Zobacz pełną wersję : [Mondeo 2007-2014] Wymiana sprzęgła, czy trzeba po niej robić geometrię
Witajcie,
Nie jestem pewien czy mój mechanik nie próbuje mnie okantować ,ale
czy przy wymianie sprzęgła , trzeba sciągać pół osie i pózniej robić geometrie ?
Jeśli chce ściągać sanki to myślę, że po złożeniu wypadałoby zrobić sprawdzenie geometrii.
Tapnięte z Szajsunga MkIV
Co ma się zmienić w geometrii przedniego zawieszenia jak nie ma tam żadnego punktu regulacyjnego za wyjątkiem drążków kierowniczych? Jak nie będą ich rozkręcać to po co sprawdzać geometrię? Co najwyżej przy demontażu mogą coś zniszczyć ale wtedy wymagać to będzie naprawy/wymiany a nie regulacji.
czy przy wymianie sprzęgła , trzeba sciągać pół osie i pózniej robić geometrie ?
Robiłem ostatnio wymianę dwu_masy + resztę . Dopytałem się mechanika czy trzeba zrobić geometrię . Padła odpowiedź że nie trzeba . Po wymianie przejechałem się i tak szybko jak odjechałem to wróciłem(kiera była skręcona w prawo) . Musiałem ustawić geometrię :D
przy zdejmowaniu sanek trzeba sprawdzić geometrie.
Co ma się zmienić w geometrii przedniego zawieszenia jak nie ma tam żadnego punktu regulacyjnego za wyjątkiem drążków kierowniczych? Jak nie będą ich rozkręcać to po co sprawdzać geometrię? Co najwyżej przy demontażu mogą coś zniszczyć ale wtedy wymagać to będzie naprawy/wymiany a nie regulacji.
Czy ja napisałem o regulacji????
Nie. Napisałem o sprawdzeniu.
Czy ja napisałem o regulacji????
Nie. Napisałem o sprawdzeniu.
Przeczytaj moją wypowiedź jeszcze raz na spokojnie i nie denerwuj się.
Ja nie pisałem o regulacji, a o punktach regulacyjnych < czujesz drobną różnicę?
Przeczytałem i dalej piszesz o regulacji :) jak dla mnie każda ingerencja w zawieszenie powinna być sprawdzona i w razie potrzeby wyregulowana. No ale skoro dla Ciebie to jest operacja p&p i szkoda 100 zł by sprawdzić czy wszystko jest ok no to o czym my tu mówimy :)
Kolego nie chcę się spierać, ale to już robi się śmieszne :)