bolek123
17-02-2014, 17:05
Hej. Już się pogubiłem i nie wiem czy trzeba regulować zawory w 1,3 enduro 60km? Ford ma niby przebieg 110tys ,ale ja nie wierze w to :027:
Zobacz pełną wersję : [Ka 1996-2008] Regulacja zaworów w 1,3 ? bolek123 17-02-2014, 17:05 Hej. Już się pogubiłem i nie wiem czy trzeba regulować zawory w 1,3 enduro 60km? Ford ma niby przebieg 110tys ,ale ja nie wierze w to :027: SRS 17-02-2014, 17:13 ten silnik HCS BL ma regulowane zawory , czyli dekiel w górę szczelinomierz, klucze i regulujesz :) bolek123 17-02-2014, 18:09 Dziękuje :) w sobotę zobaczę do nich Rafał A.(antek) 18-02-2014, 22:15 jak nie klepią to nie :) :P bolek123 19-02-2014, 21:33 A ja wiem czy klepią coś tam słychać,ale tragedii nie ma ,ekspertem nie jestem.....ogólnie ten silnik chodzi jak w tico :D TSRules 22-02-2014, 11:26 ten silnik zawsze charakterystycznie cyka, regulacja niewiele pomaga, ciaśniejsze ustawienie też nie, ja po prostu jeżdżę i tyle :) GracKa 22-02-2014, 21:06 Eeee jak jak w tico??? co ty w ogóle nie podobny :) Ma swój piękny charakterystyczny głos :) bolek123 23-02-2014, 20:13 Nie mówię ,że jest źle,ale pierwsza jazda i pytanie do sprzedającego....silnik od tico?:). Zawory wyregulowane, tragedii nie było, spokojna głowa przynajmniej din 30-04-2014, 13:08 Ja od kupna nie regulowałem aż w końcu z czasem silnik zaczął gorzej odpalać, wiele osób miało mnóstwo pomysłów na mój problem lecz nie trafionych. Któregoś dnia postanowiłem wyregulować zawory (gdzieś wyczytałem, że trzeba), gdyż nigdy w tym aucie tego wcześniej nie robiłem. Po regulacji silnik pracuje idealnie, równiutko, cichutko no i odpala bez najmniejszego problemu. termin10000 14-05-2014, 11:45 U mnie dopiero porządne czyszczenie klawiatury i regulacja, wyciszyła ten silnik tak, że nie mogłem uwierzyć. Same regulacja nie wiele wniosła do tematu, tak była zawalona nagarem klawiatura. Nie ma, żadnego cykania. GracKa 14-05-2014, 13:07 Jak czyściłeś zawory? TSRules 14-05-2014, 17:08 gracka tutaj piszą to co im mechanicy gadają, za regulację zaworów 50zł z "wyczyszczeniem" 150zł :619: GracKa 14-05-2014, 20:45 No to nieźle :D Bo mam zamiar niedługo to robić i chętnie bym się douczył w tej sprawie i na razie zbieram wiedzę :D i się zastanawiałem jak można by nagar wyczyścić (którego w sumie nigdy nie widziałem) a każda rada dla takiego marudera jak ja wnosi dużo do samotnego trudnego życia bez odpowiednich narzędzi :D Ja nagar zbieram tak że przy wymianie oleju płukam nowym olejem silniczek i w sumie zawsze schodzi muł aż do czystego oleju na którym można fryty smażyć :D bolek123 14-05-2014, 21:10 Oj nabijacie się. Pewnie chodziło o nagar na obudowie . Sam czyściłem to z godzinkę,ale mocy nie przybyło ;) TSRules 14-05-2014, 21:58 silniczki 1.3 są dość odporne i nie ma co stosować jakiejś magii, a że hałasują to będą, bo mają łańcuch, a sama konstrukcja sięga lat 80tych GracKa 15-05-2014, 10:24 Konstrukcja nawet lat 50tych gdyż silnik był stosowany w Fordach Anglia :D TAK BTW TO ŁAŃCUCHY RLZ :D dioraws354 22-05-2014, 14:53 A ja mam pytanie ktore zawory sa ssace a ktore wydechowe? SRS 22-05-2014, 21:13 zawór wydechowe są od strony kolektora wydechowego , a ssące od kolektora ssącego i taka jest filozofia budowy tego silnika. :) termin10000 26-08-2014, 08:54 Odpowiadając na dziwną dyskusję. Demontujemy klawiaturę i moczymy w ropie, ruszamy konikami. U mnie jeden konik był zupełnie zapieczony. Nie pisałem o czyszczeniu zaworów tylko o klawiaturze. A reguluje się luz zaworowy :-) Odpalasz i niech się ułoży, później regulacja. |