Zobacz pełną wersję : [Fiesta 2001-2008] Dorobienie kluczyka z pilotem
Witam
Do mojej fiesty posiadam tylko jeden klucz z pilotem i IMMO. Chciałem się zapytać Was czy jest możliwość przekodowania takiego kluczyka jeśli kupię używany kluczyk (zakodowany już do innego auta) o takim samym oznaczeniu:
SIEMENS 433mhz
5wk4 725/8686
315mhz
5wk4 8025
Chodzi mi o to żeby w kluczyku było również centralny i otwieranie klapy bagażnika. Na allegro są kluczyki, w których można samemu zaprogramować centralny i bagażnik ale nie mają immobilizera i nie służą do odpalania pojazdu. Czy zakodowane, używane kluczyki można przekodować? Oryginalny klucz nie jest czerwony niestety anie nie ma tez czerwonej plamki wiec nie jest to, tak podejrzewam, klucz matka.
Kluczyka się nie koduje, każdy identyfikator IMMO ma fabrycznie zakodowany ID którego nie można zmienić,,, to do centralki w aucie wprowadzasz kluczyk, który będzie rozpoznawany jak "swój",,, jak centralka ma możliwość wprowadzenia kolejnego klucza to będzie on rozpoznawany jak trzeba,,, co co sterowania to nie wiem, ale zazwyczaj jest podobnie, kluczyk wprowadzasz do alarmu/sterownika zamka,,,
z tego co wiem, bez czerwonego klucza-matki nic sam nie zrobisz.
Trochę nie kumam, używany kluczyk od innego auta ma inne ustawienie ząbków więc nie pasuje na zamków i stacyjki więc po kiego grzyba taki kupować ? nie prościej kupić dorobić i ew. pomyśleć nad zaprogramowaniem u Forda ? koszta fakt większe no ale w razie zguby masz zabezpieczenie, opcja dwa dorobić kluczyć i przenieść transponder ze starego i tyle.
Rafał A.(antek) 29-08-2010, 13:47 Do odpalenia auta wazne jest immo. Immo ma unikatowy kod, ktory wprowadzasz do komputera samochodu albo majac klucz matke, albo przez komputer diagnostyczny. I mozna wprogramowac czyjes "uzywane"immo z uzywanego kluczyka bez problemu
Inna kwestia to mechaniczne pasowanie kluczyka do zamka... wiadomo. Niemniej czesc kluczykow fordowskich rozklada sie na 2 czesci, czesc mechaniczna tzw "surówke" i czesc elektroniczna (pilot+immo) mozna wiec kupic uzywanego pilota z chipem immo, oraz nowa surówke, sorówke dociac do swoich zamkow, złorzyc w calosc i zaprogramowac (albo kluczykiem matka, albo WDS-IDS)
Do dostania sa tez kluczyki surowe, bez piotow ale z miejscem na chip immo, mozna do takiego kluczyka przelozyc sam chip immo, i znow tylko kwestia dociecia surowego kluczyka i zaprogramowania.
Pavlis83 15-09-2010, 11:08 ja do nowej fiesty z salonu w 2005 dostalem dwa klucze z niebieskim kropkiem na kluczu...
gdy zgubilem klucz, pojechalem do aso, kupilem klucz (nowy bez rowkow), dalem im ten ktory mialem zapasowy jako wzorzec i w aso dorobili ponacinali jak trzeba klucz dokupiony.
a co do immobilisera to powiedziano mi ze nawet jezeli stary klucz by sie znalazl to jest bezuzyteczny poniewaz na dorobionym kluczu, kluczu "wzorcu" i w stacyjce zminiono kodowanie immo by zgubionym lub ewentualnie ukradzionym kluczem nie udalo sie autem odjechac Takie zabezpieczenie anty zlodziejskie :)
Kodowania klucza nie można zmienić, zwyczajnie usunęli ci z pamięci stary klucz a w jego miejsce wprowadzili identyfikator nowego klucza,,, i tyle...
Słuchajcie krótka piłka...
Jest fiesta mk6 (2002 r.), benzyna o poj. 1.4, ale z ECU z wersji 1.25. Tak, wiem rzeźba. Znalazłem na allegro komp do wersji 1.4 (S118107002F, 2S6A12A650SE, 4ROS, SIM22).
Pytanie podmieniam komp, a co z immo. Kolega Rafał A. napisał:
Do odpalenia auta wazne jest immo. Immo ma unikatowy kod, ktory wprowadzasz do komputera samochodu albo majac klucz matke, albo przez komputer diagnostyczny. I mozna wprogramowac czyjes "uzywane"immo z uzywanego kluczyka bez problemu
"mozna wprogramowac czyjes "uzywane"immo z uzywanego kluczyka bez problemu" czyli wystarczy podmienić pastylki immo i będzie działało? Czy w ogóle trzeba zmeniać stacyjkę, licznik i pół auta, a w ogóle dać sobie spokój.
Rafał A.(antek) 19-01-2011, 00:13 pisz tak zeby szlo zrozumieć.
Jak immo w sterowniku, to musisz miec pastylki od tego sterownika i przelozyc do swoich kluczykow, albo dopisac swoje kluczyki do nowozakupionego sterownika diagnoskopem.
Pavlis83 25-01-2011, 11:05 no tak, nie ma to jak isc na skroty...
dorobienie w normalny sposob klucza - nie
przerobienie i dopasowanie starego klucza do innego auta - nie
wymiana kompa w samochodzie - faktycznie, najprostsze rozwiazanie...
pelen szacun
pawel182 29-01-2011, 17:02 Jeśli miałbys dwa oryginalne kluczyki to kolejne możesz sobie zakodowac samemu. Zarówno jeśli chodzi o immo jak i pilota do centralnego.
Cierpsanity 24-05-2013, 20:31 Witam,
Ostatnimi czasy jeden z kluczyków do mojej Fiesty wytarł się na tyle mocno, że jego używanie to męczarnia. Zwracam się więc z pytaniem, czy jeśli posiadam 2 kluczyki (oba oznaczone niebieskim polem z W1) to wystarczy, że kupię surowy kluczyk, dotnę go w punkcie i zakoduję sam, zgodnie z instrukcją? Kluczyki są bez pilota.
Pozdrawiam
kubaw20055 24-05-2013, 22:39 Jeśli są to 2 oryginalne klucze to bez problemu da się samodzielnie zakodować immobilizer wg wzmianki z instrukcji obsługi ;)
Cierpsanity 24-05-2013, 23:21 Dzięki bardzo, w takim razie czeka mnie trochę walki z tym wyrobionym kluczem ale powinno się udać. Trochę wystraszyły mnie wiadomości o kluczach "matkach", no ale w takim razie nie ma problemu :)
kubaw20055 25-05-2013, 08:24 Czerwone klucze tzw. "matki" występowały w starszych Fordach, w nowszych robi się to za pomocą właśnie 2 oryginalnych kluczy, a w jeszcze nowszych poprzez komputer serwisowy :wink:
Arkadio12 02-10-2013, 20:36 Witam, mam pytanie gdzie w poblizu Tychow Katowic moglbym dorobic klucz do mojej fiesty(1,4 tdci 2003)? Niestety posiadam tylko jeden klucz(grot + 3 przyciski) a przydalby sie drugi w razie czego. Interesuje mnie taki sam klucz, sam grot bez bez przyciskow nie wchodzi w gre.
Witam,
gdzie w Warszawie lub okolicach można dorobić kluczyk i zaprogramować w nim immobiliser?
Kluczyk wygląda tak jak ten:
http://allegro.pl/ford-fiesta-mk6-fusion-kluczyk-immo-immobiliser-i3590554596.html
Witam, niestety przy kupnie auta dostałem tylko jeden kluczyk z pilotem. Dorobienie samego kluczyka z immo koszt 100 zł ale niestety bez pilota i tu mam pytanie czy mogę na allegro kupić taki używany kluczyk z pilotem oraz nowy grot. Grot dorobić według starego a pilot zakodować samemu ? Czy nie ma możliwości zakodowania używanego już pilota a przynajmniej nie jest to wykonalne w domu (według instrukcji niby mogę używać do 4 kluczyków). Na allegro są nowe kluczyki ale niestety bez elektroniki otwierania drzwi itd.
kubaw20055 22-04-2014, 19:42 Można kupić używany kluczyk (pilot z transponderem). Pilota bez problemu da się samodzielnie zaprogramować. Natomiast w przypadku immobilisera trzeba będzie się udać do punktu dorabiania kluczy lub do aso w celu dopisania transpondera (ponieważ jest tylko 1 klucz z transponderem - gdyby były 2 oryginalne, wówczas transponder można dopisać samodzielnie) ;)
Oryginalnie to jest chyba tak, że jeden kluczyk jest z "pilotem" drugi jest bez. Jakiś czas temu w Fieście mk6 żony "dorabiałem" pilota bo nie miała i wkurzało mnie to. Kupiłem moduł GEM z obsługą zdalnego sterowania 4S6T-15K600-CA . Podmiana PLUG & PLAY
Ja miałem dwa oryginalne kluczyki, dokupiłem używkę (jajo) z nowym "surówka" grotem, bez problemu dodał (zaprogramował ) się kluczyk do GEM i działa zdalne sterowanie (trzeba chyba sześć razy oryginalnym kluczykiem włączyć stacyjkę wyłączyć w ciągu 10 sek , zrobi piiiik i nacisnąć przycisk z nowego pilota) - musiał byś dokładnie sprawdzić czy taka kombinacja. Zdalne sterowanie zaprogramujesz ale do IMO żeby samemu zrobić potrzebne są dwa kluczyki. Gdybyś miał dwa kluczyki bez problemu zaprogramował byś sobie trzeci klucz do IMMO.
malybatonjc 13-01-2016, 19:54 Witam!
Mam taki problem jednak nigdzie na forum nie znalazłem podobnego wątku, mianowicie mam 1 jedyny kluczyk do mojej fiesty z imobila..
Chciałem dorobić kolejny taki zapas do otwierania i odpalania ale i teraz moje pytanie czy musi być z immobilizerem by można było odpalać z niego samochód?
Dorobienie samego grotu to koszt ok.40zł
Dorobienie zaś immobilizera to koszt ok. 250zł z tego co się dowiadywałem w Nowym Sączu.
Proszę o radę jakąś ponieważ wcześniej jeździłem autem bez pilota i nie miałem takiego problemu :P
kubaw20055 13-01-2016, 20:02 Jeśli kluczyk ma uruchamiać samochód to musi być z immo;) W "Lachu" na I piętrze starszy Pan dorabia takie groty za 30 zł- polecam bo robi to starannie;) O kodowanie warto zapytać w ASO (może być taniej) oraz na ul. I Brygady;) Kluczyk (immo) najlepiej będzie dopisać niż sklonować;)
Kolego zmień tytuł tematu
przeczytaj to
http://forum.fordclubpolska.org/showthread.php?t=145988
potem to
http://forum.fordclubpolska.org/announcement.php?f=187&a=49
to dobra rada inaczej Twój temat pójdzie do poczekalni
Gdzieś widziałem podobny temat ale nie mogę go teraz odnaleźć. Zgubiłem kluczyk ten bez pilota i potrzebuję go teraz wykasować z systemu tak żeby był bezużyteczny w moim aucie. Ten z pilotem oczywiście posiadam. Jak to zrobić? Samochód bez autoalarmu.
Musisz wykasować oba które są zapisane i na nowo zakodować dwa.
Musiał byś dokupić jeden kluczyk.
Oczywiście kodowanie komputerem
Musiał byś dokupić jeden kluczyk.
Dokupiłem kluczyk i co dalej?
Jakim komputerem mam to kodować?
Ok! Tylko, że mam pewien problem bo kupiłem sobię Forscan (tego płatnego) i wywala mi komunikat, że mam słabej jakości moduł OBD2. Jest to moduł na bluetooth. Jaki będzie dobrej jakosci? Na usb może?
Jaki będzie dobrej jakosci? Na usb może?
do takich rzeczy tylko na usb.
mateusz2 22-03-2020, 15:37 Witam
Poszukuje odpowiedzi jak odblokować autko, ponieważ świeci się kontrolka samochodu plus kłódka, nawet nie kreci rozrusznik.
Stalo się tak ponieważ wymieniłem bębenek i chciałem odpalić autko ale do nowego klucza nie przełożyłem ze starego pastylki immobilizera. Jak włożyłem nowy klucz to przekręciłem go 4 razy szybko i pojawiły się kontrolki ale nie chce zapalić.
MIAŁ KTOŚ TAKI PROBLEM??
Z GÓRY DZIĘKUJE ZA ODPOWIEDZI
chyba sam se odpowiedziales :D
nie przełożyłem ze starego pastylki immobilizera.
MIAŁ KTOŚ TAKI PROBLEM??
Nie, wszyscy wiedzą ze tak sięnie robi.
no właśnie ale człowiek się uczy ......:D
mateusz2 22-03-2020, 19:25 Myślisz że muszę mieć podpięcie do kopa czy da radę zrobić to z obd z allegro?
Dzień dobry wszystkim, byłem dziś dorobić kluczyk z pilotem posiadam tylko jeden bez pilota, facet coś zrobił ale nie mógł zaprogramować pilota centralnego bo nie wchodzi w tryb programowania kluczyka, co może być przyczyną jak szukać ? Przekręcanie 4 razy nic się nie dzieje miga tylko immo ale zero dźwięku a gdy otworze drzwi przy zapalenie nych światłach piszczy że są światła zapalone oczywiście od strony kierowcy
Wysłane z mojego CPH2089 przy użyciu Tapatalka
pewnie GEM nie obsługuje pilotów centralnego
przeszukaj forum, są tematy o dokładaniu pilota zamka centralnego na fabrycznych częściach
Ale wg Vin auto ma fabryczny centralny z pilotem można jakoś sprawdzić ten gem czy się załączy ?
Wysłane z mojego CPH2089 przy użyciu Tapatalka
pewnie GEM nie obsługuje pilotów centralnego
przeszukaj forum, są tematy o dokładaniu pilota zamka centralnego na fabrycznych częściachDziwna sytuacja, bo koleś chciał dać chiński kluczyk może z tym kluczem jego coś było nie do końca, cjodz zastanawia mnie to , że auto z 2005 roku z Niemiec i nie miałby możliwości możliwości otwierania pilotem ? Przecież to nie lata 80 jako luksus tylko normalna rzecz w focusie MK1 trend 1999 miałem otwieranie z pilota normalnie.
Wysłane z mojego CPH2089 przy użyciu Tapatalka
No 2005 rocznik, w tym roczniku jak najbardziej dostepny modul komfortu bez zdalnego sterowania....zalezy od wersji wyposazenia auta :619::shock::pomysl:
Poczytaj, na forum jest potrzebne info o tym temacie:pomysl: jak nie fiesta to fusion, bo to to samo jesli chodzi o pilota.
kubaw20055 06-01-2022, 18:59 Popatrz pod deskę i sprawdź jaki masz nr seryjny modułu. Jest po lewej stronie kierownicy na wysokości lewego kolana kierowcy;) To jest to z naklejką 4S6T 15K600 i zobacz jaka jest końcówka - jeśli Ax lub Bx to w przedlifcie nie masz zdalnego sterowania, dopiero moduł Cx załatwi sprawę. W 2005 roku był już polift i tam moduł bez pilota to Ax, trzeba wymienić na 6S6T 15K600 Bx
Dobrze sprawdzę to tylko to jest fiesta 2005, ale dziwna wersja bo nie wiem czy to jest hamaka przejściówka z przed lift na lift lampy mam zwykle białe a deskę mam okrągła NATO iazt radio takie jak wierzą HiFi::) nawiewy okrągłe https://uploads.tapatalk-cdn.com/20220108/52daba9aa69b28a9d89b1e6863920fe5.jpghttps://uploads.tapatalk-cdn.com/20220108/19c10381ecb6b79ed3df68311eac4508.jpghttps://uploads.tapatalk-cdn.com/20220108/0dc636fc713d485c5c4ffb8d37527d01.jpg
Wysłane z mojego CPH2089 przy użyciu Tapatalka
Ok dzięki a z tym modułem to jak mam szukać odpowiedniego bo sprzedają bl ale ah, by, itd. różne są końcówki tego nr. Jak to jest z oznaczeniem tego samochodu jest to fiesta MK6 czy fiesta MKV bo się trochę grupie już z tą fiesta ogólnie jak wpisze w google to czy to wyskakuje właśnie ta fiesta
kubaw20055 08-01-2022, 17:13 Generalnie mk5, potocznie mk6 przed liftem, potrzebujesz modułu 4S6T 15K600 Cx (ostatnia literka nie ma znaczenia). Zanim kupisz sprawdź czy masz już taki moduł:)
Czy ten będzie pasował? Ford OE 4S6T-15K600 DB moduł sterownik komfortu
Byłem dziś ponownie u człowieka który dorabia klucze , mówil że nie przyjmuje kluczy. Poszedłem do auta, - myślę sobie może gem jest uszkodzony zrobiłem test gem zapiszczał i włączyły się kierunki. Po czym gdy otwierałem drzwi też migały kierunki i piszczenie podczas otwierania drzwi na wyłączonym zapłonie bez kluczyka - dopiero gdy wsadziłem kluczyk odpaliłem go na chwilę wyszedł z trybu gem czy tak ma być ? Tzn że mój gem nie obsługuje kluczy z pilota jak drugi człowiek od dorabiania kluczy nie mógł go dodać i że nie przyjmuje kluczy? Czy może być tak że jest może za dużo kluczy dodanych już ?
Wysłane z mojego CPH2089 przy użyciu Tapatalka
Proszę zapoznać się instrukcją obsługi auta
https://www.ford.pl/serwis/moj-pojazd/instrukcje-obslugi
https://www.fordservicecontent.com/Ford_Content/vdirsnet/OwnerManual/Home/Index?Variantid=1114&languageCode=PL&countryCode=POL&marketCode=WD&bookcode=O9911&VIN=&userMarket=POL
Proszę zapoznać się instrukcją obsługi auta
https://www.ford.pl/serwis/moj-pojazd/instrukcje-obslugi
https://www.fordservicecontent.com/Ford_Content/vdirsnet/OwnerManual/Home/Index?Variantid=1114&languageCode=PL&countryCode=POL&marketCode=WD&bookcode=O9911&VIN=&userMarket=POLDziękuję , instrukcje już czytałem czego konkretnie mam tam szukać ? Bo nie rozumiem instrukcje mogę sam sobie znaleźć i poszukać kwestia"czego"
Wysłane z mojego CPH2089 przy użyciu Tapatalka
opis rozwiązania problemu jest w instrukcji
za rączkę trzeba?
nie cytuj całych postów odpowiadając bezpośrednio na nie
Tak niestety trzeba za rączkę. Ponieważ nie wiem gdzie mam tego szukać, w jakim dziale. Dodawanie klucza czy inne zagadnienia. Bez nerwów trochę empatii i zrozumienia :)
Wysłane z mojego CPH2089 przy użyciu Tapatalka
kubaw20055 10-01-2022, 10:55 Wpisz sobie nr vin swojego samochodu tutaj:
https://ford.7zap.com/pl/car/
i sprawdź czy na liście jest zapis: ze zdalnym sterowaniem, nie będziesz musiał sprawdzać wersji modułu.
Włączenie procedury programowania pilota i zaprogramowanie przynajmniej jednego kasuje wszystkie zapisane wcześniej piloty.
Tryb programowania:
https://naforum.zapodaj.net/thumbs/d59e888c5740.png (https://naforum.zapodaj.net/d59e888c5740.png.html)
Dziękuję sprawdzałem na 7zap wyskakuje po win - centralny zamek. A co do kluczyka posiadam tylko jeden klucz podstawowy z niebieskimi m cyckiem :) nie mam klucza z pilotem
Wysłane z mojego CPH2089 przy użyciu Tapatalka
nie mam klucza z pilotem
dyskusja na 20 postów żeby dowiedzieć się że NIE MA czego dopisać do auta (brak kluczyka typ jajko)
to co dwóch kluczników próbowało dopisać do centralki zamka?
Twój kolesi próbowało dorobić kluczyk z pilotem, nie wchodził w tryb dodawania klucza, drugi dziś mówił, że nie chce zakceptowac kluczyka :) zaraz sprawdzę na 7 ZSP może coś przeoczyłem. - jeżeli nawet nie ma to: czy wystarczy wymiana samego podulu?
Wysłane z mojego CPH2089 przy użyciu Tapatalka
kubaw20055 10-01-2022, 11:09 Powinny być albo 2 klucze bez pilota z takim granatowym kwadracikiem W1 lub 1 zwykły i 1 z pilotem. To jak jest tylko 1 klucz zwykły to co najwyżej można tylko uruchomić tryb programowania i tyle;)
Trzeba jeszcze sprawdzić dokładniej na tej stronie, gdzie wpisujesz vin czy jest zdalne sterowanie. Sam centralny zamek niczego nie wprowadza do rozwiązania problemu;0
Tak w tym modelu wymieniasz tylko moduł i wtedy sam programujesz pilot.
Sprawdziłem dokładnie niestety jest bez zdaln. Sterowania drzwi. ...
Wysłane z mojego CPH2089 przy użyciu Tapatalka
no to po zawodach, a było to wiadome praktycznie od początku, tylko kolega zaciekle bronił swojej racji
Nie przekreśla to update, ale wymaga zakupów (GEM) oraz jakiegoś pilota centralnego.
Dziękuję wszystkie za cierpliwość zrozumienie oraz pomoc. Szukam modułu gem. Ost pytanie czy moduł z końcówką b,c,d może być każdy, oraz jak się ma to z modułem od innej wersji silnikowej diesel lub 1.4
Wysłane z mojego CPH2089 przy użyciu Tapatalka
kubaw20055 10-01-2022, 11:30 Masz wersję po lifcie, przed nie było w palecie koloru Jeans metalik.
Kup moduł 6S6T 15K600 Bx i będzie Pan zadowolony;)
To jest jakaś krzywa wersja tego samochodu bo w nim jest radio stare jak wierza HiFi :) oraz są stare białe lamby a nie te lampy jak zaba
Wysłane z mojego CPH2089 przy użyciu Tapatalka
Taki moduł znalazłem : Zobacz ofertę:
https://allegro.pl/oferta/ford-fiesta-mk6-modul-komfortu-4s6t15k600db-10779720060
Wysłane z mojego CPH2089 przy użyciu Tapatalka
kubaw20055 10-01-2022, 11:36 No to przedlift, ale to trochę dziwne.
W tym przypadku moduł to 4S6T 15K600 Cx
Dx się nie nada do Twoich zwykłych zamków ;)
Masz wersję po lifcie, przed nie było w palecie koloru Jeans metalik.
Kup moduł 6S6T 15K600 Bx i będzie Pan zadowolony;)Bx nie mogę znaleźć, są dane BL , BM,oraz DB, itd AL omijam
Wysłane z mojego CPH2089 przy użyciu Tapatalka
Rozumiem czyli mam szukać modułow z początkowa B oraz C następna litera nie ma znaczenia ?
Wysłane z mojego CPH2089 przy użyciu Tapatalka
kubaw20055 10-01-2022, 11:40 Jeśli masz to radio z "3 paskami" to ewidentnie przedlift,
szukaj tylko modułu 4S6T 15K600 Cx
https://allegro.pl/oferta/modul-komfortu-ford-fiesta-mk6-4s6t15k600ca-11455170270
A co do klucza czy mogę do niego jakoś dorobić klucz scyzoryk czy tylko klucz jajko ? Chińskiego czystego można użyć czy lepszy oryginał używka ? Czy może być od np MK2 focusa lub coś w tym stylu
Wysłane z mojego CPH2089 przy użyciu Tapatalka
kubaw20055 10-01-2022, 11:59 Jak moduł nie ma żadnych wad to będzie działać. Klucz musisz mieć 2S6T 15K601 AA/AB jajko (jak masz tylko 1 klucz to czeka Cię kodowanie immo komputerem lub pilot jako breloczek do obecnego klucza). Scyzoryk też może być 3M5T 15K601 AB/AC tylko trzeba go trochę spreparować, czyli rozebrać na drobne i zmodyfikować, żeby pasował okrągły grot ;)
wszystko co ma okrągły grot pasuje z wyjątkiem tych ze szklaną pestką immo (Mondeo Mk3)
chińskie jakiekolwiek odradzam
https://thumbs.img-sprzedajemy.pl/1000x901c/8c/bf/c8/ford-kluczyk-do-auta-z-pilotem-bydgoszcz-516583220.jpg
Znalazłem takie coś bez nr Zobacz ofertę:
https://allegro.pl/oferta/ford-mondeo-mk3-fiesta-fusion-kluczyk-pilot-oryg-11633654345
Wysłane z mojego CPH2089 przy użyciu Tapatalka
kubaw20055 10-01-2022, 12:06 Z Mondeo mk3 pasuje tylko pilot (jeśli ma być tylko pilot to ok), transponder jest inny 4d60 szklany, a Ty potrzebujesz 4d63 kostka.
Jeśli chcesz mieć pełnowartościowy klucz unikaj oznaczeń 98AG 15K601 AA/AB/AC/AD
tylko 2S6T 15K601 AA/AB
Dziękuję szukam takiego klucza. Zależy mi na razie tylko na pilocie by sprawdzić czy nowy moduł zalapie ten klucz i otworzę drzwi i zamknę :)
Wysłane z mojego CPH2089 przy użyciu Tapatalka
Witam ponownie teraz nie wiem co się dzieje. Kupiłem moduł gem który został mi polecony.
Ale- Kontrolka od imobilazera miga gdy auto jest zamknięte, a po przekręceniu kluczyka wyświetla komunikat o otwartych drzwiach,
odłączyłem akumulator ale nic to nie dało.
Dodam iż kupiłem dwa używane klucze udało się je dodać jako centralny zamek i działają ale od mondeo MK3 teraz moje pytanie co mogło się stać czy ja jestem taki pechowy?
To moduł mój a drugi kupiony na allegro dodam iż fiesta jest 3 drzwiowa
https://uploads.tapatalk-cdn.com/20220119/3432777042bc50beb52ee4aa39453bc5.jpg
https://uploads.tapatalk-cdn.com/20220119/19b864adc5fd97e7043afad04ee49dea.jpg
Wysłane z mojego CPH2089 przy użyciu Tapatalka
kubaw20055 19-01-2022, 13:04 Kupiłeś moduł z wozu 5 drzwiowego, trzeba podłączyć się forscanem i przestawić opcje na 3 d i kontrolka zgaśnie;)
A czy zrobię to modułem zwykłym bt elm? Czy musi być po kablu ?
Wysłane z mojego CPH2089 przy użyciu Tapatalka
kubaw20055 19-01-2022, 13:09 Raczej jak chcesz zmieniać ustawienia to tylko kabel.
A jaki ten kabel ma być ? Mam kupić zwykły els327 czy elm327 wystarczy ? I czy na pewno można to zmienić tylko przy pomocy kabla ? By było luks? Chyba że ktoś jest z Warszawy z takim kablem ?
Wysłane z mojego CPH2089 przy użyciu Tapatalka
Witam, mam Fiestę mk6 2006 r 5D 1.3 51kw i się okazało że nie ma chyba fabrycznie centralnego zamka bo mam moduł 6S6T-15K600-AE. I moje pytanie czy jest tu ktoś, kto by mi ogarnął zrobienie centralnego zamka? Bo ja nie mam pojęcia jak wgle sie za to zabrać .
Masz moduł 6S6T-15K600-AE końcówką AE sugeruje brak możliwości otwierania z zewnątrz ford tak pięknie to nazywa
Szanowni P.T. forumowicze, potwierdźcie proszę moje przypuszczenia, lub wyprowadźcie mnie z błędu, jeśli się mylę, bo wątek dość długi i nieco sprzecznych informacji, a mnie również dopadła usterka pilota.
Mam Fusiona 2008r, wersja po lifcie. Z salonu dostałem jeden kluczyk bez pilota (czarny plastik z niebieską zaślepką W1) oraz 1 kluczyk z pilotem (jajko). Po 14 latach niestety przyciski już ledwie łączą.
Oba kluczyki pozwalają uruchomić silnik, więc oba mają pastylki immobilisera.
Kupiłem chiński zamiennik pilota - dopisanie pilota zgodnie z procedurą (4x włącz-wyłącz) bez problemu i nowy pilot pięknie działa.
Niestety zamiennik przyszedł bez pastylki immobilisera i tu moje pytania:
1. Mając dwa kluczyki z immo, mogę dopisać kolejny transponder (byle typu 4d63 "kostka", jak był uprzejmy napisać kubaw20055), bez zabawy komputerem? Czy jestem w błędzie?
Transponder immobilisera planuję wziąć z (innego) używanego pilota "jajko" ze szrotu.
Chińczyk przyszedł z surowym grotem, więc mam co dociąć do oryginalnego klucza, zanim pojadę po używane "jajko z immo".
2. Z dociętym grotem będę na miejscu w stanie szybko zweryfikować kompatybilność transpondera - powinien dać się bez problemu dopisać z pomocą 2 pozostałych kluczy?
Uprzedzając komentarze pod adresem chińczyka - finalnie ten pilot ma być breloczkiem do klucza bez pilota, a grot z niego do pilota z odzysku...
Ostatnie (3) pytanie dotyczy oryginalnego pilota - chcę wymienić mu same przyciski, ale mam problem wydobyć płytkę ze środka. Mam osobno grot i plota w dwóch częściach, ale coś nadal trzyma płytkę w górnej połówce, niestety nie widzę co, a nie chcę połamać. Zapewne ktoś z was już przerabiał ten temat i być może zechciałby się podzielić wiedzą, jak bez zniszczeń wydobyć tą płytkę...
kubaw20055 08-02-2023, 09:53 Ad. 1 Jeśli klucze są "fabryczne" to bez problemu da się to zrobić samodzielnie.
Ad.2 Tak.
Ad.3 płytka pilota jest dociskana taką plastikową nakładką (jest zgrzana w 2 punktach). Jeśli umiejętnie się to zdejmie (wystarczy tylko odpiąć 1 bolec) to można zamontować z powrotem na wcisk i będzie trzymać.
Poza tym. Nie trzeba kodować transpondera, można go wyjąć ze starej obudowy z pilotem, chyba że istnieje konieczność dopisania osobno 3 klucza.
klucze są "fabryczne" to bez problemu da się to zrobić samodzielnie.
A jak nie są to co?
Samodzielnie komputerem może każdy.
Kombinacją kluczykami (dopisanymi do auta, a nie klonami, mogą być nieoryginalne) tylko jeśli wcześniej taki dostęp był odblokowany komputerem.
To akurat nie było obligatoryjnie włączane w fabryce.
kubaw20055 08-02-2023, 10:04 A jeśli ktoś nie ma komputera to co?
Nie spotkałem Fiesty mk6/Fusiona (a miałem do czynienia z różnymi rocznikami), w których ta procedura nie zadziałała przy użyciu 2 oryginalnych kluczy, czyt. dostarczonych z nowym samochodem.
Np. Focus mk2/C-max z podobnego okresu produkcji posiadający bliźniaczy transponder już takiej "funkcjonalności" nie posiadał.
kubaw20055,
Dzięki za szybką i merytoryczną odpowiedź.
Klucze są "fabryczne" - mam to auto od nowości i ma zostać dla córki...
Początkowo planowałem przełożyć transponder z oryginalnego pilota do chińczyka, później była myśl o pilocie ze szrotu jako dawcy transpondera, ale w obu przypadkach boję się ryzyka uszkodzenia transpondera przy wydobywaniu i przenoszeniu.
Finalna decyzja - chińczyk będzie breloczkiem do kluczyka bez pilota, pilot i transponder ze szrotu dopiszę do auta i dopiero wtedy naprawię oryginalny pilot - wymiana mikro styków.
W ten sposób będę miał 2 kluczyki z pilotem, a kluczyk W1 wróci do "szuflandii" jako awaryjny zapas razem z chińskim pilotem jako breloczkiem.
spameiro 04-10-2023, 13:47 Witam.
Taka sytuacja: zgubione wszystkie kluczyki od Fiesty (2003r, benzyna).
Cz można dopisać nowe kluczyki do komputera używając Forscanu ale bez oryginalnego klucza?
Pozdrawiam
Można.
Z naciskiem na "kluczyki".
|