Zobacz pełną wersję : [Ogólne] Chiptuning 2.0tdci 150/180KM 2015r.


Strony : 1 [2] 3

panerai_47
06-06-2018, 15:15
Pewnie nowy soft będzie bardziej eko, ja bym olał


Dzięki, faktycznie bedzie bardziej eko.

leszcz
06-06-2018, 15:55
silnik 2.0 TDCI 150PS ma akcje zwiazana z odsiarczaniem ukladu paliwa, maja wgrywac nowy soft.
dokładnie . Wczoraj po takiej akcji był FF3 ( jemu wywaliło przed wgraniem softu usterkę silnika choć wątpię , że to była wina softu choć ASO uparcie twierdziło co innego)
Po akcji ASO przeszedł na ciemną stronę mocy :D

kivlov
24-06-2018, 14:40
czy ktos szedł dalej niż chip ?
intercooler/wydech itd

Ktoś zagłębiał się w ten temat?

TuneFORCE
28-06-2018, 06:29
Ktoś zagłębiał się w ten temat?

To jaki Ty masz w końcu silnik?
Bo pytasz w dziale 2.0TDCI, 2.0EB...:619::619::619:

kivlov
28-06-2018, 09:08
2,0TDCI to mój silnik.

leszcz
28-06-2018, 09:55
2,0TDCI
no w profilu masz MK4 ... wiec do około 190PS idzie zrobić .
A temat jest o MK5 :one: one idą na około 200~210PS

kivlov
28-06-2018, 10:01
mam mk4 i mk5 :) oba 2,0tdci
ps. poprawiłem teraz profil

totek2
28-06-2018, 10:08
mam mk4 i mk5
ale z tego co pamiętam to mk4 nie chciałeś ruszać?

leszcz
28-06-2018, 10:09
mk4 i mk5 oba 2,0tdcino to odpowiedź masz
da się ;)

kivlov
28-06-2018, 10:20
mk4 nie chce ruszac, ale mk5 się zastanawiam mocno :) ALe czy jest sens ze 180 robić coś więcej? No i bez hamowni?
Musze chyba poczytać co grozi jakby było za dużo

totek2
28-06-2018, 10:34
Sens jest bo czuc różnice :)
Jedz do TuneFORCE, będziesz zadowolony

Matych
28-06-2018, 12:27
Bez hamowni to sobie można robić 150/180,inaczej to druciarstwo.A gdzie chcesz o tym poczytać?

kivlov
28-06-2018, 12:43
Ja chce z hamownią :)
ale chce poczytac o konsekwencjach, ale tak rzetelnie.

makinen
28-06-2018, 14:15
Tutaj się tego nie dowiesz.

kivlov
28-06-2018, 16:32
Może jednak ktoś coś powie :)

kivlov
28-06-2018, 20:37
Macie jakieś linki jak się zbiera mk5 po chipie bo nic nie ma na YT?

Matych
01-07-2018, 13:39
Ale linki do czego? zbiera się lepiej niż przy fabryce,konkretne pytania,o jakie konsekwencje ci chodzi?

kivlov
02-07-2018, 07:27
Jakie elementy bardziej się zużywają czy jest jakieś zagrożenie krótszej żywotności pojazdu (silnik itp)? Robię dużo km ok 8 tyś miesięcznie.

rajman
03-07-2018, 12:21
Jakie elementy bardziej się zużywają czy jest jakieś zagrożenie krótszej żywotności pojazdu (silnik itp)? Robię dużo km ok 8 tyś miesięcznie.

jak nie ciśniesz 200km/h+ przez te 8tyś miesięcznie to tuning praktycznie nie wpływa na żywotność silnika.

co innego jak pakujesz non stop do oporu, wtedy i przy serii motor może klęknąć ...

kivlov
04-07-2018, 07:54
Ogólnie to rzadko kiedy dobijam do 200km/h zależy mi na komforcie do ok 140km/h, aby szybko przyspieszyć i wyprzedzić TIR'y, które teraz na pomorzu są w niesamowitej ilości przez nawałnice (transport drzewa).

foni
04-07-2018, 10:58
Zrób tego chipa i nie kombinuj pod górkę! :)
Potem będzie jak z górki!!! :)

kierowcafocusa
06-07-2018, 08:42
Ogólnie to rzadko kiedy dobijam do 200km/h zależy mi na komforcie do ok 140km/h, aby szybko przyspieszyć i wyprzedzić TIR'y, które teraz na pomorzu są w niesamowitej ilości przez nawałnice (transport drzewa).

jeśli masz zdrową serię jak ja czyli 430Nm i 185KM to po chipie różnica jest..
niewielka.. chyba że ktoś zachwyca się że na papierze jest 20koni więcej

latem gdy silnik dostaję gorące powietrze to limitery tną niemiłosiernie moc

ja odnosiłem wrażenie że po kilku przyspieszeniach auto naprawdę dostawało zadyszki. jeżdżę głownie autostradami i eskami
po roku na boxie i roku na chipie... wróciłem do boxa :):)
box ma w nosie limitery latem

a jak coś padnie to wypinam i naprawiają na gwarancji
gdy jest chip... to już niestety ruletka

niech moc będzie z Wami :)

totek2
06-07-2018, 08:55
No widzisz, każdy inaczej odczuwa zmianę. Robiłem chipa w tym silniku jednej osobie z forum która wcześniej jeździła na boxie. Po zmianie na chipa napisał mi że jest pozytywnie zaskoczony, że jest bardziej dynamiczny niż na boxie i zbiera się z dużo niższych obrotów.

heko
06-07-2018, 08:59
box a chip...
box w dieslu robi więcej szkód niż chip, układ wtryskowy dostaje po dupie
limitery tak samo działają na boxie i chipie...gdzie na chipie, można je zmienić :P

kierowcafocusa
06-07-2018, 09:22
box a chip...
box w dieslu robi więcej szkód niż chip, układ wtryskowy dostaje po dupie
limitery tak samo działają na boxie i chipie...gdzie na chipie, można je zmienić :P

ja jestem praktykiem i dość dobrze wyczuwam samochody :)
autem jeżdże 3 lata i wymiana.
różnica przyspieszenia pomiędzy boxem a chipem jest niezauważalna
na hamowni box miał kilka niutów więcej ale większy spadek powyżej 3500
najbardziej wymierna różnica to przyspieszanie powyżej 200km/h

tu bez 2 zdań box wygrywa , na vmax również.

a wtryski... jak padną to gwaracja

heko
06-07-2018, 09:59
ja wiem swoje... i nie sprawdzone na jednym, a wielu autach :P

TuneFORCE
06-07-2018, 19:58
a wtryski... jak padną to gwaracja

Jak się wypali dziura w tłoku to nikt na gwarancji tego nie naprawi :P

heko
06-07-2018, 20:00
Jak się wypali dziura w tłoku to nikt na gwarancji tego nie naprawi :P

to muszą naprawić :P

Struna
06-07-2018, 21:14
poxiliną :)

TuneFORCE
13-07-2018, 06:46
Fokusik 2.0TDCI 150KM :-)

https://images82.fotosik.pl/1117/0217127ecaddc64cmed.jpg (https://www.fotosik.pl/zdjecie/0217127ecaddc64c)

Seria na naszym FB

kierowcafocusa
13-07-2018, 08:07
Fokusik 2.0TDCI 150KM :-)

https://images82.fotosik.pl/1117/0217127ecaddc64cmed.jpg (https://www.fotosik.pl/zdjecie/0217127ecaddc64c)

Seria na naszym FB

zacny wynik :)

wilku30
24-07-2018, 13:56
Na razie w swoim Focusie jestem po przestawieniu mapy na 180KM. W stosunku do serii jest odczuwalna poprawa dynamiki auta. Pewnie za jakiś czas i tak sięgnę po program. Aktualnie założyłem jeszcze filtr powietrza KN-a, oraz wycinam tłumik tylni ale wiadomo to tylko dla fajniejszego dźwięku. Natomiast jeśli wyłączę i wytnę dpf i będę robił program to osiągnę większe przyrosty, niż z seryjnym wydechem? Dodam, że nie interesuje mnie ekologia, ani problemy z diagnostami:P

cattani75
24-07-2018, 14:09
(...)nie interesuje mnie ekologia

Zainteresuje Cię na onkologii... czego oczywiście nie życzę!

Hansolo
24-07-2018, 14:25
Natomiast jeśli wyłączę i wytnę dpf i będę robił program to osiągnę większe przyrosty, niż z seryjnym wydechem? Dodam, że nie interesuje mnie ekologia, ani problemy z diagnostami

Zalecam całościowy remap ...

latar
24-07-2018, 14:28
Nic ci to nie da. Wydech nie stanowi problemu.

Woytas
25-07-2018, 21:57
Bump: Na razie w swoim Focusie jestem po przestawieniu mapy na 180KM. W stosunku do serii jest odczuwalna poprawa dynamiki auta. Pewnie za jakiś czas i tak sięgnę po program. Aktualnie założyłem jeszcze filtr powietrza KN-a, oraz wycinam tłumik tylni ale wiadomo to tylko dla fajniejszego dźwięku. Natomiast jeśli wyłączę i wytnę dpf i będę robił program to osiągnę większe przyrosty, niż z seryjnym wydechem? Dodam, że nie interesuje mnie ekologia, ani problemy z diagnostami:P

...przecież ten filtr w TDCI absolutnie nie nie daje , było o tym wielokrotnie , bezpośrednio nawet "forumowi" tunerzy robili pomiary bez jakiegokolwiek filtra :)

TuneFORCE
29-07-2018, 08:41
DPFy w tych silnikach działają bardzo dobrze i nie ograniczają mocy. Oczywiście jak te auta będą miały 200k km i więcej to się zaczną problemy ze wszystkim ;)

pasiek
29-07-2018, 19:15
Nie długo ( dwa , trzy lata ) w benzynach też zaczną się problemy z gpf-ami ;)

stingerA6
29-07-2018, 19:17
dwa , trzy lata
Będę miał za parę miesięcy, oby bez problemów

pasiek
29-07-2018, 19:19
W nowych pewnie nie będzie problemów, za dwa , trzy lata pewnie pierwsze problemy się pojawią, no chyba że, coś sknoćą i będzie akcja serwisowa ;)

Struna
29-07-2018, 19:48
Gpf-ami?
A co to takiego? :)

cattani75
29-07-2018, 19:51
Podpuszczasz? :-)

Struna
29-07-2018, 19:53
Alesz skont :)

pasiek
29-07-2018, 20:43
Gpf? Puszka pandory ;)

Dan385
30-07-2018, 12:47
Czy ktoś miał już do czynienia z nową serią diesli Forda ecoblue bo tylko takie można teraz zamawiać?

Konfiguruję s-maxa i zastanawiam się czy warto dopłacać 8000 PLN do 190KM względem 150KM i czy tak jak w TDCi 150/180 to tylko kwestia oprogramowania a nie różnic mechanicznych.

I tak zamierzam go zaraz po zakupie zaczipowac ale mam pewne obawy czy na pewno się da(a jeśli tak to czy dojdzie do ok. 200/440 jak TDCi) i żebym docelowo nie został przy 150 KM/340.

heko
30-07-2018, 14:09
Zawsze tak samo, jeden silnik, kilka wersji mocy, wiec bierz słabszego/tańszego :)

Dan385
30-07-2018, 14:31
Zawsze tak samo, jeden silnik, kilka wersji mocy, wiec bierz słabszego/tańszego :)

Dzięki, idę więc w 150KM :-)

Czy robiłeś może już tuning silnika z tej nowej serii ? Ciekawią mnie oczywiście możliwe podbicia mocy/momentu

Bump:

heko
30-07-2018, 17:17
tylko w Transitach :D

Dan385
30-07-2018, 17:36
He he to w sumie też jakiś wyznacznik dla tej serii, znalazłem że ok. 190KM i 470 momentu w transitach wychodzi, czyli jak na dostawczaka super, pytanie jak wyjdzie w osobówce :-)

Marek_1980
01-08-2018, 11:38
Zawsze tak samo, jeden silnik, kilka wersji mocy, wiec bierz słabszego/tańszego :)

Też jestem na etapie wyboru silnika do nowego s-maxa i dowiedziałem się od warszawskiego tunera(nie wiem czy mogę podać na forum od jakiego ale to uznany tuner) że podobno w przypadku serii ecoblue silniki 150 od 190 różni się jednak mechaniką czyli są inne sprężarki a także wtryskiwacze.

Szkoda mi tych 8000zł na mocniejszy silnik ale teraz nabrałem wątpliwości czy tu można zrobić te proste mapowanie jak było dotychczas :(

heko
01-08-2018, 19:28
pierwsze słyszę o takich różnicach
muszę to dokładniej sprawdzić

wilku30
02-08-2018, 12:01
Mam pytanie odnośnie wyłączenia programowego EGR w 2.0tdci 150/180KM. Bo wiem, że da radę go wyłączyć, ale pozostaje kwestia nagrzewania silnika, bo niestety chyba jest to powiązane. Da się tak zrobić, żeby EGR był wyłączony, a nie miało to wpływu na szybkość nagrzewania?

heko
02-08-2018, 20:36
Da się tak zrobić, żeby EGR był wyłączony, a nie miało to wpływu na szybkość nagrzewania?
*

nie, poza tym w euro 6, egr jest dość mocno powiązany z DPF ... nie wspomnę już o fatalnych wynikach pomiarów NOX po wywaleniu egr

wilku30
02-08-2018, 21:25
Wiadomo, że jak by leciał EGR to i DPF:-). A co oznacza skrót NOX?

heko
02-08-2018, 21:37
dpf w MK5 aut, chyba żartujesz, zaraz będziesz szukał nowego na montaż :P
https://pl.wikipedia.org/wiki/Tlenki_azotu

wilku30
02-08-2018, 22:26
Doczytałem co to NOX:-)Dlaczego będę szukał nowego na montaż? Mam po prostu w głowie wywalenie dpf, wyłączenie egr i zrobienie programu bez ekologii(narazie przełączona mapa na 180KM, filtr powietrza zmieniony na KN-a i wycięty tłumik tylni). W poprzednim Focusie nie miałem dpf,zrobiłem program, zaślepiłem egr i wstawiłem sportowy kat zamiast ceramicznego i świetnie jeździ do dnia dzisiejszego w rodzinie z przebiegiem 230tys.km.

heko
03-08-2018, 10:34
bo już w najbliższym czasie, auta z usuniętym dpf, a w szczególności te z EURO 6, będą mocno kontrolowane
usunąłem egr/dpf w setkach...co ja gadam, w tysiącach aut, ale to były starsze konstrukcje dpf, zawodne, w poliftowym MK4, były znaaacznie lepsze, a w MK5 właściwie niezawodne, więc nie wiem czemu chcesz psuć sprawne auto

wilku30
03-08-2018, 11:31
Psuć to go nie chce, ale wydaje mi się, że bez ekologii na pokładzie jednak będzie ciut mocniejszy(więcej czystego powietrza w układzie dolotowym, wydech o zwiększonej przepustowości). PS.Pewnie w niedalekiej przyszłości odwiedzę Kraków po witaminy dla Focusa:surprise:

Woytas
04-08-2018, 10:36
Psuć to go nie chce, ale wydaje mi się, że bez ekologii na pokładzie jednak będzie ciut mocniejszy(więcej czystego powietrza w układzie dolotowym, wydech o zwiększonej przepustowości). PS.Pewnie w niedalekiej przyszłości odwiedzę Kraków po witaminy dla Focusa:surprise:

Będzie tyle mocniejsze ile Ci dał ten "sportowy" filtr ...

posłuchaj Heko nie psuj sprawnego auta

TuneFORCE
08-08-2018, 07:22
Zasada jest prosta - nic się nie dzieje to się nic nie rusza.
Mocy od wywalenia DPF nie przybędzie.

heko
10-08-2018, 21:05
2.0tdci 150

Mondeo 5 2.0tdci 150

https://images89.fotosik.pl/15/fe52d6273631e811med.jpg (https://www.fotosik.pl/zdjecie/fe52d6273631e811)

leszcz
10-08-2018, 21:10
a to już na nowej kalibracji po akcji serwisowej ?

TuneFORCE
15-08-2018, 13:44
A co to za różnica?
Druga sprawa to kalibrację można zmienić na starą ;)

leszcz
15-08-2018, 13:48
Druga sprawa to kalibrację można zmienić na starą
no to wiadomo ;)

A co to za różnica?
chyba po coś robili tą akcję . Z tego co obserwujemy(co piszą chłopaki i mówią) w nowych kalibracjach obcięto moc z "dołu" i gorzej auta się zbierają . Ale po coś robili tą akcję jednak . Celem ochrony ale czego ?

heko
15-08-2018, 14:54
...celem ochrony fy. Ford przed ekologicznym chaosem i atakiem lobby ekologicznego ... obniżają emisję :P

makinen
15-08-2018, 15:28
Jeśli to eliminuje dymienie jestem za obniżeniem emisji. Trudno się jedzie za kopciuchem, np. po tuningu. Jak to mówią lekko poddymia.

heko
15-08-2018, 19:46
nie ma nic wspólnego :)

Woytas
15-08-2018, 19:56
Jeśli to eliminuje dymienie jestem za obniżeniem emisji. Trudno się jedzie za kopciuchem, np. po tuningu. Jak to mówią lekko poddymia.

Z dpf-em nic nie dymi

smiechu
16-08-2018, 13:11
Też jestem na etapie wyboru silnika do nowego s-maxa i dowiedziałem się od warszawskiego tunera(nie wiem czy mogę podać na forum od jakiego ale to uznany tuner) że podobno w przypadku serii ecoblue silniki 150 od 190 różni się jednak mechaniką czyli są inne sprężarki a także wtryskiwacze.

Szkoda mi tych 8000zł na mocniejszy silnik ale teraz nabrałem wątpliwości czy tu można zrobić te proste mapowanie jak było dotychczas :(

Panowie czy udało się potwierdzić informacje, że nowe silniki 2.0 EcoBlue z SCR 150 KM i 190 KM to bliźniacze konstrukcje i możliwe jest przełączenie 150 KM na fabryczną mapę 190 KM?

Jestem na etapie konfigurowania nowego samochodu i informacja o Adblue nieco zniechęciła mnie do zakupu.
Całkowicie zniechęci mnie brak możliwości przełączenia 150 KM na 190 KM.

heko
16-08-2018, 13:23
przełącznika 150/190 nie ma na pewno

mayak
16-08-2018, 13:31
możliwe jest przełączenie 150 KM na fabryczną mapę 190 KM?
z tego co mi wiadomo, to jeszcze ich nie ma na ulicach, więc można tylko gdybać

informacja o Adblue nieco zniechęciła mnie do zakupu.
proszę wskaż silnik spełniający nową normę 6.2 bez adblue - większość producentów stosuje adblue już przy Euro6

leszcz
16-08-2018, 14:44
z tego co mi wiadomo, to jeszcze ich nie ma na ulicach, więc można tylko gdybać
po vin sprawdź ;)

mayak
16-08-2018, 15:07
po vin sprawdź
zrobiłem to - kalibracje są różne ale to jeszcze nie przekreśla zmiany

SRS
16-08-2018, 17:51
Panowie czy udało się potwierdzić informacje, że nowe silniki 2.0 EcoBlue z SCR 150 KM i 190 KM to bliźniacze konstrukcje i możliwe jest przełączenie 150 KM na fabryczną mapę 190 KM?przełącznika 150/190 nie ma na pewno zrobiłem to - kalibracje są różne ale to jeszcze nie przekreśla zmiany na pewno nie ma pomiędzy 2.0 EcoBlue (105KW/150PS) a 2.0 EcoBlue (140KW/190PS) z prostej przyczyny zastosowano inne skrzynie biegów w obu autach i są inne softy , co najwyżej będzie można zabawić się w zmianę pomiędzy 2.0 EcoBlue (96KW/130PS) a 2.0 EcoBlue (140KW/190PS) lub 2.0 EcoBlue (105KW/150PS) a 2.0 EcoBlue (175KW/240PS) bo tu jest już tak samo , jak w automacie czy w manualu.

leszcz
16-08-2018, 17:55
na pewno nie ma pomiędzy 2.0 EcoBlue (105PS/150PS) a 2.0 EcoBlue (140KW/190PS) z prostej przyczyny zastosowano inne skrzynie biegów w obu autach i są inne softy co najwyżej będzie można zabawić się w zmianę pomiędzy 2.0 EcoBlue (96KW/130PS) a 2.0 EcoBlue (140KW/190PS) bo tu jest już tak samo.
dziękujemy Panu SRS za lekcję :one:

No nic trzeba będzie chipować to czego nie da się zrobić ;)

mayak
17-08-2018, 09:11
a pewno nie ma pomiędzy 2.0 EcoBlue (105KW/150PS) a 2.0 EcoBlue (140KW/190PS) z prostej przyczyny zastosowano inne skrzynie biegów w obu autach i są inne softy , co najwyżej będzie można zabawić się w zmianę pomiędzy 2.0 EcoBlue (96KW/130PS) a 2.0 EcoBlue (140KW/190PS) lub 2.0 EcoBlue (105KW/150PS) a 2.0 EcoBlue (175KW/240PS) bo tu jest już tak samo , jak w automacie czy w manualu.
trochę nie zgadza się - 130PS to jest chyba w Transicie 2.0d a nie w mk5/smax2, a 240 to biturbo

totek2
17-08-2018, 10:00
W s-maxie też jest 130PS.

mayak
17-08-2018, 10:06
W s-maxie też jest 130PS.

jakoś nie widzę tej wersji:
https://www.ford.de/fahrzeuge/ford-s-max/ausstattung/leistung-effizienz

u nas też nie ma 130, jest 120, 150, 190 i 240:
https://www.ford.pl/content/dam/guxeu/pl/pl_pl/documents/price-list/cars/PL-smax_update.pdf

heko
17-08-2018, 10:09
chyba z lekka odlecieliście z tematu :D
Będą auta pod "nożem" to się będziemy doktoryzować :P

totek2
17-08-2018, 10:27
U mnie jest.
https://uploads.tapatalk-cdn.com/20180817/008a27903696631331f11c1ec73a06b3.jpg

SRS
17-08-2018, 16:58
trochę nie zgadza się - 130PS to jest chyba w Transicie 2.0d a nie w mk5/smax2, a 240 to biturbo z tego co wiem to kilka sztuk 190PS jest już na placu w Polsce , a 130PS jak na razie głównie idą na Niemcy , Belgię , Włochy , Danię , Irlandię , u nas faktycznie w cennikach pisze 120PS , ale wszystkie w etisie mają opis 2.0 EcoBlue (96KW/130PS) a co do 240PS szczegółów jeszcze nie znam oprócz tego że kilka sztuk jest produkowane i przyjadą nie długo do Polski.

Marek_1980
18-08-2018, 17:35
Ja finalnie zamówiłem wersję 190 KM - w 2 salonach twierdzili że 150 KM od 190 KM tym razem różni się nie tylko oprogramowaniem - ciekawe czy okaże się to prawdą, ja niestety musiałem już zamówić i wolałem nie ryzykować więc koszt o 8000pln większy :razz:

leszcz
18-08-2018, 18:27
A tu informacja kolegi który najpierw miał BOXA ale zdecydował się jednak na CHIPa .

chip przetestowany w warunkach bojowych 4 tyś km. po autostradach w tym Alpy samochód załadowany max z czterema osobami dorosłymi.

Spalanie według komputera 6.8 średnia prędkość przejazdu 106km/h, porównanie do zeszłego ta sama trasa spalanie 7.1 przy średniej prędkości 104 km/h.

Jest dobrze!!!

CHIP wygrał ;)

heko
18-08-2018, 19:37
chip zawsze wygra, no i nie męczy tak układu wtryskowego w dieslach :D

kivlov
25-08-2018, 13:16
A ktoś może sprawdzić po chipie swoje mondeo mk5 jak teraz przyśpiesza do 100km/h, albo do 130km/h? Bardzo jestem ciekaw czy jest duża różnica i czy warto. Na YT nic nie ma.

jvc
25-08-2018, 13:29
150KM słabo jedzie, dopiero 180KM lub chip sprawia że tym samochodem się dobrze jeździ. Sam czas przyspieszenia wiele nie pokaże, myślę że można urwać max 1 sekundę.

Wysłane z mojego Mi A1 przy użyciu Tapatalka

kivlov
25-08-2018, 15:03
Wiem bo zmiana ze 150 na 180 zmieniła chociażby płynność przełożeń w skrzyni. Zwyczajnie się tak nie męczył silnik i nie musiał długo ciągnąć na biegu, ale interesuje mnie właśnie 180 vs CHIP.

TuneFORCE
26-08-2018, 18:56
Wiem bo zmiana ze 150 na 180 zmieniła chociażby płynność przełożeń w skrzyni. Zwyczajnie się tak nie męczył silnik i nie musiał długo ciągnąć na biegu, ale interesuje mnie właśnie 180 vs CHIP.

No po chipie masz 200-210KM i z 50Nm więcej :-) więc nie ma porównania :619:

leszcz
26-08-2018, 19:02
kivlov CHIP daje radę ;) ostatnio kolega z Gdańska CHIpował autko i jego opinię masz tu (https://forum.fordclubpolska.org/showpost.php?p=3019397&postcount=333)

kivlov
29-08-2018, 13:21
No kazdy pisze daje radę, ale brak konkretów czyli wyników. Nikt nie ma ochoty sprawdzić jak przyśpiesza?

piotrek305
29-08-2018, 13:24
No kazdy pisze daje radę, ale brak konkretów czyli wyników. Nikt nie ma ochoty sprawdzić jak przyśpiesza?

kupiłeś mk5 :) ? WOW.. a na mondeoklubpolska się nie pochwaliłeś :) mk4 jest czy sprzedany :) ? tu masz swój wątek jakiś :) ? ile mk4 obecnie nalotu ma ;) ?

jvc
29-08-2018, 13:37
No po chipie masz 200-210KM i z 50Nm więcej :-) więc nie ma porównania
Znam jednego co ma 190KM po chipie, więc takiej dużej różnicy już nie ma między 180KM poza finansową :D

kivlov
29-08-2018, 14:05
Piotrek nie miałem czasu sie pochwalić, MK4 jeszce nie sprzedałem bo zostawiłem żonie, ale chyba jest dla nie za duży, ale jak znajde cos mniejszego to pewnie bede sprzedawać.
JVC - faktycznie 190km to nie jest duża zmiana.

latar
29-08-2018, 15:38
Jeszcze tu takiego MK5 nie było.

Sent from my HUAWEI VNS-L21 using Tapatalk

TuneFORCE
30-08-2018, 03:18
Znam jednego co ma 190KM po chipie, więc takiej dużej różnicy już nie ma między 180KM poza finansową :D

Na drodze taki po chipsie, nawet jak ma 190KM to objeżdża takiego 180KM bez chipsa :P zawsze i w każdych warunkach.

jvc
30-08-2018, 06:32
Na drodze taki po chipsie, nawet jak ma 190KM to objeżdża takiego 180KM bez chipsa
Wiadomo sprawa bo moment robi robotę.

Jeszcze tu takiego MK5 nie było.
Koledzy nie wrzucają bo nie robi takiego wrażenia jak 200+ :D
Zaraz poszukam i wstawię.

jvc
30-08-2018, 08:54
Znalazłem

https://forum.fordclubpolska.org/attachment.php?attachmentid=97036&stc=1&d=1535615500

leszcz
30-08-2018, 13:41
Koledzy nie wrzucają bo nie robi takiego wrażenia jak 200+
Zaraz poszukam i wstawię.
dobre :)

latar
30-08-2018, 17:02
No rzeczywiście nie robi ;)

Sent from my HUAWEI VNS-L21 using Tapatalk

heko
30-08-2018, 22:47
150-ka

https://images90.fotosik.pl/28/c1e89bba5f5c7682med.jpg (https://www.fotosik.pl/zdjecie/c1e89bba5f5c7682)

kivlov
31-08-2018, 22:00
No i czy ktoś bawił się z chłodnicą?
http://mondeo-mk5.de/index.php?attachment/506-2-kopie-jpg/

http://mondeo-mk5.de/index.php?attachment/507-3-kopie-jpg/

http://mondeo-mk5.de/index.php?attachment/508-4-kopie-jpg/

http://mondeo-mk5.de/index.php?attachment/509-5-kopie-jpg/

http://mondeo-mk5.de/index.php?attachment/510-6-kopie-jpg/

http://mondeo-mk5.de/index.php?attachment/492-img-4131-jpg/

http://mondeo-mk5.de/index.php?attachment/493-756504bd-b792-4dba-8d01-54b0d07e59ce-jpg/

latar
01-09-2018, 00:37
Coś tu jest nie teges. Podczas strojenia od razu widać czy temperatura w dolocie leci w kosmos czy nie. Nie trzeba być magikiem, żeby stwierdzić: Panie, wsadź pan coś*większego! Nie wierzę, ze Hans montując większego fmica odkrył hamerykę i nagle robi o 30KM więcej niż reszta świata. Na mój gust to na zdjęciach jest Twin-Turbo.

kivlov
01-09-2018, 08:03
To jest 180km

https://levelsperformance.com/collections/2012-2014-ford-fusion-2-0t/products/2013-ford-fusion-intercooler-upgrade

wilku30
01-09-2018, 09:00
Taki wynik to raczej z mocniejszym turbo, a nie po zmianie tylko intercoolera na większy.

kivlov
06-09-2018, 21:08
https://www.youtube.com/watch?v=9FiW-LTcXU0 7,54 po chipie do 100km/h

panerai_47
15-09-2018, 16:07
Niestety Fordy po chipie gorzej sie odpychają niz skody, vw na fabryce

wilku30
15-09-2018, 20:12
Niestety Fordy po chipie gorzej sie odpychają niz skody, vw na fabryce

A chciałbyś jeździć autem ze zdechłą kurą na masce:P?

latar
15-09-2018, 20:33
Zdechła kura, zdechły por czy zdeptane niebieskie kółko...wszystko jedno, byle szedł jak należy :619:

TuneFORCE
16-09-2018, 08:45
Mam rodzinnego Superba 2.0 280KM 4x4 DSG...seryjna skoda objeżdża wszystkie 3.0D BMW 313KM/320KM, żaden Mondeo po chipsie, czy Insignia po chipsie nie miały podejścia. W VAGu DSG miażdży system.
Skoda robi czasy 0-100 ok 5.2-5.3s :D Po programie w okolice 380KM/480Nm jest ok 4.3-4.5s :D
Przykładowo...seryjny Golf R MK7 z DSG objeżdża seryjnego Focus RS, natomiast seryjny Golf R MK7 w manualu dostaje baty od seryjnego RSa. Tak to wygląda.

Kilka razy miałem sytuację, że ludzie mnie na światłach zaczepiali i pytali co mam pod maską :D
Na razie mam serie, bo po prostu nie widzę sensu robienia modyfikacji, gdyż to co jest naprawdę fajnie jedzie.
Wczoraj Audi S8 mnie wyprzedziło przy ok 230-240km/h...no ale wiecie....kura do prestiżu nie ma podejścia :D :D

latar
16-09-2018, 12:26
Trzeba jeszcze dodać, że inwestując 10-12k cebulionów można osiągnąć 480KM, które wciąż nie rozwalają tego silnika. Wtedy 3,8-3,9s do setki. M5 F10? ...na zakąskę a potem seta bez popity.

Sent from my HUAWEI VNS-L21 using Tapatalk

TuneFORCE
16-09-2018, 12:54
JB4 i hebel 380mm już czekają :D
Tutaj film znaleziony w sieci:
https://m.youtube.com/results?search_query=superb+280

Przed zakupem SIII miałem takie założenia:
1. Tylko i wyłącznie benzyna
2. Automat
3. 4x4
4. Minimum 200KM
Niestety Ford nic takiego nie oferował :(

kivlov
16-09-2018, 14:00
TuneForce 100km w skodzie na samym chipie bez niczego?

latar
16-09-2018, 14:58
To się tyczy prawie wszystkich EA888 Gen. 3.
Np Octavia RS 220KM robi się pod 320. To samo VW.

Znajomy z roboty ma Arteona 2.0TSI 280KM robionego na Stage 3 w HGP. Pe-tar-da! Trzeba tylko zdzierżyć wnętrze bo nie wiadomo czy Arteon czy Crafter i heja. :619:

Sent from my HUAWEI VNS-L21 using Tapatalk

TuneFORCE
16-09-2018, 18:18
TuneForce 100km w skodzie na samym chipie bez niczego?

Dokładnie :)
IC, mała modyfikacja seryjnego dolotu i można atakować 400KM :D

panerai_47
16-09-2018, 20:19
A chciałbyś jeździć autem ze zdechłą kurą na masce:P?

Grand cmax to moj ostatni ford, za rok bedzie skoda lub vw.

Woytas
17-09-2018, 17:25
Mam rodzinnego Superba 2.0 280KM 4x4 DSG...seryjna skoda
Ile Ci to średnio pali przy normalnym jeżdżeniu bez upalania ze świateł czy udowadniania , że zdechła kura też może ? :)

latar
17-09-2018, 18:20
Miałem Golfa R z tym silnikiem (350KM). Normalna jazda to 7,5-8,0. Min jaki miałem z baku to 6,9 a max 18,6. Do Superba pewnie trzebaby doliczyć 1-1,5l/100km.

Sent from my HUAWEI VNS-L21 using Tapatalk

Woytas
17-09-2018, 23:34
I to jest piękny wynik przy tych osiągach ... a weź przy tym zestaw tego niemrawego smoka 2.0 EB nie dość , że nie jedzie to jeszcze żłopie :)

kivlov
18-09-2018, 13:00
Mega silniki tylko szkoda, że benzyna. Ja jednak z racji dużych przebiegów skupiam się na Dieslu, a tu nie widzę auto co mają takie mozliwośći tuningu samym chpem, aby było zdrowo bez przesady chyba, że coś przeoczyłem.
Mondeo wybrałem na wygodę, wygląd no i brak awarii - taką mam nadzieję, bo mk4 był i jest genialny pod tym wzgględem, No i tylko chciałem z salonu z Niemiec.

latar
18-09-2018, 13:37
2.0 BiTDI z VAGa 240KM (Passat, Arteon, Tiguan) robi się chipem na 300-310KM. Skrzynia ta sama, haldex ten sam. Chociaż nowe to już mają DSG z 7 biegami a w Superbie chyba jeszcze 6.

reeich
18-09-2018, 18:16
A te 1.8tsi też tak dobrze się kręcą jak 2.0tsi jeśli chodzi o podnoszenie mocy

heko
18-09-2018, 18:27
220 kucyków od strzała

TuneFORCE
19-09-2018, 10:24
2.0 BiTDI z VAGa 240KM (Passat, Arteon, Tiguan) robi się chipem na 300-310KM. Skrzynia ta sama, haldex ten sam. Chociaż nowe to już mają DSG z 7 biegami a w Superbie chyba jeszcze 6.

Ja zamawiałem, żeby się załapać na stary silnik bez GPFa, od września idzie nowy motor 272KM z GPF i DSG 7b.

Spalanie...hmm..od 8 do 15 :619:
Raz kiedys jechaliśmy dwoma moimi autami ta sama trasę w stylu...but w podłogę :619:Foka RS spalił 22l/100 a Superb 15l/100 :one:
I z rolki RS miał czasmi problem z Skodą g:galy

kivlov
19-09-2018, 18:46
Kurcze to magiczne te osiągi ma ten silnik tylko szkoda, że benzyniak,
a te vagi boturbo 240km bardzo chciałem, ale niestety jeszcze za drogie były to modele, no i jakoś passat mi kompletnie nie pasował w środku i na zewnątrz jednak także.

olilB
19-09-2018, 21:17
Mam smaxa 2017.06 2.0 tdci 180 km PS . Szukam warsztatu który dobrze i bezpiecznie wykona chiptunning. Woj lubelskie lub Warszawa. Kogo możecie polecić z czystym sumieniem?

leszcz
19-09-2018, 21:23
olilB szkoda, że jesteś tak daleko . Dałoby się wgrać ;) program na ~210PS

Hansolo
19-09-2018, 21:27
Dałoby się wgrać program na ~210PS

Taki ograny, oblatany i sprawdzony ? Czy / nie chcę obrazić / gnojowicą i powietrzem podlany, byle jak, byle dużo ? Pytam bo też słyszałem o tym magicznym +- 210 PS i się mocno zastanawiam .

leszcz
19-09-2018, 21:32
Pytam bo też słyszałem o tym magicznym +- 210 PS
No one tak podobnie wychodzą czyli w granicach około 210PS .

heko
19-09-2018, 21:44
210KM to jest meeeega koks, to nie DW10C niestety

leszcz
19-09-2018, 21:48
Tu takie MK5 po programie ;) (zapożyczone z sieci zdjęcie)

heko
19-09-2018, 21:53
Tu takie MK5 po programie ;) (zapożyczone z sieci zdjęcie)

no mówię przecież, 210KM to mega koks :D
200KM 450Nm to standard, te dodatkowe 10KM to 50% większy wysiłek motoru :)

leszcz
19-09-2018, 21:57
No . Ale chłopaki tak wgrywają te programy i nikomu nic się nie dzieje :)

Hansolo
19-09-2018, 21:57
W zasadzie to koni nie żal, ale niutków z 50 by się przydało. Ile jest teraz to nie wiadomo nic a nic.

heko
19-09-2018, 22:00
No . Ale chłopaki tak wgrywają te programy i nikomu nic się nie dzieje :)

nosił wilk razy kilka.... :P

totek2
19-09-2018, 22:00
TuneFORCE też tu wrzucal wykresy na ~210, czyli takich aut jest więcej.

leszcz
19-09-2018, 22:01
nosił wilk razy kilka....
ale to o Was mowa

Bump: Ile jest teraz to nie wiadomo nic a nic.
no masz 400Nm przy 180PS ( potwierdzone wielokrotnie na hamowni)

heko
19-09-2018, 22:06
na 50 zrobionych, kilka ma 210KM, ale powtarzam, 200KM to jest ideał

Struna
19-09-2018, 22:10
ale to o Was mowaaha :) a ja słyszałem, że chłopaki to są u szewca :)

leszcz
19-09-2018, 22:14
Kiedyś stanęło jedno auto w trasie po wizycie u bardzo "znanego tunera" a ,że do miejsca tuningowania było ponad 200km zaczęło się gorączkowe szukanie "pomocy" . Sczytano błędy i wgrano z zaleceniem tego "tunera" serię ;) auto oczywiście odżyło i wróciło na hamownię po jakimś czasie i nieco zmodyfikowano program i w rezultacie było około 200PS i autko sobie od tego czasu przejechało bez problemów 130tyś km :one:

Bump: aha a ja słyszałem, że chłopaki
no dobrze Panowie "tuningujący" - tak lepiej

totek2
19-09-2018, 22:33
Kiedyś stanęło jedno auto w trasie po wizycie u bardzo "znanego tunera" a ,że do miejsca tuningowania było ponad 200km zaczęło się gorączkowe szukanie "pomocy" . Sczytano błędy i wgrano z zaleceniem tego "tunera" serię ;)

Dlatego część tunerów stosuje tzw lojalki, w przypadku problemów klient nie może oficjalnie mówić że coś było nie tak a tuner bierze na siebie koszty napraw itd.

heko
20-09-2018, 07:20
część tunerów stosuje tzw lojalki
ooo, to coś nowego :D

kivlov
21-09-2018, 09:57
Ciekawe jak idzie KIA Stinger, miałem okazję nim jeździć, ale ciekaw jestem jak wychodzi CHIP i możliwości tuningu.

TuneFORCE
21-09-2018, 13:36
Ciekawe jak idzie KIA Stinger, miałem okazję nim jeździć, ale ciekaw jestem jak wychodzi CHIP i możliwości tuningu.

Do silników benzynowych mamy zajeb..e sterowniki zewnętrzne JB4 :one::one::one:

olilB
12-10-2018, 19:07
Zdecydowałem się w końcu na program u HEKO w Pruszczu Gdańskim. Seria pokazała 401 mm i 182 km po modzie wyszło myślę bezpieczne 443 nm i 201 km . Smax 2017 2.0 tdci 180 plus skrzynia PS . Spodobało mi się profesjonalne podejście warsztatu poświęcają odpowiednio dużo czasu aby zmodyfikować mapy. Do tej pory miałem doświadczenie w warszawskim kreatorzy gdzie trwało to bardzo krótko ale odbijalo się też na jakości. Wykres wyszedł bardzo gładki bez żadnych szarpniec więc mam nadzieję że skrzynia wytrzyma wystarczająco długo. Z Pruszcza do domu mam około 600 km i mu mojemu zaskoczeniu pierwszy raz auto zmieściło się w 7 litrach a oszczędnie nie jechałem bo przecież trzeba było protestować:) jeżeli chodzi o różnicę to czuć ja zdecydowanie przy przyspieszeniu od 160 km w górę i przy wyprzedzania, właśnie tyle mi brakowało.

Hansolo
13-10-2018, 14:06
trzeba było protestować

Jak protestowałeś to spalanie mogło byś niższe. Jak zaczniesz testować to wzrośnie ;)

mayek
18-10-2018, 11:36
Witam
Zastanawiam się czy nie wrócić do s-maxa
I pytanie czy ktoś już chipowal silnik 2.0 ecoblue 190 km A8 4x4
Na papierze słabe ma osiągi, mój sharan 177 km ma lepsze
A w testach nowego focusa powiedzieli ze ta nowa skrzynia osłabia osiągi w przeciwieństwie do dwusprzeglowych automatow
Ile można wycisnąć KM z tego silnika i jak to wpłynie na osiągi

cattani75
18-10-2018, 12:15
Przy tej skrzyni chyba trzeba uważać na moment obrotowy, stąd np. focus 182 KM ma tylko manuala. Gdzieś tak przeczytałem...

Woytas
18-10-2018, 14:37
Przy tej skrzyni chyba trzeba uważać na moment obrotowy, stąd np. focus 182 KM ma tylko manuala. Gdzieś tak przeczytałem...

mało to zrozumiałe jak skrzynie te same to w dizlu masz moment na pewno wyższy , z kolei w mustangu masz skrzynie A10 i też to jeździ

Gelu90
20-10-2018, 15:31
Witam wszystkich,proszę o pomoc.
Interesuje mnie Chip do S-Maxa II , 180 kucy,400Nm,automat.
Proponują mi 205 koni i 450Nm . Ktoś ma doświadczenie, wiedzę w tym temacie ? Interesuje mnie wszystko co z tym związane.Czy można więcej wyciągnąć, skutki ewentualnie,wasze odczucia czy widać różnice itd.Pozdrawiam

totek2
20-10-2018, 15:33
A przeglądałes ten wątek? Tu wszystko jest. Nie ma bata zebys nie poczuł różnicy, a jak chcesz więcej wyciągnąć to trzeba by trochę gratów wymienić bo samym softem może być ciężko

Hansolo
20-10-2018, 15:34
Chcesz odpowiedzi , to czeka Cię 40 stron czytania w tym temacie. Większość odpowiedzi znajdziesz. Propozycje, że dostaniesz tyle i tyle to Jackowski z Człuchowa tez wywróżyć może. Część odpowiedzi znajdziesz też tutaj https://forum.fordclubpolska.org/showthread.php?t=286883

Gelu90
20-10-2018, 18:14
40 stron przeczytane, czyli wnioskuje ze nie oplaca sie tego mojego 180 km krecic do tych 200 i momentu z 400 do 450 bo roznica bedzie naprawde niewielka ? moglem kupic 120 i wykrecic do 180 i bylbym pare tysi euro do przodu , zgadza sie ?:)

Hansolo
20-10-2018, 18:35
No nie do końca. Dobry program zoptymalizuje przebieg mocy i momentu obrotowego, co w rezultacie może zmniejszyć zużycie paliwa przy dotychczasowym sposobie jazdy . Jak zauważyłeś 180 często nie trzymają serii , wychodzą 175-177 KM , tak więc dodatkowe 30 KM i 40-50NM odczujesz / to 10% NM więcej ;) /. Co do zaoszczędzenia kilku tys Euro, to trochę jest prawdy. Sporo osób celowo kupiło 150 i za grosze ma 180 KM, bez dokładki zderzaka ale to szczegół ;) Jedyny minus to automat , bo automaty troszkę gorzej się modzą z tego co wyczytałem w temacie / choć nie wszystkie / .

Gelu90
20-10-2018, 18:44
no tak..ja mam ten ból,że poddałem auto czipowi , tylko jak sie okazało zajeżdżając na miejsce, ze to bez hamowni, bo oni maja z centrali gotowce, ( czyli na identycznym aucie zrobili hamownie wszystko ustawili zrobili softa, i teraz go tylko wgrywaja w kolejnych identycznych autach). Teoretycznie mi zrobili 205 koni i 450 niutow , ale praktycznie nie wiem bo nie mam zadnego papierka. A że mam czas jeszcze zeby przywrocilimi mi moj software, bo mam 14 dni na powrot do mojego bez podania przyczyny to sie nad tym zastanawiam , i ewentualnie zeby zrobic to jak bede w Polsce. Tyle ze problem w Niemczech jest o tyle , ze wieksza moc, wiekszy podatek, do tego mam gwarancje , potem co 2 lata przeglad, i troche lipa jak wykryja. CI gdzie robilem mowia ze nie nikt mi tego nie wykryje. Nie wiem co mam o tym sadzic. Dodam ze jezdze jak jezdzilem wczesniej i spalanie takie samo jak nie wieksze...

Hansolo
20-10-2018, 18:57
Byłem przekonany że dopiero się zastanawiasz nad podniesieniem mocy. Może jak będziesz jechał do PL to umów się na hamowanie i ewentualnie poprawienie softu. Tylko tym razem w zaufanym miejscu , nie u jakiegoś kowala.

latar
20-10-2018, 20:38
Niemieckie chipy z TUVem i to bez hamowni są baaaaaaardzo zachowawcze. Pewnie na uczciwej hamowni w PL wyjdzie 190KM/420Nm.

Wgrywaj serię, bierz kasę z powrotem i w PL na wakacjach zrobisz porządny program. Ford na przeglądzie nie wykryje.

Sent from my HUAWEI VNS-L21 using Tapatalk

leszcz
20-10-2018, 20:42
CI gdzie robilem
Ile płaciłeś ? Jak możesz podaj VIN na PW to sprawdzi się co tam siedzi za soft w sterowniku silnika :D

Gelu90
21-10-2018, 04:46
a jak z emisja spalin po sofcie? na przegladzie po wiekszej ilosci spalin sie nie zorientuja? tak zabieram hajs a w grudniu jestem w PL chcialbym ktoregos pro z tej grupy odwiedzic ��

heko
21-10-2018, 11:45
przy testach stacjonarnych, nic nie wykryją, do takich testów, potrzebny gruby sprzęt i testy drogowe :P

klajgus
21-10-2018, 19:12
U mnie Heko namodzil jak w podpisie , już 2X bylem na TUVie za każdym razem robili test spalin i nigdy nie mieli żadnych obiekcji.

Gelu90
22-10-2018, 15:46
zalatwili mnie konkretnie,hajsu nie odzyskam,ich mod zostaje,600 euro w dupe..ale dzieki wszystkim za pomoc..

Hansolo
22-10-2018, 17:04
O ***** 600 euro, za gotowca. Ładnie sobie helmuty cenią.

Payudo
28-10-2018, 12:18
Szanowni Koledzy,

Posiadam Mondiaka z 2017 z przebiegiem 50k km, 2.0 TDCI przestawiony ze 150km fabrycznych na 180km przy 6k km. Obecnie rozważam ewentualny upgrade w postaci chipa by zwiększyć liczbę nm do 450. Ale mam pewne wątpliwości czy taka operacja jest w pełni bezpieczna dla silnika/skrzyni biegów oraz czy ewentualnie nie wpłynie to na znaczne zużycie elementów silnika czy też nie skróci jego żywotności. Czy koledzy mają taką modyfikację w swoim mondiaku, czy moglibyście podzielić się swoimi opiniami w tej kwestii. Czy to jest bezpieczne? Czy czuć różnicę? Na ogół jeżdżę spokojnie, ale są momenty w których człowiek potrzebuje kopa w samochodzie by wyprzedzić karawanę.

Pozdrawiam
Zbyszek

Hansolo
28-10-2018, 12:40
Co jest bezpieczne w dzisiejszych czasach ? Nic . Dobry program silnika nie zabije. Szybciej kierownik przyczyni się do klęknięcia motoru . Ludziska mają po 100 tys zrobione na programie i nic się nie dzieje. Jeśli auto nie będzie upalane , nie będzie gwałtownych przyspieszeń na wysokim biegu z niskiej prędkości obrotowej silnika i prędkości auta to i skrzynia wytrzyma i 2-mas sobie poradzi. Turbinkę schłodzisz po jeździe, na zimnym silniku pozwolisz żeby olej się zagrzał to wszystko powinno być ok.

Matych
28-10-2018, 14:41
Mój jest tak zrobiony u Grześka(HEKO) za znacznie mniejszą kasę niż 600 eurasów i to nie na gotowcu:one:nie powinno się nic stać z pedałem w podłodze jak małolat już nie jeżdzę,ale jeżdzę dość dynamicznie w poprzednim 1,6 TDCI ze 109/136 KM na chipie zrobiłem 180 tyś a robiłem go jak focus miał 120 tyś. i focus jeżdzi do dziś.Hansolo masz power shifta?

Hansolo
28-10-2018, 15:43
Hansolo masz power shifta?

Nie , u mnie klasyczny rączko-kinetyk ;)

Payudo
28-10-2018, 17:43
A możecie polecić kogoś w kujawsko-pomorskim, gdzie można zachipować mondka?

TuneFORCE
28-10-2018, 19:34
A możecie polecić kogoś w kujawsko-pomorskim, gdzie można zachipować mondka?

Do Poznania masz rzut beretem :619:

Payudo
28-10-2018, 19:46
Do Poznania masz rzut beretem :619:

Kurcze, nie taki rzut, mam ponad 200 km w jedną stronę, 6h jazdy w obie strony. Musiałbym to dobrze przemyśleć, bo jak zawsze czasu brakuje.

maniek860824
29-10-2018, 06:33
Kurcze, nie taki rzut, mam ponad 200 km w jedną stronę, 6h jazdy w obie strony. Musiałbym to dobrze przemyśleć, bo jak zawsze czasu brakuje.

Jak nie Grzegorz w Poznaniu (Tuneforce) to masz jeszcze Roberta w Gdańsku (Tune-Up) :wink:

TuneFORCE
29-10-2018, 07:41
Kurcze, nie taki rzut, mam ponad 200 km w jedną stronę, 6h jazdy w obie strony. Musiałbym to dobrze przemyśleć, bo jak zawsze czasu brakuje.

W Trójmieście mamy oddział jeśli Ci bliżej w tamta stronę :one::one:
https://tuneforce.pl/kontakt-trojmiasto

Hansolo
29-10-2018, 16:19
to masz jeszcze Roberta w Gdańsku (Tune-Up)

Robert woli Vaginy i Bawarki. Fordy słabo mu wychodzą.

august_art
29-10-2018, 21:13
Gdzie w poznaniu zrobię z 150/180?

Matych
29-10-2018, 21:23
Do dobrych tunerów sie chodzi na kolanach ja tam lubię do Krakowa pojechać a mam 300

maniek860824
30-10-2018, 06:12
Gdzie w poznaniu zrobię z 150/180?

Masz kilka postów wyżej - czytaj uważnie :wink:

https://tuneforce.pl/

wilku30
18-11-2018, 18:56
Mam pytanie odnośnie wyłączenia dpf-a w tym silniku. Czy jeśli go wyłączę programowo, przy wycince fizycznej można będzie nie montować ponownie czujników które znajdują się oryginalnie w wydechu(jest ich chyba trzy)?

heko
18-11-2018, 19:09
wszystko mozesz odpiąć, tylko po co, kto usuwa w tych silnikach DPF??!!

wilku30
18-11-2018, 19:14
Dla dźwięku:) Mam już wycięty tylni tłumik, a jeśli wytnę dpf-a, to będzie jeszcze lepszy. Jest filmik na stronie Pumaspeed jaki jest dźwięk po takich zabiegach z wydechem Militeka.

TuneFORCE
20-11-2018, 13:45
Dla dźwięku:) Mam już wycięty tylni tłumik, a jeśli wytnę dpf-a, to będzie jeszcze lepszy. Jest filmik na stronie Pumaspeed jaki jest dźwięk po takich zabiegach z wydechem Militeka.


Czytam i nie wierzę :lol::lol::lol:
Ty tak poważnie, czy sobie jaja robisz?

wilku30
21-11-2018, 12:07
Jak go wyłączę i przerobię wydech to wrzucę filmik na youtube.

makinen
22-11-2018, 04:30
Mam nadzieję, że szybko dostaniesz skierowanie do SKP na ponowne badania.

wilku30
22-11-2018, 10:06
Ekologie mam gdzieś, a Polsce zrobieniem przeglądu nie ma co się martwić, bo kto jest zbyt szczegółowy nie ma klientów:-)

cattani75
22-11-2018, 10:30
I właśnie przez takie podejście, jak Twoje, oddziały onkologiczne się przepełniają...
Rozumiem, że w piecu też palisz reklamówkami?

olilB
23-11-2018, 20:02
Wilku30 ja rozumiem żebyś miał problemy z dpfem . Ale dla dźwięku? W 2.0 dieslu ??? Tam nigdy nie będzie dźwięku tylko paskudny klekot. Jak chcesz ładnego dźwięku kup sobie dużą v6 najlepiej w benzynie. W Polsce na raka płuc umiera rocznie 20'000 osób, zastanów się...

Hansolo
24-11-2018, 18:53
Laryngolog i psychiatra od zaraz . Nagły wypadek, badania na cito.

tedi_k
24-11-2018, 19:02
Jak go wyłączę ....

Nie prościej i "efektowniej" w prost z kolektora zrobić króciec "w ziemię"?:shock:
Nie wiem czy takich "pomysłowych Dobromirów" powinni zamykać na 24h w hamowni z ich "wynalazkiem" jadącym cały czas "na maxa", czy może od razu przymusowo przesadzać na hulajnogę (może być ew. elektryczna za dopłatą...) byśmy my inni mieli trochę spokoju...

Hansolo
24-11-2018, 19:20
Nie prościej i "efektowniej" w prost z kolektora zrobić króciec "w ziemię"?

Na głupotę to podłączenie wydechu do klimatyzacji. Jak normalne powietrze zaszkodziło, to ten patent może będzie skutecznym antidotum.

wilku30
24-11-2018, 22:53
Niestety dla was, czas kiedy trochę dołożę się do globalnego zanieczyszczenia atmosfery się zbliża:-)

makinen
24-11-2018, 23:07
Spokojnie. Jeszcze trafisz trasę za kopciuchem takim jak ty. Piękny czarny dymek i zero możliwości wyprzedzenia. Tego ci życzę codziennie.

Gelu90
29-12-2018, 17:18
Mała aktualizacja tego co u mnie!
Byłem w PL wyhamowałem , i co się okazuje. Tak jak Niemcy deklarowali tak mam, 210 Kucy i 450 momentu. Tyle szczęścia w nieszczęściu :) W wolnej chwili wrzucę wykresy.

leszcz
29-12-2018, 17:41
zalatwili mnie konkretnie,hajsu nie odzyskam,ich mod zostaje,600 euro w dupe..ale dzieki wszystkim za pomoc..

Mała aktualizacja tego co u mnie!
Byłem w PL wyhamowałem , i co się okazuje. Tak jak Niemcy deklarowali tak mam, 210 Kucy i 450 momentu.

A jednak :lol: to czemu tego nie odczułeś po wgraniu :?:

No ale cieszyć się :one: ,że jest ok

TuneFORCE
02-01-2019, 09:50
Wilku30 ja rozumiem żebyś miał problemy z dpfem . Ale dla dźwięku? W 2.0 dieslu ??? Tam nigdy nie będzie dźwięku tylko paskudny klekot. Jak chcesz ładnego dźwięku kup sobie dużą v6 najlepiej w benzynie. W Polsce na raka płuc umiera rocznie 20'000 osób, zastanów się...

Janusze tego nie rozumieją ;)

Bump: Wilku30 ja rozumiem żebyś miał problemy z dpfem . Ale dla dźwięku? W 2.0 dieslu ??? Tam nigdy nie będzie dźwięku tylko paskudny klekot. Jak chcesz ładnego dźwięku kup sobie dużą v6 najlepiej w benzynie. W Polsce na raka płuc umiera rocznie 20'000 osób, zastanów się...

Janusze tego nie rozumieją ;)

wilku30
03-01-2019, 00:28
To po co Wy tunerzy oferujecie wyłączanie dpf lub egr, a potem rżniecie nagle ekologów?

TuneFORCE
06-01-2019, 20:14
To po co Wy tunerzy oferujecie wyłączanie dpf lub egr, a potem rżniecie nagle ekologów?

A co ma piernik do wiatraka?
Ja mam tylko jednego diesla i DPFa nigdy w nim nie wywalę :)
A to co robią klienci to już nie moja sprawa.
Ja doradzam wymianę :one:

wilku30
09-01-2019, 20:04
Przed programem auto przeszło następujące modyfikację:
-egr off
-dpf out, zostawiony katalizator wstępny
-wycięty tylni tłumik
-filtr powietrza K&N
-przełączona mapa 150KM na 180KM(by Mayak)
Po tych zabiegach auto już nieźle się odpychało:), ale dzisiaj przyszedł czas na program w EMsetup w Grodzisku Mazowieckim.https://images90.fotosik.pl/102/3000ebc0cc15ac07.png (https://images90.fotosik.pl/102/3000ebc0cc15ac07.png)

MAG
09-01-2019, 21:12
Fajnie, ale zapewne gdybyś DPF'a i tylny tłumik zostawił w spokoju, to i tak byś mocowo nic na tym nie stracił ...

latar
09-01-2019, 22:17
Zapewne? Tu nie ma wątpliwości. Nie dość, że wydał hajs dwa razy: najpierw na kupno DPFa i EGRa a potem na ich wycięcie to nic nie zyskał na mocy za to przynajmniej stokrotnie zyskał na emisji tlenków azotu.

mayak
10-01-2019, 11:42
przecież te silniki bez żadnych ingerencji mechanicznych też osiągają ok. 200KM po chipie (ale dzięki za ładny wykres po zmianie 150->180 ;) )

jvc
10-01-2019, 11:48
Panowie bez wycieczek osobistych :568:


Moc jak po normalnym chipie ,ale moment dużo większy.

leszcz
10-01-2019, 18:28
Owszem "konie" jak normalny CHIP ale za to 505Nm gdzie po zwykłym CHIpie jest około 450Nm .
Wykresów 150>180 mam multum od wielu użytkowników ;) zawsze jest 177~180PS i 398~400Nm po szybkiej akcji :one:

latar
10-01-2019, 19:55
Focusy robiły się na 480-490Nm więc nie widzę tu zwycięstwa żadnego.

wilku30
10-01-2019, 21:55
Rzeczywiście nie uzyskałem większej mocy niż inne Fordy z tym silnikiem, ale moment dzięki niektórym zabiegom już tak. W pierwszym podejściu po korekcie programu pokazało około 211KM i 530NM i trzeba było trochę ująć:)

kivlov
12-01-2019, 11:41
Teraz musi się ładnie odpychać z takim momentem. Czujesz dużą różnice między 180 vs 203?

heko
12-01-2019, 11:45
Standard dla 2.0tdci 150 :)

https://images92.fotosik.pl/104/4f46f9ed937c1a5emed.jpg (https://www.fotosik.pl/zdjecie/4f46f9ed937c1a5e)

wilku30
13-01-2019, 11:28
Teraz musi się ładnie odpychać z takim momentem. Czujesz dużą różnice między 180 vs 203?
Jest mocno zauważalna różnica:)Nie napiszę, że mega ponieważ robiłem przeróbki stopniowo i za każdym razem czułem poprawę osiągów, raz mniejszą, raz większą, ale zawsze odczuwalną(nie wliczam do tego wycięcia tłumika tylniego, bo to tylko wrażenia dźwiękowe)Mogę ją porównać do przejścia z mapy 150KM na 180KM. PS.Jak się polepszy pogoda to może wrzucę parę filmików z prób drogowych.

heko
18-01-2019, 10:15
trochę mocniej :D

https://images91.fotosik.pl/107/79677edb867a64b8med.jpg (https://www.fotosik.pl/zdjecie/79677edb867a64b8)

MAG
18-01-2019, 11:50
Coś sprzętowo się zmieniło, czy tylko "doszlifowanie" programu?

heko
18-01-2019, 11:55
wszystko seryjne

kivlov
18-01-2019, 17:44
To jakaś chyba ładna sztuka wyszła. Ciekawe jak ten Powershift reaguje na takie NM? Macie jakieś informacje na temat ich wytrzymałości po takich chipach na ok 450-470NM? Dużo jeżdżę, a nie chce jej naprawiać.

heko
18-01-2019, 18:24
500Nm...dopiero zaczyna "piszczeć" :)

kivlov
18-01-2019, 18:57
Heko 500NM to chyba nie na tą skrzynię chociaz chyba 210 mają tą samą i robią ponad 500NM więc jak to jest z tym PS?

heko
18-01-2019, 20:00
dokładnie tak jak piszesz :)
u mnie w Edge przy 520Nm czuć czasami wibracje :)

kivlov
19-01-2019, 09:39
I mimo tego nic nie zmieniasz?

heko
19-01-2019, 12:02
...nie, jeżdżę dalej, mam 5 lat gwarancji :D

kivlov
19-01-2019, 16:26
hehehe, a jak ktoś już nie ma gwarancji? Na ile myślisz optymalnie, aby długo jeździł bezawaryjnie PS?

heko
20-01-2019, 11:10
450 bez problemu

PRIMANUS
03-03-2019, 09:37
Pytanie to tunerów - Heko, TuneFORCE

(chip a napęd AWD):

Mondeo mk5 2.0 tdci 150KM manual (w serii): FWD ma 370Nm, a AWD 350NM

Czy ten dołączany napęd tył ma tak małe możliwości przeniesienia momentu obrotowego, że fabrycznie go obcinają?

Czy Mondeo mk5 2.0 tdci 150KM AWD można BEZPIECZNIE podciągnąć chipem, tak jak FWD, do ~200KM ~450NM ?

I drugie pytanie (trochę z tym związane):

Co to za badziewne rozwiązanie to fordowskie AWD, skoro w VAG-u (np. SUPERB III) ichnie 4x4 (czyli Haldex 5-tej generacji) powoduje polepszenie przyspieszenia o 0,3 sek do 100 km/h w stosunku do napędu na przód, a to fordowskie cuś (nie mam pojęcia czy to jest konstrukcja własna forda, czy jakieś obce ustrojstwo) powoduje pogorszenie przyspieszenia o 1 sek w stosunku do napędu na przód (przy 150KM i manual) lub o 0,7 sek (przy 180KM i PS)?
Przy 150KM jest gorzej, bo ten moment jest obcięty, ale przy 180KM momenty są równe.

Czy napędy AWD przy 150KM (350Nm) i 180KM (400Nm) różnią się sprzętowo? Czy są te same możliwości tuningu silnika bez strachu o napęd AWD?

Dygresja:
W Edge AWD silnik 2.0 Twin-Turbo 240KM ma tylko 450NM, a w S-max FWD ten sam silnik 2.0 Twin-Turbo 240KM ma 500NM.
Znowu obcięcie momentu w wersji AWD. Czy te AWD forda są takie słabiutkie?

I dlaczego pogarszają przyspieszenie, zamiast je polepszać nawet przy tych samych wartościach momentu (i skrzyniach) - patrz Mondeo Mk5 180KM PS (AWD/FWD)

heko
09-03-2019, 12:26
słabsze wyniki 4x4 w stosunku do ośki, to po pierwsze różnica w wadze!!
nie ma problemów z przeniesieniem napędu w 4x4
zmniejszony moment, to ochrona sprzęgła, w ośce na starcie zmieli gumę, w 4x4 cale obciążenie idzie na sprzęgło

cattani75
09-03-2019, 12:43
Czyli takiego AWD się nie chipuje?

heko
09-03-2019, 12:44
jasne że się chipuje :D

PRIMANUS
09-03-2019, 13:01
słabsze wyniki 4x4 w stosunku do ośki, to po pierwsze różnica w wadze!!
nie ma problemów z przeniesieniem napędu w 4x4
zmniejszony moment, to ochrona sprzęgła, w ośce na starcie zmieli gumę, w 4x4 cale obciążenie idzie na sprzęgło

OK,
Ale dlaczego w VAG-u (np. SUPERB III) ichnie 4x4 (czyli Haldex 5-tej generacji) powoduje polepszenie przyspieszenia o 0,3 sek do 100 km/h w stosunku do ośki?!
Napęd 4x4 u VAG-a też jest cięższy niż ośka...
Tam można, a u Forda nie można? Inne zasady fizyki tam obowiązują, czy jak? :wink:
Coś z tym fordowskim AWD jest chyba słabo :roll: A szkoda, bo chciałbym Mondeo, a nie Superba

TuneFORCE
16-03-2019, 18:20
W VAGu 4x4 to dodatkowe 120kg, podobnie jak w Fordzie, tyle że DSG wymiata w porównaniu do PS. Ja wybrałem SIII i jestem mega zadowolnoy. Mondeo niestety się skończyło. Chciałem 4x4 z mocnym motorem i automatem...Ford nie ma nic takiego :(

PRIMANUS
17-03-2019, 11:00
Ja wybrałem SIII i jestem mega zadowolnoy.

Masz chyba 2.0 TSI 280 KM...? A nie wkurza cię w charakterystyce tego silnika ta zwłoka (prawie 1-sekundowa) przy starcie z pełnego zatrzymania? Od momentu pełnego depnięcia w pedał gazu do chwili kiedy auto ruszy "z kopyta" mija prawie sekunda :roll: Potem to już jest pełen ogień i fajny masaż pleców :one:

wojtisek1
17-03-2019, 14:34
CZy ktoś, kokretnie taki silnik jak w mam w Kudze, czyli dizluch, 2 litry 180KM w manualu, robił nowy mapping silnika ?? Temat o chiptuningu zawiera ponad pińcet stron , ale tago silnika nawet nie znalazłem ?? Potrzebujękonkretnych i sprawdzonych informacji , jaki przyrost , jakie parametry, w jakiej firmie robić itp itd

SRS
17-03-2019, 16:39
2 litry 180KM w manualu, a to jakiś specjalny silnik w Kudze 2,0L Duratorq 180KM , jest to DW10F taki sam silnik jak w MK5 , S-max

TuneFORCE
17-03-2019, 19:25
Masz chyba 2.0 TSI 280 KM...? A nie wkurza cię w charakterystyce tego silnika ta zwłoka (prawie 1-sekundowa) przy starcie z pełnego zatrzymania? Od momentu pełnego depnięcia w pedał gazu do chwili kiedy auto ruszy "z kopyta" mija prawie sekunda :roll: Potem to już jest pełen ogień i fajny masaż pleców :one:

Co z tego jak nawet z tą zwłoką(ja nic takiego nie czuję) seria ma 5s do 100ki :diabel2::diabel2::diabel2:

PRIMANUS
17-03-2019, 19:48
No niby wszystko super, ale chyba sposób przekazywania mocy na koła przez układ napędowy (podczas startu) mógłby być bardziej harmonijny, cywilizowany. A nie taki zero-jedynkowy (albo nic, albo pełen gwizdek). Co do czasów przyspieszeń i osiągów na "pełnym bucie" nie mam żadnych zastrzeżeń. Natomiast mam małe zastrzeżenia co do sposobu rozwijania tej mocy od zera do maksimum. Fajnie byłoby, gdyby przyrost mocy w funkcji czasu był realizowany w sposób liniowy, a nie wykładniczy... Bo najpierw (przez moment) niewiele się dzieje :(, a potem jest wielkie jebut i :shock:

Woytas
18-03-2019, 22:09
Fajnie byłoby, gdyby przyrost mocy w funkcji czasu był realizowany w sposób liniowy, a nie wykładniczy... Bo najpierw (przez moment) niewiele się dzieje :(, a potem jest wielkie jebut i :shock:

gdyby nawet 2.0EB paliło jak pali ale w zamian przyspieszało jak konkurencja ... a nie było jednym z najwolniejszych aut w segmencie z około 240konnym silnikiem to bym może nie kupił diesla ale dla + 3-5 litrów na 100 , żeby to ledwo szybciej odpychało się od ropowozu 60 koni słabszego to nie dziękuję :one: dlatego nie wiem co Ty chcesz od TSI .. bo ford może pomarzyć o takich osiągach

wojtisek1
19-03-2019, 10:57
mam jeszcze pytanie z zakresu ekonomi, jak po czipie jest ze spalaniem ??

Woytas
19-03-2019, 14:18
mam jeszcze pytanie z zakresu ekonomi, jak po czipie jest ze spalaniem ??

generalnie nic się nie zmienia ,zazwyczaj jest takie samo lub nawet niższe jeśli będziesz się poruszał z tą samą dynamika jak przed

PRIMANUS
19-03-2019, 16:45
dlatego nie wiem co Ty chcesz od TSI ..

Tak się składa, że jeżdżę od 5 lat Superbem II 1,8 TSI (z wirusem 222KM/333Nm) i dokładnie wiem co mnie "boli" w charakterystyce silnika TSI... oraz w charakterystyce zawieszenia (prowadzenia) tego VAG-a.

Nota bene na dzień dzisiejszy chciałbym Vignale z silnikiem 2,0 Ecoblue 240 KM twin-turbo. Mam nadzieję, że ten silnik będzie niebawem w ofercie.

wojtisek1
21-03-2019, 06:53
hej ludziska!! CZy nikt z was nie sprawdzał spalanie przed i po programie , czy za trudno odpowiedzieć ?? 49 stron o mocy , momentach, przyspieszeniach itp i nikt o zuzyciu paliwa . Ponawiam pytanko , jak ze spalaniem po grzebaniu w systemie ??

Domes888
21-03-2019, 07:19
Kolega Woytas Ci przecież odpisał 2 posty wcześniej...

leszcz
21-03-2019, 11:44
CZy nikt z was nie sprawdzał spalanie przed i po programie , czy za trudno odpowiedzieć
sprawdzali i foty dawali :
po programie na 203PS i 447Nm
https://naforum.zapodaj.net/thumbs/08329f70aff5.jpg
(https://naforum.zapodaj.net/08329f70aff5.jpg.html)
https://naforum.zapodaj.net/thumbs/2c2fd0ec89f0.jpg
(https://naforum.zapodaj.net/2c2fd0ec89f0.jpg.html) https://naforum.zapodaj.net/thumbs/f9d2c99564d7.jpg (https://naforum.zapodaj.net/f9d2c99564d7.jpg.html)

kolega napisał mi tak :
Miasto Bruksela - 9.3 wychodzi w realu spalanie
W trasie jak widać

TuneFORCE
21-03-2019, 22:33
hej ludziska!! CZy nikt z was nie sprawdzał spalanie przed i po programie , czy za trudno odpowiedzieć ?? 49 stron o mocy , momentach, przyspieszeniach itp i nikt o zuzyciu paliwa . Ponawiam pytanko , jak ze spalaniem po grzebaniu w systemie ??

Serio? Jeździsz kopciuchem, który mało pali i jeszcze pytasz o takie rzeczy?
Na bank nie będzie palił 3l/100km :mrgreen::mrgreen::mrgreen:

makinen
22-03-2019, 06:23
Zużycie paliwa to jednak jeden z podstawowych parametrów użytkowych auta. Warto więc go znać.

Woytas
22-03-2019, 06:36
Zużycie paliwa to jednak jeden z podstawowych parametrów użytkowych auta. Warto więc go znać.

... ale ile razy można to pisać

Bump: Serio? Jeździsz kopciuchem, który mało pali i jeszcze pytasz o takie rzeczy?
Na bank nie będzie palił 3l/100km :mrgreen::mrgreen::mrgreen:

3l nie ale 5l już może :one:

wilku30
22-03-2019, 07:55
Przed programem 7l, po programie 6,8l. Liczone z baku, okres zimowy, miasto 70%-trasa 30%, jazda dynamiczna, bez używania klimy.

TuneFORCE
23-03-2019, 22:21
Mondeo 2.0TDCI 150KM 4x4
https://images89.fotosik.pl/147/5e567ee814320f77med.jpg (https://www.fotosik.pl/zdjecie/5e567ee814320f77)

Seria na FB:https://www.facebook.com/TuneFORCE/posts/1610199782416581

kufeldt
23-03-2019, 23:03
Pacjent ford galaxy 2007 2.0 tdci zetec 140 km chodzi mi o przełożenie licznika ustawienie czujników cofania żeby odległość pokazywały, tempomat, chwilowe spalanie, jak by weszła mapka na 160 kucy to w ogóle szał

MAG
26-03-2019, 07:45
kufeldt - zły wątek wybrałeś - tutaj jest mowa o chiptuningu najnowszego modelu (2015 w górę...), a nie tego co ty masz, gdzie zresztą i tak nie można wgrać mapy na 163KM ...
Odpowiedzi na swoje pytania znajdziesz w odpowiednich wątkach.

Djonizy Mąż Izy
29-03-2019, 12:29
Witam, jestem nowy na forum, więc jeśli coś nie tak to proszę o uwagi.
Jestem świeżym posiadaczem mondziaka, kombi mk5 2015r 2l, 150 koni, oczywiście w diselku, zastanawiam się nad chipem podniesienia momentu obrotowego i mocy do 180, bo jednak autko się trochę słabo zbiera. Czy robiliście taki zabieg? czy auto się lepiej zbiera? jak wygląda spalanie po chipie? jaki jest koszt mniej więcej takiego zabiegu? i ogólnie czy warto.

totek2
29-03-2019, 12:46
Wystarczyło trochę poczytać na forum i byś wszystko wiedział.
Zmiana na 180KM robiona jest fabrycznym softem, chipem to już ponad 200 się robi.
150 i 180 to to samo, kwestia zmiany mapy. Bez obaw możesz robić.

Djonizy Mąż Izy
29-03-2019, 12:52
150 i 180 to to samo, kwestia zmiany mapy. Bez obaw możesz robić.

150 i 180 to to samo? w sensie że nie będzie różnicy po softcie?

malek.lukasz.81
29-03-2019, 12:54
Nie.
Koledze chodziło o to że to ten sam silnik tylko softem się różni. Stąd różnica w mocy.


Pierwszy [emoji3]

totek2
29-03-2019, 12:54
W sensie ze to te same silniki, kwestia przełączenia mapy. Nie trzeba chipa robic jach chcesz 180.
A poczuć poczujesz na bank, jest różnica w jeździe.

Djonizy Mąż Izy
29-03-2019, 13:07
Dzięki Pany, a ile sensownie taki zabieg może kosztować? bo do jednego gościa dzwoniłem to mi krzyknął 1200 zł

totek2
29-03-2019, 13:10
to mi krzyknął 1200 zł
ale to chyba z nałożeniem ceramiki na lakier :)
Musisz pytać kogoś z Twojej okolicy bo ceny różne ale nie powinno sie zblizyć nawet do połowy tej którą podałeś.

Pitol321
29-03-2019, 14:07
Dzięki Pany, a ile sensownie taki zabieg może kosztować? bo do jednego gościa dzwoniłem to mi krzyknął 1200 zł

Pewnie krzyknął tyle, bo pytałeś o Chipa, a nie o przestawienie fabrycznej mapy.

Przestawienie mapy, na 180KM robią koledzy z forum.
5min zabawy komputerkiem, przy okazji inne ficzery mogą Ci odblokować - jeśli jakieś brakują, cena tak jak pisał totek2 - grubo połowę poniżej podanej przez Ciebie za Chipa.

leszcz
29-03-2019, 14:09
bo do jednego gościa dzwoniłem to mi krzyknął 1200 zł

Pewnie krzyknął tyle, bo pytałeś o Chipa,

No to nie do końca tak jest ... pod Olsztynem jedna firma tuningowa tyle krzyczy za 150>180 ..........................