marwyk
04-04-2007, 17:44
Czy ktoś wie może co to jest za kod błędu? Bo przypuszczam że ilość mrugnięć to jest kod błędu.
Zobacz pełną wersję : [Galaxy 2000-2006] Klimatronik mruga 19 razy marwyk 04-04-2007, 17:44 Czy ktoś wie może co to jest za kod błędu? Bo przypuszczam że ilość mrugnięć to jest kod błędu. miks 05-04-2007, 07:28 prawdopodobnie brak lub zbyt mało czynnika chłodzącego, może jakaś nieszczelność marwyk 05-04-2007, 17:26 Nic nie robiłem i problem sam ustąpił ale gniębi mnie co to była za usterka? Może jednak ktoś ma jakąs tabele z kodami klimatronika? frompoland 05-04-2007, 17:54 marwyk, zadzwoń do ASO powinni ci bez problemu podać kod klimatronika :) figer 05-04-2007, 20:39 Sorry, bo jestem laikiem - czy jak przekrecam stacyjke i wyswietlacz na panelu klimatyzacji miga przez kilka sekund to jest to nienormalne zjawisko? - mowie o modelu 99 marwyk 06-04-2007, 05:40 No nie jest to normalne. A u Ciebie kolego ile razy miga po przekręceniu stacyjki? figer 06-04-2007, 20:00 Z tego co wyczytalem w instrukcji na s. 56 i tutaj forum Passata (http://www.vw-passat.pl/index.php?option=com_content&task=view&id=10&Itemid=13) dedukuje, ze nie jest wazne ile jest mrugniec, tylko, ze w ogole mruga - a mruga 15 sekund - i trzeba wtedy zespol podlaczyc pod komputer diagnostyczny. U mnie mruga niestety, ale po tym jak sie wymruga klima dziala poprawnie. Podejrzewam, ze jak byl slaby akumulator albo cos innego to nastapil jakis error i teraz poprostu trzeba go skasowac - przynajmniej mam taka nadzieje :fcp5 Podjade na podlaczenie to zobacze (50 zeta w plecy :( ) Ale wczesniej sprawdze, czy TO (http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopic.php?t=2201&postdays=0&postorder=asc&start=0) zadziala. W koncu producentem naszego Climatronica jest VW. mirek1966 06-04-2007, 22:06 Nie wim jak to jest w Galaxy bo mam Galaxy z manualną klimą ale podobne objawy miałem w Renault Laguna z klimatronikiem. Po załączeniu stacyjki wyświetlacz mrugał ok. 15 sekund wtedy gdy temperatura wewnątrz wym