Witam
Ma ktoś dostęp do serwisówki i może mi powiedzieć z jakim momentem dokręcać te śruby by nie uszkodzić przewodu i podkładek ?
Witam
O jakiej śrubie mowa.
pozdrawiam
Pitol321
11-01-2015, 15:50
Chodzi o dolną śrubę Banjo z sitkiem wchodzącą w blok silnika, a jest ona częścią rurki obiegu smarowania olejem turbiny.
Górna śruba Banjo bez sitka widoczna jest razem z rurką smarowania na górze turbiny po zdjęciu plastikowej pokrywy silnika (zdjęcie w załączniku).
Te którymi montuje się zasilanie turbosprężarki.
Zaznaczyłem w załączniku
siłą 30Nm
thx
górną i dolną tak samo ?
bede własnie wymianial przewód. bo mi mechanik tak dokręcił ze zrobił sie przeciek :(
tak obydwie , daj nowe podkładki żeby nie robić 2 razy to samo
tak obydwie , daj nowe podkładki żeby nie robić 2 razy to samo
Wiadomo :)
Kupione w citroenie śruby i podkładki :)
po ile są w Citroenie, tak z ciekawości
po ile są w Citroenie, tak z ciekawości
nie mam paragon przy sobie ale tak z pamięci
podkładki po ok 10 zl / ford ASO 16
2 śruby komplet ok 40 / ford ASO nie wiem
przewód 180 zł / ford ASO 380
Sprawdziłem na paragonie
komplet 4 podkładek 40zł [015708]
śruba z sitkiem 27,99 [037660]
Załączam zdjęcia poglądowe
Czyli przewod z citroena 1.6 hdi bedzie bez problemu pasowal ?
bartosh80
16-02-2015, 07:25
Tak, tylko są dwa rodzaje:
- pierwszy link 109 KM
- drugi link 90 KM
http://allegro.pl/przewod-olejowy-turbiny-1-6-hdi-citroen-peugeot-i5075683744.html
http://allegro.pl/przewod-olejowy-turbiny-1-6-hdi-citroen-peugeot-i5071120617.html