Zobacz pełną wersję : Kupno Forda Scorpio
Witajcie,
jestem nowa na forum, pozwoliłam sobie dodać nowy temat, ze względu na to, że podobne znałam sprzed dwóch trzech lat. Do rzeczy:
zastanawiam się nad kupnem tego Skorpiona
http://olx.pl/oferta/sprzedam-ford-scorpio-2-0-b-g-sekwencja-CID5-ID85Q2r.html#97690c669e
wizualnie jak dla mnie - jest piękny :-)
podoba mi się też jego silnik - jest moc :-)
poza tym jestem zielona w zakupie auta i będę bardzo wdzięczna za jakieś wskazówki z Waszej strony i co w ogóle myślicie o tej konkretnej ofercie?
Mam niski budżet, szukam auta do 3000 zł w miarę dobrym stanie
Dzięki pozdrawiam
Przy tak tanim aucie to zobaczyć czy nie zgnity, podjechać na stację diagnostyczną niech diagnosta rzuci okiem czy przegląd przejdzie i brać. Wiele nie ryzykujesz. Osobiście szukając auta do 3000 bym kupił jakiegoś golfa 2-3. Tanie części jak nie bity to nie rdzewieje. Każdy kowal naprawi. Limuzyna wyższej klasy za 2000 zł z gazem może oznaczać kłopoty.
Próg pod przednimi drzwiami pasażera jakoś już chyba uległ biodegradacji
Osobiście szukając auta do 3000 bym kupił jakiegoś golfa 2-3. W tej cenie nawet zdrowego golfa nie kupisz, a części do scorpio nie leżą na górnej półce cenowej. Mam wątpliwości jedynie co do przebiegu, bo deklarowane 190 tyś, to dystans dla 4-5 latków.
Dzięki za Wasze odpowiedzi.
tamtego skorpiona już nie ma :-(
a co Wy na to?
http://olx.pl/oferta/ford-scorpio-2-0-gaz-96r-bardzo-wygodny-10l-lpg-100km-CID5-ID83QCl.html#d6bd9676e9
albo na to? :-)
http://olx.pl/oferta/ford-mondeo-mk2-bezwypadkowy-ghia-klimatronik-alufelgi-CID5-ID81bIZ.html
ten jest sprowadzony... nie wiem czy wierzyć w to co jest o nim napisane :-)
piters619 06-12-2014, 21:57 Moim zdaniem szukałbym bardziej mondeo niż scorpiona, bo: po 1. więcej części na rynku używanych, 2. scorpio miały złą sławę z powodu problemów z elektryką( kolega miał i narzekał).