
11-10-2020, 15:49
Witam, gdzie w Gorzowie dokonają mi diagnozy/regeneracji skrzyni manualnej ? Dobrze i w przystępnej cenie.

ricardo333
14-12-2020, 14:15
Czy w Gorzowie Wlkp. już nie ma polecanych dobrych mechaników?

kolorowypl
14-12-2020, 19:46
Nie ma dobrych warsztatów w tym rejonie do którego nie pojedziesz to możesz się natknąć na bumelkę.Ja nie znam niestety :(:( . Jeszcze do przełkniecia jest Moto- Dziakowicz. Ale ile osób tyle opinii.

FRANQ_23_PL
08-04-2021, 22:14
Siemanko!

Dobry mechanik do którego jeżdżę to Olo Garage za Multimedia prosto i w prawo, koło lakiernika. Mechanikę ogarnia szybko i tanio, nie robi elektryki, a silniki bardzo niechętnie, natomiast ceny bardzo dobre, nie przycina na częściach, nieraz okazało się, że zakupił części w hurtowni taniej, niż mi się udało znaleźć na Allegro (średniopółkowe cześci jak Febi, LUK itd).
Mój ziomek natomiast poleca Staszica Garage, robili mu silnik w jakiejś Maździnce pierdziawce 1.0 czy 1.1 i zapłacił grosze, a auto śmiga już prawie 3 lata bez problemów ze strony silnika.
Z TEMĄ radzę uważać, podają przybliżoną cenę naprawy, przy odbiorze zawsze wychodzi dużo drożej, mimo że nie było nieprzewidzianych sytuacji, które by je uzasadniały. Zasłaniają się przeliczeniem netto-brutto, jakby klienta to obchodziło. Kolega z pracy głównie tam naprawia, płacze i płaci, ale z napraw jest zadowolony.

ricardo333
21-07-2021, 08:56
Nie ma dobrych warsztatów w tym rejonie do którego nie pojedziesz to możesz się natknąć na bumelkę.Ja nie znam niestety :(:( . Jeszcze do przełkniecia jest Moto- Dziakowicz. Ale ile osób tyle opinii.
no dobrze, w Gorzowie nie ma dobrych mechaników a w okolicach Gorzowa? powiedzmy do 50km, do 100km, do 150km.

aple4
21-07-2021, 09:22
Cartec na ul. poznańskiej przed Deszcznem.