Zobacz pełną wersję : EcoBoost 2.0 240KM (176kW) jaka instalacja LPG
Witam,
jestem posiadaczem Forda S-Max i od jakiegos czasu zabieram sie do zalozenia gazu.
I tu moja prosba, prosze o jakies informacje jaka instalacja najlepiej sprawuje sie w tego typu silnikach z ta moca lub przyblizona. Ewentualnie warsztat, ktory polecacie.
I jeszcze prosba.Prosze o konkrety, a nie odpowiedzi typu "profanacja", "stac bylo na samochod to i powinno stac na benzyne" itp.,itd.
Z gory dzieki, pozdrawiam.
Do silników EB to coś tylko i wyłącznie z V-generacji by można ale taka instalacja kosztuje coś koło 7-8 tys. Coś chyba firmy Vialle.
Jestem przygotowany na takie koszty.
Tomcio242 11-06-2015, 21:47 Ponoć przy takiej instalacji, silnik doładowany może Zyskać kilka koni i można z gazu startować?
To przy instalacji z ciekłym wtryskiem gazu bezpośrednio przez wtryski benzynowe
Tapnięte z Szajsunga MkIV
Ponoć przy takiej instalacji, silnik doładowany może Zyskać kilka koni i można z gazu startować
ogólnie montaż takiej instalacji może przynieść wzrost mocy ponieważ gaz ma inną temperaturę zapłonu a sama instalacja działa „działa” tak samo jak na Pb. Ostatnio w TVN Turbo było subaru forester 2,5 T i w nim zamontowano wtrysk gazu w fazie ciekłej. Przy okazji tłumaczą zasadę działania takiej instalacji.
Panowie prosze o odpowiedz na pytanie a nie zbaczanie z tematu.
Uwielbiam takie posty, ktore powoli od samego poczatku zbaczaja z tematu. I pozniej, zeby znalesc odpowiec na pytanie inni beda musieli przejrzec kilka albo kilkanascie stron, zeby znalezc odpowiedz.
Moim zdaniem z tad sie bierze dublowanie tematow, bo niektorzy w gaszczu tych informacji , ktore nie dotycza pytania, nie moga znalezc odpowiedzi.
Niestety nie mogę napisać nic z doświadczenia, a jedynie z tego co przeczytałem - a tego już było trochę :)
Wejdź Kolego na stronkę:
http://egp.pl/cennik.htm
Jest tam wszystko na temat instalacji gazowych 5-tej generacji. W zasadzie tylko ta generacja jest zalecana do samochodów z bezpośrednim wtryskiem. Vialle - najbardziej znany producent instalacji 5-tej generacji.
Największą zaletą gazu jest to, że korzysta z wtryskiwaczy benzynowych, nie ma więc wiercenia w kolektorze i parownika.
Mój szwagier ma taką instalację w SAAB-ie i jest b. zadowolony - spalanie średnie wychodzi mu na poziomie 8 litrów gazu. Samochód jest z 2002 roku, instalacja możliwe, że jest od nowości. Szwagier użytkuje auto od kilku miesięcy.
A ja czytałem, że Vialle niedługo ogłosi bankructwo.
Tapnięte z Szajsunga MkIV
kazikh Przenieś pytanie na lpg-forum.pl
I jeszcze prosba.Prosze o konkrety Nie ma konkretów, chyba nikt tu na tym forum nie ma takiego silnika w LPG. A czy gdzieś w Świecie, nie wiem...
Była już tu dyskusja na temat takich silników...nic konkretnego z niej nie wynikło (albo inaczej, każdy został przy swoim zdaniu) :)
Jak chcesz być królikiem doświadczalnym...to proponuję w szukajkę wpisać GZW LPG i ewentualnie tam się dopytywać...
Kolego ŁukaszD dzieki za linka. Wyslalem do nich meila z zapytaniem o instalacje do tego silnika.
Znalazlem jedna firme http://www.gomar-lpg.pl/ford/ford-focus-focus-c-max-lpg-instalacja-lpg-auto-gaz/ , ktora deklaruje sie, ze zaklada do tych silnikow instalacje. Zadzwonie do nich w poniedzialek i zobaczymy co mi powiedza.
Ja jeszcze proponuje odnaleść ten filmik z TVN Turbo i tego Subaru 2.5T i na stronie TVn jest ten filim i tam w pewnym momencie widać firme która własnei zakładała tę instalacje i do niej się udać. Po osobie która sie wypowiadał i montowała było widać że znają się na rzeczy.
Ja miałem instalować taka u siebie koszt ok 4700 ale odepchneły mnie dwie sprawy, jedna to cena bo założyłem bardzo dobrą instalacje za 3000tys, i to iż Vgeneracja w zimie musi pracować miedzy 2-3 minuty na benzynie póki nie zacznie pracować sonda lambda, i w lecie też nie przełancza sie odrazu. Jazda na tej instalacji bez róznicy czy PB czy LPG, i tak jest możliwy przyrost mocy na niej . W twoim przypadku jest to podobno jedna alternatywa wiec wyboru nie masz a miałem i zanim mi sie zwruciło by te 1700zł to musiuał bym jeżdzić kolejne dwa lata.
Plusem tej instalacji jest to że brak ingerencji w układ chłodzenia, brak reduktora i innych kabli, oraz brak konieczności wymiany filtrów gazu i jedno strojenie bez póżniejszych regulacji.
Niestety nie mogę napisać nic z doświadczenia, a jedynie z tego co przeczytałem - a tego już było trochę :)
Wejdź Kolego na stronkę:
http://egp.pl/cennik.htm
Jest tam wszystko na temat instalacji gazowych 5-tej generacji. W zasadzie tylko ta generacja jest zalecana do samochodów z bezpośrednim wtryskiem. Vialle - najbardziej znany producent instalacji 5-tej generacji.
Największą zaletą gazu jest to, że korzysta z wtryskiwaczy benzynowych, nie ma więc wiercenia w kolektorze i parownika.
Mój szwagier ma taką instalację w SAAB-ie i jest b. zadowolony - spalanie średnie wychodzi mu na poziomie 8 litrów gazu. Samochód jest z 2002 roku, instalacja możliwe, że jest od nowości. Szwagier użytkuje auto od kilku miesięcy.
Z ciekawości sam wysłałem do nich zapytanie. Mam ten sam silnik co autor tematu (tyle że w Mondeo).
Odpowiedź jaką przed chwilą otrzymałem:
Szanowny Panie,
Cieszę się, że zwrócił się Pan do Energy o dobór instalacji do Pana samochodu. Z przyjemnością doradzę Panu i polecę najlepszą w swojej klasie instalację LPG.
Najważniejsza przy montażu LPG jest jednak wiedza i praktyka osoby montującej, lata praktyki i marka zakładu w którym będzie Pan samochód serwisował.
Sprzęt może zakupić każdy, ale prawidłowy i montaż zgodnie ze sztuką montażu LPG przyniesie satysfakcję i bezproblemowe korzystanie z samochodu.
Proszę zaufać doświadczeniu Energy Gaz Polska!!! Możemy się pochwalić niezliczoną ilością montaży LPG, zachęcam do odwiedzenia Galerii Foto na stronie www.egp.pl
Energy Gaz Polska posiada Homologacje Liczących się Dystrybutorów LPG na Polskę i najlepszych Marek - które cec***e najwyższa jakość i bezawaryjność!
Od maja 2013 r Energy Gaz Polska przejęła i prowadzi Fabryczny Warsztat Czakramu, Dystrybutora urządzeń BRC na Polskę i w imieniu Dystrybutora świadczymy usługi.
Rozpatrujemy gwarancję, serwisy po gwarancji .Instalacje proponowane przez EGP są najlepszej jakości i obecnie nie mają sobie równych na rynku autogazu w Polsce.
BRC jest - zajmuje obecnie 89 % rynku montażu LPG w nowych samochodach na gwarancji Producenta.
Nie ma równie sprawdzonej i bezawaryjnej LPG i właśnie dlatego BRC montowane w nowych samochodach fabrycznych Citroena, Hyundai,
Opla, Chevroleta, Grupy VW, Seata, Mitsubishi, Seata, Peugeota....bez utraty gwarancji patrz : http://www.egp.pl/ .
Zalecamy do montażu LPG w Pana samochodzie BRC SQ24.11!
BRC, to 100% oryginalny system włoski, profesjonalny , bezawaryjny, dający gwarancję zadowolenia z korzystania z samochodu po montażu LPG,
z Pakietem serwisu krajowego Autoassistance,2 lata gwarancji bez limitu kilometrów ze zbiornikiem w miejsce koła zapasowego 53 L, setem dedykowanym do samochodu 2800 zł.
Instalacja ta dedykowana jest do silników z wtryskiem pośrednim i jest opcją zapewniającą 100 % komfortu i bezpieczeństwa po montażu LPG!!!!
Przeglądy wymagane są co 15 tyś km i kosztują 150 zł. Przy słabszych systemach przeglądy wymagane są co 10 tyś i również kosztują 150 zł.
Wlew pod klapką paliwa Gratis!!! jak zapisze się Pan na montaż do dnia 22.06.15 r . Pierwszy wolny termin na dziś to 28.06.15Rr
Do Fordów Dystrybutor BRC zaleca założenie Lubryfikatora , chroniący gniazda zaworowe, szczególnie do sam, które będą firmowymi.
Koszt montażu jednorazowy to 250 zł a późniejsze uzupełnienie to 50-70 zł podczas przeglądu gwarancyjnego. Decyzja o montażu pozostaje po Pana stronie.
Po emisji materiału w TVN zainteresowanie usługami Energy Gaz Polska jeszcze bardziej wzrosło, stąd brak możliwości montażu z dnia na dzień.
Co prawda na montaż LPG w Energy Gaz Polska trzeba chwilę poczekać, ale warto - bo jakość montażu LPG w naszej Firmie broni się sama sympatią Klientów!!!
https://vimeo.com/127497970 Proszę skorzystać z usług EGP a nie będzie miał Pan żadnych kłopotów z eksploatacją samochodu po montażu LPG
Zachęcam do odwiedzenia Galerii FORDA która jest dla Energy powodem do dumy: http://www.egp.pl/lpg-do-forda.htm ENERGY LUBI FORDY!!!
Zamontujemy LPG w Pana samochodzie w ciągu jednego dnia. Pracuje w Energy 5 czynnych montażystów więc kłopotu z terminami nie ma. Czekam na Pana w Energy!!!
Pozdrawiam i życzę miłego dnia. Pozostaję do Pana dyspozycji pod numerem 504200101 w razie dodatkowych pytań.
Tel. do biura w sprawie zapisu na montaż: 228100090 wew 2 Wiola, Agnieszka!
Piotr Zatchij, Szef Techniczny , Właściciel Energy Gaz Polska
Ale coś mi tu nie pasuje. Czy to rzeczywiście instalacja do silników EcoBoost?
Na pewno dokładnie wiedzieli o jakie auto pytam.
Instalacja do silników z wtryskiem pośrednim... Fajna firma.
AtlisInstalacja do silników z wtryskiem pośrednim... Fajna firma. Możesz rozwinąć tę wypowiedź? Podziel się Swoimi refleksjami z pozostałymi.
kamildts 15-06-2015, 11:33 W mailu napisali o silnikach z wtryskiem pośrednim, czyli w przypadku Forda - Duratec.
EcoBoost to wtrysk bezpośredni, więc albo nie doprecyzowałeś wysłanego go nich zapytania albo ... Fajna firma.
Zapytanie doprecyzowałem, bo na swojej stronie mają formularz do wypełnienia, także po prostu nie wiedzieli co to jest silnik Ecoboost.
Dopytałem się ich raz jeszcze i tym razem dostałem taką odpowiedź:
Szanowny Panie ,
Fordy wychodzimy z różnymi modelami silników. Informacja o Eco Boost i to do mocy 240 km - możliwości nie ma!
Przykro mi bardzo . Pozostańmy zatem w kontakcie, być może za jakiś czas pojawi się dedykowana instalacja do silnika Pana samochodu. Pozdrawiam Piotr
Równolegle też wysyłałem zapytanie do http://www.vialle.com.pl/
Odpowiedź, którą otrzymałem przed chwilą:
Instalację VIALLE LPdi można zamontować TYLKO jeśli auto figuruje na
powyższej liście: www.vialle.com.pl
Jeśli nie możecie Państwo znaleźć swojego modelu oznacza to BRAK możliwości montażu VIALLE LPdi.
Nie wiemy kiedy dane auto znajdzie się na tej liście. Prosimy sprawdzać
dostępność raz w miesiącu.
pozdrawiam,
Tomasz Lemke
Po sprawdzeniu na tej stronie, wychodzi na to, że nie można zamontować instalacji VIALLE.
Swego czasu (zanim pojawi się ten temat na forum) dzwoniłem też do prekursora instalacji gazowych w Polsce http://www.autogaz.pl/ - i tam też się dowiedziałem, że nie mają instalacji gazowych do silników EB.
Także moje podsumowanie jest takie, że instalacja gazowa do silników EcoBoost to jak na razie jest Yeti...
Także moje podsumowanie jest takie, że instalacja gazowa do silników EcoBoost to jak na razie jest Yeti...
Ze też zacytuję sam siebie teraz :)
ak chcesz być królikiem doświadczalnym...to proponuję w szukajkę wpisać GZW LPG i ewentualnie tam się dopytywać...
paoloWawa 15-06-2015, 18:01 http://www.mondeo-mk4.de/index.php?page=Thread&threadID=15192
Jak ktoś szprecha po niemiecku to sobie poczyta, wklejałem już kiedyś ten link.
Odświeżam temat - montują już instalacje do ecoboostów. Poniżej znalazłem przykład:
http://lpg-forum.pl/ford-focus-iii-st-2-0-250km-ecoboost-by-sebastians-gzw-pl-t50396.html
Nic specjalnego - dotrysk benzyny :)
Tapnięte z Szajsunga MkIV
Nic specjalnego - dotrysk benzyny No oczywiście, ale jak nie ma innej sensownej technicznie i ekonomicznie alternatywy...to :mrgreen:
Jeśli nie ma pełnego wtrysku LPG to nie ma sensu taka instalacja
Tapnięte z Szajsunga MkIV
średnie spalanie takiego ecoboosta to ok 8 litrów beny / 100 km - czyli 36,5 PLN / 100 km
Po zainstalowaniu takiej instalacji taki ecoboost będzie spalał od 2 do 3 litrów beny (9,1 - 13,7 PLN / 100 km) oraz 6 - 9 litrów LPG (10,8 - 16,2 PLN / 100 km). Czyli 100 km kosztuje od 20 do 30 PLN / 100 km.
Czy warto zakładać taką instalację dla 6,5 PLN / 100 km ?? Ja bym nie założył :)
1000 km = 65 PLN
2000 km = 130 PLN
.
.
.
.
.
ok 123 000 km = 8000 PLN :)
Powodzenia
No ale widzisz że to tylko kwestia rachunku ekonomicznego, dla jednego taki okres zwrotu nie ma sensu, a inny się połakomi.
Wg twoich wyliczeń zwrot instalacji nastąpi przy około 70kkm (dla takiej kombinowanej) A nie kombinowana (czyli same LPG) cena instalacji 6...8kpln (nie wiem), tylko że tej instalacji w EB nikt nie jeszcze nie widział ( przynajmniej się tutaj nie chwali) A te kombinowane są i jeżdżą może nie masowo ale...
Popatrz z innej strony, oszczędności w paliwie ON a większa cena zakupu, (tu mam na myśli rynek wtórny): Może ktoś (np ja ) będzie wolał zamiast śmierdzącego diezla, takiego EB (kupi taniej z takim silnikiem) i go zagazuje w taki sposób, niwelując ryzyko drogich awarii (związanych z wtryskami ON i bardziej skomplikowaną turbiną itp) (jeśli padną wtryski PB to i tak są tańsze niż te do ON) .... Ot taki tok rozumowania....oczywiście można się z nim nie zgodzić :)
średnie spalanie takiego ecoboosta to ok 8 litrów beny / 100 km
O kurde - jak i gdzie można zrobić takie spalanie??? Mi się RAZ udało zejść poniżej 10 (cykl mieszany), a męczyłem się okrutnie...
Opierałem się na autocentrum :-).
Tapnięte z Szajsunga MkIV
Karwos00 04-10-2015, 17:32 Coś mi się bardziej widzi średnie 12l/100.
Ok. Niech będzie nawet 14. Instalacja z dotryskiem benzyny się nie opłaca
Tapnięte z Szajsunga MkIV
Karwos00 04-10-2015, 17:44 A to już kwestia właściciela. Jak ktoś robi 50 000 rocznie to liczenie przybiera inne wyniki.
wojt_opole 07-10-2015, 19:15 w EGP (przedstawiciel PRINS) pytałem o instalację do mojego silnika (1.5 wprawdzie, ale idea ta sama) i dostałem taką oto odpowiedź (na którą sporo z nas czeka):
Na razie na listach PRINS DIRECT nie ma tej instalacji, ale :) mam świetną informację, od Dystrybutora- że do końca października Pana samochód będzie miał opracowaną dedykowaną instalację ,którą będziemy mogli zaproponować i założyć!!!
Prezentujemy :VI GENERACJA LPG: System Prins Direct LiquiMax-2.0 . http://www.egp.pl/cieklywtrysk-prins-direct-liqui-max.htm
System ciekłego wtrysk gazu LPG przeznaczony do samochodów z bezpośrednim wtryskiem benzyny zasilający je poprzez wtryskiwacze benzynowe.
Najnowsza technologia!System pracuje w 100% na LPG , nie ma potrzeby użycia benzyny do chłodzenia wtryskiwaczy benzynowych!
Jest to nowoczesny i najbardziej zaawansowany technologicznie układ zasilania pojazdów gazem LPG w fazie płynnej. Został opracowany specjalnie dla silników z bezpośrednim wtryskiem benzyny. Instalacja ta wykorzystuje fabryczne układ paliwowy auta w celu zasilania gazem LPG. Gaz dostaje się do komór spalania za pośrednictwem fabrycznych wtryskiwaczy benzynowych.
System LPG Prins Direct LiquiMax 2.0 to rozwiązanie dedykowane. Oznacza to że do każdego modelu silnika oferuje z prawdziwą przeznaczony jest odpowiednio skompletowany i skonfigurowany zestaw, z oprogramowaniem dopasowanym do strategii i charakterystyki pracy konkretnej jednostki napędowej. Ścisła dedykacja pod konkretny model auta i typ silnika zapewnia bezawaryjność i wysoką kulturę pracy.
Energy Gaz Polska rekomenduje do montażu w Pana samochodu :
System LPG Prins Direct LiquiMax 2.z doskonałym pakietem serwisowym http://www.egp.pl/prinsdir.htm
36 miesięcy bez limitu kilometrów, setem dedykowanym wyłącznie do Pana samochodu za cenę, zbiornik o pojemności 59 L-
CENA LPG wraz z montażem na dziś to 10900 zł, ale poczekajmy, jak set pokaże się w listach do montażu, gdyż ta cena może ulec zmianie , obniżeniu!
Monitujemy w ciągu jednego, MAX 1,5 DNIA.
nie to żebym reklamował bo nie znam tej firmy, ale mnie mocno to zaciekawiło. Szczególnie mała ingerencja w sam silnik
Fajna cena :) ale jeśli to byłby pełny wtrysk to gra warta świeczki :)
Tapnięte z Szajsunga MkIV
Witam,
jestem posiadaczem Forda S-Max i od jakiegos czasu zabieram sie do zalozenia gazu.
I tu moja prosba, prosze o jakies informacje jaka instalacja najlepiej sprawuje sie w tego typu silnikach z ta moca lub przyblizona. Ewentualnie warsztat, ktory polecacie.
I jeszcze prosba.Prosze o konkrety, a nie odpowiedzi typu "profanacja", "stac bylo na samochod to i powinno stac na benzyne" itp.,itd.
Z gory dzieki, pozdrawiam.
Nie ma potrzeby wchodzenia w koszty możesz śmiało zamontować instalację gazową BRC SQ 32 i auto będzie się spisywać :) .
nabuchodonozor 17-10-2015, 14:41 O kurde - jak i gdzie można zrobić takie spalanie??? Mi się RAZ udało zejść poniżej 10 (cykl mieszany), a męczyłem się okrutnie...
jak stoi pod domem to tyle spali... :P
cattani75 19-04-2016, 19:39 Jest już Prins do 1.5 EB w Mondeo.
cattani75 03-04-2017, 23:04 Dostałem dziś info od dealera, że pod koniec kwietnia będzie dostępny Prins dla 2.0 EB 240 KM, a 203 KM "się robi".
BladeMasta 06-04-2017, 22:45 Miało być już w lutym, potem w marcu a teraz koniec kwietnia heheh
cattani75 06-04-2017, 22:47 W lutym instalacja miała powstać. I chyba powstała. Teraz polski Prins już podał dealerowi realny termin, gdy będą to instalować.
A ja już czekam rok. :-)
cattani75 19-04-2017, 07:09 A tu taka ciekawostka, podobno ma być w sierpniu i kosztować 5900:
http://gazeo.pl/instalacje/produkty/STAG-500.4-DIS-wiecej-niz-VI-generacja,artykul,9727.html
I opis pewnych wad, o których mówi sam producent:
http://www.autoexpert.pl/produkty/STAG-500-DIS-rewolucyjny-system-autogaz-nowej-generacji,9647,1
Wyjdzie taniej i nie będzie stresu, czy można zrobić autku chipa, ale wygląda na jakieś bardziej skomplikowane od Prinsa... :-/
BladeMasta 14-05-2017, 21:45 Ale to już chyba z dotryskiem benzyny?
Bump: Jakby ktoś czekał na instalację Prinsa (tą z ciekłym gazem bez dotrysku benzyny) to Fusiona USA to kicha. Tylko do europejskiej wersji. Słabo. Ciekawe jak konkurencja, ale pewnie też tylko do Europy. Pozostanie nam, amerykańcom, jeździć na benzynce. Bardzo nie przejmuje się tym bo spalanie nie najgorsze. Średnio 9,3 litra. W ostatnim tankowaniu nawet 8,6 a jeżdżę i z butem i spokojnie, zależy od sytuacji :diabel2:
cattani75 14-05-2017, 21:53 A Prins do wersji europejskiej ma być na przełomie maja j czerwca. Może to już ostateczny termin? ;-)
no to pozostaje dotrysk w takim razie
cattani75 15-05-2017, 14:32 Albo Stag 500.
BladeMasta 15-05-2017, 19:04 Z dotryskiem nie chce. W tym tankowania spalanie mam narazie na poziomie 8 litrów a średnio za całokształt :P 9,3. 2.0 EB 240KM. Kaganiec zdjęty więc można sypać więcej niż 200/h. Pewnie i tak nie będę z tego korzystał Hehe.
A co to ten Stag 500?
cattani75 15-05-2017, 19:46 Z dystrybutora Ci tyle wychodzi? Pojawiasz się w ogóle w mieście? :-D
Stag 500 to IV generacja z dotryskiem... lpg. :-)
Popatrz kilka postów wyżej.
BladeMasta 15-05-2017, 21:17 A to z dotryskiem to nie chce hehe. Sorki że nie skojarzyłem posta o Stagu :razz: Tak pojawiam się ale małe miasteczko jest mym miejscem zamieszkania hehe. Codziennie robię około 50km (dom-praca-dom) drogą krajową przez wioski i miasteczka (raz sie jedzie 50km/h a raz 120). Do tego po miasteczku parę kilometrów dziennie(zakupy,lekarz itp heh) no i tak mi wychodzi. Z kompa pokładowego (jeszcze nie lałem do pełna -póki benzyna tanieje nie ma sensu bo obciąża samochód hahhaha- żeby tak sprawdzać) więc nie wiem czy dokładnie komp pokazuje.
8l średnio ???
średnio to widzę :)
cattani75 15-05-2017, 22:25 A to z dotryskiem to nie chce.
Z dotryskiem lpg, nie zużywa w ogóle benzyny, kosztuje mniej niż Prins, nie jest dedykowany do auta, więc na pewno można zrobić chipa, ale... jakoś Prins mnie bardziej przekonuje.
się tak nie napalajcie na tego stag-a 500, to dopiero raczkujący projekt.
BladeMasta 21-05-2017, 21:47 Z dotryskiem lpg, nie zużywa w ogóle benzyny, .
Z tego co czytałem to zużywa około 2 litrów / 100km. Przy agresywnej jeździe może i więcej.
Dzwoniłem do Staga i narazie testują ten ciekły gaz na swoich samochodach. Moooże w grudniu będzie na masowe użycie.
Z tego co czytałem to zużywa około 2 litrów / 100km.źle czytałeś
BladeMasta 29-05-2017, 21:22 źle czytałeś
To rozwiń temat, ile zużywa benzyny na dotrysku? Jakieś konkrety proszę a nie takie coś... :razz:
Ma wcale nie zużywać beny - tyle co na odpał.
Skoryguj mnie Struna czy dobrze rozumuję bo na komórce czytam.
Czyli, że ten STAG to taki bezpośredni i pośredni będzie? Czyli, że będzie można przelać żeby temperaturę obniżyć?
Na kiedy obstawiasz faktyczną dostępność?
Sent from my HUAWEI VNS-L21 using Tapatalk
Wtryski beny będzie przetryskiwał gazem w celu ich chłodzenia, a główne dawkowanie będzie wtryskiem pośrednim.
cattani75 29-05-2017, 21:32 Podobno ma być dostępny w okolicach sierpnia. Jeśli są tak samo terminowi, jak Prins, to obstawiam końcówkę 2018. ;-)
Właśnie miałem napisać, że chyba 2018 :)
Na targach w kwietniu tego roku pokazali to "marketingowo"
wg mnie to jeszcze zejdzie trochę, żeby to dopracować.
cattani75 05-06-2017, 11:21 Dealer mi się dziś pochwalił, że Prins się dziś "pochwalił", że na DLM do 2.0 EB trzeba poczekać kolejny miesiąc.
czakus84 19-07-2017, 20:56 Podłącze sie pod temat.
Jestem posiadaczem 2.0 EB . Jak pytałem się gazownika jakieś 4tyg temu o LPG do mk5 to powiedział ze sprawdzi w BrC bo głównie to montuje .
Oddzwonil po 20min i powiedział ze całość moze mieć na drugi dzień w cenie z montażem ok 4,5tys.
Fakt ze powiedział iż spalania jest ok 2L Pb oraz ok 11LPG oczywiście opisał to w wartościach procentowych i takie wartości mi wyszły .
Gwarancja 2lata
cattani75 19-07-2017, 21:03 Ale to jednak jest zużycie benzyny. Ja bym rozważał tylko Prins albo Stag 500 dis.
Przy okazji - Prins mi dziś powiedział, że instalacja jest gotowa, ale do sprzedaży powinna być dostępna do 3 miesięcy... znowu.... :-(
czakus84 20-07-2017, 15:56 Ale to jednak jest zużycie benzyny. Ja bym rozważał tylko Prins albo Stag 500 dis.
Przy okazji - Prins mi dziś powiedział, że instalacja jest gotowa, ale do sprzedaży powinna być dostępna do 3 miesięcy... znowu.... :-(
jakiś dramat z ich obietnicami :)
czakus84 21-07-2017, 09:55 jest tutaj ktoś kto ma założone LPG w 2.0 EB ? chciałbym jakieś opinie poznać
czakus84 17-08-2017, 19:47 w takim razie się pochwalę ze założyłem LPG w 2.0 EB - zaraz wrzucę jakiś nowy post z krótkim opisem :)
czyżby ?
https://www.facebook.com/search/top/?q=prins%20autogaz%20sp%20z%20o.o.
cattani75 12-09-2017, 12:10 Co tam napisali?
Co tam napisali?
no niby że już jest :D
otwórz link
"Prins Autogaz Sp z o.o. Cena nie przekracza 10 tysięcy. Jest na poziomie kilku opcji z wyposażenia dodatkowego. Jednak ma nad nimi ogromna przewagę - dzięki instalacji DLM możemy oszczędzić ponad 50% kosztów tankowania i dzięki temu sfinansować te dodatki "
cattani75 12-09-2017, 12:30 Tia... spóźnili się o dwa/trzy miesiące... :-(
Tia... spóźnili się o dwa/trzy miesiące... :-(
a co, pośpieszyłeś się z czymś innym ??? :)
cattani75 12-09-2017, 12:38 Tak, we wszystkich garażach gdzie parkuję mam LPG w czerwonym kółeczku.
Wiem, wiem - nikt nie respektuje. Ale jakby tak nie daj Boże coś się wydarzyło, to nie wyjdę zza krat do końca swych dni. :-/
komarkutno 21-06-2018, 15:54 Tak, we wszystkich garażach gdzie parkuję mam LPG w czerwonym kółeczku.
Takiego znaku nie ma w przepisach ruchu drogowego nikt za wjazd nic ci nie zrobi , nawet jak ci auto wybuchnie.
juri2069 21-06-2018, 16:12 A to nie jest tak , że w galerii czy na osiedlu parkingi są prywatne i właściciel może sobie taki znak postawić? To jego parking i jego zasady .... ?
Nie, nie może. Można z czystym sercem to olać, ten znak to nie znak drogowy według kodeksu
cattani75 21-06-2018, 22:13 A zapis w umowie najmu parkingu też można olać?...
Domorosłym prawnikom piszącym brednie mimo wszystko nie życzę roszczeń regresowych.
Nie, nie może. Można z czystym sercem to olać, ten znak to nie znak drogowy według kodeksu
Jeśli obrzar jest oznaczony znakiem D-53 strefa ruchu to wtedy obowiązują przepisy jak na drodzej publicznej.
juri2069 23-06-2018, 09:55 Skolmi komentujesz że ktoś pisze brednie i to wszystko. A może wypadałoby do tego coś od siebie na temat dodać prawniku skoro masz wiedzę?
|
|