NeOn21
29-08-2015, 10:54
Witam serdecznie :wink:
Otóż mam mały problemik :p
Po zakończonej jeździe zobaczyłem wczoraj, że przybyło mi płynu chłodniczego w zbiorniczku wyrównawczym, ostatnio dolewałem go i dolałem chyba troszkę za dużo bo dolałem do MAX, a po jeździe pokazuje sporo ponad MAX.
Dodam, że dzisiaj poszedłem zobaczyć jak to wygląda jak autko ostygło no i wygląda dobrze bo płyn wrócił do poziomu MAX, czyli tak jak było wcześniej.
Na początku przestraszyłem się, że może być to UPG, ale raczej na szczęście nie jest to uszczelka pod głowicą ;) Ponieważ, kolor oleju jest taki jak był, nie ma oleju w zbiorniczku wyrównawczym i po odkręceniu korka na zapalonym silniku nie ma żadnych pęcherzy powietrza i nic nie bulgocze w zbiorniczku.
Teraz mam takie pytanko, bo może tego płynu przybywa jak autko się zagrzeje i jest to normalne.
Dodam kilka zdjęć i opiszę które przewody są gorące.
http://images.tinypic.pl/i/00697/afe1g4661o5f_t.jpg (http://www.tinypic.pl/afe1g4661o5f)
http://files.tinypic.pl/i/00697/vogg942nl5sm_t.jpg (http://www.tinypic.pl/vogg942nl5sm)
http://pics.tinypic.pl/i/00697/r5zfbv74zwdx_t.jpg (http://www.tinypic.pl/r5zfbv74zwdx)
1 - przewód jest zimny
2 - przewód jest gorący
3 - przewód jest delikatnie ciepły, prawie zimny
4 - przewód jest gorący
5 - przewód jest gorący
6 - przewód jest gorący
Gdy naciskam na przewód numer 4 i 6 to przez przewód numer 1 wychodzi płyn do zbiorniczka.
Ma ktoś jakieś pomysły ? Czy winą jest za dużo płynu czy jakieś zapowietrzenie ?
Otóż mam mały problemik :p
Po zakończonej jeździe zobaczyłem wczoraj, że przybyło mi płynu chłodniczego w zbiorniczku wyrównawczym, ostatnio dolewałem go i dolałem chyba troszkę za dużo bo dolałem do MAX, a po jeździe pokazuje sporo ponad MAX.
Dodam, że dzisiaj poszedłem zobaczyć jak to wygląda jak autko ostygło no i wygląda dobrze bo płyn wrócił do poziomu MAX, czyli tak jak było wcześniej.
Na początku przestraszyłem się, że może być to UPG, ale raczej na szczęście nie jest to uszczelka pod głowicą ;) Ponieważ, kolor oleju jest taki jak był, nie ma oleju w zbiorniczku wyrównawczym i po odkręceniu korka na zapalonym silniku nie ma żadnych pęcherzy powietrza i nic nie bulgocze w zbiorniczku.
Teraz mam takie pytanko, bo może tego płynu przybywa jak autko się zagrzeje i jest to normalne.
Dodam kilka zdjęć i opiszę które przewody są gorące.
http://images.tinypic.pl/i/00697/afe1g4661o5f_t.jpg (http://www.tinypic.pl/afe1g4661o5f)
http://files.tinypic.pl/i/00697/vogg942nl5sm_t.jpg (http://www.tinypic.pl/vogg942nl5sm)
http://pics.tinypic.pl/i/00697/r5zfbv74zwdx_t.jpg (http://www.tinypic.pl/r5zfbv74zwdx)
1 - przewód jest zimny
2 - przewód jest gorący
3 - przewód jest delikatnie ciepły, prawie zimny
4 - przewód jest gorący
5 - przewód jest gorący
6 - przewód jest gorący
Gdy naciskam na przewód numer 4 i 6 to przez przewód numer 1 wychodzi płyn do zbiorniczka.
Ma ktoś jakieś pomysły ? Czy winą jest za dużo płynu czy jakieś zapowietrzenie ?