Zobacz pełną wersję : [Focus 2004-2008] Czy mam i jak włączyć nagrzewnice elekt.
adrianst5 14-10-2015, 09:47 Witam.
Sprawa wygląda tak, że w mojej foce z 2005 2.0 tdci po wprowadzeniu win komunikat jest jasny - Less Auxiliary Heater. Czyli prawdopodobnie nagrzewnicy dodatkowej nie ma. Ale raz czy dwa wydawało mi się że już po 1-2 minutach przy obiegu zamkniętym kabiny powietrze leci cieplejsze - na dworze -5 więc 2.0tdci grzeje sie przez 5-7 kilometrów żeby wskazówka temp. w ogóle drgnęła. Po prostu udręka z tym zimnem ;/. Jak sprawdzić czy jest nagrzewnica i jak uruchomić jej działanie. np. max na klimatroniku + lusterka i szyby wtedy uruchomi grzanie? :(.
Less Auxiliary Heater.
Z mojego VINu tak samo wychodzi, a nagrzewnica jest i działa
Jak sprawdzić czy jest nagrzewnica i jak uruchomić jej działanie. np. max na klimatroniku + lusterka i szyby wtedy uruchomi grzanie? :(.
Ale bez lusterek (i szyby), bo to ma wyższy priorytet przydziału prądu w GEMie niż PTC. U mnie dodatkowo trzeba zwiększyć obroty, bo na jałowych PTC nie chce się włączyć (może to wina słabego alternatora, bo tylko 105A).
Polecam podłączyć kabelek i aktywować sobie informację o działaniu nagrzewnicy na wyświetlaczu zegarów, tak jak tu:
https://lh3.googleusercontent.com/-Ai8MeHEmcs4/VKaZJjJ5h6I/AAAAAAAAWmA/9x99BP4ngBs/s720-Ic42/IMG-20150102-00324.jpg
Procenty zmieniają się dynamicznie co 1 punkt, aż się wskazówka temp. silnika ruszy i PTC się całkiem wyłączy - wtedy informacja znika wraz z tym żółtym 'i' .
adrianst5 14-10-2015, 11:30 Dzięki za obszerną odpowiedz. Tylko ja mam wersje przed liftem na tych archaicznych zegarach ;/, a moze robiąc test dowiem się czegoś więcej. może któryś bezpiecznik musze mieć... aby to sprawdzić ?
Ano rzeczywiście - o przedliftowych zegarach nie pomyślałem. Z bezpiecznikiem to nie wiem (możesz przeanalizować rozpiskę), ale jak ustawisz temperaturę tak na 27*C (nie 'max', bo wtedy pewnie się i szyba/y i lusterka włączą), podniesiesz obroty do okolic 2k, to powinna się nagrzewnica auaktywnić. U mnie nawet pomaga już ciepłemu silnikowi gdy, na przykład stanie się i otworzy drzwi na chwilę, tak że się kabina wychłodzi. W trakcie testowania najlepiej ustawić nawiew na same kratki w desce, bo najlepiej wyczujesz temperaturę powietrza.
Nagrzewnica PTC to super gadżet - dla mnie najbardziej przydatna rzecz w aucie, zaraz po klimatyzacji.
adrianst5 14-10-2015, 12:07 gadżet jak ją masz, jak nie masz to marzniesz..., zrobię kilka prób jak coś to jeszcze napiszę swoje obserwacje może się komuś przyda. Jeśli ktoś ma jakąś wiedzę o tych przed lift. zegarach niech też dołoży swoje 5 groszy. Bo zima coraz bliżej :(
Teisejas 14-10-2015, 12:28 A nie będzie Ci szybciej i łatwiej odkręcić jedną śrubę, zdjąć panel przy nogach pasażera i sprawdzić czy nagrzewnicę w ogóle fizycznie masz zainstalowaną? ;)
P. S. Jakby ktoś potrzebował to mam jedną zbyciu (60 Pln+ wysyłka) ...
adrianst5 14-10-2015, 13:27 ale którą śrubę. Pewnie że łatwiej tylko daj mi podpowiedz jak ją zlokalizować i gdzie. Dodam że byłem zobaczyć skrzynkę z bezpiecz. tymi pod maską i przekaźnik opisany jako PTC jest tam wpięty...
Bump: a jak nie mam to kupie te od ciebie będzie do mojego pasowała ??
ale którą śrubę. Pewnie że łatwiej tylko daj mi podpowiedz jak ją zlokalizować i gdzie.
Prawa zaślepka tunelu, przy lewej stopie pasażera. Wkręt jest za zaślepką okrągłą (z wcięciem z boku, do podważania).
mondeouser 14-10-2015, 13:54 Tu jest cały wątek jak montować nagrzewnicę PTC. Ja korzystałem z tych materiałów jak swoją montowałem.
http://forum.fordclubpolska.org/showthread.php?t=168575&highlight=dost%EAp+nagrzewnicy
adrianst5 14-10-2015, 13:58 słuchaj zdjąłem te zaślepkę przy podłodze. I czego tak naprawdę mam szukać i gdzie :/ ?? tak mniej więcej chociaż
mondeouser 14-10-2015, 14:11 http://forum.fordclubpolska.org/attachment.php?attachmentid=38123&stc=1&thumb=1&d=1355265981
Jeśli masz tak jak na tej fotce to nie masz nagrzewnicy.
Teisejas 14-10-2015, 14:18 http://images.tapatalk-cdn.com/15/10/14/da2058a23360261d1c442063ce2a7a54.jpg
Na tym zdjęciu widać fragment zaślepki w miejsce której montowana jest nagrzewnica - jest to element który chowa się na fotce pod plastik deski, za metalowym wspornikiem (nad czerwoną strzałką). Widać jedną z dwóch mocujących ja śrub.
BTW. Jakby co moja będzie pasować.
Lepiej chyba się nie da pokazać.
adrianst5 16-10-2015, 09:27 ok panowie jednak nagrzewnicy nie ma bo u mnie też ta zaślepka jest. ;( z kąd to ciepło mi wiało... chyba urojone było :).
teraz pytanko klucz.
Czy w każdej foce mk2 przed liftem była fabryczna instalacja do tej nagrzewnicy? mam klimatronik więc chyba ten cały GEM(nie mam pojęcia co to) obsłuży mi te nagrzewnice. Czy powinny w okolicy tej zaślepki być jakieś kable, kostki i złączki?? moze białe lub czerwone. Bo nie chciał bym robić całkiem nowej instalacji... a kabli tam jest sporo w tym tunelu...
ok kabel czarny i czerwony jest - bardzo grube :) brak tylko mi wiedzy co z tym czarnym i brązowym cienkimi, gdzie je ewentualnie wpiąć?
adrianst5 16-10-2015, 10:49 A nie będzie Ci szybciej i łatwiej odkręcić jedną śrubę, zdjąć panel przy nogach pasażera i sprawdzić czy nagrzewnicę w ogóle fizycznie masz zainstalowaną? ;)
P. S. Jakby ktoś potrzebował to mam jedną zbyciu (60 Pln+ wysyłka) ...
oferte masz na pw.
Musisz poczytać wątek, który podał kolega mondeouser. Ja dokładałem wszystko, nie miałem nic. Szukasz tego:
adrianst5 16-10-2015, 12:03 Musisz poczytać wątek, który podał kolega mondeouser. Ja dokładałem wszystko, nie miałem nic. Szukasz tego:
a widzisz tam schowali, do puki nie mam nagrzewnicy w ręku nie chce rozbebeszać za nadto samochodu. wszystko jest i czeka już na nagrzewnice. jak podłącze to powiem czy i jak działa.
Gdzieś tu na forum były podane oznaczenia panelu klimatronika, który obsługuje nagrzewnicę PTC. Bo ponoć nie każdy potrafi. Możesz swój porównać z tym:
http://allegro.pl/panel-klimatronic-c-max-focus-fl-i5682889959.html
Z tego co pamiętam, każdy klimatronik obsługuje PTC. Problem jest z manualnym, musi być seria Bx. Miałem Ax, ale go przerobiłem.
mondeouser 16-10-2015, 12:35 Jest trochę zabawy z tym ale uwierz mi warto. Sprawdź jeszcze jaki masz alternator. Najlepiej 150A.
adrianst5 16-10-2015, 13:14 Gdzieś tu na forum były podane oznaczenia panelu klimatronika, który obsługuje nagrzewnicę PTC. Bo ponoć nie każdy potrafi. Możesz swój porównać z tym:
http://allegro.pl/panel-klimatronic-c-max-focus-fl-i5682889959.html
niestety ja mam 2005 rok więc i ten panel klimatronika stary jest. Ciekawe czy da rade z tą nagrzewnicą... eh ;/ mam taki:http://allegro.pl/klimatronik-ford-focus-mk2-2-0tdci-i5192310573.html
Ale funkcje oba panele obsługują dokładnie te same. W porównaniu chodziło mi o naklejkę z tyłu.
Teisejas 16-10-2015, 13:54 niestety ja mam 2005 rok więc i ten panel klimatronika stary jest. Ciekawe czy da rade z tą nagrzewnicą... eh ;/ mam taki:http://allegro.pl/klimatronik-ford-focus-mk2-2-0tdci-i5192310573.html
Przy klimatroniku nie ma problemu bo sygnał żądania włączenia nagrzewnicy idzie do GEMa po CAN. Przy manualnych panel musi być w wersji Bx, bo tylko taki ma na płytce microswitch, który włącza się przy ustawieniu temperatury na max i po dedykowanym przewodzie wysyła sygnał do GEMa.
Sprawdź, za to czy masz przewody elektryczne z komory silnika- taki gruby czarny i czerwony, będzie ułożony gdzieś na podłodze przy konsoli centralnej (pewnie są biorąc pod uwagę wersje samochodu i to że masz odpowiednie bezpiczniki). Poza tym poszukaj czy nie masz gdzieś podklejonej wtyczki do sterowania nagrzewnica bo w aucie 2.0 tdci z klimatronikiem jest na to spora szansa.
Ok. Doczytałem kable z komory silnika masz, więc w zasadzie to i tak już z górki. A General Electric Module to ta skrzynka z bezpiecznikami przed nogami pasażera.
adrianst5 16-10-2015, 14:38 Musisz poczytać wątek, który podał kolega mondeouser. Ja dokładałem wszystko, nie miałem nic. Szukasz tego:
Jeśli ta kostka doklejona jest do przewodów od podgrzewania szyb to jakaś tam jest ale nie idzie zdjęcia zrobić żeby wam pokazać. Kable zasilające są i jakby kostka PTC pod maską też. Domniemam że to właśnie sterowanie. Czyli nic tylko montować i w razie czego będę pisał skoro wszystko musiałeś zrobić to masz na pewno doświadczenie :)
adrianst5 22-10-2015, 15:17 witam, nagrzewnica ptc podłączona tzn. Czerwony i czarny te grube kable i brązowo czarny do wtyczki, która była podklejona do wiązki w sumie tylko ona pasowała i była najbliżej - wnioskuje, że to właśnie ta.
Teraz moje pytanie - Przy jakiej temp. włączy się ta nagrzewnica zrobiłem probe przy +11 i przez 1-2 minuty zimne powietrze leciało więc raczej nagrzewnicy nie załączyło. Czy może trzeba jakoś zaprogramować kompa? Jest sporo info na ruskich stronach ale wiecie jak działa tłumacz, a ja cyrylicy ni w ząb...
to o takie coś się rozchodzi w temacie ? http://allegro.pl/ford-focus-mk2-ii-1-6-tdci-nagrzewnica-elektryczna-i5204680748.html muszę sprawdzić u siebie czy to mam . bo jak nie to chętnie bym zamontował przyda się w zime która się zbliża .
Tak o takie coś chodzi.
Trzeba zrobić aktywację poprzez elmconfig
od mazdy też pasuje :) http://allegro.pl/mazda-3-nagrzewnica-elektryczna-radiator-03-09-i5697717813.html
tu od volvo http://allegro.pl/volvo-v50-nagrzewnica-elektryczna-3m51-18k463-fb-i5249072398.html
adrianst5 22-10-2015, 16:26 to o takie coś się rozchodzi w temacie ? http://allegro.pl/ford-focus-mk2-ii-1-6-tdci-nagrzewnica-elektryczna-i5204680748.html muszę sprawdzić u siebie czy to mam . bo jak nie to chętnie bym zamontował przyda się w zime która się zbliża .
tak o to właśnie chodzi, choć możesz szukać od mondeo, c max a nawet volvo bo to samo kładli. sam montaż może 1,5h ale tak maksymalnie. Najlepszy moment po odginanie deski... hehe ale do tematu czy trzeba grzebać w oprogramowaniu w ff2 przed liftowej z climatronikiem ?? czy czekać na temperatury minusowe??
Trzeba nagrzewnicę aktywować
adamskyy 22-10-2015, 17:37 Panowie tak z innej beczki...bo już nie mam siły tego szukać.
Może ktoś podesłać mi jakiś link do ściągnięcia ELMConfig?
Byłbym bardzo wdzięczny za pomoc....
adrianst5 22-10-2015, 17:38 Tak o takie coś chodzi.
Trzeba zrobić aktywację poprzez elmconfig
czyli co do salonu jechać z tym żeby sie wpieli, czy może do mechanika ?? tylko te ich programy jakieś inne sąod tego elmconfig co w necie widziałem?
Jesteś z Włocławka to kawałek drogi bo takie coś mógłbym Ci aktywować ... ja z Kokocka jestem kawałek za Toruniem. W Toruniu byśmy mogli się umówić jakbyś chciał. W Aso to Cię skasują :/
adrianst5 22-10-2015, 18:44 jak tu nikogo nie znajdę to dam cynk na pw pozdro
Teisejas 23-10-2015, 19:35 czyli co do salonu jechać z tym żeby sie wpieli
W ASO nie aktywują Ci nagrzewnicy. Najlepiej kupić kabel- opcja budżetowa to zwykły elm327 (ok. 50 zl) + przełącznik (1,5 zl) i lutownica w łapkę (schemat jest na forum), albo kupić już przerobiony (na chipie stn1170 to już niestety 150 zl) - jestem pewien, że jeszcze nie raz będziesz chciał skorzystać z ElmConfiga :)
Teisejas 23-10-2015, 19:53 Panowie tak z innej beczki...bo już nie mam siły tego szukać.
Może ktoś podesłać mi jakiś link do ściągnięcia ELMConfig?
Byłbym bardzo wdzięczny za pomoc....
Proszę bardzo:
http://civil.iffc.ru/ELMConfig/
adamskyy 26-10-2015, 10:33 Proszę bardzo:
http://civil.iffc.ru/ELMConfig/
dziękuję
jacekk015 26-10-2015, 23:39 Alternator min.120A - przy 105A jak ja miałem to dopiero na obrotach dostawała wysterowanie 80%. Na luzie max 10% - brak wolnego prądu.
Dziś władowałem 150A.
Działa na biednym GEMie serii Bx z czerwonym climatronik'iem. U mnie brakowało wiązki zasilania.
Konfiguracja przez ELMa
http://www.focusclub.nl/forum/showthread.php?t=35938
Aktywować w GEM - dwa ptaszki do zahaczenia.
http://i1272.photobucket.com/albums/y388/ford_focusMK2/Naamloos_zps4b4971a9.jpg (http://s1272.photobucket.com/user/ford_focusMK2/media/Naamloos_zps4b4971a9.jpg.html)
W module HEC lista rozwijana i ew. do góry po prawej jest jeszcze:
0 FFH Activity display % - pokazuje na wyświetlaczu procent wysterowania nagrzewnicy
1 FFH Activity display On/Off - pokazuje na wyświet. tylko info o załączeniu/wyłączeniu
Osobiście szybko przełączyłem na On/Off a teraz wyłączę zupełnie - cały czas pika i przesłania wskazania komputera pokładowego.
http://i1272.photobucket.com/albums/y388/ford_focusMK2/Naamloos1_zpsd2ac5be4.jpg (http://s1272.photobucket.com/user/ford_focusMK2/media/Naamloos1_zpsd2ac5be4.jpg.html)
przy 105A jak ja miałem to dopiero na obrotach dostawała wysterowanie 80%. Na luzie max 10% - brak wolnego prądu.
Potwierdzam - u mnie jest identycznie, bez podniesienia obrotów na luzie trzeba by czekać ze dwie minuty żeby nagrzewnica się włączyła, a i tak byłoby słabo.
Osobiście szybko przełączyłem na On/Off a teraz wyłączę zupełnie - cały czas pika i przesłania wskazania komputera pokładowego.
To, że przesłania to nic (bo tylko przebieg), ale że pika to nie wiedziałem. U mnie dźwięków brak.
Osobiście szybko przełączyłem na On/Off a teraz wyłączę zupełnie - cały czas pika i przesłania wskazania komputera pokładowego.
A może masz gdzieś w menu włączone, że komunikaty potwierdza dzwiękiem ?
U mnie też nie pika.
Ja nie miałem ani zasilania, ani sterowania z GEMa, ale warto było dołożyć. Najdłużej to zajęło szukanie przewodów, złączek, bezpiecznika, nie udało się kupić w jednym sklepie.
jacekk015 27-10-2015, 10:16 Tak, mam komunikaty potwierdzane dźwiękiem, ale to nie ma znaczenia. Wieczne wciskanie przycisku SET, żeby zobaczyć parametry pojazdu jest bez sensu. Nagrzewnica działa i to wszystko... ale co kto lubi.
http://s41.radikal.ru/i094/1209/ae/bbb44e77b430.jpg
Przy takim liczniku zasłania więcej niż przebieg.
Wieczne wciskanie przycisku SET, żeby zobaczyć parametry pojazdu jest bez sensu.
Moment, ale o jakich parametrach ty piszesz? Mnie przesłania tylko przebieg, jak niżej:
https://lh3.googleusercontent.com/-YdBOLkvXqY4/VizrLymCfqI/AAAAAAAAaME/4m4VjH-DO-E/s640-Ic42/DSCF2201.JPG
W c-maksie jest inaczej? Przecież zegary są identyczne...
jacekk015 27-10-2015, 11:22 Być może i tak jest. Miałem wrażenie, że przysłania więcej. Natomiast informowanie i sile nagrzewnicy i statusie On/Off jest bezcelowe. Dla testów OK, w normalnym użytkowaniu nic z tego nie wynika. Działa to działa...
Natomiast informowanie i sile nagrzewnicy i statusie On/Off jest bezcelowe. Dla testów OK, w normalnym użytkowaniu nic z tego nie wynika. Działa to działa...
Tu się zdecydowanie nie zgodzę. Z moim alternatorem 105A ta informacja jest istotna, bo wiem jak operować gazem, żeby na postoju odmrozić sobie przednią szybę.
I mnie się nie "wydaje", tylko piszę z realnego, powtarzającego się doświadczenia.
qwerty112 27-10-2015, 16:10 Wybaczcie ze sie wtrące ale zainteresował mnie ten temat. Mam 2.0 tdci, z 2-strefowa automatyczna klimatyzacja czyli z tego co pisaliscie powiniem to mieć. To rano gdy jest blisko 0* właczę zamknięty obieg i temp 27* to zrobi się szybciej cieplo? Wiem, pytanie amatora chociaż to auto mam juz 2 lata :)
Nie potrzeba zamkniętego obiegu. Ustaw nawiew na same kratki w desce, daj te 27*C i sprawdzaj dłonią. Jak leci wyczuwalne ciepło, a wskazówka temp. silnika jeszcze nie drgnęła, to grzanie wspomaga nagrzewnica PTC.
Mnie przesłania tylko przebieg,
Przy Level3 zegarów, komunikaty zasłaniają przebieg dzienny.
Przy Level3 zegarów, komunikaty zasłaniają przebieg dzienny.
Czyli jeszcze mniej niż na wyświetlaczu level2. :-)
A % nie podaje wcale czy w polskiej wersji się nie mieści w linii? Dlatego właśnie nie używam tej wersji, że większość komunikatów ma napitolone kropek, a i tak są one dłuższe.
A % nie podaje wcale czy w polskiej wersji się nie mieści w linii?
Procenty wyświetlają się inaczej: Dodatkowa nagrzew. xx%. To jest wyświetlanie dla "ON/Off".
Mam 2.0 tdci, z 2-strefowa automatyczna klimatyzacja czyli z tego co pisaliscie powiniem to mieć
To nie tak, że powinieneś, ale możesz. Ja też mam automat 2 strefowy, a nie miałem ani zasilania, ani sterowania.
W tym wątku (http://forum.fordclubpolska.org/showthread.php?t=168575) znajdziesz więcej info jak fizycznie odnaleźć. Ja na początku po włączeniu w ELMconfig sprawdzałem nadmuchy i wydawało mi się, że szybciej leci ciepłe :)
qwerty112 28-10-2015, 16:10 wg tego co pisal weuek w poscie 45 to chyba jednak mam bo dzisiaj temp rano byla blisko 0*, zrobilem to co napisal i lecialo cieplejsze powietrze po przejechaniu okolo kilometra
jacekcrv 28-10-2015, 17:50 Nagrzewnica to bardzo sprawne urządzenie. Zamontowałem to i jeśli byś posiadał tą nagrzewnice to na pewno byś poczuł jej obecność. Druga sprawa jest taka ,że wystarczy zdjąć plastik przy lewej nodze pasażera i będziesz wiedział czy masz ją czy nie.
Ja w poprzednim C-Maxie miałem PTC, w obecnym nie miałem i różnicę dało się odczuć.
Nie wiem jak przy naprawdę dużych mrozach jest bez, ale nie chciałem sprawdzać - dołożyłem od Volvo V50. W C-Maxie zajmuje to niestety więcej czasu, bo trzeba pół konsoli rozkręcić, aby się dało ją wsadzić.
Dzisiaj domontowałem podgrzewanie foteli ... i jestem już mega zadowolony i gotowy na zimę ;)
adrianst5 06-11-2015, 06:49 Żeby podsumować temat winien jestem opowiedzieć o zakończeniu montażu. Po wciśnięciu ptc w jej miejsce co nie było łatwe ale weszła i podłączeniu kabelków, które u mnie akurat czekały fabrycznie jak i wszystkie przekaźniki i bezpieczniki - więc sprawa nie była najtrudniejsza. Problemem okazał się elm327 zakupiłem od razu z przełącznikiem około 80 zeta na alle... program elmconfig pobrany z tego forum i podpiąłem się pod gem. ustawiłem te 2 ptaszki odnośnie nagrzewnicy ptc i jeszcze w HEC zaznaczyłem aby pokazywał status nagrzewnicy. Przypominam climatronic przed liftowy (zielony). Po uruchomieniu silnika odrazu na zegarach wyświetla się napis: dodatkowa nagrz. wł. ...% - ta wartość procentowa na początku mocno skacze do maks 40-50 % po jakiejś minucie zaczyna wzrastać do 100% a z nawiewów wali wręcz gorące powietrze. oczywiście po rzejechaniu około 5-6 kilometrów wynik % spada po 10% czyli 90%,80%,70%... i tak do 30% aż wyrzuci komunikat nagrzewnica dodatk. wył. zauwarzyłem że wskazówka temp. silnika musi podnieść się na około 70 stopni żeby odłaczył ptc. Mądra rzecz polecam, jeśli tylko masz wolne 200 zł. bo ptc + elm327 z przełącznikiem tyle wyjdzie to warto.
No chyba, że mieszkasz niedaleko Włocławka to elm odpada bo chętnie pomogę i aktywuje ją w gem. :)
pozdrawiam
krzys1968 06-11-2015, 07:53 Mam pytanie odnosnie nagrzewnicy z tego co czytalem na forum to mam kable potrzebne do sterowania chyba ze sie myle gem mam 7MST-14A073-BC , wtyczke zeniska do sterowania na dwa tyki czarna czy da sie podlaczyc oczywiscie potrzebowal bym kable zasilajace zamontowac i sama nagrzewnice kupic , na zdjeciach wtyczki czy musze jeszcze jakies kabelki dorobic
Ciężko się czyta to co napisałeś, ale na pierwszym zdjęciu wygląda, że masz przewód od PIN'u nr 9, więc poszukaj wtyczki do sterowania nagrzewnicą, gdzieś za osłoną, po lewej stronie pasażera.
krzys1968 06-11-2015, 10:35 Ta wtyczke mam co pokazal radek 70 w poscie 16 zaznaczona na zielono
kampaj17 17-07-2022, 12:01 Witam , da się jakoś sprawdzić czy mój focus posiada nagrzewnice ptc bez rozbierania czegokolwiek ?
Fabrycznie, tak, po VIN.
Czy w aucie jest fizycznie to już trzeba coś rozebrać, chociażby pokrywę bezpieczników w komorze silnika w celu sprawdzenia czy jest bezpiecznik od PTC.
kampaj17 17-07-2022, 12:18 Chodzi mi o to czy można sprawdzić np. po Vin czy była fabrycznie montowana
Chodzi mi o to
Czy któreś z poniższych słów sprawia trudność?
Fabrycznie, tak, po VIN.
kampaj17 17-07-2022, 13:26 Gdzie można to zrobić ?
pankrakus 17-07-2022, 14:03 Witam
Kolego - Ty celowo chcesz wkurzać kolegów na forum?
Najpierw piszą Ci, że można sprawdzić konfiguracje po VIN,
a Ty potem pytasz czy można sprawdzić konfigurację po VIN
Teraz zamiast podac VIN to pytasz gdzie to zrobić
Można to sprawdzić
a) pisząc list polecony do ASO Forda lub Ford Polska
b) pytając w poniższym watku:
https://forum.fordclubpolska.org/showthread.php?p=3416716#post3416716
c) wiem, że to zbyt oczywiste - można wpisac swój VIN w tym watku
pozdrawiam
kampaj17 17-07-2022, 14:16 WF0WXXGCDW7M36608. Sory za głupie pytania
WF0WXXGCDW7M36608. [...]
Focus 04-08/Focus C-MAX 03-07, Diesel 1.6 DOHC TCI (110 KM), Tango (Metallic)
Numer VIN: WF0WXXGCDW7M36608
Główne funkcje
Data produkcji: 29.11.2007
Model pojazdu: Focus 04-08/Focus C-MAX 03-07
Typ nadwozia: Kombi
Wersja: Seria 32
Silnik: Diesel 1.6 DOHC TCI (110 KM)
Przekładnia: 5-biegowa ręczna - MTX75
Napęd: LHD FWD
Norma emisji spalin: Emisja spalin poziom IV + DPF
Klimatyzacja: Klim. dwustref. z aut. kontr. temp.
Obszar: (+)"A"
Lakier: Tango (Metallic)
Materiał we wnętrzu: Humy / Mondus / Dark Flint
Mniej ważne funkcje
Wyprodukowano w fabr.w Saarlouis
Zestaw bezpiecznych zamków nr 1
Grupa 6 wyposażenia komfort.
Bez wielofun.pak.do celów marketin.
Bez aplik./naklej. SVO
Bez pakietu uaktualnień funkcji
Trend SVP
Z elektroniczna kontr.statecznosci
Bez zestawu do napraw opon
Ok. przednie zamykane 1 dotknieciem
Z Szybami Tylnymi Sterow. Ręcznie
Ze standardowš przyciemnianš szybš
Bez osł.termicznej szyby przedniej
Z Ogrzewanš Szybš Przedniš
Bez schowka pasażera o reg. temp.
Z mini-konsolš górnš
Z mala konsola
Bez przednich mat podlogowych
Bez tylnych mat podlogowych
Srebrne aplikacje- zestaw wskan. 2
Z konwencjonalnš podsufitkš
Z Lamp Przy Lust W Oslonie Przeciw
Z Podoewietlanym Lusterkiem
Bez pokrywy przestrzeni bagazowej
Z wykładzinš przedziału
Schow.dach.na okul.p/słoneczne
Z Regulowanym Lusterkiem Wstecznym
Ogrzew. wypukle lusterko kierowcy
Z wypukł.el.ster/ogrz.luster.pasaż.
Z całkowicie skł. tyl.siedz dziel.
Z rodk. zagłówkiem z tyłu
B. podpory ledzw siedzenia kierowcy
Z Ogrzewanym Fotelem
Z Ogrzewanym Fotelem
Bez tylnego .II rzedu siedzen
z regulatorem 4-poz.pol.siedz.kier.
Z reczn.2-kier.reg. siedz.pas
Kluczyk zapł. ze zdalnym ster.
Z profilowa galka dzwigni zm biegów
Z Centralnym Zamkiem
Ze zdalnym otwieraniem drzwi
Z czest.pracy przeryw
Kurtyna powietrzna lewa
Kurtyna powietrzna prawa
Z poduszka powietrzna kierowcy
Z Poduszkš Powietrznš Pasażera
Z bocznš podusz.pow.- str. kierowcy
Z bocznš podusz.pow.- str. Pasażera
Koło zapasowe mini stalowe
Ze Standard.Amortyzatorami Tylnymi
Koła 6.5 x 16" ze styl. stali
205/55VR-16 BSW Tyre
Z kołpakami kół o 5 otworach
Emisja spalin poziom IV + DPF
Z Zawieszeniem Standardowym
Z mechanicznym hamulcem postojowym
Z tylnymi ham. tarczow.
Ze wspomag. awaryjnym hamulców
Bez Układu Abs (Antypolizgowego)
Bez osłon ochronnych
Standardowe siedzenie przednie
Ze stałymi pedałami
4-ramienna kierownica skórzana
Ze Sterowaniem Prędkociš
Bez Nagrzewnicy Pomocniczej
Konwencjonalne wskaniki - Poziom 2
Bez zestawu do zamontowania radia
(+)RDS
Bez gniazdka A/V
Tylko interfejs telef. BT/VC
Z antenš rodk.
Wyp.podst.CD + Radio AM/FM
Pakiet wyposażenia systemu ICE 20
Z 6 glosnikami
Z pakietem przyg. telef.-Konstr.B
Bez systemu interfejsu tel. komórk.
Moduł aktywowany głosem - Niemiecki
Ze Sterow.Radiem Na Kolumn. Kierown
Bez zestawu dla palaczy
Z autom. reflektorami
Z reflektorami halogenowymi
Ze wiatłami Do Jazdy Dziennej
Z Przednimi Lampami Przeciwmgieln.
Reflektory nieskręcajšce na zakrętach
Z lampkš do czytania w zagłówku
Z tylnš górnš lampkš dodatkowš
Bez regulacji ustaw. reflektorów
|