Zobacz pełną wersję : [Transit i Tourneo Custom 2012-2023] Chiptuning 2.2tdci 2014
Nowe silniki Forda 2.2tdci 100, 125 i 155KM, w każdym przypadku 175KM do uzyskania, oraz limiter prędkości do zdjęcia :D
http://images67.fotosik.pl/19/c2f0bd948fad1077med.jpg (http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/c2f0bd948fad1077.html)
Moment ładnie podskoczył.
Moment jak moment ale o ile wydłużył się zakres efektywnej pracy! To imponuje!
i jeszcze ras to samo :)
http://images67.fotosik.pl/334/5f281e0573f7d5ddmed.jpg (http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/5f281e0573f7d5dd.html)
yarek2600 05-11-2014, 12:33 Witam, jestem tu nowy , ale wielkie dzięki dla GCS Tuning z Wysiołka Luborzyckiego. Panie Grzegorzu, kawał dobrej roboty! Widzę i mój wykresik. Fordzik idzie jak burza, na 2 i 3 biegu wgniata w siedzenie. Na 5 i 6 cały czas żwawy i przyśpiesza bez problemu. Wczoraj jechałem do Niemiec , na autostradzie zrobiłem próbę. 6 osób i kupa bagażu, wynik 194 km/h bez większego trudu. Prędkość z GPSa, licznik się zamknął. Niektóre osobówki były zdziwione. Spalanie spadło o jakieś 0,5 litra na 100 km. Opłacało się jechać aż z Olsztyna do Pana. Pozdrawiam i dużo sukcesów.
tym razem 2.2tdci 125KM :)
http://images69.fotosik.pl/447/f6359eda7de2e705med.jpg (http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/f6359eda7de2e705.html)
lukas_ko 13-12-2014, 15:32 Witam mam pytanie:
Ford w tym roku wprowadził rodzinę aut Transit czyli wszystkie są Transit ale z dodatkiem w nazwie np. Custom itp. Ale jest tylko jeden model co ma w nazwie tylko Transit jest to największy model z rodziny transit.
I ten najwiekszy z silnikiem 2.2 155 km jest w produkcji dopiero od kilku miesięcy a niektóre modele nawet nie weszły jeszcze do produkcji np. z napędem 4x4
Ja mam model furgon na kołach bliźniaczych. Wiec pytanie jest do ciebie Heko czy robiłeś jakiegoś dużego Transita na hamowni i jaki był wynik no i czy on ma 100% ten sam silnik co Custom.
Bo on jest dopiero od marca tego roku w produkcji.
silniki 2,2tdci 100, 125 i 155KM w Transitach, Transitach Customach i innyych, to zawsze ta sama jednostka
wykresy powyżej są z Transitów Custom i z "normalnych" w tym wypadku podniesionych, dużych Transitów :)
a dzisiaj najsłabsza wersja, 100KM :D
http://images68.fotosik.pl/527/e140a6cf5cdc5055med.jpg (http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/e140a6cf5cdc5055.html)
Właściciel chyba w drodze powrotnej pobrudził majtki. :D
możliwe, ale tego nie wiem, auto robiłem dla aso Ford
Ooo. Demówka? Proszę, niech pan zobaczy jak 100KM jedzie. :-D
hehehe, to akurat nie, auto już klienta
demówkę Mondeo MK 5 podłączałem dzisiaj w celu sprawdzenia możliwości tuningu, na razie lipa, nowy Delphi DCM 6.1...ale wezmę na weekend do siebie, to się zobaczy dokładnie :D
dario6273 18-01-2015, 12:24 Nieżla ASO robi u Heka:one:
wildthink 21-01-2015, 17:33 Podnieś nam pan szybko do 150KM, bo klient czeka, a nam tylko setki zostały...:p
A tak trochę z innej beczki... Mam Forda Transit 2.2 tdci euro 5 100 hp, za pare dni będzie remap na trochę więcej mocy. Moje pytanie - o ile bezpiecznie podnieść moc? Wiem że można do prawie 180 bhp ale jak później z trwałością silnika i resztą gratów? Ma pewnie na to wpływ wiele czynników jak styl jazdy, jakość paliwa, itd. Ale realnie, o ile warto powalczyć?
i jeszcze jeden naprawiony :D
limiter prędkości zdjęty :)
http://images68.fotosik.pl/781/8e90b8816f2deb4emed.jpg (http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/8e90b8816f2deb4e.html)
tym razem 2.2 155KM :)
http://images66.fotosik.pl/829/9293b3c202941501med.jpg (http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/9293b3c202941501.html)
sgarbacki 30-04-2015, 07:39 Zakłopotany jestem. Skoro z 100 konnego można wycisnąć tyle co z 155 to bylem głupi że kupiłem najdroższego bo silniejszy w oprogramowaniu ? A czy czasem nie jest tak że są też montowane bardziej wytrzymałe "narządy" ? Tylko jakie?
nic...wszystko 100% to samo :)
a co do pierwszego stwierdzenia, to coś w tym jest :D
i 155KM :)
http://images70.fotosik.pl/1058/177f881706e08c06med.jpg (http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/177f881706e08c06.html)
tym razem Szwed wpadł na witaminki :)
http://images68.fotosik.pl/1134/e94dbf4425bbc331med.jpg (http://www.fotosik.pl/zdjecie/e94dbf4425bbc331)
Mam Transita 2.2 2012 po remapie (175KM) i moje pytanie dotyczy pracy DPF - podczas wypalania auto wchodzi w limp mode. Na standartowej mapie nic sie nie dzieje. Czy DPF musi być wyłączony żeby "wyciagnąć" te 175KM??? Z góry dziękuję!
...absolutnie, wszystko ma działać jak na serii
No to reklamacja poleci... Dzięki serdeczne raz jeszcze.
No to troche z innej beczki. Z silnika 2.2 tdci (Transit 2012) jest możliwość wyciągnięcia ok. 180KM. Tyle samo z Focusa 2.0 tdci. Moment, bardzo podobny. Co ogranicza większy silnik, w tym przypadku?
w dzisiejszych czasach pojemność silnika nic nie znaczy
liczy się osprzęt, wtryski, turbo i inne drobiazgi
nowe: Mondeo jest na Delphi, Focusy 1.6tdci na Siemensie, Fiesty 1.6tdci na Boschu :D
Jednym słowem w Transicie kiepskie graty zastosowano (ecu sid 208 od siemensa i wtrysk boscha???)... Szkoda że tak mało podatne na zabiegi.
nieeee, zawsze komplet wtryski i sterownik :)
Zgubiłem się. Transit z 2012 roku ma graty Siemensa??? Ecu jest Siemens na 100% Widziałem wybebeszone:619: A reszta?
No i wszystko jasne. Dzięki serdeczne!
i kolejna 125-ka :)
http://images69.fotosik.pl/1151/82a72f381b8a6c01med.jpg (http://www.fotosik.pl/zdjecie/82a72f381b8a6c01)
...2.2 155KM :)
http://images70.fotosik.pl/1152/c3e54fd9a6238adbmed.jpg (http://www.fotosik.pl/zdjecie/c3e54fd9a6238adb)
lukas_ko 03-11-2015, 21:34 No i dałem się skusić na modyfikację programową sterownika silnika i swojego dużego transita 2.2 156 KM 383 NM zrobiłem na 178 KM i 450NM.
Zrobione u Grześka ale w Poznaniu Tune Force.
Muszę powiedzieć że v-max mi praktycznie nie wzrosło bo transit jest na blizniaczych kołach i ma bardzo krótkie biegi ale za to elastyczność mi bardzo wzrosła, że "fajnie" się już jedzie z taką ciężarówką.
A frajda jest tym większa że to jest duże auto i każdy jak to widzi to myśli że to już nie jedzie i nie przyspiesza a to się teraz już nawet dość dobrze zbiera jak na taką masę.
Mateusz1988 24-02-2016, 19:21 Jaki jest koszt takiej modyfikacji u Was w krakowie?
ceny na PW
a tu następny 2.2 125KM
http://images77.fotosik.pl/362/52ab16af4c013636med.jpg (http://www.fotosik.pl/zdjecie/52ab16af4c013636)
i dzień Transitów 2.2tdci 125KM :D
http://images75.fotosik.pl/512/3119ddc2839521a3med.jpg (http://www.fotosik.pl/zdjecie/3119ddc2839521a3)
http://images75.fotosik.pl/512/0dade6db6a055da1med.jpg (http://www.fotosik.pl/zdjecie/0dade6db6a055da1)
TuneFORCE 25-04-2016, 16:44 To i ja coś wrzucę:
https://scontent.xx.fbcdn.net/hphotos-xfp1/v/t1.0-9/13076652_696116920491543_8858009051648974241_n.jpg ?oh=50acb1ee88e2475a82f4f2b3a0f4588f&oe=57B1BF90
Seria na FB :one:
lukas_ko 27-04-2016, 21:25 To i ja coś wrzucę:
Seria na FB :one:
A powiedz mi dlaczego tak mało jest NM bo u mnie zrobiłeś 455 i 178KM
A to był Transit czy Custom?
TuneFORCE 27-04-2016, 21:49 A powiedz mi dlaczego tak mało jest NM bo u mnie zrobiłeś 455 i 178KM
A to był Transit czy Custom?
Przecież jakbym Tobie tak zrobił, to byś trzy razy wracał na dołożenie koksu :619:
To był transit(fota na FB)
lukas_ko 28-04-2016, 11:39 Przecież jakbym Tobie tak zrobił, to byś trzy razy wracał na dołożenie koksu :619:
To był transit(fota na FB)
Bez komentarza :D:D:D
Ale widzę że to był jeszcze stary model i do tego z napędem na przód.
Przy napędzie na tył są inne przełożenia skrzyni biegów i mostu.
No ale moc jest moc :619:
Nowe silniki Forda 2.2tdci 100, 125 i 155KM, w każdym przypadku 175KM
Czy to też dotyczy zwykłego transita, to te same silniki?
Mam takiego z 2012 roku 2.2 100 km, co się da z nim zrobic, bezpiecznie i ekonomicznie?
Czy to też dotyczy zwykłego transita, to te same silniki?
Mam takiego z 2012 roku 2.2 100 km, co się da z nim zrobic, bezpiecznie i ekonomicznie?
dokładnie to samo :)
TuneFORCE 09-05-2016, 07:31 Czy to też dotyczy zwykłego transita, to te same silniki?
Mam takiego z 2012 roku 2.2 100 km, co się da z nim zrobic, bezpiecznie i ekonomicznie?
Każdego robi się na ok 170-180KM, czy ma w serii 100/125/155KM bo to są dokładnie te same silniki ;-)
A ten 140km bedzie miał takie same przyrosty?
nie
te starsze 2.2 140KM to ok. +25KM 60Nm
Coś czuję, że jak go mi majster już wyklepie to się pojawię u Was.:diabel2:
Lalamido 29-05-2016, 16:27 Witajcie chipowcy
Mój Transit Custom ma tylko 100KM
Mieszkam w Płocku i mam pytanie do kogo mógłbym się zwrócić w celu podniesienia KM?
Proszę jednocześnie o informację dot. ceny na priv
Z góry dziękuję i pozdrawiam....
Najbliżej/najpewniej Poznań, TuneFORCE
Mój Transit Custom ma tylko 100KM
poszło PW :)
Można zrobić 155PS
155 to nie 180 no i limiter prędkości wciąż będzie trzymał :)
155 to nie 180
owszem :one: ale koledzy mają rozterki natury "gwarancyjnej"
i chcą robić fabrycznym softem raczej .
Może po gwarancji na CHIPA będzie już łatwiej pojechać
limiter prędkości
A na ile to jest ustawione?
limiter prędkości wciąż będzie trzymał
a tam trzyma limiter prędkości czy limiter obrotów ?
155KM/h
chipa nie widzą w aso, więc problem z gwarancją nie istnieje
80% Transitów 2.2 które zrobiłem w ostatnich 4 latach były na gwarancji :D
Lalamido 29-05-2016, 18:07 Panowie i tu mam właśnie pytanie do Was (heko i leszcz)
Z tego co rozumiem:
- kolega Heko robi chip tuning czyli wyciąga 170-180KM + zdejmuje kaganiec (z tego co wiem, koledzy w Customach zamykają licznik)
- kolega Leszcz nie bawi się z chipem i wgrywa soft z mocniejszego modelu i bez możliwości zdjęcia ogranicznika prędkości.
Poprawcie mnie jeśli się mylę.
Jak robi TUNEFORCE ?????
Ja mam auto na gwarancji (zakupiony marzec 2015)...
Pytanie jeszcze jaka jest jest różnica w cenie w jednej i drugiej modyfikacji.
Jak robi TUNEFORCE ?????
tak jak heko
różnica w cenie jest zasadnicza, wynika z zakresu usługi:
-klik z kompa "na kolanie"
-pomiary mocy i diagnostyka na hamowni, odczyt i zapis sterownika i kolejne pomiary parametrów
TuneFORCE 29-05-2016, 19:01 TuneFORCE robi to tak jak chce klient...czyli albo klik na kolanie jak Leszcz albo stroi auto na hamowni...jak to mówią...czym chata bogata tym rada...
IMO w tym aucie najlepiej zrobić porządnego moda na 170-180KM niż bawić się w klikanie na kolanie...
Tak jak napisał Heko, większość tych aut modyfikowanych jest jeszcze gdy mają fabryczna gwarancję, nie słyszałem żeby w jakimś Fordzie doszli do tego, że jest po chipie i zabrali gwarancję ale IMO zawsze jest minimalne ryzyko i klient musi być tego świadomy :one:
IMO w tym aucie najlepiej zrobić porządnego moda na 170-180KM niż bawić się w klikanie na kolanie... może i zabawa na kolanie, ale na fordowskim sofcie i w ramach rozsądku , przecież to nie jest wyścigówka tylko auto użytkowe do ciężkiej pracy.
to jednak wróćmy do sedna wątku "Chiptuning" :)
TuneFORCE 29-05-2016, 21:04 może i zabawa na kolanie, ale na fordowskim sofcie i w ramach rozsądku , przecież to nie jest wyścigówka tylko auto użytkowe do ciężkiej pracy.
No właśnie, w takim samochodzie mocy, a przede wszystkim momentu nigdy za wiele...pierwsza sprawa to spalanie, a druga same odczucia z jazdy...seria 155KM mimo że jako tako jedzie po załadowaniu na maxa muli...oczywiście niektórym to nie przeszkadza ale każdy właściciel takiego auta, który zrobił moda po powrocie do serii(przypadkowa aktualizacja w ASO) najchętniej przyjechałby w środku nocy, tylko po to żebym mu wgrał moda :619: taka to jest różnica...
Tak jak wspomniałem wcześniej, my możemy magicznie poklikać i przekodować furę na wyższą moc albo porządnie wystroić na rolkach...
Lalamido 30-05-2016, 10:14 Powiem tak, mam 100 konnego Transit Custom i nie ma mowy o tzw. bezpiecznym wyprzedzaniu, a jak jest załadowany, to już całkowicie nie ma o czy rozmawiać, tragedia na Maksa!!!!
Owszem to nie wyścigówka, ale np. mnie głównie chodzi o to, że jak chce kogoś wyprzedzić i nacisne gaz, to auto ma reagować a nie stać w miejscu....
wojtekjanus 05-06-2016, 20:51 może i zabawa na kolanie, ale na fordowskim sofcie i w ramach rozsądku , przecież to nie jest wyścigówka tylko auto użytkowe do ciężkiej pracy. A czy Mondeo jeżdżące na taryfie nie jest autem do ciężkiej codziennej pracy? Czy cierpiarz w Mondeo, który wyrzuca na luz i dojeżdża z rozpędu do czerwonych świateł oszczędzając paliwo, nie popuka się w czoło kiedy ktoś mu powie o chip-tuningu?
Każde auto może być użytkowane całkiem odmiennie - tak, jaką fantazją wykazuje się właściciel...
Jest sporo ludzi jeżdżących dużymi vanami na co dzień i nie posiadają innego osobowego auta.
W Polsce szczytem motoryzacyjnego szczęścia jest pasek w tedeiku, ale na świecie mnóstwo ludzi tuninguje duże vany, jeżdżą nimi codziennie, spotykają się na zlotach, ścigają się...
Wystarczy spojrzeć na brytyjskie forum Transita, które organizuje oprócz comiesięcznych spotkań fanów olbrzymi coroczny zlot Transitmanię. http://fordtransit.org/forum/viewtopic.php?f=55&t=149483
TuneFORCE 05-06-2016, 22:06 A czy Mondeo jeżdżące na taryfie nie jest autem do ciężkiej codziennej pracy? Czy cierpiarz w Mondeo, który wyrzuca na luz i dojeżdża z rozpędu do czerwonych świateł oszczędzając paliwo,
Mały OT
Jeżdżąc na luzie NIE OSZCZĘDZA się paliwa!
Możesz dojechać rozpędzony ale na wbitym biegu, wtedy po pierwsze masz lepsze hamowanie w razie W i konsumpcja paliwa jest minimalna - mniejsza niż "na luzie"
wojtekjanus 06-06-2016, 08:28 Mały OT
Jeżdżąc na luzie NIE OSZCZĘDZA się paliwa!
Możesz dojechać rozpędzony ale na wbitym biegu, wtedy po pierwsze masz lepsze hamowanie w razie W i konsumpcja paliwa jest minimalna - mniejsza niż "na luzie" Nie tłumacz mi tych rzeczy, tłumacz to cierpiarzowi, który rozpędza się i potem na luzie dotacza się do świateł, a tobie - jadącego za nim - krew uderza do głowy.
TuneFORCE 06-06-2016, 08:48 Nie tłumacz mi tych rzeczy, tłumacz to cierpiarzowi, który rozpędza się i potem na luzie dotacza się do świateł, a tobie - jadącego za nim - krew uderza do głowy.
aaaa dobra, nie zajarzyłem aluzji :one:
Powiem tak, mam 100 konnego Transit Custom i nie ma mowy o tzw. bezpiecznym wyprzedzaniu,...
Customy 2.2TDCi bez problemu robi się "metodą fabryczną" na 155PS i na ten samochód w zupełności to wystarcza.
Że tesz jeszcze jeżdżą takie samochody ze 100 konikami :027:
Nic tylko się umówić... Jeśli na Śląsk za daleko, to w Warszawie kolega mayak pomoże...
TuneFORCE 06-06-2016, 09:42 Customy 2.2TDCi bez problemu robi się "metodą fabryczną" na 155PS i na ten samochód w zupełności to wystarcza.
Że tesz jeszcze jeżdżą takie samochody ze 100 konikami :027:
Nic tylko się umówić... Jeśli na Śląsk za daleko, to w Warszawie kolega mayak pomoże...
hahah...wystarcza?
to dlaczego każdy klientem, który jeździ 155KM płacze że jednak jest odrobinę za mało? to auto dopiero jedzie jak ma co najmniej 400Nm i wtedy zużywa naprawdę minimalne ilości paliwa
hahah...wystarcza?
...
Koni, ładnych kobiet i dobrych imprez nigdy za wiele...:one:
A że czasem ponad "wystarcza" chce się więcej, to już kwestia indywidualna :P
Jeśli na Śląsk za daleko, to w Warszawie kolega @mayak pomoże...
No i ja też pomogę bez problemów :D i zapraszam do Bydgoszczy jak komuś daleko na Śląsk czy do Stolicy
(widzę koledzy wspierają się jak mogą :one:)
pozdr Tomek
TuneFORCE 06-06-2016, 12:35 Koni, ładnych kobiet i dobrych imprez nigdy za wiele...:one:
A że czasem ponad "wystarcza" chce się więcej, to już kwestia indywidualna :P
Wół roboczy powinien jechać jak najlepiej i palić jak najmniej, oczywiście są różne potrzeby i auto które jeździ od sklepu do sklepu i wozi papier toaletowy nie potrzebuje nie wiadomo jakiej mocy...
Wyklikać upgrade na 155KM to ja też mogę, ba nawet pomiar na hamowni do tego zrobię więc klient będzie widział co faktycznie ma zrobione, tak więc nie musicie tutaj zakładać kółka wzajemnej adoracji :P
...Wyklikać upgrade na 155KM to ja też mogę, ba nawet pomiar na hamowni do tego zrobię więc klient będzie widział co faktycznie ma zrobione, tak więc nie musicie tutaj zakładać kółka wzajemnej adoracji :P
Przecież nikt nie zakłada kółka, tylko kolega Hofmokl zadał pytanie, to uzyskał odpowiedź... Jakoś dziś w złym humorze kolega czy co?
A jak obaj wiemy - w customach update mocy się nie "wklikuje" tylko trzeba wiedzieć jakim softem PCM ograć... Nie zawsze i nie w każdym przypadku można uzyskać efekt klikaniem...
To, że robisz z hamownią zawsze powtarzam każdemu, kogo próbuję do Ciebie wysłać...
Tak więc z życzeniami miłej reszty dnia skończmy ten kawałek wątku....
Koni, ładnych kobiet i dobrych imprez nigdy za wiele... i tego powinno być najwięcej ;)
widzę jedno jest więcej osób które kumają jak można wycisnąć więcej :D
lukas_ko 06-06-2016, 23:11 hahah...wystarcza?
to dlaczego każdy klientem, który jeździ 155KM płacze że jednak jest odrobinę za mało? to auto dopiero jedzie jak ma co najmniej 400Nm i wtedy zużywa naprawdę minimalne ilości paliwa
Mój duży Transit w nowej budzie i jeszcze na bliźniaczych kołach po wizycie u Ciebie na hamowni 178KM i 455NM jeździ całkiem przyjemnie :diabel2: i rozsądnie :619:
ALE nie mogę przeboleć, że w Europie w dużym Transicie nie ma silnika TDCI 3.2 200KM (w USA jest) bo po wizycie u Ciebie z tym silnikiem to myślę, że to by już jechało całkiem przyjemnie :diabel2: i rozsądnie :619:
wojtekjanus 17-06-2016, 10:54 ALE nie mogę przeboleć, że w Europie w dużym Transicie nie ma silnika TDCI 3.2 200KM (w USA jest) bo po wizycie u Ciebie z tym silnikiem to myślę, że to by już jechało całkiem przyjemnie i rozsądnie W USA ten silnik - jak wszystkie tam diesle Forda - nazywa się Power Stroke (a nie Duratorq) i ma obniżoną moc do 185KM. W Europie dostępny jest tylko w Rangerze i ma nadal 200KM/480Nm. Z innego forum wiem, że chipują go do 240KM/600Nm.
Silnik ten produkowany jest w fordowskiej fabryce silników Struandale w Port Elizabeth w Płd. Afryce. Ale w rzeczywistości to jest nadal silnik rodziny Puma, tak jak wszystkie transitowe 2,0, 2,2 i 2,4 tddi/tdci.
Pozazdrościć można natomiast Amerykanom czegoś innego... W Transitach amerykańskich największym wzięciem cieszy się benzynowy silnik EcoBoost V6 biturbo 3,5 l o mocy 310 KM i momencie 542 Nm. Czytałem na amerykańskim forum Transita post jednego z użytkowników takiego vana - napisał, że w zasadzie nie czuje różnicy w przyspieszeniu na pusto i w pełni załadowanym autem.
Ale on przyspiesza do setki w 7,6 sek.... http://emotikona.pl/emotikony/pic/036.gif (http://emotikona.pl/emotikony/)
Widzałem na jakimś forum Forda Flex z tym silnikiem zrobionego na 600KM.
Witam
Jestem z województwa lubuskiego . Czy ktoś podpowie gdzie mogę zrobić chipa na
custom a. Jaki jest koszt. Proszę na priva .
Pozdrawiam i dziękuję
Bump: Witam
Jestem z województwa lubuskiego . Czy ktoś podpowie gdzie mogę zrobić chipa na
custom a. Jaki jest koszt. Proszę na priva .
Pozdrawiam i dziękuję
TuneFORCE 19-08-2016, 08:09 U nas
TuneFORCE 26-08-2016, 08:00 My2016 2.2TDCI seria 100KM
https://scontent-waw1-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/14039995_750817941688107_861171099862947561_n.jpg? oh=66452491e146cb9366a34204a2492811&oe=585453FA
Seria u nas na FB:
My2016 2.2TDCI seria 100KM
nom bardzo ładnie to wychodzi . Swoją drogą podniesienie mocy o fabryczne wartości w tym autku robi się trochę kłopotliwe ( dobranie odpowiedniej kalibracji ) :(
...podniesienie mocy o fabryczne wartości w tym autku robi się trochę kłopotliwe ( dobranie odpowiedniej kalibracji ) :(
A mnie się udało i w CUSTOMie i w zwykłym TRANSITcie...:one:
Przy okazji dziękuję temu co wie, że mi pomógł w rozwikłaniu tej plątaniny kalibracji...:one:
Tak więc przestawienie 100->155PS można zrobić "metodą fabryczną" w każdym nowym Transicie z silnikiem 2.2TDCi:one:
TuneFORCE 29-08-2016, 09:33 Kij z tym upgrade-m, po modzie jest znacznie lepiej....
My2016 2.2 100KM
https://scontent-bru2-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/14080063_752758508160717_3233929918577221210_n.jpg ?oh=6444474ee0697769914c4d2000f92a7a&oe=588516D9
Seria na naszym FB:
Kij z tym upgrade-m, ...
Grzesiu - nikt z nas nie mówi, ze nie...:one:
Natomiast o możliwości przestawienia na "fabryczne" 155PS do tej pory mówiło się, że "się nie da"... A już się da, więc też warto aby ludzie wiedzieli.
Nie mam jakoś obawy, że Twoja hamownia będzie świecić pustkami i rdzewieć...
Zawsze będą tacy, którzy nawet ze 155PS będą chcieli zrobić 180PS. Nikt im tego perswadować raczej nie będzie. A już na pewno nie ja.
2.2 125KM :)
http://images83.fotosik.pl/99/44f461f4accf69a5med.jpg (http://www.fotosik.pl/zdjecie/44f461f4accf69a5)
Witam
To mój pierwszy post na tym forum.
Wszystko wskazuje na to że w niedalekiej przyszłości będę użytkownikiem Transit Custom z silnikiem 2,2 Tdci 125 KM.
Decyzja o zakupie zapadła nieco za późno. Auto musi być za fakturowanie do końca roku.
Można wybierać tylko w tym co ewentualnie jest na stanie.
Miałem okazję przejechać się demo carem z 155 Km. Muszę przyznać że bardzo przyjemnie. Niestety to co mogę kupić to tylko 125 KM, trochę się obawiam że będzie to za mało.
Z tego co przeczytałem w tym wątku to nie powinno być problemu z podniesieniem nieco mocy.
Czy taką modyfikacje można wykonywać na nowym samochodzie, czy lepiej po jakimś konkretnym przebiegu ? I obawy gwarancyjne dochodzą, jak to w praktyce ?
Jeżeli jest ktoś w stanie przedstawić konkretną ofertę z Katowice i okolic to prosiłbym o taka informację.
proponuję przejechać dosłownie 2-3tkm. tylko po to aby sprawdzić czy wszystko jest Ok
Robiłem i sporo, fabrycznie nowych z zerowym przebiegiem (dla serwisu) i nie ma problemów, gwarant nie widzi zmian w sofcie :)
Bardzo dziękuję za odpowiedź. A mam jeszcze pytanie między tymi mocami 125 KK a 155 KM jest jakaś przepaść, czy ta moc do przyjęcia ? Niestety nie mieli takiego samochodu dla porównania.
Do tej pory jeżdżę Traficiem 115 Dci. Szału nie ma, ale do się jeździć :-).
Tak więc przestawienie 100->155PS można zrobić "metodą fabryczną" w każdym nowym Transicie z silnikiem 2.2TDC
Tak oczywiście :) nie ma problemu
...ale nie na 180KM i ze zdjęcie limitera prędkości :P
to temat o chiptuningu :D
Limiter da radę. nie ma żadnego problemu
TuneFORCE 07-11-2016, 11:31 Bardzo dziękuję za odpowiedź. A mam jeszcze pytanie między tymi mocami 125 KK a 155 KM jest jakaś przepaść, czy ta moc do przyjęcia ? Niestety nie mieli takiego samochodu dla porównania.
Do tej pory jeżdżę Traficiem 115 Dci. Szału nie ma, ale do się jeździć :-).
Rób program i tyle...170-180KM już naprawdę fajnie jedzie, SL można zdjąć...ale czy jest sens? Wielu moich klientów zostawia seryjny SL, bo po pierwsze jazda taką krową powyżej 160km/h jest delikatnie mówić niebezpieczna, a po drugie na 6m biegu przy Vmax 160km/h jest ok 2500rpm...czyli mega bezpiecznie na autostradę...
Ja w swoim Transicie ustawiłbym SL na 180km/h nie więcej :one:
primo: ingerencja w soft silnika czy zegarów anuluje Ci gwarancje z miejsca. A coraz więcej mobilnych patroli analizuje spaliny i po nitce do kłębka.
secundo: jak możesz to bierz silnik 2.0 ecoblue. Puma jest fajna i trwała, ale po kilku miesiącach jazdy Ecoblue jak wsiadam do Pumy to zęby bolą. Ecoblue jest dużo cichszy, dużo zrywniejszy i trochę mniej pali. 130KM w dużym transicie bez problemu rozpędza do 170kmh.
primo: ingerencja w soft silnika czy zegarów anuluje Ci gwarancje z miejsca. A coraz więcej mobilnych patroli analizuje spaliny i po nitce do kłębka.
secundo: jak możesz to bierz silnik 2.0 ecoblue. Puma jest fajna i trwała, ale po kilku miesiącach jazdy Ecoblue jak wsiadam do Pumy to zęby bolą. Ecoblue jest dużo cichszy, dużo zrywniejszy i trochę mniej pali. 130KM w dużym transicie bez problemu rozpędza do 170kmh.
No to sprzeczne informacje. Wcześniej kolega pisał że nie wykrywalne dla ASO.
Auto już kupione, Custom euro 5 silnik 2,2 , 125 KM.
Pewnie w przyszłym tygodniu po załatwieniu formalności do odbioru.
Sam jestem ciekaw bo to pierwszy Ford w firmie.
Co do modyfikacji to jestem raczej na tak.
Kto ewentualnie może to zrobić na terenie śląska ?
Kogo polecacie ?
ale pierdoły opowiadacie, zrobiłem ich dziesiątki, 95% nówki na gwarancji, bywały wielokrotnie na przeglądach i innych diagnozach, przy problemach z silnikami i nigdy, nikt nic nie zobaczył!!
bodziofila 10-11-2016, 17:32 tylko serwisant i pod nosem powiedzial:
kurka ale jedzie:one:
TuneFORCE 11-11-2016, 07:58 Moim zdaniem ten silnik 2.0 nie jest jakiś mega cichy, wczoraj był u nas Ford z tym silnikiem...na tą chwilę nie do ruszenia....
silnik 2.0 nie jest jakiś mega cichy, wczoraj był u nas Ford z tym silnikiem...na tą chwilę nie do ruszenia....
możesz zapodać VIN na PW ?
TuneFORCE 11-11-2016, 11:38 możesz zapodać VIN na PW ?
Nie zapisałem :570:
Nie zapisałem
sesji nie zrobiłeś ? jak zrobiłeś to i masz w katalogu sessions :one:
Desper82 09-12-2016, 19:32 Dużo jest roboty z samym zdjęciem kagańca w 2.2tdci?
Macie Panowie jakieś namiary na kogoś w W-wie kto ogarnął by to w rozsądnej cenie? Kolega jest żywo zainteresowany :-)
Dużo jest roboty z samym zdjęciem kagańca w 2.2tdci
o jakim kagańcu piszesz ? O zdjęciu obrotów silnika ? czy podniesieniu mocy ?
Jedno i drugie do ogarnięcia w 15 min
Pewnie chodzi o ogranicznik predkości.
Mi pomógł kolega Mayak:one: nie tylko z ogranicznikiem:619:
TuneFORCE 10-12-2016, 12:52 IMO ściąganie ogranicznika prędkości w tych autach jest bez sensu...ja w moim ustawiłem Vmax na 120km/h....przynajmniej mam pewność że pracownicy nie zajada silnika...
W Customie fabrycznie jest to ustawione na 160km/h...szybsza jazda takim ciężkim autem jest bez sensu...
To oczywiście moje zdanie :-)
Mam kilkanaście takich aut zrobionych bez ruszania SL, ewentualnie podniesiony do 180km/h....kilka aut ma już przeloty po 200k km, znam tez takie gdzie SL nie było i pracownicy zarżnęli motory po 150km/h .... oczywiście właściciel to co innego :-)
Ja sam sobie SL wyłączam jak wsiadam w Connecta
Desper82 11-12-2016, 11:33 o jakim kagańcu piszesz ? O zdjęciu obrotów silnika ? czy podniesieniu mocy ?
Jedno i drugie do ogarnięcia w 15 min
Chodzi o zdjęcie ogranicznika 164km/h (tyle można ustawić na tempomacie i do tej prędkości dociąga operując gazem).
Jest to dość niewygodne w porównaniu do tego w jaki sposób zorganizowane jest to w moim customie - tempomat max: 150km/h (co w/g GPS daje ok 142km/h, czyli idealnie na autostradę) przy obrotach równo 2,5krpm daje idealną prędkość przelotową dla silnika i idealne warunki do wypalania dpf przy spalaniu ok 10,5 - 11,0 l/100km - ALE, zawszę mogę na chwile wdepnąć i bez zamulania lewego pasa wyprzedzić szybko, bo po wciśnięciu gazu auto zbiera się żwawo do osiągnięcia 3tyś obr/min.
Jeździmy najmniejszymi i najlżejszymi customami z napędem na przód. Inwestowanie w tunning jest bez sensu: auta nie są nasze, nie są też firmy. Nie ma opcji wykupu po leasingu.
tomaszjan31 11-12-2016, 12:52 Co do modyfikacji to jestem raczej na tak.
Kto ewentualnie może to zrobić na terenie śląska ?
Kogo polecacie ?
Forumowy Tadeusz z katowic tedi_k
TuneFORCE 11-12-2016, 14:07 Dużo jest roboty z samym zdjęciem kagańca w 2.2tdci?
Macie Panowie jakieś namiary na kogoś w W-wie kto ogarnął by to w rozsądnej cenie? Kolega jest żywo zainteresowany :-)
Mam tam kogoś, poszło na PW
125KM
http://images84.fotosik.pl/248/d53efebeed14f314med.jpg (http://www.fotosik.pl/zdjecie/d53efebeed14f314)
100KM
http://images82.fotosik.pl/249/7452b21d5237f9e0med.jpg (http://www.fotosik.pl/zdjecie/7452b21d5237f9e0)
[QUOTE=heko;2714788]125KM
http://images84.fotosik.pl/248/d53efebeed14f314med.jpg (http://www.fotosik.pl/zdjecie/d53efebeed14f314)
Moj :-) Teraz mozna jezdzic..Wszystko pracuje tak jak trzeba, oparcie fotela tez..:razz:. Zastanawia mnie jedynie dlaczego w moim przypadku moment obrotowy skoczyl do 384Nm, natomiast Transit 100km z nastepnego wykresu ma 421Nm ?
sorki, źle ustawiona hamownia/przełożenia, moc i przyrost momentu są prawidłowe, tylko wysokość momentu zaniżona, jak będę przy hamowni, to poprawię
sorki, źle ustawiona hamownia/przełożenia, moc i przyrost momentu są prawidłowe, tylko wysokość momentu zaniżona, jak będę przy hamowni, to poprawię
OK. Czyli jaki jest prawidlowy moment obrotowy silnika w moim aucie po tuningu. ile Nm ?
kolejna nowa 125-ka :)
https://images82.fotosik.pl/304/d63d8c0c6028085bmed.jpg (http://www.fotosik.pl/zdjecie/d63d8c0c6028085b)
kolejna nowa 125-ka :)
https://images82.fotosik.pl/304/d63d8c0c6028085bmed.jpg (http://www.fotosik.pl/zdjecie/d63d8c0c6028085b)
Przejechałem tym samochodem po modyfikacji ponad 1000 km i pora na małe podsumowanie.
Heko zmieniłeś mi silnik ? ;-)
Zupełnie inny samochód, i nie jestem typem rajdowca. Ten samochód teraz nawet przy spokojnej jeździe po prostu wymiata. Wzorowa elastyczność, mniejsze spalanie.
Do niedawna chętnie zmieniałem dostawczaka na prywatną osobówkę, teraz to się zmieniło. Jeżeli nie jadę więcej niż w 3 osoby, jadę Transitem :-).
Czas na zmianę osobówki bo nie chce jechać ;-)
Wielkie dzięki Heko, i szczerze polecam Mod w szczególności jeżeli masz 100 lub 125 koników.
Lukasz2525 09-02-2017, 19:50 A co z nowymi silnikami ? Teraz zamiast 2.2 125/155 km zrobili 2.0 130/170 km . I taki mamy w nowym Transicie w pracy , 2.0 tdci 170 km , robiłeś je już ? Jak wychodzą ?
2.0 na razie i jeszcze pewnie długo, nie do zrobienia :(
TuneFORCE 10-02-2017, 07:54 A co z nowymi silnikami ? Teraz zamiast 2.2 125/155 km zrobili 2.0 130/170 km . I taki mamy w nowym Transicie w pracy , 2.0 tdci 170 km , robiłeś je już ? Jak wychodzą ?
Ze względu na zastosowanych w nich nowy układ wtryskowy i sterownik silnika, nie montowany na razie nigdzie indziej na tą chwile auta te są nie do ruszenia. Same pliki, które można sobie zassać z serwera Forda to pliki VBF nowego typu, których również na ta chwilę nie da się odkodować...siedzi już nad tym tematem kilku revers-engineer-ów ale trochę to potrwa.
2.2 125KM :)
https://images84.fotosik.pl/507/f5b7851a76a50194med.jpg (http://www.fotosik.pl/zdjecie/f5b7851a76a50194)
TuneFORCE 30-04-2017, 20:16 Transit Custom 2.2 100KM
https://images81.fotosik.pl/541/fbe77bc560f8508dgen.jpg
Seria na FB:
TuneFORCE 03-05-2017, 18:32 Transit 2.2 125KM
https://images82.fotosik.pl/546/d0d2177f549afea4gen.jpg (http://www.fotosik.pl/zdjecie/d0d2177f549afea4)
Seria na FB:
2.2 155KM :)
https://images84.fotosik.pl/609/ddaa1ffb56d91a56med.jpg (http://www.fotosik.pl/zdjecie/ddaa1ffb56d91a56)
2.2tdci 100KM
seria już trochę "draśnięta zębem czasu" ale udało się poprawić :)
https://images84.fotosik.pl/662/065857d0ae4544f7med.jpg (https://www.fotosik.pl/zdjecie/065857d0ae4544f7)
Kierownik po takim przyroście pewnie do tej pory nie pozbierał szczęki z podłogi :)
"draśnięta zębem czasu"
To jaki ma przebieg?
Lalamido 29-06-2017, 15:29 To jaki ma przebieg?
A to akurat mój :-)
Po ponad 2 latach przebieg 110 000 km..., używany codziennie (150 km), głównie miasto...
Powiem tak, jak zobaczyłem te 83KM to się prawie rozpłakałem. Nic dziwnego, że o jakimkolwiek wyprzedzaniu nie było mowy - nie było czym.
Po "transplantacji" HEKO jest....... :619: - i to dosłownie. Ale co się dziwić jak przyrost ponad 100%:diabelek:
Pierwsze wrażenia po 2 dniach.
Pedał gazu dosłownie reaguje na dotyk a wyprzedzanie to poezja. Oczywiście nie wytrzymałem i na autostradzie pogoniłem go trochę - zamknąłem licznik...
Jakaś Octavia chciała się mierzyć ze mną ale też odpuściła. Więc banan nie schodził mi z twarzy.
Córka podsumowała: "Tato, jest MOC!"
HEKO, dziękuje Ci bardzo
HEKO, dziękuje Ci bardzo, gdybyś był kobietą, bym Cię zgwałcił
*
...się aż przestraszyłem :D
prawie 100%
Ja bym zaryzykował, że ponad 100%.
Czy ktoś zrobil juz ze 100tys km po programie?
Saliwawa 02-09-2017, 17:32 A w Warszawie kto mi zrobi taki wynik w rozsądnej cenie Masters?
125-ka :)
https://images82.fotosik.pl/790/3c285dff1c607ffemed.jpg (https://www.fotosik.pl/zdjecie/3c285dff1c607ffe)
i jeszcze raz 2.2 125 :)
https://images81.fotosik.pl/802/216b84344c749481med.jpg (https://www.fotosik.pl/zdjecie/216b84344c749481)
TuneFORCE 25-09-2017, 19:00 Ja tak na marginesie dodam, że wszystkie transity 2.2 jak również nowe 2.0 programujemy przez OBD, bez wyciągania sterownika :619: co do tej pory nie było możliwe
i jeszcze raz :)
https://images82.fotosik.pl/836/854f209053d0884emed.jpg (https://www.fotosik.pl/zdjecie/854f209053d0884e)
A co mozna zrobic z customem 2017 170 koników?
nowe 2.0tdci dopiero w testach :)
Saliwawa 23-10-2017, 18:51 No to chwalę się moim https://images84.fotosik.pl/869/21968d9b3eb264c6med.jpg[/URL]
Bump: A to akurat mój :-)
Pierwsze wrażenia po 2 dniach.
Pedał gazu dosłownie reaguje na dotyk a wyprzedzanie to poezja. Oczywiście nie wytrzymałem i na autostradzie pogoniłem go trochę - zamknąłem licznik...
220 jechałeś ??
TuneFORCE 27-10-2017, 07:38 220 jechałeś ??
Ja nie ścigam kagańca klientom jeśli tego sami nie zaproponują ponieważ 170km/h takim załadowanym autem to chyba wystarczająca prędkość, żeby pracownicy nie zajechali silnika :D
A po co scigać kaganiec?
Ja mam customa dla siebie, wole jego niz vana, osóbówkami nie lubie jezdzic
Transit 2.2tdci 155KM
https://images82.fotosik.pl/923/c97d54a75c7cbe4amed.jpg (https://www.fotosik.pl/zdjecie/c97d54a75c7cbe4a)
Po 100tys przebiegu przyszedł czas na odmulenie . Na początek bez szaleństw. Efekt poniżej :
Ford Transit 2.2TDci 125 KM wersja L3H2
Rocznik 2016
Przebieg 102tys
http://i65.tinypic.com/33cvewz.jpg
Na wykresie można pokazać wszystko ale jak to się ma do rzeczywistych wrażeń z jazdy ?
Testy przeprowadzone tego samego dnia, przy takiej samej temperaturze, na tej samej drodze i w tym samym kierunku.
Auto puste, tylko kierowca. Każdy wynik uśredniony z 3 prób.
Na czerwono wynik po zmianie programu :
bieg 4
60 do 100 km/h - 12,5 s - 9,4 s
60 do 120 km/h - 21,5 s - 16,2 s
bieg 5
80 do 100 km/h - 10,1 s - 6,4 s
80 do 120 km/h - 21,9 s - 12,80 s
Zużycie długoterminowe w trybie mieszanym było 9,0 l/100km,
teraz po 1500 km jest 8.9 l/100km
Praktycznie w tej chwili ładunek 1000 kg jest nie wyczuwalny, można spokojnie wyprzedzać i nie puchnie pod górki.
Zdecydowanie dobrze wydane 1400 zł.
Jak ktoś się jeszcze zastanawia i denerwuje że ma problem z wyprzedzeniem tira na trasie to szukać dobrego tunera i jazda.
Polecam
lukas_ko 07-12-2017, 22:31 Wiecie co jest najgorsze że te silniki mają małą żywotność.
Dają się łatwo podkręcić ale niestety efektem tego jest szybsze zużycie i w efekcie końcowym dziura w tłoku :(
I to samo się tyczy 2.0 tdci (HDI PSA) ciekawe jak na tym tle wypadają silniki odwiecznego rywala Forda czyli Folkswagena???
Dlatego właśnie nie był robiony na 170 koni albo więcej.
Poprzednim modelem 2.4 Tdci 140KM zrobiłem bezusterkowo 390 tys. w 6 lat bez podkręcania tyle, że on był mimo wszystko dużo dynamiczniejszy.
lukas_ko 16-12-2017, 08:11 Byłem w serwisie Forda w Gorzowie Wlkp. I stoi Transit furgon rocznik 2015 jeszcze na fabrycznej gwarancji silnik 2.2 przebieg 41tys km!!! Diagnoza - dziura w tłoku.
Auto bez chipa. I czy to jest normalne???
TuneFORCE 20-12-2017, 07:50 Byłem w serwisie Forda w Gorzowie Wlkp. I stoi Transit furgon rocznik 2015 jeszcze na fabrycznej gwarancji silnik 2.2 przebieg 41tys km!!! Diagnoza - dziura w tłoku.
Auto bez chipa. I czy to jest normalne???
Dlatego lepiej robić chipa :619::619::619: jak ma paść to padnie...to samo jest w VW, czy innych markach...
2.2 155KM :)
https://images83.fotosik.pl/973/3753e4ea0d634276med.jpg (https://www.fotosik.pl/zdjecie/3753e4ea0d634276)
kalimex1 20-03-2018, 12:53 Dzień Dobry
Czytam z ciekawością o dostawczakach.. A czy w DUŻYM Transicie z roku 2005 i z silnikiem 2,4 TDCI da się coś podciągnąć? No niby nominalnie 137km nie mało ale gdyby praktycznie przybyło trochę monentu to np przy wyprzedzaniu nie zaszkodziło by nieprawdaż?
Pytanie. Ile można było by uzyskać z takiej jednostki?
kalimex1 22-03-2018, 19:10 Czyli jeśli wystąpi różnica to nie tak spektakularna jak w wypadkach przytaczanych powyżej. Zwłaszcza przy już lekko wyeksploatowanej jednostce. A czy mógłbym dowiedzieć się jakie są koszta takiej operacji? Jestem z Krakowa
nowe 2.2 to silnik seryjnie 155KM kastrowane na 125 i 100KM
w 2.4 różnica w jeździe po chipie jest znaczna :)
koszty na PW
custom westfalia 25-04-2018, 14:51 Witam, wszystkich
od około roku użytkuję Forda Custom w wersji Nugget Westfalia z silnikiem 2.2 tdci 2015. Nie mam możliwości sprawdzenia jak zachowuje się ten silnik w innym egzemplarzu. Denerwuje mnie klekot chyba klawiatury podczas przyśpieszania, szczególnie wkurzające jest to przy zimnym silniku. Druga sprawa, mega turbodziura, auto zaczyna żyć powyżej 2k rpm. Czy jest możliwość jakieś modyfikacji mapy co by auto zbierało się lepiej z niskich rpm. i żeby ten klekot nie był taki słyszalny?
na klekot nie poradzisz
na turbo dziurę i owszem :)
custom westfalia 25-04-2018, 15:53 Znaczy, jak klekocze to żyje?:one:. Modyfikowałem sterownik w Szczecinie, na wykresie jest niby ok, ale nie jestem zadowolony, nie ma tej łatwości jazdy jak bym to nazwał, trzeba przy ruszaniu myśleć i jak duszę na 3 biegu to mam wrażenie że coś nie tyra, zaczyna się bujać jak odpuszczę . Wkurzające jest to auto wakacyjne to powinno cieszyć, wklejam wykres z hamowni z zapytaniem czy jakoś można zrobić coś lepiej
po tym wykresie, ciężko, jest jakiś taki "okrągły" :D
trochę mały moment
custom westfalia 25-04-2018, 16:09 No i tak to jest jak się mieszka na zadupiu :razz:. Najchętniej bym zrobił na nowo u ludzi co się znają, a ci co się znają daleko od zachodnich rubieży RP
Do Poznania nie masz tak daleko i całkiem dobra droga.
Ludzie dalej jeżdżą, żeby mieć dobrze zrobione.
3x byłem u heko a mam 400km...w jedną stronę ;)
Sent from my HUAWEI VNS-L21 using Tapatalk
TuneFORCE 27-04-2018, 23:59 No i tak to jest jak się mieszka na zadupiu :razz:. Najchętniej bym zrobił na nowo u ludzi co się znają, a ci co się znają daleko od zachodnich rubieży RP
Do Poznania masz rzut beretem :619::one:
Witam, wszystkich
od około roku użytkuję Forda Custom w wersji Nugget Westfalia z silnikiem 2.2 tdci 2015. Nie mam możliwości sprawdzenia jak zachowuje się ten silnik w innym egzemplarzu. Denerwuje mnie klekot chyba klawiatury podczas przyśpieszania, szczególnie wkurzające jest to przy zimnym silniku. Druga sprawa, mega turbodziura, auto zaczyna żyć powyżej 2k rpm. Czy jest możliwość jakieś modyfikacji mapy co by auto zbierało się lepiej z niskich rpm. i żeby ten klekot nie był taki słyszalny?
Jak Ci się jeździ z tym namiotem na dachu?
Widuje Twoje auto regularnie na mieście :)
Lalamido 16-07-2018, 14:20 Witam
Czy ktoś z Was miał problem ze skasowaniem komunikatu o wymianie oleju po "przeszczepie" Forda?
Kombinacje znam (wujek google), olej wymieniany 8 tys., temu...
Niby się pojawia informacja "oil service complete" ale mimo tego komunikat olejowy nie znika...:(
Ford po ingerencji HEKO działa bez problemu (przejechane ponad 60 tys.), wyprzedzanie to bajka, a miny niektórych kierowców przy ściganiu się na światłach - BEZCENNE :razz:
TuneFORCE 17-07-2018, 11:18 Po prostu DPF się mocniej zapycha/regeneruje. Komunikat resetujesz pedałami :)
Lalamido 18-07-2018, 08:08 Po prostu DPF się mocniej zapycha/regeneruje. Komunikat resetujesz pedałami :)
Wiem jak się kasuje komunikat, ale właśnie to nie działa :<
Wysłałem Ci mail'a na Tuneforce...
Pozdrawiam
marcinpondo 29-12-2018, 23:05 Witam wszystkich na forum. Szukam czegoś do poprawienia mojego Custom-a 125KM.
Mało widzę opinii użytkowników tuning Box-ów, raczej tylko tych lepszej jakości mam na myśli. ProRacing ma same pozytywne opinie, myśle o tym:
http://allegro.pl/ShowItem2.php?item=7256748746
Chciał bym mu dodać mocy do 150KM minimum, by pomoc w wyprzedzaniu, czasem tez ciągnę przyczepkę kempingową 1300kg. Oszczednosc na paliwie jest mile widziana, bo głównie jeżdżę autostradami. Zarazem, autem planuje jeździć dłuższe lata, nie chciał bym ryzykować zbyt agresywnej ingerencji w silnik. Nie chce go sprzedawać za pare lat, a raczej w niego zainwestować jako auto rodzinne.
Oraz drugie pytanie, czy można zrobić Chip-a z 125KM do np: 150KM i zarazem zoptymalizować bardziej zużycie paliwa? Czy taka modyfikacja jest mniejszym obciążeniem silnika w długim terminie, niż standardowe podkręcanie do 180KM o jakim piszecie? (Nie wożę ciezkich ładunków, wiec taka moc nie jest tak kluczowa, a wole oszczędzić silnik.
Z góry dzięki wszystkim za pomoc,
Marcin
Chciał bym mu dodać mocy do 150KM minimum
no to wgra się softa na 150PS . Daj VIN na PW to poparzę co i jak :P
TuneFORCE 02-01-2019, 09:47 Witam wszystkich na forum. Szukam czegoś do poprawienia mojego Custom-a 125KM.
Mało widzę opinii użytkowników tuning Box-ów, raczej tylko tych lepszej jakości mam na myśli. ProRacing ma same pozytywne opinie, myśle o tym:
http://allegro.pl/ShowItem2.php?item=7256748746
Chciał bym mu dodać mocy do 150KM minimum, by pomoc w wyprzedzaniu, czasem tez ciągnę przyczepkę kempingową 1300kg. Oszczednosc na paliwie jest mile widziana, bo głównie jeżdżę autostradami. Zarazem, autem planuje jeździć dłuższe lata, nie chciał bym ryzykować zbyt agresywnej ingerencji w silnik. Nie chce go sprzedawać za pare lat, a raczej w niego zainwestować jako auto rodzinne.
Oraz drugie pytanie, czy można zrobić Chip-a z 125KM do np: 150KM i zarazem zoptymalizować bardziej zużycie paliwa? Czy taka modyfikacja jest mniejszym obciążeniem silnika w długim terminie, niż standardowe podkręcanie do 180KM o jakim piszecie? (Nie wożę ciezkich ładunków, wiec taka moc nie jest tak kluczowa, a wole oszczędzić silnik.
Z góry dzięki wszystkim za pomoc,
Marcin
Bez sensu zakładać BOXa, dobry mod i masz 170-180KM, jest tudo bardziej bezpieczne dla tego silnika niż jakieś dokładane ustrojstwa.
tomaszjan31 02-01-2019, 11:00 Szukam czegoś do poprawienia mojego Custom-a 125KM.
Jeżeli kolega przewiduje pojeździć tym wygodnym busikiem dłużej to radze więcej poczytać o wrażliwości tego motoru, z którego ja akurat jestem bardzo zadowolony.
Ja jednak nie zdecydowałem sie na chipa.
Przeczytaj prosze siódmy post dotyczący Twojej budy:
https://forum.fordclubpolska.org/showthread.php?t=231156
hmmm, ale jaka wrażliwość?
przez ostatnie 6 lat zrobiłem ich na ok. 180KM pewnie z 80 sztuk i świetnie sobie radzą :)
TuneFORCE 02-01-2019, 13:19 Jeżeli kolega przewiduje pojeździć tym wygodnym busikiem dłużej to radze więcej poczytać o wrażliwości tego motoru, z którego ja akurat jestem bardzo zadowolony.
Ja jednak nie zdecydowałem sie na chipa.
Przeczytaj prosze siódmy post dotyczący Twojej budy:
https://forum.fordclubpolska.org/showthread.php?t=231156
Jak to mówią...jak ma walnąc to walnie nawet na serii :)
Witam,
Zastanawiam sie nad kupnem Tourneo Custom (roczniki 2015-2016), tylko mam dylemat który silnik brać.
Przeczytałem cały wątek, wiem że silnik 2.0 ecoblue 170 KM był w testach. Istnieje możliwość ingeręcji w niego? :) Ktoś posiada jakieś informację/doświadczenia ile sie udało uzyskać?
Przy okazji zapytam który silnik polecacie 2.2 czy 2.0 ecoblue?
wystarczy przeczytać na forum :P
https://forum.fordclubpolska.org/showthread.php?t=281930
2.2 155KM
https://images89.fotosik.pl/146/d2ca987fd364f3f0med.jpg (https://www.fotosik.pl/zdjecie/d2ca987fd364f3f0)
2.2 125KM
https://images89.fotosik.pl/146/d2ca987fd364f3f0med.jpg (https://www.fotosik.pl/zdjecie/d2ca987fd364f3f0)
dario6273 24-03-2019, 11:54 Ładny moment:D mojemu by się przydał koks8)
Witam
Jestem tutaj na forum nowy
Posiadam customa z 2014r silnik 2.2 125km i chcialbym zrobic mod na ok 170 km. Samochod ma przebieg nieapelna 250tys km gdzie w malopolskim zrobie cos takiego i jaki jest koszt i czas realizacji. Da sie to zrobic na "poczekaniu"?
tomaszjan31 30-05-2019, 20:25 Rozejrzyj sie dokładnie kilka postów wyżej, to nie boli:diabel2:
coś dla przypomnienia :)
https://images91.fotosik.pl/315/b6b459514216f938med.jpg (https://www.fotosik.pl/zdjecie/b6b459514216f938)
Witam serdecznie.
Mam pytanie, jak wływa takie podniesienie mocy w tych silnikach (Custom 2015r 2.2TDCI) na częstotliwość wypalania DPF? Jest lepiej, gorzej, czy może bez zmian?
w tych silnikach dpf dopala się co chwilę, w mieście, na postoju itp. :)
większych różnic niema :)
w tych silnikach dpf dopala się co chwilę, w mieście, na postoju itp. :)
większych różnic niema :)
Dzięki Grzegorzu
Turneo Customa mam od niedawna, jak narazie wychodzi mi że wypalanie DPF odpala się co około 300km.
Trochę pojeżdże i jak będzie mi brakowało mocy, to się odezwę do Ciebie
PS. Mój stary Galaxy po robocie u Ciebie 4 lata temu, śmiga aż miło :)
Kto w lubelskim może zrobić upgrade do 150km?
|
|