tomaszekzu
17-07-2015, 12:40
Witam chciałem podpiąć światła dzienne pod zapalniczke tylko nie wiem którędy mam póścic kabel żeby dostać sie do niej od strony silnika.Prosze o informacje
Zobacz pełną wersję : [Focus 2004-2008] podpięcie pod zapalniczke Swiateł dziennych tomaszekzu 17-07-2015, 12:40 Witam chciałem podpiąć światła dzienne pod zapalniczke tylko nie wiem którędy mam póścic kabel żeby dostać sie do niej od strony silnika.Prosze o informacje tedi_k 17-07-2015, 13:09 Bez sensu. Zapalniczka nie jest podpięta pod napięcie zapłonu tylko pod system oszczędzania energii (20 minut po wyłączeniu zapłonu). W skrzynce bezpieczników w komorze silnika wystarczy wziąć napięcie z nogi 5 przekaźnika R8 (napięcie zapłonu). tomaszekzu 17-07-2015, 20:06 jaki to jest numer bezpiecznika i jak mam to zrobić bo jestem laikiem tedi_k 17-07-2015, 20:23 Jak jesteś laikiem, to nie baw się prądem w aucie - Ryzyko, że będzie dużo ognia i dymu wynosi jakieś 88%... Podałem wyraźnie - PRZEKAŹNIK R8 noga 5 w FJB. Każdy elektryk to zrozumie... To samo napięcie z tej samej nogi 5 R8 jest też na bezpieczniku F12 w FJB. majek32 17-07-2015, 21:30 Zapalniczka nie jest podpięta pod napięcie zapłonu tylko pod system oszczędzania energii (20 minut po wyłączeniu zapłonu). Ojj chyba cały czas jest napięcie w zapalniczce wrzoch 17-07-2015, 22:54 Też mnie się tak zdaje, że zapalniczka pod system oszczędzania energii, bynajmniej w Foce Mk2, C-Maxie, Kudze Mk1 podłączona nie jest. tedi_k 17-07-2015, 23:31 OK, i tak pomysł był bez sensu. W MND4 zapalniczka w kabinie jest pod system oszczędzania energii a w bagażniku na stałe. W FF3/G-Grand C-maxie tak samo zdaje się... weuek 18-07-2015, 02:11 Pomysł be sensu, bo w fokusie zapalniczka ma zasilanie cały czas (sprawdzałem około doby). Polecam zacisk w skrzynce bezpieczników pod maska opisany jako "automatyczna skrzynia biegów". tomaszekzu 20-07-2015, 20:07 byłem u mechanika i powiedział ze podepnie sie pod akumulator + i - oraz pod zarówke postojowa ze tak