Zobacz pełną wersję : Usuwanie filtra cząstek stałych DPF gdzie ?
Witam,
czy ktos z Was wie gdzie fachowo w Łodzi lub okolicach usuwają filtr cząstej stałych DPF ? Mam już serdecznie dosyć tego elementu. Posiadam Ford Focus Mk2 1.6 TDCI 109km kombi 2007r.
Z góry dzięki za pomoc
Marek2014 29-10-2014, 22:46 Witam gdzie w okolicach Sosnowca mogę prawidłowo usunąć DPF?
Macie jakieś sprawdzone warsztaty
Witam,
czy ktos z Was wie gdzie fachowo w Łodzi lub okolicach usuwają filtr cząstej stałych DPF ? Mam już serdecznie dosyć tego elementu.
Z góry dzięki za pomoc
http://www.chiptuning-lodz.pl/kontakt.html
Podjedz na ŁÓDŻ - Helenówek ul. Zgierska nr. 275 tuż przy lesie chełmskim w kierunku Zgierza (to granica miedzy ŁÓDZ / ZGIERZ . koleś usuwa i daje gwarancję .
radex1978 02-11-2014, 18:41 Gościu ogarnięty (z BMW Klubu), ale ceny najwyższe z całej aglomeracji...
Też obecnie szukam firmy do wycięcia DPF i EGR...
ale ceny najwyższe z całej aglomeracji...
wysokie ma ceny?...
to chyba nie wiesz ile żądają sobie ci którzy są na naszym forum .:lol:
motorek26 02-11-2014, 21:01 to chyba nie wiesz ile żądają sobie ci którzy są na naszym forum .a kto z naszego forum usuwa :?: dpf-a w łodzi i okolicach:?:
bartoszek 03-11-2014, 06:42 Taki jeden gdzieś w okolicach telefonicznej, nie pamiętam adresu :)
radex1978 03-11-2014, 09:57 Na Zgierskiej chcą 1600 zł. Kiedyś byli rozsądni cenowo, ale w tej chwili...
Gdyby samochód nadawał się do jazdy, to pojechałbym do Heko...
To dziwne ........ ja usłyszałem duuużo mniej.
Ale cóż ... spróbuj w Pabianicach , lub na Szczecińskiej tutaj .http://www.fap-dpf.lubi.info/usuwanie-ecu.html
Jeśli dobrze pamiętam ktoś z naszego forum tam usuwał DPFa
...ja póki co zbieram kaskę na usunięcie tego dziadostwa, a zrobię to napewno w V-tech tuning w Łowiczu.
krzy1125 05-11-2014, 20:05 usuwałem na szczecińskiej serwis 4X4 bodajże, zaraz obok hurtowni Delkor, usuwają tak, że nic nie widać i wgrywają nowy soft, cena z tego co się orientowałem to przyzwoita,
To podeślij na priva ile.
radex1978 18-11-2014, 23:11 dzwoniłem na szczecińską i powiedzieli, że mondeo mk4 się nie podejmują...
czytałem i dzwoniłem dużo po okolicach Łodzi, V-tech w Łowiczu sprawiał najlepsze wrażenie przez telefon, jest pewny siebie co do tej operacji.
JacaTouran 26-11-2014, 22:07 czytałem i dzwoniłem dużo po okolicach Łodzi, V-tech w Łowiczu sprawiał najlepsze wrażenie przez telefon, jest pewny siebie co do tej operacji.
Bez problemu zrobię poprawnie takie mk4, na usługę dajemy 2 lata gwarancji.
Pozdrawiam i zapraszam
Jacek
Vtech Łowicz
Tel509963064
radex1978 28-11-2014, 19:35 Ja właśnie wyciąłem DPF-a i EGR + chip w Łodzi na Aleksandrowskiej (allcars).
Na razie bez problemu, cenowo ok.
bartoszek 29-11-2014, 08:57 A usunęli ci z całego programu DPF< czy wsadzili emulację jego obecności? BO jak emulację, to i tak co jakiś czas będzie próbował się dopalić....
maciek8791 29-11-2014, 10:51 Ja właśnie wyciąłem DPF-a i EGR + chip w Łodzi na Aleksandrowskiej (allcars).
Na razie bez problemu, cenowo ok.
Wiem że są powody dla usuwania dpf ale co jak wprowadzą dyrektywę na stacji kontroli pojazdu żeby sprawdzać czy nie został usunięty DPF?
Nie lepiej dać dpf do mycia. Stosują takie agresywne preparaty do mycia kominków, widziałem dpf po takiej kuracji I wyglądał jak nówka sztuka.
pozdrawiam Maciek
JacaTouran 29-11-2014, 12:45 ...ja póki co zbieram kaskę na usunięcie tego dziadostwa, a zrobię to napewno w V-tech tuning w Łowiczu.
Przyjedz do końca roku. Jest u nas promocja -20% od cen wyjsciowych.
radex1978 29-11-2014, 20:00 Witam,
mam całkowicie usunięty bez żadnych emulatorów.
U mnie DPF był całkowicie dead i miałem silnik w trybie awaryjnym. Dlatego wątpię, aby mycie pomogło. Był czyszczony i pomagało na krótko.
A z tymi stacjami to nie żartujcie... Prędzej mi kaktus na ręce wyrośnie...
JacaTouran 29-11-2014, 20:44 Wiem że są powody dla usuwania dpf ale co jak wprowadzą dyrektywę na stacji kontroli pojazdu żeby sprawdzać czy nie został usunięty DPF?
Nie lepiej dać dpf do mycia. Stosują takie agresywne preparaty do mycia kominków, widziałem dpf po takiej kuracji I wyglądał jak nówka sztuka.
pozdrawiam Maciek
wymyc to można zęby.
Dpf się wymienia lub usuwa. To jedyne załatwienie problemu.
Bump:
maciek8791 29-11-2014, 22:17 wymyc to można zęby.
Dpf się wymienia lub usuwa. To jedyne załatwienie problemu.
Bump:
To jedyne załatwienie problemu dla tych co robią kasę na usuwaniu. Przykro to czytać więdząc, że skoro w tym siedzisz to doskonale wiesz że warsztaty stosują też rozwiązanie z myciem dpf. No ale cóż - kasa to kasa.
co Ty bredzisz człowieku, nawet nie wiesz ile potrafili przejść właściciele aut, mycia, regeneracje itd. niech się wypowiedzą...choć po usunięciu, już pewnie na forum nie zaglądają, bo nie mają więcej problemów
osobiście wymyłem, zregenerowałem dziesiątki filtrów...połowa z tego wróciła po 1...3...6 mies. na powtórkę/reklamację...w końcu usunięcie
filtry nie zapychają się tak po prostu, ze starości, jest wiele czynników, które na to wpływają, są sytuacje w których ich sprawne działanie jest prawie nie możliwe
...ale co ja się będę tłumaczył, nikogo nie namawiam na siłę, na chipa zawsze, na dpf wtedy, gdy nie można sobie z nim poradzić
Twój Smax z 2012 nie będzie miał takich problemów, system filtra jest zmieniony i prawie bezawaryjny :)
JacaTouran 30-11-2014, 11:28 To jedyne załatwienie problemu dla tych co robią kasę na usuwaniu. Przykro to czytać więdząc, że skoro w tym siedzisz to doskonale wiesz że warsztaty stosują też rozwiązanie z myciem dpf. No ale cóż - kasa to kasa.
Może tak Ci wytłumaczę :), przeżyj to sam.....
pozdr
aTyNieee 02-12-2014, 15:23 To jedyne załatwienie problemu dla tych co robią kasę na usuwaniu. Przykro to czytać więdząc, że skoro w tym siedzisz to doskonale wiesz że warsztaty stosują też rozwiązanie z myciem dpf. No ale cóż - kasa to kasa.
Piszę z autopsji w związku ze swoim samochodem. Focus II 1.6tdci 109km. Sam czyściłem filtr mechanicznie. Dbam o szczegóły, dlatego myślę, że zrobiłem to dobrze. Po wszystkim wypaliłem filtr. Dało efekt na kilka tyg. Na dniach usuwam dpf'a, bo samochód ciągnie ponad 2x więcej ropki, niż powinien, a i bez kompa nie jestem w stanie nigdzie się ruszyć, bo jak focus muła złapie, to nie da się nim w ogóle poruszać. Najłatwiej oceniać. Oczywiście można tak robić, ale wypadałoby zgłębić co najmniej podstawową wiedzę w danym temacie.
Rafał A.(antek) 10-12-2014, 00:16 Myłem czyściłem, itp. Sorry jak koledzy doświadczeni pisali - pomaga na b.krótko. Szkoda kasy i roboty, a i ceny usunięcia są już przystępne. Obecnie wg mnie jedynie wyciachanie tego. Szczególnie ze :
a) często warunki w jakich używamy aut nie dają szans na ich poprawne działanie
b) same auta po przebiegach xxx xxx km + EGRy szmery bajery oleje z turbiny itd i i tak się zapcha i tak.
Czy to prawda, że jeśli pojedziemy zagranicę, np. Niemcy i zatrzyma Nas policja to może doczepić się, że nie ma DPF? Pytam, ponieważ słyszałem, że auto może trafić na złomowisko.
JacaTouran 24-12-2014, 12:34 Ale masz fantazję ;).
Ale masz fantazję ;).
Może i mam ale pytam jedynie, czy może coś takiego nastąpić?
JacaTouran 24-12-2014, 21:55 To tak jak byś pytał żony kiedy urodzi dziecko a ona jeszcze w ciąży nie jest.
U nas w kraju wszystko jest możliwe. Jednak z tym złomem to z lekka przesada i to gruba aaa.
To tak jak byś pytał żony kiedy urodzi dziecko a ona jeszcze w ciąży nie jest.
U nas w kraju wszystko jest możliwe. Jednak z tym złomem to z lekka przesada i to gruba aaa.
Rozumiem. Rozważam usunięcie tego DPF dlatego pytam aby później nie być jeszcze bardziej zdziwiony.
motorek26 26-12-2014, 10:43 A mieszkasz na stałe w niemczech czy tylko jeździsz tam sporadycznie
bo jeżeli tam mieszkasz i auto zarejestrowane masz tam to nie proponuje nie przejdzie ci przeglądu tam
heja,
usunąłem FAP-a w moim C_maxie 2007r. z miesiac temu w TC-PERFORMANCE,
ogólnie DPF-y usuwają,
na razie wszystko ok,
pozdrówka
bartoszek 24-04-2015, 13:17 ogólnie DPF-y usuwają
A zostawili ci tabelę błędów? Oszukali sterownik czy napisali program od nowa? Załącz ci się wypalanie DFP`a, przybywa oleju - sprawdzałeś?
janek001 24-04-2015, 15:01 a skąd on może wiedzieć , jakby wiedział to by sam sobie zrobił
Napisz ile ci policzyli za taka usługę bo słyszałem że za drogo się cenią .
JacaTouran 26-04-2015, 22:16 Z Łodzi do Łowicza daleko nie jest :) my usuwamy za 800zl i dajemy gwarancję na piśmie :), a i wirusa zrobimy za niwielka dopłata.
Maddragon 28-04-2015, 06:52 miro12
Każdy zakład który usuwa DPF-y czy katalizatory powie Ci:
"Panie co Pan się martwisz na zapas".
Prawda jest jedna, to Ty jesteś właścicielem auta i sam sobie musisz odpowiedzieć na pytanie: a co jeśli?
Oczywiście zawsze możesz twierdzić, że taki kupiłeś.
Natomiast musisz też wiedzieć, że z niemiecką, skandynawską i francuską policją nie podyskutujesz na ten temat.
A zostawili ci tabelę błędów? Oszukali sterownik czy napisali program od nowa? Załącz ci się wypalanie DFP`a, przybywa oleju - sprawdzałeś?
no niestety muszę rozczarować ignorancją:P
tabeli błędów mi nie zostawili,ale wiem jakie się pojawiały przed i zamierzam sprawdzić we własnym zakresie, z oględnej rozmowy zrozumiałem, że wprowadzili jakieś poprawki do programu, jeżeli będę chciał po jakichś modyfikacjach programu (np.upgrade programu - 260zł warunek konieczny przy wizycie w ASO) to z powrotem przywracają poprzednią wersję za 100zł,
jeżeli chodzi o proces wypalania nawet nie wiem jak to wyglądało, może dlatego, że to FAP, który wydaje mi się, że działa trochę inaczej, po prostu w pewnym momencie zapaliła mi się kontrolka "z silnikiem" i w tabeli błędów komunikat o wyczerpanym płynie,
na razie nie stwierdziłem zmian w ilości oleju, choć jeżeli nie odbywa się to szybko to będę musiał jeszcze poczekać,
koszt 1200zł
Witam.
Czy ktoś usuwał DPF w firmie NISES ze Zgierza?
Potrzebuje info "na biegu"...prosze!
kruciak2 23-07-2015, 09:14 Zna ktoś dobrego Chirurga którzy zmodyfikują soft w okolicach Lipna Kujawsko Pomorskie.
Podbijam.
Czy ktoś w Łodzi usuwał dpf? Jakieś doświadczenia? Gdzie warto a gdzie nie?
Pozdrawiam
witam, panowie mnie od 2 miechów dopala DPF co 250-300 km, wcześniej co 700 km, zaniepokoiło mnie to, podjechałem do Mariusza-speca pod IDS, żadnych błędów, filtr w miare dobrej kondycji a wypala zbyt często, czy macie jakieś pomysły, w sierpniu jade w daleka trasę i nie chciałbym walczyć z tym chwastem(DPF) miałem go wypruć ale strasztymi nowymi normami, poza tym skoro wg IDS filtr jest OK to po co go wyrywać, macie jakiś pomysł , co robić?
W niedzile miałem trase do Dortmundu 2 tys km zrobione przegoniłem dziada, a on jak zwykle co 250 km dopala, o co kaman?
Witaj!
Coś z tymi filtrami jest nie tak. U mnie co już gdzieś opisywałem walnęła turbo rura co dało kopcenie i filtr się zabił. Wypalanie początkowo co 200 - 300 a na koniec codziennie po każdej jeździe :/
Na komputerze filtr niby był ok (nie wiem jak komp to ocenia, może wypalanie zeruje?). Na chińskim kompie pokazało tylko spore wypełnienie.
Zdecydowałem się za wypalanie w piecu, bo mechanik, który opiekuje się moim autkiem powiedział, że innego zabiegu nie podejmie.
Filtr wyjęli i wysłali. Podobno wypalił się dopiero za 4 razem i był mocno zabity. Po 2gim razie szukali mi już zamiennika :) Ostatecznie się udało. Zapłaciłem około tysiaka z rurą i jej wymianą.
Wypalanie ustało, tzn nie zarejestrowałem od tamtego czasu. Na usługę jest chyba 2 letnia gwarancja.
Warsztat u Kamila na ul. Bednarskiej, tel. mogę dać na priv. Tylko uwaga bo terminy ma zawsze odległe :/
...sam już nie wiem co mam robić, za tydzień czeka mnie trasa do Bułgarii, chiałem wyrwac chwasta ale wszyscy twierdza , że to kwestia miesięcy do wprowadzenia kontroli, z drugiej strony chciałem być ekologiczny, dlatego podjechałem do Mariusz na IDS, niby wszystko OK, spalanie w normie, brak błędów a dopala jak głupi co 250km. Oby nie rozkraczył się w trasie bo się rozpłaczę.
juri2069 01-08-2016, 10:34 od 2 miechów dopala DPF co 250-300 km
Jeśli śledzisz temat o DPFie to na pewno wiesz , że jednym wypala co 150 , innym co 300 a jeszcze innym co 800 jak i 1000 km.
U mnie na poczatku wypalał co 800 , później kilka razy co 150 ( gdy 2 krotnie musiałem wyłączyć silnik podczas wypalania ) , później co 300 , później ze 2 razy po 800 i teraz od roku praktycznie co 300 km.
Zrobiłem już prawie 50 kkm i wszystko gra.
Może nie warto się przejmować? Każdy filtr i auto jest inne
bartazzz 01-08-2016, 10:44 Szukałem filtrów dpf na podmianke i znalazłem nowe za 940 do 2.0 tdci z dwuletnia gwarancja więc wycinanie na dzień dzisiejszy nie ma sensu skoro mają to docelowo sprawdzac
Wysłane z mojego Mi-4c przy użyciu Tapatalka
juri2069 01-08-2016, 10:47 940 do 2.0 tdci z dwuletnia gwarancja więc wycinanie na dzień dzisiejszy nie ma sensu skoro mają to docelowo sprawdzac
Tym bardziej , że za wycinanie biorą ponoć więcej :)
bartazzz 01-08-2016, 11:15 Niby też się chwalą że dłużej wytrzymuje bo ma zmodernizowany wkład. Jak mi się mój zapcha do końca to będę miał Indii informacje z pierwszej ręki
Wysłane z mojego Mi-4c przy użyciu Tapatalka
U mnie już po ptokach, bo za tydzień wyjeżdżam i zbyt późno na dywagacje, mam przykre doświadczenia z wyjazdu sprzed dwóch lat(Rumunia) z DPF i przysiągłem sobie że wyrwę chwasta i tak przejeździłem aż do dziś. Najlepiej byłoby wstawić strumienicę+oprogramowanie i DPF zachować( w garażu) , jak wejdą przepisy to wtedy wstawić ten co jest z powrotem, bo jak przepisy wejdą to pójdą filtry o 100 % w górę jak znam życie.
Wczoraj jechałem ze ZGIERZA do PODDĘBIC ok.godz. 12.00 i przedemną jechał jakiś srebrny S-max z ciemna tylna szybą na blachach EL.czyli łódzkich .ale kopcił ..... że normalnie za sobą robił zasłonę dymną ze sadzy .
Jesli po wycieciu ma tak być ... to bedą się sypały niezłe mandaty i powroty na laecie .
juri2069 01-08-2016, 21:41 Bo po wycięciu kopci.....Ale tych samochodów , które fabrycznie nie mają dpfa się nie czepią.
Stare PKSy a już nie wspomnę o wojskowych perełkach , tak kopcą , że świata nie widać
bartazzz 01-08-2016, 21:44 Tyle że do starych chcą dać podatek
Wysłane z mojego Mi-4c przy użyciu Tapatalka
Wczoraj jechałem ze ZGIERZA do PODDĘBIC ok.godz. 12.00 i przedemną jechał jakiś srebrny S-max z ciemna tylna szybą na blachach EL.czyli łódzkich .ale kopcił ..... że normalnie za sobą robił zasłonę dymną ze sadzy .
Jesli po wycieciu ma tak być ... to bedą się sypały niezłe mandaty i powroty na laecie .
no hej, a skąd wiesz że ten kopcący był po wycięciu?................może DPF niedomagał i kopcił, jeśli kondycja silnika, ukł. wtryskowego itd jest OK- nie będzie kopcił. Jeździłem wieloma dieslami i wiem co mówię, mało tego, DPF uniemożliwia nam stosowanie,,monitoringu organoleptycznego" . Każdy silnik, jeśli coś niedomaga posyła do wydechu niezdrowe zapachy, wprawiony kierowca wie czy zapach jest z niespalonego oleju silnikowego czy parafiny (diesle), DPF nam to uniemożliwia, o lejącym np wtrysku dowiemy się dopiero jak nam dziurę w tłoku wypierdzieli ale nie z wydechu bo mr DPF wszystko wyłapie......... DPF to zło i nie warto o tym dyskutować, bo nie ma o czym.
Robert Luzeńczyk 16-10-2016, 21:28 Jak masz wtryski piezoelektryczne to DPF nie powinien się zapychać chyba że leją(realizacja pięciu wtrysków na jeden cykl pracy w tym w fazie wydechu). Moim zdaniem usunięcie DPF to mocna ingerencja w oprogramowanie w dłuższym czasie powoduje problemy z sterownikiem(zaprogramowanie algorytmy dopalania sadzy) które mogą ujawniają się późniejszym czasie. Skutek tego to rosnący poziom oleju rozrzedzanie oleju silnikowego. Zasada przy każdej wymianie oleju czyścić egr wtryski wraz z wymiana filtra paliwa(odpowietrzanie), przepustnice, turbo.
Bump: Witam
Obecnie radiowozy są wyposażone w analizatory spalin i przy rutynowej kontroli sprawdzają miernikiem skład spalin, w TVN lun TV$ był już nie jeden raz taki program.
motorek26 16-10-2016, 21:48 Moim zdaniem usunięcie DPF to mocna ingerencja w oprogramowanie w dłuższym czasie powoduje problemy z sterownikiemwszystko zależy jak to kto robi bo jeżeli prawidłowo napiszą program to nie ma problemu ale jezeli pousuwają tabele błędów to wtedy są problemy
Jak masz wtryski piezoelektryczne to DPF nie powinien się zapychać chyba że leją(realizacja pięciu wtrysków na jeden cykl pracy w tym w fazie wydechu). Moim zdaniem usunięcie DPF to mocna ingerencja w oprogramowanie w dłuższym czasie powoduje problemy z sterownikiem(zaprogramowanie algorytmy dopalania sadzy) które mogą ujawniają się późniejszym czasie
co Ty za pierdoły opowiadasz??
wszystkie fordy od 2006-2007r są na piezoelektrykach, a powodów zapychania dpf, poza wtryskami jest znacznie więcej
to samo tyczy się oprogramowania, zrobiłem ich z 200 i nie ma najmniejszych problemów i to co najmniej o 5 lat :P
...a z tabeli błędów można co najwyżej usunąć czujnik temp. dpf i czujnika różnicy ciśnień :)
ciekawostka
co forum/marka auta, ten sam "adam" albo usuwał dpf w tej firmie, albo robił chipa i wszędzie jako pierwszy post...co to może oznaczać? :D :P
AnonimowyAlkoholik 25-05-2018, 17:18 Że mieli jednego klienta? :D
Jak robi dobrze i taniej to dlaczego miałby sie nie polecać na forum . Przecież to zdrowa konkurencja nie monopol na usługę , podobnie przecież jest z KONWERS PLUS tez jest wielu i to dobrze że nikt nie ma wyłączności .
Lukasz2525 25-05-2018, 17:22 Jak już trafiłem na temat, też mam problem z dpf'em i dwa pytania w związku z tym. Po pierwsze gdzie we Wrocławiu (nie wiem czy usunięcie, wyłączenie czy naprawa, wymiana jakiegoś czujnika, wiem że cały czas próbuje wypalać i żłopie paliwo), a po drugie czy to nie dymi później bez filtra ? Mama ma 1,6 tdci po wycięciu i czarna ściana za nim zostaje jak się depnie.
AnonimowyAlkoholik 25-05-2018, 18:15 Piszesz w klubowej strefie łódzkiej- o Wrocław zapytaj w dolnośląskiej
co forum/marka auta, ten sam "adam" albo usuwał dpf w tej firmie, albo robił chipa i wszędzie jako pierwszy post...co to może oznaczać?
To może oznaczać tylko to że kolega się z nami pożegnał :D
|
|