Zobacz pełną wersję : [Focus 2008-2011] Po pożarze w komorze silnika auto nie odpala.

ziutek56
22-03-2015, 21:31
Ford fokus 1.8 TDCI mk2 Liftt 2008r
Spaliła się instalacja,czujniki przewody gumowe silnika.
Po naprawie jest problem z uruchomieniem silnika .Prawdopodobnie wysypało się sterownie.
Czy ktoś może mi pomóc w tej sprawie.

radek70
22-03-2015, 21:48
Józef mało szczegółów. Jak rozległe były uszkodzenia i co zostało wymienione? Jakieś odczyty błędów, kasownie? Wysypał się PCM komputer silnika? Jestem z Zielonej, coś tam pomogę, ale nie jestem mechanikiem.

ziutek56
22-03-2015, 22:37
dzięki za podjęcie tematu mojego nieszczęścia.Nie jestem asem w tak skomplikowanej awarii.Nakreśle mniej więcej jak wyglądalo to spalenie tzn.tak:
1)Spaliły się główne wiązki elektryczne od akumulatora do czujników i wtrysków.
2)Praktycznie wszystkie węże gumowe w górnej części silnika.
3) Osłona silnika,wygłuszka,podszybie,pas przedni wszystkie plastyki.
Można powiedzieć jak straż pożarna zwalczyła ten pożar to wystawili mi diagnozę że miałem szczęście w nieszczęściu że sam żyję a samochód jest jeszcze do odzysku bo zazwyczaj takie pożary kończą się tragicznie dla właściciela i pojazdu.
Wtej chwili samochód po wymianie spalonych przewodów,wtrysków ,przewodów gumowych nie chce gadać prawdopodobnie wysypało się sterownie.Tak to wygląda.Z góry dziękuje za jakie kolwiek dobre rady.
::

szkodnik85
23-03-2015, 08:03
Wymieniłeś tylko spalone przewody czy cała wiązkę silnika ?/ jakieś błędy pokazuje ?

ziutek56
23-03-2015, 08:32
na dzień dzisiejszy samochód jest u znajomego elektryka który walczy z tym problemem i nie może sobie poradzić.Przez ten okres naprawy nie zawracałem mu gitary, ale dzisiaj się z nim skontaktuję i poinformuję o wyświetlanym błędzie.

szkodnik85
23-03-2015, 09:31
A nie łatwiej było kupić na Allegro cała wiązkę silnika i ja wymienić. Byłaby pewność ze wszystkie połączenia są ok.

ziutek56
23-03-2015, 09:32