_Slawo_
23-05-2015, 20:18
Witam.
Na początku dodam, że szukałem na forum ale nie znalazłem odpowiedzi.
Mój problem polega na tym ze po wymianie przegubów wewnętrznych (prawa i lewa strona) problem wibracji podczas przyspieszania nie znikł. Mianowice w przedziale prędkości 80-120 km/h podczas przyspieszania odczuwam duże wibracje, po odjęci gazu wibracje utają, po przeszukaniu forum i przeczytaniu wielu postów padło na przeguby wewnętrzne które zakupiłem na sklepie
http://www.ford-esklep.pl/pl_PL/p/Przegub-wewnetrzny-polosi-prawy-Focus-Mk2-C-max-1.6-TDCi-1.8-TDCi/4135
Niestety po wymianie wibracje nie ustały, jest tak samo jak przed wymianą, dodam ze w jednym komplecie tzn. prawej trony podczas montażu krzyżaka na półoś bardzo lekko dał się zamontować tak jakby zbyt lekko a strona lewa była bardziej spasowana. Miał już ktoś podobny problem? Gdzie szukać przyczyny?
Na początku dodam, że szukałem na forum ale nie znalazłem odpowiedzi.
Mój problem polega na tym ze po wymianie przegubów wewnętrznych (prawa i lewa strona) problem wibracji podczas przyspieszania nie znikł. Mianowice w przedziale prędkości 80-120 km/h podczas przyspieszania odczuwam duże wibracje, po odjęci gazu wibracje utają, po przeszukaniu forum i przeczytaniu wielu postów padło na przeguby wewnętrzne które zakupiłem na sklepie
http://www.ford-esklep.pl/pl_PL/p/Przegub-wewnetrzny-polosi-prawy-Focus-Mk2-C-max-1.6-TDCi-1.8-TDCi/4135
Niestety po wymianie wibracje nie ustały, jest tak samo jak przed wymianą, dodam ze w jednym komplecie tzn. prawej trony podczas montażu krzyżaka na półoś bardzo lekko dał się zamontować tak jakby zbyt lekko a strona lewa była bardziej spasowana. Miał już ktoś podobny problem? Gdzie szukać przyczyny?