Zobacz pełną wersję : [S-MAX 2006-2015] Głośny szum opon.
Witam mam s-maxa z 2008 r jezdze nim ponad pół roku .od początku jak go kupiłem w środku jest bardzo głośno .to znaczy bardzo słychać szum opon. przy prędkościach powyżej 100km/h jest tragedja.dodam że na nowych zimówkach 16 cali miałem to samo. teraz mam letnie na 18calowych i jest jeszcze gorzej. napewno nie są to uszkodzone łożyska ani wyząbkowane opony. po mieście jeszcze jak się jezdzi to nie jest najgożej .ale w trasie masakra.szum jest uzależniony od asfaltu.
motorek4612 26-04-2015, 22:10 Ja tak miałem teraz po zimie jak założyłem letnie kapcie, ale zamieniłem je miejscami i nie dało się jechać, pomogło dopiero przełożenie kół na miejsca z poprzedniego sezonu i wszystko wróciło do normy.Wiem niby rotowanie opon nie powinno mieć wpływu na szum ale sam się zdziwiłem, ze tak było.
Jerry292 27-04-2015, 05:32 ja stawiam na łożyska
Panowie a wiec to nie są napewno łozyska.dodam. ze jestem mechanikiem i wiem jak szumia lozyzka.poreszta lozyska by bylo slychac na każdej nqwieszchni .a w mojej sytuacji szum jest uzalezniony od asfaltu. Jaki jest chropowaty. Tej zimy mialem opony kormoran kris alp2nowe.bylo Troszke ciszej ale i tak glośno jak na auto takiej klasy.sprewdzd jakie mam letnie i napisze. Jak mam gdzies dalej jechac tym autem to wole jechac starym passatem ktorego mam. Przynajmiej jezt o niebo ciszej.
citrovit 27-04-2015, 08:24 Wyeliminowałeś wszystkie możliwe przyczyny tego głośnego szumu.To poco pytasz na forum i prosisz o odpowiedzi jesteś mechanikiem i pozostaje ci tylko jeżdzić wieśwagenem.
przez to pytam jakiej marki masz te opony - kiedyś kupiłem autko z oponami chinskiej marki Linglong czy jakoś tak, opony wyły tak jakby wszystkie 4 łożyska były do wymiany
slawek-kali 27-04-2015, 08:50 Normalne zachowanie na chinczykach czyt. oponach no name..