totek2
15-09-2015, 09:32
Witam
Mam okazję kupić pokradzieżowe mondeo w dość niskiej cenie, pytanie czy warto? Zakup bezpośrednio z firmy ubezpieczeniowej.
Główne funkcje
Data produkcji: 17.12.2010 (rejestracja 05.01.2011)
Data pierwszej reestracji w Polsce - 13.09.2013
Model pojazdu: Mondeo 2007-2014
Typ nadwozia: Kombi
Wersja: Seria 60
Silnik: 2.2L Duratorq DOHC CR DI (200PS)
Przekładnia: 6-biegowa przekładnia mech. - M66
Napęd: LHD FWD
Norma emisji spalin: Emisja Etapu V
Klimatyzacja: Klim. dwustref. z aut. kontr. temp.
Obszar: (+)"D"
Lakier: Panther Black Metalik
Materiał we wnętrzu: Alcantara Platinum/Czerw. Gen/Ebony
Konieczne naprawy:
Szyba przednia – pęknięta.
Nie odpala:rozładowany akumulator,brak komunikacji kluczyka z układem zapłonowym, od kilku miesięcy nieeksploatowany.
dodatkowo kilka rys na karoserii.
Mogę go mieć za 28tyś, gdyby odpalał brał bym w ciemno a tak nie wiem czy jest sens się bawić.
Czy ktoś zajmujący się zawodowo (i nie tylko) doprowadzaniem samochodów do stanu używalności może coś podpowiedzieć?
Mam okazję kupić pokradzieżowe mondeo w dość niskiej cenie, pytanie czy warto? Zakup bezpośrednio z firmy ubezpieczeniowej.
Główne funkcje
Data produkcji: 17.12.2010 (rejestracja 05.01.2011)
Data pierwszej reestracji w Polsce - 13.09.2013
Model pojazdu: Mondeo 2007-2014
Typ nadwozia: Kombi
Wersja: Seria 60
Silnik: 2.2L Duratorq DOHC CR DI (200PS)
Przekładnia: 6-biegowa przekładnia mech. - M66
Napęd: LHD FWD
Norma emisji spalin: Emisja Etapu V
Klimatyzacja: Klim. dwustref. z aut. kontr. temp.
Obszar: (+)"D"
Lakier: Panther Black Metalik
Materiał we wnętrzu: Alcantara Platinum/Czerw. Gen/Ebony
Konieczne naprawy:
Szyba przednia – pęknięta.
Nie odpala:rozładowany akumulator,brak komunikacji kluczyka z układem zapłonowym, od kilku miesięcy nieeksploatowany.
dodatkowo kilka rys na karoserii.
Mogę go mieć za 28tyś, gdyby odpalał brał bym w ciemno a tak nie wiem czy jest sens się bawić.
Czy ktoś zajmujący się zawodowo (i nie tylko) doprowadzaniem samochodów do stanu używalności może coś podpowiedzieć?