Zobacz pełną wersję : mikser czy sekwencja
marcin3m 02-03-2007, 20:01 witam.No wiec po moich przygodach dzisiaj( opisanych w poscie "abs") probowalem poczytac troszke o tym,ale jakoss tak malo exploratorow sie wypowiada,wiec moze sie ktos zlituje i napisze co mozna wygrac a co stracic,jednym slowem + i - .Jezdze duzo,dosc bardzo.Okolo 30 tys rocznie.Za to wiecej motogodzin,w straszne korki!!!Dzieki z gory.
Siedze i czytam,a moze ktos ma dobrego goscia nie wazne w ktotym regionie polski,za dobra cene?
ja polecam sekwencję. sam na takiej instalce jeżdzę i nie widzę żadnych wad. mało pali, osiągi takie jak na benzynie, żadnych strzałów itp.
mam sekwencje(LandiRenzo Omegas) ze wzgledu na plastikowy kolektor ssacy,
no i czystosc spalin (niemiecka norma D3)
chodzi bez problemow, zuzycie 17-20 l/100km.
w escorcie mam venturi na komputerze tez chodzi jak nalezy.
nie wiem jakie macie ceny we francji ale w polsce bedzie na pewno taniej,
sekwencje dostaniesz juz za 5000zl.
marcin3m 02-03-2007, 20:40 przed chwilka czytalem oferte firmy za 2900 http://www.allegro.pl/item167994247_sek ... cz_wa.html (http://www.allegro.pl/item167994247_sekwencja_stag_300_kme_diego_z_mont_ cz_wa.html)
hm...................
to za 4 cylindry, poza tym Diego, :fcp5
nie baw sie w jakies noname, dodaj kasy i
wez lepiej cos markoweg prins, landi ,viale itd :fcp2
bo jak ci walnie gdzies/cos to nikt ci nie pomoze :fcp11
marcin3m 02-03-2007, 21:24 Montujemy instalacje również do samochodów 6-8 cylindrowych - gdzie cena 6 cylindrowej to około 2900 zł
to z tej strony.A poza tym problem polega na tym,ze co jest name a co no name????!!!
nie wspomne o tym ,ze w roznych dziedzinach marki dla mnie wielki tutaj sa takie sobie , a dla mnie takie sobien sa wielkie!!!! a zeby bylo smmieszniej to wszystko ma swoje uzasadnienie i co wybrac????3!!!!
Manius ma rację. To dość droga inwenstycja i raczej na całe życie samochodu. No, przynajmniej tak się wydaje. Warto więc zrobić ją porządnie. Markowe to te któe Manius wymienił. To są te name. Firmy te mają bardzo dużą praktykę w produkcji i projektach takich instalacji, warto więc w nie zainwestować. Co do ceny to niestety nie wierz w 2900 za 6 cylindrów. Mowy nie ma. I w dodatku na wtrysku. Mowy nie ma wcale. Licz się z kwotą 5000 na 6 cylindrów z gwarancją i serwisem i możliwością przeglądów wpisywanych w książkę serwisową.
Co i gdzie to zależy. Kiedyś było takie pytanie i każdy z nas się wypowiadał na ten temat. Ja akurat montowałem w Poznaniu w firmie Bialik na Wilmarktcie na Winogradach. Numer gdzieś mam, ale poszukać muszę. Nie mogę narzekać. Z resztą montowałem już kiedyś u nich gaz 3 generacji w mondiku. Bez zastrzezeń.
Pozdrawiam
Jash
marcin3m 02-03-2007, 21:44 acha a propos zuzycia to u mnie jest 20 w sumie bez ograniczania sie zbednego i nie to ze jakies clio 1.9 d(hdi) staruje szybciej ze swietel, a swiatel ci u nas dostatek.Myslalem ze na sekwie pali mniej? ale skoro tak to moze tylko regu:acja u mnie wystarczy.
Zasada jest taka, że na sekwencji pali tyle samo co na benzynie. System ten jest o tyle lepszy od normalnego, że regulacja jest niezwykle rzadka. Robi się to okresowo w bardzo rzadkich sekwencjach.
Jash
marcin3m 02-03-2007, 21:47 no dobrze to bardzo prosze ( bardzo, bardzo) o podanie spalania na sekwencji :fcp20
[ Dodano: 2007-03-02, 22:49 ]
acha nikt mi nie odpowiedzial(o ile to mozliwe) , czy to wlasnie dlatego slabiutko chodzi na gazie, znaczy dlatego,ze rozwalila sie ta zwezka???
Mój spala od 16 do 18,5. Więcj to i owszem, ale jak mu wdepnę gaz podłogę i ... sam nie wiem po co.
Jash
marcin3m 04-03-2007, 19:13 strzalka wszystkim :-)
wiem juz coraz wiecej o roznych rzeczach,ale chcialbym wiedziec wiecej,wiec pytap Szanownych Exploratorow czy te strzaly w filtr to urok tego typu instalacji gazowej czy da sie to wyregulowac.Bardzo dziekuje z gory za odpowiedz
tomiscorpio 04-03-2007, 22:13 ja tam specem od instalacji nie jestem , ale napewno warto dolozyc troche i zalozyc cos solidnego niz pozniej zakladac posty ,strzeli nie odpala nie rowna praca muli itp itd.
Sekwencja za 2900zl na 6 cylindrow bardzo watpliwe . to dobra do 4 cyl bedzie srednio ...
Wydaje mi sie ze sekwencja to najlepsze rozwiazanie.
hi,
te strzaly to nic innego jak backfire :530:
spowodowane nadmiarem gazu w ukladzie ssacym,
a to znowu zlym ustawieniem insstalacji,
na pewno jest to sprawa regulacji :fcp20
poza tym zamontowal bym na twoim miejscu klape-backfire,
(to taka klapka/zawor ktora przy strzale zamyka sie nie dopuszczajac zeby wybuch
poszedl w kierunku do filtra, ostatnio spotkalem sie rowniez z klapka ktora otwiera sie
na zwnatrz wypuszczajac nadcisnienie ktore wytworzylo sie przy wybuchu gazu)
taka klapka jest o wiele tansza jak nowy MAF :fcp1
zanim wtopisz kase sprobuj to podregulowac, w koncu do teraz chodzilo. :fcp2
poza tym zamontowal bym na twoim miejscu klape-backfire
No tak, tylko że taka klapka to ogromna zwężka dolotu powietrza. I niestety często potem dzieją się cuda, silnik słaby, albo ma jakieś takie "dziury". Ja w tej klapce wywaliłem cały środek (spiłowałem) została tylko obudowa, a na niej ta guma (ja tam na nią mówię rozprężnik), do tego zamontowałem klapkę upuszczającą ciśnienie na pudle rezonansowym.
zgadza sie (jak na zdjeciu)
ale widzialem juz lepsze rozwiazania przy pelnej przepustowosci, :fcp1
niestety nie mam fotek :fcp5
ale widzialem juz lepsze rozwiazania przy pelnej przepustowosci, :fcp1
niestety nie mam fotek :fcp5
Jakby coś Ci się kiedyś przyuwazylo i miałbyś właśnie fotkę to wrzuć proszę, podpatrzy się i się podrobi potem pomysł w garażu :D .
zapytam kumpla (zaklada gaz) co to za ustrojstwo
bo u niego to widzialem
marcin3m 05-03-2007, 07:09 witam:-) tak tylko kwoli jasnosci, znaczy sprobowalbym wyregulowac to czytaj jechac do gazera??? czy mozna cosik samemu pokrecic,jesli tak to moze jakis maly opis.Dzieki
mieszanki a poza tym "wystrzały" mogą mieć przyczynę w "elektryce" warto to też sprawdzić...Pozdro Waldemar :fcp26
A tak na marginesie ktoś mi powiedział że te wszystkie klapki "antywybuchowe" nie mają homologacji jako składowa instalacji gazowych CZY TO PRAWDA?
ja tam bym jechał do gazera. oczywiście gro rzeczy przy swoim XP robię sam, ale z tym bym jednak nie ryzykował. Chodzi o to, że można coś nie tak jak należy ustawić i jak dostaniesz strzał w kolektor to tylko będziesz Ty wiedzieć że on tam był. Koszt regulacji jest niewielki w porównaniu do korzyści. To nie jest gaźnik, a bardziej niebezpieczne. Gazer.
Jash
Witam wszystkich,
Ja również odradzam motanie przy gazie samemu.
Mam instalacje II gen i stożek.
Umnie strzały też sie pojawiły w pewnym momencie exploatacji.
Były "intensywne" i częste. Mam ciekawy paten (poprzedniego właściciela) na klapkę antywybuchową.
Robię fotki to prześlę.
Wymiana swiec i przewodów WN rozwiązało problem.
Darz Bór!
Nemrod
Ja mam blosa i po pierwszych "pierepałkach" (to mój pierwszy zagazowany samochód !)
i zdobyciu doświadczenia dzięki kolegom z Tego forum i przejechaniu ponad 2500km ;mogę stwierdzić co następuje :
plusy
1. Auto po "ułożeniu" się membran pali średnio 18l(na autostradzie przy 120km-14-16l/100)
2.Instalacja jest bardzo prosta (nie ma się co zepsuć-brak silniczków krokowych
,komputerów etc.)
3.Koszt instalacji NIE podwaja wartości Explozjiii :fcp1. Jak się ma znajonemego gazownika
to i za 1200PLN mozna założyć (kolega marcin3m ma Explo rocznik 94 jakby ktoś
nie zauważył)
4.Autko można praktycznie od razu na gaz przełączyć (niektórzy wogóle nie używają PB)
czego niestety o sekwencji powiedzieć nie można,a jak kolega zimową porą do pracy
dojeżdża po 3-5km to wogóle się na gaz nie przełączy
minusy :
1.Okresowa regulacja .Co ile jeszcze nie wiem(przydaje sie monitor sondy lambda do
kontroli składu mieszanki-30zł)
2.Układ nie spełnia norm unijnych,więc nie wiem jak to za granicą będzie wyglądać.. .bo w
Polandii wszyscy wiemy jak jest :fcp2
marcin3m 05-03-2007, 20:37 Co do instalacji drugiej generacji to spelnia wymogi unijne.Mam nawet z tego tytulu ulge w podatkach i nie placilem za rejestracje,ktora kosztowalaby bagatela 750euros.A co do grzebania samemu to rownoiez jestem przeciwny,jestem umowiony na wizyte a i swice :fcp4 juz dzis nowe kupilem
Blosa mozna zalozyc do II gen.Roznica polega tylko na wymianie miksera na blosa.Reszta moze zostac . Mikser niestety dlawi przeplyw powietrza (srednica 36-40mm) co niestety skutkuje gorszymi osiagami i na PB i na LPG. Blos ma srednice ok. 70mm,wiec prawie wszystkie kuce pozostaja do dyspozycji :fcp1. Jest rowniez blos BRC ze sterowaniem elektronicznym z homologacja ........Do tej pory nie bylem zwolennikiem gazowania aut,
a wstawianie sekwencji do mojego explo z 93r. kompletnie mijalo sie z celem (ekonomicznym-bo chyba o to chodzi przy gazie) i wybor padl na blosa.Nie zaluje.
P.S. Przejechalem sie Jepem Szerokim z mikserem i .. ...plakac mi sie chcialo(silnik 4.0L)
normalnie kastracja z premedytacja ....a wlascicielowi Jeepa lzy pociekly jak sie karnal
moja stara poczciwa explozja z blosikiem :fcp4 ( juz blosa szuka ....nie musialem nawet namawiac)
mysioo/jarek
masz juz te tarcze?
D&W ma markowe za rozsadna cene 260zl/szt
http://cgi.ebay.de/Bremsscheiben-Bremse ... dZViewItem (http://cgi.ebay.de/Bremsscheiben-Bremsen-FORD-EXPLORER_W0QQitemZ180089541865QQihZ008QQcategoryZ5 7410QQrdZ1QQcmdZViewItem)
manius cena jest atrakcyjna ....ale tam po germansku pisza .Kurcze trza podac nr VIN?
Bo ja mam z ABS em
i gosciu chyba tylko nach germania wysyla ?
to chyba beda do mojego _ http://cgi.ebay.de/Bremsscheiben-Bremse ... dZViewItem (http://cgi.ebay.de/Bremsscheiben-Bremsen-FORD-EXPLORER_W0QQitemZ170079037944QQihZ007QQcategoryZ5 7410QQcmdZViewItem)
nr.KBA z briefu 1028-301
kurcze ale jak to kupic?
Mysioo, mozesz wrzucić fotki jak zamontowanego masz blosa?
Ciągle biję się z myślami czy wrzucać to ustroistwo.
Co do wymogów.
Wystarczy jak zostawisz rozkręcony na maksa silniczek krokowy i jakąś elektronikę jako atrapy.
Darz Bór!
Nemrod
jarek,
z tego co widze to pasowaly by do twojego D 275 x 22.2 mm (na wszelki wypadek zmierz je)
bezposrednio w shopie D&W masz jeszcze taniej
za 59,82/szt i przesylka za calosc tylko 5,95€ czyli 125,60€
http://www.duwrepair.de/
tylko ze nie wysylaja do polski :fcp5
hmm,
w ostatecznosci jesli nie masz nikogo w rzeszy (gdzie mogli by to wyslac)
moglbym je kupic i przywiezc jak bede jechal przed swietami do gliwic.
(ale to trzeba by jakos zgrac bo sie nie znamy, a ja nie mam zamiaru zostac na lodzie z tarczami, ktore do mojego i tak nie pasuja)
nemrod blos jest na razie tutaj
http://images14.fotosik.pl/69/a9a2ba85315d8d30m.jpg (http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=a9a2ba85315d8d30)
ale montuje stożek więc będzie w okolicach przepływki,tam jest więcej miejca i może byc ustawiony bardziej w pionie( jest to istotne dla pracy samego blosa) i nie opierac sie o matę
wygłuszajaca maskę :fcp3
manius w sobote zrobię pomiary, coby pomyłki nie było i sie odezwę.W sumie to okazja.
Mogę zrobic przelew na Twoje konto ,a znajomi odbiorą tarcze z Gliwic (mam kolegów w Mysłowicach i Będzinie -nie wiem skąd bliżej) Dzieki za pomoc...
marcin3m 06-03-2007, 19:55 Witam:-) tak wiem jestem kiepski w te klocki,ale czy mozecie mi wytlumaczyc jaka jest roznica miedzy zwyklym mikserem a tym blosem.Strasznie mnie ta zaciekawilo.a na marginesie to u mnie sie uspokoilo.A przyczyna bardzo prosta,spadl mi taki maly wezyk ktory jest umieszczony pod przpustnica.No w kazdym badz razie zauwazylem,zalozylem i jest oka.Nie zrobilem duzo km,moze z 250 od tego momentu .Zobaczymy jak dalej.Pozdrawiam z deszczem plynacego Paryza(kurde juz drugi tydzien pada) :fcp1
Witam
A jak z tym Blosem przechodzi przeglądy, trzeba ponegocjować ?
Z tego co widać to jednak modyfikacja której nie można ukryć.
Sam miałem problemy z gazem II generacja, ale w moim przypadku pomogło wywalenie silnika krokowego i założenie takiej śrubki za 10 zł jak w linku
http://moto.allegro.pl/item173170557_me ... _fvat.html (http://moto.allegro.pl/item173170557_metalowy_register_regulator_gazu_fva t.html)
Teraz chodzi, ale trzeba zdecydować albo dynamika (tj. gigantyczne spalanie) albo ekonomia (wół, wół, wół). Blos za ok. 300 zł plus montaż wydaje się atrakcyjnym rozwiązaniem byle nie rozbierać tego przed każdym przeglądem :fcp25
Niestety nie wiem jak z przeglądami ,bo mam gaz od niedawna, ale prawdę mówiąc od paru ładnych lat nie byłem autem na przeglądzie. Tzn. nie wjeżdżałem do środka :fcp2 Myślę, że tu się nic nie zmieni :fcp27 .Niektórzy dla picu zostawiają silniczek krokowy na wężu(bądź jego atrapę) i Pan od przeglądu nie ma się czego czepiać.U mnie była przeróbka całego dolotu (taka była potrzeba chwili :fcp24 ) ale teraz będę montował filtr stożkowy i chce wrócić do oryginalnej rury dolotowej. Dam info jak skończe.Jak ktoś chce poczytać bajkę pt. "Moja przygoda z gazownikami" to link tu:
http://forum.fordclubpolska.org/viewtopic.php?t=25069
a jak ktoś chce poczytac na temat blosa, tez na "naszym" forum:
http://forum.fordclubpolska.org/viewtop ... apalniczek (http://forum.fordclubpolska.org/viewtopic.php?t=5828&highlight=zapalniczek)
Polecam ,bo dużo informacji.O przeglądach również :fcp3
Stożek montuję z powodu totalnie popękanej obudowy filtra(niektórych części nie udało sie odnaleźć do tej pory :fcp4 ) Pęknięcia jak się domyślacie,były wynikiem "instalacji" którą
zamontował mi radosny, aż do bólu gazownik(waliło w dolot jak ruskie katiusze pod
berlinem)
Niestety stożek daje mniejszy opór powietrza(w sporcie to zaleta), ale w przypadku LPG nie jest najkorzystniejszą sprawą ,bo trzeba "dołożyć" więcej gazu ,aby mieszanka miała skład jak należy. Jak się dorobię oryginalnej obudowy(ze szrotu jakowegoś chyba) to wracam do standartu.Mnie warczenie pod maską nie rajcuje tak bardzo..... :fcp13
a chciałbym w miare ekonomicznie się poruszac ...
[ Dodano: 2007-03-06, 23:01 ]
Sorry że tak nieskładnie odpowiadam, ale po prostu nie czuję się
autorytetem w sprawach Blosa czy LPG .Poczytałem tylko to forum
(niestety po montażu, ale Polak mądry po...) i troche się
wyedukowałem. Naprawde polecam zajrzeć w tym forum na FordGarage w dziale LPG
macie odpowiedzi nie wiele pytań .Nie wynika to z mojej niechęci do pomocy, tylko z tego,
że są na tym forum prawdziwi fachowcy od blosa(np.Struna,maup,IIechu ) i gazu którzy dzielą sie swoją wiedzą i niemałym doświadczeniem.
Moja rada w przypadku zakładania blosa do naszych explozji które nigdy nie miały instalacji gazowej. Spierniczajacie z warsztatów w których na zapytanie o montaż blosa gazownicy robią dziwne miny. Nic z tego dobrego nie wyniknie.
A dla tych, co już mają I lub II generacje i nie są zadowoleni z osiagów(elastycznośc,przyspieszenie,nierównomierna praca na jałowych czy w końcu duże zużycie paliwa) po konsultacjach na forum LPG możecie spokojnie zrobić to SAMI .
Regulacja jest b.prosta .Wystarczy podjechac na analizator spalin i wyregulujecie sobie sami.Wszystko jest opisane.
W zależności od instalacji i jakości gazu ,potrzeba regulacji i konserwacji pojawia sie po ok 10-15 tys.km
a ja zrobiłem ponad 20tys na II generacji, ani strzałów ani problemów, spalanie 14 - 20 i jestem zadowolony :) :fcp12
ma se klapke na wszelki wypadek i śrubkę hahaha
pozdrowienia
Witam!
Oto mój (poprzedniego właściciela) patent na klapki p.wybuchowe.
Niewiem jak w innych jest bo nigdy na gazie niejeździłem ale ten patent sprawdza się w 100%.
klapka p.wybuchowa (http://nemrod.fajnafotka.pl/default_EntTyp_ClassicPhotoDetail.aspx?cgUID=9836&pageNo=0&conUID=426919&photoNr=10)
Mam wrażenie ze mój explo jest troche zamulone.
Niema różnicy gaz/benzyna chyba blosa czas załozyc.
Darz Bór!
Nemrod
Poszukuje tarczy hamulcowych do explozji'93
Ktoś coś widział,słyszał,wie..???
Pozdrawiam
Jarek
Zobacz tutaj : http://www.usaczesci.pl/oferta.php?kat= ... 6&rok=1993 (http://www.usaczesci.pl/oferta.php?kat=7&pkat=106&rok=1993)
Oto mój (poprzedniego właściciela) patent na klapki p.wybuchowe.
Wygląda super :D .
Niewiem jak w innych jest bo nigdy na gazie niejeździłem ale ten patent sprawdza się w 100%.
Przy tak dużych klapach musi.
Najprostsze jest najlepsze ;) .
Kurcze... :fcp5 .Chciałem wam pokazać ,że bosik nie dławi silnika na benzynce
i różnica w osiągach pomiędzy PB a LPG z zamontowanym blosem jest niewielka
ale....zapomniałem, że komp resetuje ostatni pomiar ,zostawiając najlepszy
po wyłączeniu silnika.Jasna dupa .Musicie mi uwierzyć na słowo,że na gazie
moja explozja przyspiesza w 11.5sek do setki
obrazek który już nic nie mówi :fcp4
http://images21.fotosik.pl/66/5522d2daf39c24b0m.jpg (http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=5522d2daf39c24b0)
P.S. Nie chciało mi się już wracac na lotnisko, coby nowy pomiar zrobić :570:
bo mierzyłem te nieszczęsne tarcze ( w efekcie i tak wiem niewiele więcej)
Trzeba je niestety ściągnąć ,a dzisiaj mi się nie chciało( pierwsza wolna sobota od .....już nie pamiętam.)
Ale się poprawię ....
[ Dodano: 2007-03-10, 21:34 ]
No i jest ..
Wiozłem syna na mecz i tak jakoś pusto na ulicach było(chyba sami kibice Barcy w Legnicy)
więc zrobiłem pomiar na LPG :
http://images20.fotosik.pl/116/81df1dbf82cc3394m.jpg (http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/81df1dbf82cc3394.html)
odczyt górny -przyspieszenie na benzynie (z blosem)
dolny to przyspieszenie na LPB (z blosem oczywiście)
Chciałbym powiedzieć ,że pomiar przyspieszenia na PB odbywał się na płaskim jak stół lotnisku,tylko z kierowcą na pokładzie.Nigdy go już nie powtórzyłem i nie mam nawet zamiaru.LPG zrobiłem tak od niechcenia :fcp19 na ulicy w dwie osoby z pełnymi zbiornikami(Explo jest zapakowane bo może na narty.....jutro :fcp18 )
Auto nie jest stworzone do tego typu "doświadczeń", ale chciałem tylko pokazać,
że montaż blosa nie jest tak całkiem, jak niektórzy twierdzą bezsensowny.
Kilka info do głównego wątku:
Ja mam sekwencje Landirenzo Omegas od 7 miesiecy i śmiga bez zarzutu. Właściwie oprócz tankowania to zapominam o gazie. Polecam.
Uwagi w moim przypadku:
- koszt 5700pln w VIII.2006
- słyszalne w kabinie klekotanie wtryskiwaczy (takie tyrkanie jak przy jeździe na rowerze z przerzutkami - niby drobiazg ale żadko kto o tym informuje przed montażem, moze to zalezy od typu wtryskiwacza)
- nie wyczuwam pogorszenia osiągów na LPG
- spalanie LPG: trasa min. 14 l , typowe 16 l; miasto (korki, światła) min.17 l, zazwyczaj 19-20. ; średnie spalanie z przewagą miasta: 18-19 l (liczyłem , że będzie troche mniej)
- na benzynie spala odpowednio o ok. 2 l mniej.
Może się przyda.
ps.
Do EXa w większości polecają sekwencje i pewnie mają rację. Tak czy siak moim zdaniem ważniejszy od typu instalacji jest fachowy i uczciwy montaż. Nawet porządną instalacje jakiś partacz może sp....... . To się zresztą tyczy każdej naprawy/montażu itp.
Raczej stukają liftery chyba...
Co masz na myśli pisząc "liftery"?
założyłem instalacje lpg i założyłem blos musze stwierdzić że rewelacja niewidze zadnej różnicy w jeżdzie miedzy lpg a bp niewiem ile jeszcze pali bo mam go od wczoraj ale jestem dobrej mysli .Wzasadzie to ciesze sie ze zdecydowałem sie na blosa a nie na sekwencje bo różnica w cenie jest kolosalna a kto wie czy nielepiej jeżdzi na blosie
[ Dodano: 2007-03-17, 19:52 ]
potwierdzam to co mówi mysio sam mam blosa od trzech dni i jest rewelacja --sekwencja to głupota jesli mamy blosa
założyłem blos musze stwierdzić że rewelacja niewidze zadnej różnicy
Już Cię lubie chłopie.... :fcp23
[ Dodano: 2007-03-18, 01:14 ]
A tak na poważnie ( :fcp23 no prawie bo po imprezce zostałem onlyłan i spijam tzw.łzy ze stołu) to nie mam doświadczeń z explo '95, więc nie wiem jak będzie.Jak nie zakładałeś u "kowala" są szanse na zużycie ,że tak powiem rozsądne(12-20l/100).Mój na początku łoił 38l
i byłbym sobie pewnie sepuku zrobił,gdyby nie moja wrodzona miłość do.... whisky i szkocka zazdrość(ktoś, poza mną, ma to wszystko wypić !!) więc dałem odpór i ..dalej gazuję :fcp23
Pewnie będę jutro musiał tego posta wykropkować ......ale co blossss to blossss :fcp3
nemrod blos jest na razie tutaj
Obrazek (http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=a9a2ba85315d8d30)
ale montuje stożek więc będzie w okolicach przepływki,tam jest więcej miejca i może byc ustawiony bardziej w pionie( jest to istotne dla pracy samego blosa) i nie opierac sie o matę
wygłuszajaca maskę :fcp3
Mysioo mam pytanko. Czy blos u ciebie funkcjonuje nadal w tym samym miejscu jak na starej fotce, czy też znalazłeś jakieś alternatywne ułożenie? Byłem wczoraj u gazownika i gość pierwszy raz miał XP w warsztacie więc planowaliśmy założenie blosa jak na twojej fotce bo nie bardzo widział inne ułożenie. Problemem były tylko rury których muszę jeszcze poszukać i to nam odsuwa w czasie całą operację. Załuję, że nie będę na zlocie bo może coś bym podpatrzył, zawsze to łatwiej niz testować na sobie. :fcp1
|
|